ce folos dacă preţurile sunt mici…

Pe 30 decembrie mi-am comandat un telefon de la pcfun. Am ales pretul cel mai bun, mi-am făcut cont, am comandat produsul, am lansat comanda şi am aşteptat.

Mă gândeam că mă sună ori pe 30 ori pe 3. Azi a fost prima zi de muncă pentru unii. Pe la prânz, am sunat la ei. Mi-a răspuns o ameţită, evident deranjată, că m-a luat cu „ce?”, nici numele firmei, nici nimic. Buna ziua, mă cheamă Gigi Castron, am comandat un telefon, există comanda, livraţi azi? Da, comanda există, a fost preluată de dl. „nu i-am reţinut numele” şi vă va contacta imediat cu detaliile. Săru-mâna şi la revedere! 

E ora 21.00. Am telefon? Nop. M-am uitat pe price.ro. Preţul la telefon e actualizat azi, 4.01.2007. Preţul există, telefonul meu e tot la ei. Mâine mă duc la Orange Shop să mi-l iau. Şi ies şi cu 2 milioane mai ieftin (minus decodarea). Abia aştept să mă sune mâine nenea de la pcfun. Abia aştept…

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

35 comentarii

  1. Doar ai vazut, pcFUN.
    Nu combini afacerile cu distractia.

    00
  2. Magazinele de acest gen cred ca daca practica preturi mai mici au dreptul sa ii doara in c*r de clienti.

    00
  3. se pare ca inca cel mai sigur mod de a cumpara ceva e sa te duci la magazin.
    am comandat si eu prin 20 dec. o carte de la Polirom, ramburs prin posta si de abia peste 1 sapt mi`au dat mesaj ca in 7-10 zile voi avea cartea. halal reducere de 10RON daca astept atata pana sa pun mana pe carte..

    00
  4. la electronice nu e chiar asa.

  5. Hai ca nu sunteti singurii, astept de 2 zile confirmari de stocuri si inca nu am primit decat sfaturi pretioase gen: „activati notificare stoc” ?!? (acolo unde exista asa ceva ), „ne pare rau dar nu avem produsul cerut, dar va putem oferi altul” si imi dau un link in care e chiar produsul cerut de mine ?!? sa fi fost beat cand am lansat comanda ?!?

    Din pacate comertul nostru electronic se reduce la magazine virtuale (site-uri frumos colorate ) cu mii de produse, preturi cat mai atractive si … cam atat. Unele nici macar nu afiseaza situatia stocurilor. Am facut pe 2ian imprudenta sa lansez o comanda si undeva pe la jumatatea procedurii (au frate niste proceduri de parca lansam rachete spre Marte) s-a blocat serverul lor. Sper ca nu ma trezesc peste o saptamana cu, curieru la usa ca ii dau pachetu de cap. In fine, sunt foarte dazamagit de sistemu asta ONLINE, pe cat posibil am sa evit sa il folosesc.

    As vrea sa vad in Ungaria cum merge comertul asta online.

    00
  6. ce marca e telefonul?

    00
  7. Oamenii ??tia fac un bine societ??ii.

    Nu te-ai enervat pe ziua de azi, nicio problem?, te-au rezolvat ei.
    Nu ai mai ie?it de ceva vreme din cas?, te-au scos ei la noi cump?r?turi.
    V?nz?rile concuren?ei stau prost, nicio problem?, poate vrei s? mai cumperi ?i altceva.
    E prea aglomerat ?n magazin, te enervezi al?turi de ceilal?i clien?i.
    …etc
    La sfaraitul zilei te sinucizi. Stai lini?tit, nu e?ti singurul :))

    00
  8. NOU
    #8

    Ce tare: article–Despre_noi–1552.html
    Si contentul de pe respectiva pagina e super :))

    00
  9. NOU
    #9

    Si eu am comandat un monitor plat din Franta prin DHL (adica 27 de euro in +) ca sa imi vina in MAXIM 48 de ore si mi-a ajuns in 8 zile. Si culmea, nu era „la noi”. :)

    00
  10. yea, mmsuri imi trebuie mie…

  11. Probabil MMS-urile sunt cele mai putin folosite in .ro :) MMS si 3G… In schimb se observa ca GPRS-ul este folosit de chiar multi useri. Daca ar mai scadea si tarifele…

  12. Ah, ?i btw… Orange nu sunt nesim?i?i… Nu codeaz? telefoanele ca Vodafone. N-am v?zut p?n? acum un telefon „mutilat” ca cele de la Vodafone v?ndut de la Orange.
    Oh, ?i btw… ?i-l iei cu abonament de este codat? =/ C? dac?-l cumperi „la liber”, far? cartel? sau far? abonament, nu este codat.

  13. Eu am comandat o camera web de la PcFun acum vreo 3 saptamani… si a venit… dupa 3 zile si dupa ce am sunat de vreo 2 ori la ei si de inca vreo 2 ori la depozit… habar nu aveau ce se intamplase cu comanda mea.

    Inainte sa ajunga in sfarsit si la mine a sunat curierul care era la Universitate si a zis ca ajunge repede la Facultatea de Drept, la 10 minute distanta, si poate nici atat. Repede a fost de fapt vreo 4 ore…

    In fine… a fost prima si ultima data cand am comandat ceva de la ei…

    00
  14. Vezi ce telefon iti iei (daca ti-l iei codat) ca unele nu se pot decoda, si e pacat sa ramai cu el asa. Zi macar ce model e…

    00
  15. NOU
    #15

    Ceea ce ziceti voi aici este pe atat de dureros pe cat de adevarat. Cand vad astfel de situatii imi vine sa urlu si sa cred ca nu ne vom mai face bine niciodata… sau ca unii nu merita sa le apesi butonul de „adauga in cos”.

    Sa te cheme Flamingo si sa scrii pe magazinul tau online ca este deschis doar intre 10 si 18 mi se pare penibil si grotesc….

    00
  16. cum poti mah sa comanzi ceva de pe un site care are sondaj cu „Ce parere aveti de site-ul nostru?”

    00
  17. Si eu am comandat ceva de la Domo de pe site inainte de craciun si evident ca nu m-a sunat nimeni, dar nici eu nu am sunat. M-am dus si mi-am luat din Mediagalaxy(pt ca imi era in drum) si gata. Comenzile online sunt praf la noi.

    00
  18. hai nu fiti rai, ca mai sunt si magazine bine

  19. Uite tata, si eu mi-am luat un mp3 player de pe http://www.openit.ro si un fax si o camera foto digitala de pe http://www.ecost.ro si au venit ff repede. Preturi bune, oameni de treaba. Primii din bucuresti, al doilea e din cluj.

    00
  20. hohoohoh … e exact cum s-a intamplat la mine cand a vazut de pe ce mail i-am scris … in 30 de secunde cred, de la send, a format numaru :))

    00
  21. treaba tare e cand vezi pe site un produs, il comanzi, primesti mail ca nu e pe stoc si cand te uiti pe site este :lol:

    sau cand comanzi un produs de pe site, peste 2 zile primesti o oferta pe mail de la magazinul respectiv, oferta care are si produsul comandat de tine, peste 3 zile primesti mail ca produsu nu e pe stoc.. deci retineti, produs comandat inainte de primirea ofertei :lol:
    tutzi dolu’ *!@$!

    00
  22. Comenzi online nu prea am facut, dar ce am facut au fost ok… fungift (:)), audio fan (ma rog, la astia a durat cu vreo 2 zile mai mult livrarea, dar a ajuns ok comanda) si cam atat… prefer sa ma duc in magazin sa pipai obiectu’.
    Iar faza cu monitorul DHL din Franta: cunosc cazuri, ajunge a doua zi in Otopeni si mai dureaza o saptamana de la Otopeni la tine la usa, desi stai in Bucuresti…

    00
  23. Acuma-i drept ca nu am comandat online, sa ma trezesc ca mi se spune ca nu e pe stoc, da’ e pe sticla, da’ am dat telefon si a fost cel mai sanatos.

    00
  24. Traim in Romania zoso. Asta e …

    Cumpara si tu de la emag.ro si nu o sa ai probleme. Am comandat de foarte multe ori de la ei. Sunt rapizi si au suport foarte bun. Preturile sunt putin mai maricele … mda :)

    00
  25. @Znuff: Eh, na… Orange au meniul ala idiot in partea stanga. Nu la toate mobilele, dar la o buna parte. Intr-adevar, branding-urile Vodafone sunt pana in maduva oaselor, dar nu am dat inca peste unul care sa nu mearga scos cu un cablu de date si putina rabdare.

    @zoso: uite de ce prefer sa dau comanda si sa ma duc eu sa iau produsul dupa ce-mi confirma ca il au…

    Din categoria „mai bine nu” as dori sa ii amintesc pe pcgarage. Singurii cu care am avut o experienta placuta au fost emag.

    00
  26. Am comandat destul de des pe net, insa sunt unele magazine care strica piata. La foarte multe am primit un telefon dupa doua zile si mi-au spus ca nu au pe stoc si ca trebuie sa astept cateva saptamani. Pai decat sa astept cateva saptamani mai bine imi cumpar din magazin.

    Majoritatea magazinelor online nu au politica de returnare, sau nu o respecta. Cel mai bun exemplu este EMAG. La o comanda foarte mare (peste 1000 euro) am adaugat un produs gresit. Un produs de 150 de lei. Am cerut in primele ore de la livrare, nu sa-mi returneze banii, am cerut sa imi dea alt produs si sa platesc diferenta, sau sa pastreze diferenta daca e mai ieftin. Insa nici nu prea m-au bagat in seama.

    Am comandat insa de pe Amazon.com si am primit coletul in 3 zile. Plus ca am avut acces la loguri foarte precise privind livrarea.

    00
  27. Zoso man, welcome to the club.

    Stai sa vezi ca eu am patit-o la fel, dar mai extins. Mi-am luat teapa cu Pcfun.ro, de nu mai vreau sa-i vad in fata ochilor.
    Am scris aici intamplarea https://accounts.google.com/ServiceLogin?service=blogger&hl=ro&passive=1209600&continue=http://www.blogger.com/blogin.g?blogspotURL%3Dhttp://wattozaurul.blogspot.ro/2016/01/o-comanda-la-pcfunro-un-exemplu.html%26zx%3Dxsumo0993cza&ltmpl=private ca sa vezi prin ce trebuie sa treci pt o comanda de la ei. Un stralucit exemplu de cum se face „romaneste” o treaba.

    Consoleaza-te cu ideea ca nu o sa vezi acel telefon si ca o sa astepti mult si bine dupa acel apel din partea lor.
    As putea pune pariu ca de fapt nici nu-l au in stoc.
    Oamenii sunt pur si simplu aerieni, ceva de speriat.

    00
  28. NOU
    #28

    @ ABS : Nu ajungea comanda in Romania. Ci undeva la 5-600 de Km de Franta. Am spus ca nu era „la noi”.

    00
  29. NOU
    #29

    haahahhah NEVER! :P

    00
  30. costin, le-ai spus ca esti roman? :D

  31. Am comandat si eu un telefon de la ei inainte de Craciun, cam pe 20. M-au sunat frumos dimineata au zis ca vin ziua urmatoare. Au trecut 2 zile, tot n-au venit asa ca i-am sunat ca sa-mi zica ca ei au insemnat comanda ca fiind livrata. Au zis din nou ca vin si n-au mai venit deloc. Asa ca dupa Craciun am comandat de la alta firma (Market online parca) si au venit cand au zis, se pare ca sunt seriosi.
    Si sa nu mai zic de pcfun la un procesor ca nu fac diferenta intre socket 939 si am2…

    00
  32. btw sa nu mai zic ca preturile in magazine la telefonul care il cautam erau cu aproape 100ron mai mult+plus drum de la un magazin la altul (ca n-au pe stoc). mai bine stai acasa si astepti sa gasesti o firma buna decat sa umbli prin toate magazinele.

    00
  33. Subscriu la ce a spus Andi Stancu. EMAG nu respecta legea in privinta returnarii produselor si au fost foarte „alunecosi” cu mine cand am cerut detalii. Luni voi cere „detalii” si de la OPC si poate exista o sansa sa-i faca sa respecte legea, cat despre respectul fata de client, nu se pune problema… De evitat!

    00
  34. Evitati http://www.pcfun.ro, nu sunt seriosi. Am luat un monitor LCD de la ei si mi-au spus ca-l inlocuiesc in 10 zile daca are un pixel defect… povesti… numai dupa ce am apelat la protectia consumatorului m-au bagat in seama… si mi-au zis ca produsul este in stare perfecta de functionare…Nu mi-au raspuns la nici un email, iar la telefon sau nu raspundeau sau ziceau ca am sunat la alt departament Sad. Chiar vroiam sa iau monitorul pentru ca era un pret foarte bun. Acuma trebuie sa astept o luna sa-mi returneze banii.

    Sfatul meu – EVITATI PCFUN!!!

    PCFUN = TZAPARI!

    00
  35. Pe 23 august am achizitionat de la PCfun un telefon, pe care l-am returnat in data de 31 august (din cauza unor neajunsuri constatate) conform politicii de Money Back Guarantee. Am returnat personal produsul la sediul firmei. In privinta contravalorii banilor, mi s-a oferit garantia ca banii imi vor fi virati in cont in termen de maxim 30 de zile. Lasand la o parte specificatia de pe site „insa in cele mai multe cazuri, aceasta tranzactie se poate reduce la doar cateva zile”, astazi suntem in data de 12 octombrie si banii nu mi-au fost virati. Am incercat in nenumarate randuri sa contactez firma si angajatul responsabil. Acesta de cele mai multe ori nu a binevoit a-mi raspunde la mobil, iar la mail-uri nici atat. Cand a binevoit, imi spunea ca va vira banii „intr-o zi sau doua”. Nu s-a intamplat. Acum spune ca dansul este in concediu si nu poate face nimic. Ieri am facut reclamatie la protectia consumatorului.

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube