Certified Pre-Owned, acum şi în România

ad_sodaBMW au lansat zilele trecute magazia de maşini rulate şi abia după câteva zile linkul era valid. Maşini second hand au mai fost prin România, noutatea face ca astea să vină cu garanţie de la reprezentanţă, întocmai ca alea noi.

Din ce văd pe site, preturile sunt relativ mari.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

23 comentarii

  1. M-am uitat si eu, din pura curiozitate. Cel mai ieftin 320d e 35.000. Pretul de plecare al unui 320d nou este… 35.000!

    Eu nu zic, ala second are probabil niste dotari in plus. Dar tot e aiurea sa vinzi second la pretul cu care poti sa iei aproape aceeasi masina, noua.

    00
  2. Mi-a mai aratat cineva anterior site-ul. N-am ajuns la preturi. Headline-ul ala e pur si simplu superb!

    00
  3. Penibil! Pana ce si cel mai ieftin carucior de butelii Seria 1 este 22.000 Euro.

    Dar daca esti suficient de impiedicat incat sa te uiti la un Golf si la un Seria 1 si alegi Seria 1, in regula – atunci de ce nu ai merita sa isi bata BMW joc de tine cand vine vorba de pret? Inainte sa sara „fanii”, precizez de ce spun „impiedicat”: pentru ca fata de Golf Seria 1 este mai inghesuit, egronomia e jalnica, designul exterior este lamentabil – botul pare ca a fost desenat prin ciocnirea masini de un zid. In mod repetat. Dupa care a fost finisat cu flexul. Iar despre pret nici nu are sens sa vorbim…

    Nu ca as avea ceva cu seria 1, dar argumentele ce tin de bun-simt se aplica la aproape toata gama lor, cu exceptia X5 si seria 7 care sunt cu adevarat niste masini exceptionale. Restul sunt fite pe roti. So pay the price, bitches!

    00
  4. Sunt foarte scumpe. Nu prea vad diferenta intre SH si un BMW nou. Nu se merita !

    00
  5. Auzi-l si pe ala: „nu se merita”

    00
  6. Hmm… deci conduc un carucior cu butelii. Nu-mi dadusem seama pana acum, dar am fost luminat. E bine ca sunt cate unii asa categorici, altfel nu s-ar putea face dreptate pe lumea asta :)

    00
  7. @ adi: fashion victim

    00
  8. @Patraulea : sigur, ma cunosti foarte bine inteleg. Ce voiam sa zic… fii si tu mai rezervat, argumenteaza frumos. Nu cred ca as putea sa critic o Dacia 1300 cu atat de multa vehementa…

    00
  9. @patraulea: sa inteleg ca seria 5 nu intra la masini de bun simt, e o fita pe roti. Yeah, right…
    Ia-o si tu mai usurel… sa nu ajungi sa rada lumea de tine.
    Condu si tu un seria 5 cateva luni (la preturile de azi aproape oricine isi permite unul), si ai sa intelegi ce vreau sa zic.

    00
  10. Din punctul unora de vedere „caruciorul de butelii Seria 1” poate li se pare mai frumos decat un Golf, sau mai interesant, sau mai fitos, sau doar au acel mini-detaliu care le-a sarit in ochi cat sa faca masina mai interesanta.
    Sincer, mie la cum arata nu ma atrag prea tare nici seria 1 si nici Golf-ul, dar intr-adevar intre cele 2 as alege mai degraba Golf-ul pentru ca seria 1 nu mi se pare ca ofera ceva in plus pentru banii pe care ii dai.

    Pana la urma totusi fiecare isi alege masina care-i place si e treaba lui proprie si personala, ca doar el e proprietarul, nu cel care-si da cu parerea despre masina

    00
  11. mi-a luat-o adi inainte, nu era afisat mesajul lui cand am postat.
    Ca o dovada ca chiar asa gandesc cum am scris aici este un comentariu al meu mai vechi:
    https://zoso.ro/bmw-seria-4-se-pregateste/#comment-385740

    00
  12. seria 1 frumos. right. ma voi unde traiti?

    iar se umple de membri 4tuning aici. tine-te

    00
  13. @ zet, @ adi, @ 4tuning-isti: Da, am condus un 325 timp de 2 saptamani si un 530 timp de 10 zile (ambele rental-uri in vacante, deci echipate foarte bine). Finisaj excelent, stabilitate monumentala, motoare foarte agresive, ergonomie jalnica, spatiu interior deplorabil dat fiind gabaritul masinii, vizibilitate ridicola, suspensie inutil de rigida, gadget-urile electronice semi-ok. Condus in conditii similare si un E-klasse din ultima generatie – alt film, alta poveste. Si daca nu stau bine intr-un 3 nu cred ca as sta bine intr-un 1 – desi in Golf stau foarte comod (atentie: nici VW nu imi place ca brand :D ).

    Concluzia mea personala bazata pe aceste doua experiente este ca BMW sunt masini dezirabile pentru cei care pun accent pe o iluzorie „senzatie sportiva” (4tuning-isti) sau pe impresionarea prostimii (fashion victims) ori pentru prostimea impresionata de fashion-victims. Si daca faci zilnic naveta 100 km pe autostada pana la birou, da, are sens sportivitatea, dar pentru taraitul prin oras cu viteza medie de 20 km/h prin gropi si speedbumps nu pot intelege de ce mi-as rupe coloana cand exista alternative la fel de bine finisate, mai bine insonorizate si care au suspensii cu cursa mai mare de 2mm. Concluzia mea nu e nici de tipul „mere acre” pentru ca imi pot permite oricare dintre masinile astea (si nu la mana a 15-a), dar problema e ca banii i-am facut muncind si poate de-asta stau sa ma gandesc de doua ori inainte de a ii arunca pe apa sambetei.

    Pe adi l-am catalogat in fashion victim pentru ca nu cred ca-i cazul sa il bag in ultima categorie din cele trei mentionate mai sus.

    Apropos de opinii si idei fixe sau mai putin fixe, wake up: asta este un loc de dat cu opinia.

    @zoso: i never post troll-bait :)

    00
  14. 530 aici, patrauleo tata ai dreptate
    Apropo … Luat de nou

    00
  15. @patraulea: ai spume la gura? Nu mai fi asa categoric, e doar parerea ta, nu incerca sa o impui tuturor. BMW se vinde asa bine in toata ca sunt milioane de cocalari si fashion victims? Aaa si tu compari seria 5 e60 cu E-klasse ultimul model? Compara-l cu concurentul lui direct, modelul f10 aparut in 2010

    00
  16. @ mircea: Nu, am doar ochii injectati si un tremurat nervos.

    Ti se pare ca de cocalari si fashion victims duce lipsa lumea? Daca da, o sa ai o surpriza cand o sa se deshizi ochii si o sa intelegi realitatea nu numai din Romania, ci de peste tot. Sunt destui dintr-astia in lume incat pot sa transforme orice in best-seller, de-asta argumentele de vanzari nu ma impresioneaza catusi de putin.

    Iar formularea „concluzia mea personala” denota ca ESTE concluzia mea personala si ca mi se rupe daca o adopta si altii sau nu.

    00
  17. @patraulea – repet ce am spus in commentul meu: despre masini BMW sa isi dea cu parerea DOAR cei care au/au avut BMW ca masina personala sau de serviciu. Ceilalti nu sunt in masura sa isi dea cu parerea, dintr-un motiv foarte simplu: nu poti emite pareri despre sex daca esti virgin si doar ai vazut filme pr0n :D. Sau ma rog, poti sa iti dai cu parerea, dar nu te crede nimeni :D
    chiar, cum ar fi sa iti spuna un virgin ca ce naspa e sexul, ca e pentru fashion victims? :)))

    00
  18. @zoso
    Raspuns: oricine isi poate da cu parerea, chiar si cei care nu au testat. Doar ca unii sunt crezuti, altii nu.
    Dau doua exemple: vecinul meu are un x5 si gt5. Inainte a avut un seria 5 e60. A avut niste experiente neplacute, si are numai cuvinte de ocara la adresa e60. Este credibil? Da.
    Eu: in 2010 pe 7 martie (era duminica, nu o sa uit niciodata), daca ma intrebai despre bmw, iti spuneam ca e masina de cocalari, ca e prea scumpa, ca e prea grea, ca prea consuma, ca piesele, ca calculatorul, etc etc. Eram credibil? Nope, nu avusesem masina mea e60, doar testasem. Pe 8 martie am primit masina de serviciu exact un e60. Ghici ce declara sussemnatul pe 10 octombrie, cand am dat masina inapoi? Ca masina asta nu e de pe pamant, ca tehnologia e de pe marte, ca totul e perfect, ca in viata mea nu voi mai cumpara altceva decat BMW etc etc. Sunt credibil cand spun chestiile astea?

    00
  19. @zet: omule, am spus ce avem de spus „am condus un 325 timp de 2 saptamani si un 530 timp de 10 zile”. Am mers aproape 2000 km cu ambele. Daca dupa mintea ta asta inseamna ca sunt „virgin”, ok, scuze domnu’ Terente.
    Inteleg, tu ai avut-o ca masina de serviciu, dar eu am ales sa nu o cumpar, sesizezi diferenta? Si o sa vezi ca printre argumentele mele nu o sa gasesti chestii copilaresti cum ar fi consumul sau costul pieselor (tre sa ai probeleme serioase de logica daca te gandesti la consum sau piese cand e vorba de o masini noi care costa +50.000EUR), computerul sau masa masinii (mi se rupe cate tone are daca sta bine pe drum).
    Si dacat tot vorbim de experiente personale si obiectivitate, daca sari din ceva gen Clio Symbol direct in e60 este normal sa crezi ca e60 este Dumnezeu pe Pamant cu roti. Incerca si ceva MB, Audi, Lexus si Jaguar. Si vedem cum ramane cu opiniile transante.
    @ zoso: chiar zi, daca tot le-ai testat…

    00
  20. patraulea tată, nu cumva te cheamă şi wilson (printre altele)??
    @zoso: am văzut că îţi plac astea: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/95493-vreau-niste-recomandari-daca-se-poate/

    00
  21. patrick tata, nu cumva te cheama si Geoana (printre altele)?
    Intreb pentru ca vad ca le ai cu gafele, nu gluma. Nu te crede mai inteligent decat esti – pare ca-ti dauneaza.

    00
  22. @patraulea unii dintre noi am si incercat si testat alte marci si tot la bmw am ajuns. Nu poti sa-i faci pe toti cocalari si fashion victims doar pentru ca nu au aceleasi gusturi cu ale tale. Parerea mea despre concurenta:
    mercedes- unele modele peste, unele sub bmw, de gustibus(nu vb. de amg)
    audi- interioare misto, tehnologie avansata, de cacat ca au cam acelasi design la toata gama
    lexus- pana nu invata sa faca niste interioare calumea nu ii consider demni de luat in seama
    jaguar- ultimile modele superbe, dar mai au mult si bine pana sa ajunga din urma tripleta merc-bmw-audi

    Bineinteles e doar parerea mea. Asta nu ma face sa ma apuc sa arunc cu cacat in clientii acestor marci

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.