Câți kilometri să dai înapoi la un Passat?

Iată un exemplu perfect pentru necesitatea unor legi mai drastice în domeniul vânzării mașinilor: un neamț vinde un Passat din 2011 cu 7.900€, pentru că avea 613.000KM la bord. Prețul reflectă uzura mașinii.

passat-kilometri-2

Puțin mai târziu, un român vinde același Passat, dar cu date un pic modificate: nu mai e Euro6, e Euro5, nu mai e 2011, e 2012, nu mai are 613.000KM, ci 63.000! Și prețul e dublu, pentru că mașina e aproape nouă! Desigur, celebra sintagmă “kilometri reali, accept orice test” este și ea prezentă.

passat-kilometri-1

Doar 550.000 kilometri dați înapoi.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

112 comentarii

  1. Plm, era mai simplu să o țină doi-trei ani și să-i dea kilometrajul peste cap. Apoi o putea vinde ca ‘nouă, bos, a fost a lu’ o bătrânică, mergea o dată pe săptămână cu ea la piață’.

    00
  2. adevaru e ca o masina din 2012 cu 63 de mii are in halul ala facuta tapiteria :D

    00
  3. partea misto e poza cu bordul, care arata 6 cifre la km.

    00
  4. Varianta 1: E un typo. A vrut sa scrie 613, dar nu ii merge tasta 1.
    Varianta 2: Nu e aceeasi masina. Nu a vrut sa mai dea bani la fotograf ca deja o da chilipir si asta i-ar creste pretul. Asa ca a folosit pozele de la neamt ca practic e aceeasi masina.
    Varianta 3: Un tigan borat a cumparat o masina, i-a dat km inapoi si o vinde ca fiind aproape noua.

    00
  5. 613.000 km in 4 ani ? Asta inseamna in jur de 430 km pe zi … zi de zi fara intrerupere timp de 4 ani. Cam dificil.

    00
    • de ce e asa greu , cunos cu om care sta in germania si munceste in elvetia , e sef de clinica de refacere …de acasa pana la serviciu face 260 km zilnic cam in 1 ora jumate ;) cam cat ti-ar lua sa treversezi buCURestiul :D ..deci dus-intors face 520 km de luni pana vineri …deci fa un calcul cati km face anual …asta fara concedii , in care strabate europa …si nu , nu ii e greu ca are 15.000 euro salar pe luna :D

      00
  6. da. și cum dovedești tu, prin lege, că samsarul român care ți-o vinde e cel care a dat km înapoi?
    o lege e bună, n-am ce zice, însă până ce, tehnic, kilometrajul nu va putea fi dat înapoi, asta se va face oriunde în europa. așa că rămân regulile de bază: verificare, verificare și iar verificare.

    00
    • Daca apare nr de km la contractul de vz-cump intre neamt si roman ca fiind 600.000 km si la noi e 10% din cifra initiala, atunci e clar, nu? Cred ca daca s-ar face o baza de date la nivel de UE cu nr km la vanzare, ar fi destul de simplu de aflat cine a dat km inapoi.

      00
    • Cel mai simplu ar fi daca samsaru ar fi obligat ca atunci cand ia masina de la bunicuta sa ii faca o verificare de km la un service autorizat. Atunci cand o vinde are dovada ca avea X km cand a luat masina si are X+ceva km cand o vinde.

      00
    • Foarte simplu. De exemplu in state esti obligat sa certifici sub semnatura ca numarul de km indicati la bord sunt reali.
      Daca mai incolo apar indicii ca declaratia e fost falsa il futi.
      https://www.dmv.org/odometer-disclosure-statement.php

      00
    • nimeni nu te oprește pe tine, cumpărător – cel care vei scoate banii mulți din buzunar – să o verifici, la un dealer ales de tine, nu de vânzător.

      00
    • pe mine nu ma intereseaza cine a dat inapoi. am dovada ca a avut X km la Hans si are Y la Ion? Il fut pe Ion..

      00
    • Se pot gasi solutii. Sa vedem ce zice proiectul asta de lege care e pe vine. De exemplu, orice om care doreste sa vanda o masina sa vina si cu o dovada ca kilometrii is reali (un test, ceva). Daca pe urma, cumparatorul doreste sa faca si el un test undeva unde ar incredere, vor fi neconcordante intre ce e pe testul initial si ce ii da lui.

      Si atunci sari pe cel care a dat primul test. Asa nu va mai putea spune ca el n-a stiut si ca „altul a facut si asa a cumparat-o si el”. Asa ai cumparat-o? Ai avut ocazia sa afli si sa ramai cu teapa. Vrei sa o dai mai departe asa, cu teapa? Puscarie!

      00
    • @Cristi: ziceai „Ai avut ocazia sa afli si sa ramai cu teapa. Vrei sa o dai mai departe asa, cu teapa? Puscarie!”

      Ce faci daca iti iei masina si afli dupa o perioada dupa ce o cumperi ca are cateva zeci de mii de km dati in urma? Tu iti faci treaba cu ea cativa ani si vrei dupa aia sa o schimbi. Nu o mai vinzi ca sa fii altruist? Te apuci sa ii dai kilometrii in fata? O vinzi pe bucati? Sunt chiar curios de parerea ta.

      00
  7. 63 sau 630… e doar o mica schimbare, ce mai… accepta omul orice test.

    00
  8. Cât curaj…

    00
    • NOU
      #20

      este cocalar civilizat

      sau este vorba despre o manipulare a pietei, el vrand sa cumpere o masina, de fapt ?

      00
    • poate ca zoso e in pana de articole..si creeaza si el continut…pune anunturi pe olx

      00
    • este cocalar..100%..nici sa scrie nu stie…ca vai..daca vrei poti verifica in germania ca nu e luata de el..ca nici nu o mai ia ca acum ii e frica…mai ca imi da o lacrima…
      a incercat sa fraiereasca..pe cine pune botu’…

      00
  9. „cutie … care schimba foarte bine”.

    Oricum, nu stiam ca se schimba si anul de fabricatie si norma euro. Cred ca pentru asta nu mai ajunge sa stii pe cineva ‘care se pricepe’. Pare a un sistem destul de elaborat.

    00
  10. Eu am făcut 583 000 de km în 14 ani

    00
  11. Haide, bo$, ca pretul nu e dublu… Ie doar 14999 de ieuro. Ce mai, un chilipir.

    00
  12. Coincidenta :D

    00
  13. Cunosc si eu un „samsar” care cumpara/vinde masini. O face doar de „fun”, invarte cel mult 4-5 masini pe an. Prima masina vanduta a fost lasata la inceput cu km reali. A spalat-o, a polishat-o, i-a facut si-un schimb de ulei ca sa fie ceva mai bine cu noxele la teste si a pus-o in vanzare. Dupa o luna, n-a primit nici macar un telefon. Masina avea cam 190000 km. A dat inapoi vreo 60000 … n-a schimbat nici macar pozele … si intr-o saptamana a vandut-o cu aceeasi bani.

    Asta ma face sa inteleg ca … si „piata” o cam cere!

    00
    • Biciul (legea aplicata) e singura metoda de a opri mizeria asta. Nu piata o cere, hotii impun practica asta…. oamenii nu sunt informati dar nu inseamna ca o cer… ca la gagici , trebuie violate alea ca au fusta scurta , ca si-o cer ? :))

      00
    • Nope, pur si simplu el concura cu hoti si mai mari.

      00
    • @Nelu – normal ca alea cu fusta mini si-o cer, dar doar atunci cand cheama taxiul.

      00
  14. Mai terminati ma odata cu astea. Ca-s satul sa tot citesc si sa aud stiri despre km inainte si km inapoi etc. Daca esti bou si nu verifici la reprezentanta tot ce trebuie asta e. Daca esti bou si iti iei o gioarsa de 15 ani te-n pendula mea. Din partea mea poa’ sa aiba un milion de km si tu sa crezi ca are o suta de mii.

    00
    • coae, vorbim de o masina de 4 ani, nu de una cu ani cat are pendula ta lungime in cm (adica 14-15). Daca esti bou, iti doresc sa iti cumperi o masina ca asta candva

      00
    • Is prea bou sa cumpar o masina d asta. Mult prea bou. Plus ca grosimea conteaza….coae.

      00
  15. De unde deducem ca masina a fost folositá de o batranicá pt a merge la piatá.Zilnic.Sí ca piata era la 167 km.

    00
  16. „Masina de weekend si de vacanta” seems legit

    00
    • Si mai legit de atat e sa ai o masina break de weekend si vacanta. Ca deh, in timpul saptamanii mergi la job cu Audi TT

      00
  17. Am facut repede o medie si sunt pur si simplu cazut in cur. Cum poate cineva sa faca 600.000 km cu o masina in 3-4 ani. Adica, na, bineinteles ca poate, dar ma gandesc asa, la persoana asta, la jobul pe care-l avea (aducea marfa din Spania/Maroc?) etc. Sunt totusi 400 km/pe zi, zi de zi, week-end-uri incluse.

    00
    • Rent a car sau uber

      00
    • Tu realizezi ca pe autostrada 400 km inseamna mai putin de 4 ore, iar in Germania inseamna mai putin de 3, nu? Daca stai sa calculezi ca poate a fost a unui manager zonal care avea sa zicem 10-15 vanzatori si el facea drumuri intre ei, drumuri pe la sediu si seara mergea acasa sa doarma cu familia, intr-o tara civilizata nu e greu de crezut. Sa iti zic ca am vazut Sandero din 2009 din Germania care avea 900.000 km?

      00
    • Dacă mașină e din 2010 după jumătatea anului parca se trece 2011 la producător. Deci sunt 5 ani a 100k pe an. Mașină de firma.

      00
    • Nu va mai obositi cu calcule, mai pampalailor. Scrie clar in anunt ca a facut taxi.

      00
    • Probabil taxi de aeroport sau de cursă lungă. Am un amic într-o țară cu apă caldă și autostrăzi care face lejer 400 km pe zi cu o skoda Octavia. Faptul că schimbă lunar uleiul nici nu îi miră pe aia de la service, sunt unii care schimbă la 2-3 săptămâni, el încă e pifan..

      00
    • eu in romania fac 5.000 pe luna.
      si asta doar pe Constanta Bucuresti sau in jud Ct.

      Si in germanica unde au si autostrazi se poate si mai bine.

      BTW chiar a tinut tractoru ala 600.000 ?
      ca mie fordu la 250.000 incepuse sa moara (cutie, motor).

      00
  18. A dat neamtu kilometraju inainte, nu avea cum sa circule atat in 4 ani.

    00
  19. Refuz să cred că sunt atât de proști încât să folosească aceleași fotografii ale vechiului proprietar.

    00
    • Hai sa iti explic. Daca il suni pe om acu, el va zice, sigur, poti sa vii maine s-o vezi. In secunda 2, o plecat la neamtz si o luat-o. El nu are inca masina, el n`o vazut inca masina, dar pana maine ti-o face ca luata de la o babutza

      00
  20. Nu stiu ce sa zic, dar nici cu neamtul nu imi e rusine. O fi el cinstit la km, dar la pret e porc. Aproape 8000 de euro pentru o masina cu peste 600000 de km? Pe bune? Ce faci, in 2 ani ii schimbi motorul?

    00
    • da. și te costă 2.000€, nu 40.000€ cât a fost mașina de nouă.

    • daca ii schimb motorul de ce mai cumpar masina sh? Pt cutia de tabla?!

      00
    • @marfinel1 …pai de fapt tu cutia de tabla o platesi si de noua 40.000k ca de fapt motorul e piesa de schimb ;;)

      00
    • Si ii pui alt motor cu un milion de km?

      00
    • Draga Mihai.. si tu cand cumperi masina o cumperi „fara piese” sau ti se dau „piesele” pe gratis, asa zice contractul de vanzare? Nu, nu cperi doar cutia de tabla cumperi si peisele din ea.. si vb celui de mai jos, cand cumperi motorul il iei de nou? sa ca oricum ai lua-o e o prostie sa iei o masina cu peste juma de mil de km.. in 4 ani

      00
  21. Nu stiu nu sunt fan masini SH, dar… daca te duci in reprezentanta nu iti spun aia: ba, ultima revizie s-a facut la 600k k, na poate 500k km, cum dracu masina are cu 500k mai putin acum?
    Nu inteleg…. nici legea si nici cum de merge prosteala asta ieftina…

    00
    • Dacă ii schimbi bordul cu una de la dezmembrări e 100% autentic.

      Pana una alta fudulia se plătește. Vrei pasat la pret de Logan atunci suporta taxa de prostie/fudulie.

      Cat despre noua lege se poate aplica doar mașinilor noi din România unde se poate gestiona cat de cat o baza de date.
      Altfel țepari de genul asta o vor duce bine mersi inainte

      00
    • ce-i cu atatea comentarii legate de reprezentanta? reprezentanta nu are de unde sa stie ce se intampla cu masina si cate mile face daca proprietarul nu isi face intretinerea la garajul respectiv. sunt multe garage vag care nu sunt „oficiale” dar fac exact acelasi lucru la pret mai bun si multa lume stie asta. in astfel de cazuri, reprezentanta nu va stii absolut nimic despre masina. asta nu inseamna ca ceasul e dat inapoi sau ca masina nu e intretinuta.

      cel mai bine ar fi sa afli cum sa verifici inspectia technica online. de exemplu, in uk, poti sa te uiti pe . Bagi numarul de inmatriculare si marca si iti apare tot. daca la ultimul MOT iti apare ca a avut 250000 mile, dar tu o vezi pe net cu 75000, ceva e dubas. diferenta cu „reprezentanta” e ca astea nu se pot falsifica. un garaj care nu baga kilometrajul corect in sistem e inchis…

      00
  22. Cu putin noroc, daca se va aplica legea, poate scapam de astia!

    00
  23. I-am lasat mesaj ca urmeaza sa il ia garda :)

    00
  24. sorry, m-am uitat cu atenție la pozele din articol

    00
  25. Tziganu muist vad ca e si ironic…scrie ca masina a fost „de vacanta”. dobitoc.
    Nu va mai duceti sa vedeti masini in Damaroaia/Bucurestii Noi mai ales daca au numere de Cosmote.

    00
  26. „Masina de vacanta”

    Saracu’ neamt a facut doar 60k de excursii. Probabil nici ei n-au autostrazi.

    00
  27. Trebuia să facă 456 km / zi timp de 4 ani ca să ajungă la nr. ăla. Weird

    00
  28. Astia nu stiu cum sa taxeze mai tare masinile sh si tu vrei sa faca lege impotriva tzepelor marunte?! … Hahahahaha, cata inocenta

    00
  29. Model deosebit, merita vazuta. Doar pentru cunoscatori. Nu bate, nu troncane.

    10
  30. Nu ai raportat anuntul pentru tentativa de frauda?
    Exista optiunea asta pe olx.

    00
  31. NOU
    #73

    E chiar euro 5 de la mama lui nemteasca…. euro 6 exista doar din 2014
    a mers iute si furios se pare

    00
    • exista si euro 6 pe passat b6 de prin 2010 dar si pe b7 din 2011 . au rezervor de addblue in portbagaj . ce zici tu poate e referitor la b8 cel nou care e doar euro 6 ;)

      00
  32. Spiritul Crăciunului! A vrut omul să fie generos şi să dea cît mai mult înapoi la alţii.

    00
  33. Neamtu’ lucreaza la aproximativ 200 km de casa, unde pe autostrada face o ora si un pic pana la munca. Asta inseamna:
    400km/zi
    2000km/saptamana
    8000km/luna
    96000km/an
    384000hm/4 ani

    Asta face un neamt obisnuit doar pana la munca sau inapoi. Daca masina este folosita in scop de serviciu sau taxi/uber/livrari(se livreaza si colete nu doar cutii mari) atunci se dubleaza.
    KM sunt facuti pe autostrada in mare parte deci motorul merge bine.
    Intrebarea este daca neamtu face revizia la timp pentru ca trebuie sa faca o revizie la 2 luni.
    Mai bine iei o masina SH, din romania, la care ii vei schimba amortizoare, bielete si poate un ambrej.

    00
  34. Ai ajuns „national”:

    00
  35. s-a vandut :)))

    00
  36. Dacă ai ceva în cap filtrezi repede cocletii astia:
    – agramat: „revizile”
    – full option
    – numar de cosmote /telekom
    – reverse image search

    00
  37. militia spirituala, sa luam atitudine tovarasi impotriva celor care fac specula si folosesc produse ale capitalismului putred si decadent

    00
    • Masina aia nu are acelasi target de clienti ca un Passat… Ca romanasul care vrea masina isi ia 2.0 tedei, nu 3.0 benzina turbo, unde o amaneteaza si pe ma-sa ca sa-si plateasca taxele si benzina.

      00
  38. In uk poti verifica online istoricul MOT (RAR-ul de la noi) al fiecarei masini.
    Inclusiv KM inregistrati in fiecare an.

    00
  39. Citez in completare:
    „The engine has 150.000 km
    And the car has around 200.000 km
    This car is for sale basically for the engine. This is a very high value engine.
    The car is originated from Spain.” :)))))

    00
  40. A patit-o si prietena mea, in marele targ Autovit. Un Ford Fiesta cu 9000 de km. Masina arata foarte bine, doar volanul o dadea de gol. La verificare, avusese 99.000 cu 6 luni inainte.

    00
  41. 426 de km ZILNIC pana la 600000???Da’ i-a dat neamtu ala talpa nene,nu gluma!

    00
    • Am o cunostinta in Germania, serif la firma lui. Face 3-4.000km pe saptamana. Cand ajunge la ~100.000km o vinde si ia alta noua. Masina mica, gen A6, seria 5, nu camioane.

      00
  42. Ne pare rau, dar anuntul nu mai este disponibil, l-au scos :)

    00
  43. Incepe sa sune a „marketing stunt”… pentru olx?

    00
  44. La noi la firma avem octavia III 1.6 diesel si merg masinile cam 2000 km pe saptamana. Delegatii prin tara, etc..(au vazut multe drumuri unde iti era mila sa mergi cu dacia 1300… la ce drumuri avem In 3 ani o sa fie buna de programul rabla.
    Dupa parerea mea cea mai buna masina e Loganul cu zero km, Costa cat pasatu ala cu 600k

    00
  45. * masina de weekend si vacanta :):):)

    00
  46. De ce nu dai clic pe ”Arată telefon” înainte de a face captura de ecran a anunțului?

    00
  47. Eu sunt agent de vânzări pe 4 județe cu Logan 1.5dci. In aprilie 2013 avea 70500 si in decembrie 2015 are 253.000.
    Asta in condițiile in care media orara e de 55km.
    Oare cat face in Germania o mașină de flotă?

    00
  48. Recent mi-am cumparat de la un samsar un VW Passat B6 adus din belgia, cu 188 000 de km ( intradevar masina ingrijita si tot …nu am putut verifica cati km are nici la reprezentanta pt ca in instoric s-a oprit in 2009 la 63 000…nu stiu motivul dar pare ceva comun in Belgia ) dar ideea e ca o ruda de’a mea si-a adus din Franta tot B6 cu 202 000 km. Masina in interior arata dezastru si aici ma refer ca nu mai are nici culoare pe butoanele pt deschis/inchis geamul + zgarieturi pronuntate pe butonul de volum, s.a.m.d. Aia are 400 000 toata ziua…comparand cu a mea. De aici poti sa iti dai seama totusi cat de cat in plus…mersul la reprezentanta e sfant.

    00
  49. Anuntu la nemti precizeaza ca a fost taxi.

    Ca o observatie personala: in autovit.ro, bestauto.ro , auto.ro, etc alte site uri de masini in.ro puteti sa filtrati masini intre 100kkm -155km, passat. Faceti acelasi lucru pe mobile.de
    O sa constatati ca in Germania sunt semnificativ mai scumpe la dotari similare. adica rromanasii daca ar fi cinstiti NU ar putea sa cumpere SCUMP din Germania si sa vanda in pierdere in.ro.
    Capcana e pusa si fraierii isi imagineaza ca samsarii din .ro sunt pe faza si chiar pot sa gaseasca intotdeauna chilipiruri la nemti, ca sa aiba pret ieftin in.ro, mai ieftin ca in Germania, fara taxe si drum..
    80÷90% din masinile aduse de dincolo fie au km dati inapoi, masini luate la licitatie de flote,
    fie sunt lovite si reparate sub standard, fie sunt oferte de export, adica nu corespund Tuv, pt. a circula in Germania, nu au istoric de service in sistem. (Astea sunt clar preferate de revanzatori dealeri pt ca le aduc cu tiru, sunt semnificativ mai ieftine, si scoase in piata se dau repede)

    00
  50. Si eu am cumparat o masina care avea in bord 196.000 de km, dar in realitate avea 396.000. A fost greseala mea, nu am mers sa o testez inainte. Cand am mers sa schimb injectoarele, cel de la service m-a intrebat daca stiu cati km are in realitate, M-am socat cand mi-a zis ca are mai mult cu 200 de mii. Din fericire, nu am avut probleme mari pana acum, in afara de injectoare si alte mici defectiuni, in jur de 3 mii de euro. Sunt foarte multumit, arata si functioneaza impecabil. Sper sa nu inceapa cu defectiuni serioase.

    00
    • e bine, dacă n-a picat nimic până acum, o duci lejer la 500.000km :)

    • NOU
      #101

      La masinile nemtesti, primii 200.000km fac parte din rodaj. Abia dupa aia isi da drumu motorul la adevarata lui valoare cicalacacichicea

      00
    • și la 201.000 cade :D

    • In Germania 200 000 km sunt pentru Rodaj .
      In Romania dupa 30 .000 masina e gata de casat

      00
    • „Din fericire, nu am avut probleme mari pana acum, in afara de injectoare si alte mici defectiuni, in jur de 3 mii de euro. Sunt foarte multumit, arata si functioneaza impecabil. ”

      .. stii.. nu stiu altii cum sunt.. dar mie imi pare un oximoron.. cu accentul pe „moron” (see https://www.urbandictionary.com/define.php?term=moron
      Aproape toti proprietarii de VW pe care ii cunoscu eu au acest cuvinte in vocabular: impecabila, merge perfect, nu am avut nici o problema. Insisti si dupa ceva timp afli asa, de ex: sheful, golf 6 TDI Blue, luat de nou, tinut pana la 60k, „nici o problema.. exceptand ambreiajul, 2k de euro”; un cumatru al nashului: Golf 5, bezina „perfect merge… i-au picat injectoarele la 35k de km, in rest nici o problema” (aparent nu numai la diesel se intampla belele cu injectoarele in lumea Vulvagin); preferata mea de departe, un coleg, alt Golf SH: „nu am avut problema cu ea.. doar ca la 3 luni dupa ce am luat-o s-a fisurat arborele cotit; dar nu m-a costat decat 600 de euro un motor nou [.. nou.. ce gluma!] cu tot cu transport din Germania. A si apoi luna urmatoare au picat macaralele electrice si pompa de apa. Na, ghinion! Se mai intampla.. Dar in rest a mers foarte bine”.
      Pe bune, poate intr-o zi o sa imi explice si mie cu cap si coada un proprietar de Vulg-vagin (si toata mizeriile lor derivate, Skoda, Seat, Audi si ce draq or mai fi) ce inseamana „impecabil” in lumea lor. Ca mie cand vad la fazanu „3k de euro reparatii ” si „impecabil” in acelasi paragraf.. nu mi se leaga ceva. Scuze Fazanu’ daca nu ai VW si ai vreun BMW .. dar nu cred. Oricum.. antologica asta: „nu am avut probleme mari pana acum, in afara de injectoare”. De cand injectoarele duse sunt o problema mica?

      Oricum.. 400k de km inseamna ceva, oricant incerci tu sa indulcesti pastila. Te-a luat de fazan si fazan ai ramas.

      00
  51. Asta e genul de poveste pe care toata lumea o stie dar nimeni nu(poate) face nimic. Cred ca singura solutie ar fi o baza de date in care sa se inscrie seria sasiului si nr de km la fiecare revizie. Si asta la nivel european. Dar banuiesc ca nimeni nu are interes sa puna la punct un asfel de sistem. Daca iti permiti iei noua cu garantie daca nu joci la loteria kilometrilor. Exemple sunt destule iar povestea asta a rasuflat pt ca cineva nu si-a (mai) mai batut capul sa o camufleze.Masini ca aia gasesti destule la noi.Acuma depinde si de iq-ul intermediarului(a se citi samsarului). Iar la noi ca sa vinzi masini nu trebuie multa minte. Fara sa ma ocup cu vanzarea de masini am gasit anunturi cu gipan de vanzare(desi omul vindea un suv), masina ful opshion dar fara piele sau care avea cutia de viteze hidratata. Am gasit propietari care nu stiau sa dea detalii despre masinile lor. Iar asta trebuie sa dea de gandit cumparatorului. De obicei cand cumperi o masina chiar si pt revanzare e bine sa sti ce cumperi. Nu poti spune ca nu sti cat e timbrul de mediu, ce euro are sau anul de fabricatie.Iar faza cu accept orice test e o cacialma ieftina dupa parerea mea. Cum plm mea sa fi asa de sigur de masina pe care ai cumparat-o de cateva zile? Eu inteleg ca te pricepi la masini dar nici asa. Eu cred faza cu accept orice test doar de la cei ce au avut masina de noua si poate sa-ti spuna cum a intretinut-o . Restul e vrajeala.

    00
  52. Asa va trebuie cumparatorilor stresati care vreti masina cu km putini la bani putini. Normal ca daca te duci si iti place masina si are 200mii km nu o cumperi chiar daca merge bine , preferi una cu 60mii km ca sunt dati inapoi si merge poate chiar mai rau decat cea cu 200mii. Voi cumparati bordu nu masinia. Asa va trebuie !!!

    00
  53. Totusi masina asta nu a fost Euro 6 nicoodata. In 2011 parca nu era Euro 6 si oricum cumparatorul ar vedea diferenta, pt ca la E6 trebuie sa pui si AdBlue.

    00
  54. Din pacate nu toata lumea e cunoscatoare, sunt oameni care prefera sa isi cumpere o masina mai „noua”, putini naivi insa. Nu exista masina din Europa cu atat mai mult din Germania sa aibe doar cateva zeci de mii de kilometri, chiar daca proprietarul avea 95 ani, femei, sau nush ce milionar care se plimba mai mult cu yachtul decat cu automobilul.

    00
  55. Ati sunat in Germania la Handel Rahimizi sa vedeti ca este inca de vanzare masina?

    00
  56. Ce bine ar fii dacă uni din voii ați știi să scrieții când c-un ii, când cu 2 de iii.Hii Hi. I’m gonna trow up now.

    00
  57. Mie unu incepe sa imi miroase a reclama pentru VW in stil zoso care adopta personalitati multiple, inclusiv de samsar auto si posteaza anunturi false :)

    00
  58. Să vă lămuresc eu putin daca vreți. Samsarul a testat piata. A pus poze ale unei maşini reale şi dacă cineva sună spune că maşina s-a vândut dar îi poate aduce una la comandă. Dacă maşina este pe net şi am vazut că anunțul este activ maşina este încă la vânzare. Maşina a fost taxi dar este altă culoare pentru că a fost folosită pentru a verifica celelalte taxiuti aflate în trafic de către firma de taxi respectivă. Mâine sun să văd dacă mai este de vânzare şi care este prețul.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.