Zeci de angajați Cargus și-au dat demisia azi

Dacă aveați colete de primit cu Cargus, ghinion. Zeci de angajați și-au dat demisia, sătui de condițiile infecte de muncă și de un management obtuz. Din Brașov au plecat 17 curieri.

Coletele au rămas la depozit, așa că, dacă le vreți, mergeți acolo după ele.

eMAG mai au un pic și cumpără un serviciu de curierat, sătui probabil să aibă de-a face cu mizerii din astea.

colet-cargus

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

93 comentarii

  1. Hai coaie… Aveam un colet de primit

  2. Nasol de eMag, multă lume se plânge de ei în ultima vreme pentru livrări deloc, sparte sau întârziate.
    N-ai cu cine, dom’le, n-ai cu cine…
    Da, încercați să mergeți la punctele de ridicare. Poate și după frigidere dacă le vreți întregi și anul ăsta. :)

    00
  3. Cred că emag au făcut deja un prim pas în direcția asta prin deschiderea centrelor zonale de distribuție.

    00
    • Vb. de Posta Romana aici? Cand ai intrat intr-o posta ultima data sa vezi ce sictir e pe-acolo…

      00
    • Ându, am intrat eu acum 2 saptamani și oamenii au fost foarte cool. Asta cu 10 minute înainte de închidere. Îmi plac punctele de ridicare ca nu mai plătesc transport pentru chestii mici. O grămadă de chestii nu luam pentru ca nu se atingea suma la care nu mai plătesc transport. Și pe un SD de 35 de lei da aiurea sa mai dai încă 15.

      În rest în București numai peste curieri ok am dat. Și mi s-au livrat și mese, frigidere side by side, mașini de spălat, televizoare și alte chestii destul de hardcore.

      Parca totuși la FanCurier sunt aceeași oameni de mult timp. Ceea ce spune ceva despre politica de HR.

      00
    • @AnduWeb
      Nu trebuie sa intrii in Posta. Zona de unde iei coletele este separata de Posta propriu zisa.

      00
    • @Dragos la posta de langa mine e aceasi zona cu ridicarea coletelor postale, aceasi angajati, etc.

      DAAAR, oamenii de la ghiseu se uita la fata ta cand intrii si te intreaba direct „emag?”. Daca ai pachet de emag, te servesc inaintea cozii. Ceea ce nu e foarte rau, intrucat la posta mea majoritatea cozii e formata din batranei care isi platesc lumina/telefonul.
      Sa vezi priviri si comentarii.. priceless.

      00
    • NOU
      #13

      posta romana incepe sa fie mai ok decat ce stiam eu pana acum. Probabil ca e prea tarziu, dar… Aceiasi surpriza am avut-o si la Romtelecom, cand m-au intampinat aia cu zambete si „buna ziua” era sa ma intorc sa ies, am crezut ca am nimerit in alta dimensiune.

      00
    • Right. La oficiul postal de langa mine iti dau coletele emag dupa ce termina lumea de la 2 cozi. Care s-ar putea sa nu se termine. Fuck that.

      00
  4. Sa arza!

    In alta ordine de idei, asta cu „emag ar cumpara un serviciu de curierat” nici nu suna rau… volum este…

    00
  5. O prietena care lucreaza la cargus imi spune ca soferii(curierii) nu sunt angajati ai cargus, ci sunt ai subcontractorilor, eventual ai francizei cargus. Din perspectiva asta mizeria pare chiar mai mare.

    00
    • În TM știu cel puțin 2 curieri sub-contractați.
      E simplu: ai mașină, faci contract cu cargus-Urgent, primești livrările/ridicările.
      Doar că agenții ăștia sînt cam de 2 lei.

      10
  6. LEL ala a fost un TV?

    00
  7. Nu inteleg de ce aceste acuze repetate la adresa conditiilor de lucru de la Cargus, la noi la administrativ si management e chiar super ok si financiar, si conditii de lucru.

    00
  8. Bravo lor, cam asta merita orice firma mizerabila.

    Demisii in grup, atacuri spontane. O sa-i doara pe cargus miscarea asta, plus ca multa probabil va refuza sa mai comande de la companii care lucreaza cu cargus, dupa acest eveniment care ne arata ce se intampla in aceasta companie.

    Si probabil ca daca cineva cauta acum pe google „conditii munca cargus” sau „locuri munca cargus” o sa se gandeasca de zece ori inainte sa se angajeze la ei.

    00
    • Sunt patit cu Cargus, de fiecare data cand comand online de la orice firma, mentionez in mod expres sa NU livreze cu Cargus. Prefer FAN, dar e o optiune personala.

      00
  9. Glumesti?? Chiar ma pregateam sa sun la emag ca nu mai ajunge coletul.

    00
  10. Asa se explica prezenta lui” Kramer” la Cargus Brasov – un nou angajat, care smulge usa cand intra in birou, nu saluta, nu da restul decat daca il ceri tu :)), nu are chitantierul la el si ne intreaba pe noi la final cat costa transportul : „Pai de unde sa stiu, ca nu am mai facut asta pana acum!” funny shit

    00
  11. Foarte bine.. sa se inchida ca numa tepe dau. Personal am o pierdere de 2000 de ron cu cargus. Dupa 9 luni se sunat/facut reclamatii la OPC am fost despagubit cu 250 de ron de zece ori valoarea transportului adica 10X25 de ron.
    Prea penal

    00
  12. Emag-ul a stricat piata de curierat. deaia fan-ul le-a dat flit si n-au decat sa lucreze cu altii. Eu zic ca emag-ul e cea mai mare problema a curierilor. e mult prea mare, volum imens … plata extrem de proasta la furnizor.

    Si nu vor cumpara pe nimeni ca si DHL inca trage dupa cargus….
    Fan-ul joaca prudent…a investit mult dar ei nu pot ocupa toata piata si nici nu vor.

    00
    • Emag-ul e de vina pentru ca baga bani in firmele de curierat, nu? Sau e de vina pentru ca a negociat un contract in favoarea lor?
      Cele mai mari probleme ale curierilor si in general a tuturor firmelor din romania sunt lipsa de profesionalism si lipsa de personal competent, nu doar calificat.

      00
    • Hai sa-ti zic ce-am patit cu desteptii de la Fan.
      Am avut de trimis un plic prin ei din Cluj, fac comanda telefonica intr-o miercuri, imi zice ca vine pana in ora 18. Ok.
      Nu a venit, a doua zi nimic. A treia zi, nimic. Intre timp am apelat la alt serviciu de curierat.
      Sambata dimineata (dupa o betie de vineri) ma suna soferul ca are un plic de ridicat. Ii zic politicos ca nu mai are nimic de ridicat.
      Luni dimineata ma suna o tanti ca are o comanda pe adresa mea, ii spun si ei ca nu mai are nicio comanda.
      Marti iar ma suna soferul sa ma intrebe daca sunt acasa ca miercuri sa ma sune iar o doamna sa imi spuna ca are o comanda. Dupa ce i-am explicat tot o zis ca curierii sunt veniti de la Bucuresti si nu cunosc adresele. Pai mai, trimiti curierii de la bucuresti wtf?

      00
    • Hahahaha.
      Ideea este că acei curieri nu veneau efectiv cu coletele de la Buc.să ți le aducă ție ci, sînt detașați de la Buc.la Cluj, TM, etc.fiindcă nu mai au oameni pe aceste zone.

      00
  13. emag parca a trecut mai nou la dpd :)

    00
  14. „eMAG mai au un pic și cumpără un serviciu de curierat, sătui probabil să aibă de-a face cu mizerii din astea.”

    Daca eMag au ales Urgent-Cargus pentru curierat, este pentru ca au platit mai putini bani fata de au cerut Fan/DPD/TNT. Cheltuieli reduse la minim, asta fac toti. Daca maine apare o frima de curierat cu aceleasi probleme la livrarea coletelor dar la pret mai mic fata de Cargus, ghici ce o sa faca eMag? O sa faca un contract cu acei curieri, nu e problema lor ca respectivul colet e distrus pe drum. E problema curierului, tu ca si client trebuie sa te duci si sa faci reclamatie impotriva firmei de curierat, nu impotriva retailerului care a ales de bunavoie si nesilit de nimeni un curierat prost.

    E cam aceeasi situatie cand vine vorba de QuickMobile. eMag iti vinde telefon adus de catre QM, nu e problema lor ca-ti iei teapa la garantie, devine problema ta. Nu e problema lor ca-ti ajunge coletul facut terci, e problema ta si a curierului.

    00
    • Nu stiu ce sa zic, in ultima perioada cei de la Fan Courier stau mai bine la capitolul livrari intarziate si nesimtire. Personal am avut o experienta placuta cu cei de la Cargus, curieri au respectat mereu termenul de livrare stabilit la telefon si nu au fost nesimtiti ca cei de la FAN.

      00
  15. fan curier sunt la fel de praf.

    si nici emag-ul nu-i ajuta: comenzi livrate incomplet, helpdesk inexistent, etc

    00
  16. Stati sa va povestesc cum am patit eu.

    Comand o camera de bord de la iUni via eMag. Platesc cu cardul si se finalizeaza comanda.
    Peste 1-2 zile apare curierul de la Cargus, care dupa amabilitatile scurte imi spune ca am de platit X lei. Ii spun ca este o greseala pentru ca am platit online, acceptat, confirmat, finalizat, etc. Imi spune ca probabil s-a gresit la facturare sau „bibilica aia” ce au ei… (imi scapa denumirea).

    Mergand pe sigur am instiintat si iUni despre situatie. Mi-au promis ca vor cere si dansii rezolvarea problemei. Peste vreo 4-5 zile, apare alt curier de la Cargus, care dupa amabilitatile scurte imi spune ca am de platit X lei. Ii spun ca este o greseala pentru ca am platit online, acceptat, confirmat, finalizat, etc. El trage din umeri, eu plec inauntru.

    Scriu la cei de la iUni sa imi trimita banii inapoi si sa isi pastreze produsul.

    Urmatoare zi, deci nu dupa 4-5 zile, ma gandesc ca era deja scandal intre ei, apare un al treilea curier Cargus, care dupa amabilitatile scurte imi de stire ca am de platit X lei. Ii spun ca este o greseala pentru ca am platit online, acceptat, confirmat, finalizat, etc.

    Am intrat inauntru si am intrebat la iUni daca e nevoie sa cerem ajutorul ANPC, ca nu mai doresc sa continui circul, bataia de joc respectiv. Imi ofera un card SD cadou. Refuz. Imi promit ca banii imi vor intra in cont cat de curand posibil.

    Urmatoarea zi apare un al patrulea curier. Nu mai stiu de unde, pentru ca era cu masina personala, transpirat, gras si obosit. Imi cere bani. M-a apucat rasul.

    Cam la vreo alte 5 zile mi-au venit inapoi banii in cont.
    iUni = naspa ca lucreaza cu o firma de curierat de doi bani.
    Cargus = curierat de doi bani.

    eMag, ma suna curios sa afle de ce am notat cu 0 stele achizitie. Le-am povestit cele de mai sus. Poate mai detaliat. Operatoarea a ramas fara cuvine.

    eMag = ar face bine sa nu se asocieze cu firme de buzunar care nu pot sa respecte clientii sau o comanda simpla.

    V-am pupat!

    00
    • parcă era melodia aia a lui Pittiș/Colibri ”într-o zi un lup a venit și a mâncat o oaie, ciobanul și-a luat pușca și spre seara s-a întors cu lupul mort” repet de vreo 4-5 ori. bine, acolo se termina cu ”într-o zi o oaie a mâncat o oaie, ciobanul și-a luat pușca și spre seară s-a întorsc cu lupul mort„. :)

      00
    • Mi-ai luat comentariul din gura, fix la Puterea obisnuintei ma gandeam si eu.

      00
    • Astia de la iUni sunt absolut de cacat (a se citi cacat galactic). Orice ai comanda de la ei prin marketplace, produs bineinteles platit cu cardul, ei emit o factura care trebuie platita ramburs la curier. Asa am patit si eu cu o camera sport. Oricine comanda de la iUni si plateste cu cardul pateste exact la fel. Se trezeste ca are de platit ramburs suma pentru produs. Eu zic sa va bagati ce aveti mai sfant in inima lor si sa cumparati din alta parte produsele. Mai grav e ca prostii de la Emag Marketplace ii promoveaza pe site desi stiu ca plata cu cardul e o deficienta majora a celor de la iUni. Management de cacat la Emag Merketplace sau rea vointa? Ramane ca noi cumparatorii sa decidem.

      00
  17. Le-au acceptat demisiile fara preaviz?

    00
    • nu sunt angajați direcți, ci prin pfa-uri sau firme.

    • in cazul asta perfect, uite cum se intoarce roata.
      Acum sa plateasca penalitati si sa se faca (si mai) de kko.

      00
    • Demisia e un act unilateral asa ca nu trebuie aprobat sau semnat de doua parti pentru ca asa ar fi un act bilateral. Demisia e o instiintare nu o cerere.
      salariatul poate demisiona fără preaviz numai dacă angajatorul nu îşi îndeplineşte obligaţiile asumate prin contractul individual de muncă. De exemplu, nu plăteşte salariul, nu ia măsuri pe linia asigurării sănătăţii ori securităţii în muncă, nu creează condiţii optime pentru îndeplinirea normelor de muncă etc. Într-o atare ipoteză, contractul încetează chiar în ziua în care salariatul transmite notificarea sa angajatorului.
      In cazul asta puteau sa anexeze si niste flegme la demisii.

      00
  18. Faci un ban cinstit. Subaru are portbagaj mare! :)

    00
  19. acum cîteva luni s-a întîmplat același lucru cu angații fan curier din cluj. și-au dat demisia mai mulți curieri și vreo două săptămîni erau niște cozi demente la ei la sediu

    00
  20. Am lucrat la DHL Munchen o perioada, am cumparat o duba si am venit in tara din motive financiare, unde am lucrat sub franciza Cargus, masina mea, SRLul meu, primeam o suma pe comanda livrata.

    Daca in Germania aveam 1800 euro *13 salarii, 30 zile lucratoare concediu platit si alte mofturi, la aia dupa motorina imi ramaneau 1000 euro, de care trebuia sa-mi repar/intretin duba, si lucram 12 ore pe zi, cu un volum de munca peste urechi.

    Am renuntat cand mi-au facut unii o oferta buna sa le vand duba, peste suma cu care am achizitionat-o la licitatie de la DHL

    Intre timp si-a terminat prietena scoala, in primavara sper sa plec… din tara.

    00
  21. adevarul e ca e de c**** la firmele de curierat, toti sunt patroni, te f** in gat, pe langa faptul ca nu sunt puse la punct procedurile, ai probleme cu masina, trebuie sa te descurci cum poti.

    am mers 2 luni de zile fara electromotor, ma porneau dimineata si o mai opream seara. daca din greseala, opream motorul masinii pe traseu, ma rugam de oameni sa ma impinga.. vai de curu’ lor

    00
    • Vai de curul tau, că nu împingeau ăia la care lucrai.

      00
    • As true as it gets.
      Stiu un amic în Deva, la Fan, cu exact aceeași problemă. Venea să-mi aducă un pachet și mai stăteam în parcare la vorbă. După câteva întâlniri mi-a zis că nu mai poate sta, ne mai auzim, că nu îi pornește și cam consumă. :)))))

      00
  22. Ufff… si vine Black Friday.

    00
  23. Am observat ca magazinele incerc sa treaca pe curieri exotici, probabil satui de Cargus, Fan&Co.
    Eu cu cargusul nu (prea) am avut probleme, ba chiar prin ei am tot trimis si primit.
    Cu fanul in schimb…
    eMagul acum livreaza prin DPD, garajul prin SD.

    Cargusul si-a asumat riscul cand nu a angajat curieri ci a facut colaborare cu ei. :D

    00
    • Deja la doua magazine online mi-au fost livrate coletele cu Porumbelul Curier. Am crezut ca nu citesc bine, dar oamenii au venit repede, au fost politicosi, accentul un pic ciudat, dar a fost o experienta buna.

      In zona mea, cel putin, atat cei de la Cargus cat si cei de la Fan Curier sunt de treaba. Fac livrari in fiecare zi in cladirea unde lucrez, si mereu ma suna sa cobor, ca nu au cum sa ajunga la mine (cartela de acces). Niciodata nu am avut probleme cu ei, si sunt aceiasi curieri de vreo 3-4 ani.

      00
    • Deci pe tine te-a deranjat ca ti-au trimis un porumbel cu accent ardelenesc?

      00
    • Si eu sunt din Ardeal, si nu m-a deranjat deloc. Atat ca dupa accent nu era de pe aici.

      00
  24. Comandat joi din Emag Marketplace, primit vineri cu Urgent-Cargus.

    În altă ordine de idei, se apropie black-fridayul… Presimt că întrebarea concursului ‘ce categorie nouă de produse va vinde emag-ul’ va avea ca răspuns ‘servicii de curierat prin firma proprie’. Cu drone, eventual… deși n-aș vrea să văd pe deasupra un frigider cărat de 4 drone.

    00
  25. Cargus sunt o mizerie, nu au nici masinile si nici angajatii lor. Au contract cu PFA si SRL de vine cate unu gras si transpirat, cu un Ford Escort din 1987, plin de pachete, si imi zice ca ii de la Cargus si ca sa-mi car singur pachetu de la masina pana in curte. Eu nici nu mai comand de la magazinele care trimit cu Cargus.

    Depinde foarte mult de zona, unde stateam inainte ala de la Cargus era foarte ok si ala de la Fan Curier era un idiot care cred ca fusese valutist inainte.

    00
  26. eMAG sunt disperati ca nu au curieri pe care sa se poata baza pentru Black Friday-ul care trebuie sa vina. FAN-ul nu mai aduce electrocasnicele mari la usa plus ca taxeaza de te rupe si au probleme cu personalul, Cargus-ul are probleme de personal asa ca ramane doar DPD-ul deocamdata care chiar sunt si OK – cel putin prin Suceava. Insa nu stie nimeni daca vor fi capabili sa preia toate livrarile eMAG.
    Cei de la GLS i-au refuzat cand au inteles ca eMAG doreau sa faca livrari pe „mai nimic” (citez din ce a spus un tip din vanzari de la GLS) si oricum mai mult de 1000 colete/zi nu se inhama sa ia doar de la eMAG. Ceea ce se pare ca e cam prea putin.
    Ramane TNT si cam atat dupa mintea mea. DHL-ul nu are serviciu de ramburs pe teritoriul Romaniei si oricum sunt incurcati cu Cargus.
    O sa fie interesant.

    00
  27. De cel puțin 8 luni de zile am zis că Emag-ul ar trebui să-și facă propria firmă de curierat.
    Nu mai au mult timp.
    Aia cu poșta este doar paleativă în acest moment.
    Și cînd mă gîndesc că vine black-fraidei, vai de ei curieri.

    00
  28. Zoso, noi nu cunoastem multe aspecte. Nu stim condiiile contractuale emag-curieri, nu cunoastem costul contractului. Mai exact, nu stim daca prestatorii(curier contractat) sunt platiti la timp si in ce conditii.
    Apoi, trebuie multe certitudini atunci cand dai exemplu jucatorul monopolist de pe piata, emag.

    Imi place ca ai spus „sa cumpere curier sau sa infiinteze”, dar s-o faca mai repede, altfel mi-e greu sa cred ca nu-si joaca cartile din perspectiva lui de monopolist. Parca le-a luat cam mult(emag) sa se prinde de-o chestie. Ceva nu miroase a bine.

    00
  29. Fiecare firma are probleme in tara pentru ca lucreaza cu francizori/colaboratori
    Fan a avut si are probleme pe tm,cluj
    Cargus brasov, constanta
    Nemo caras, dolj , cv.
    Emag livreaza cu cargus pentru marketplace pentru ca au tarife mici si mai nou km suplimentari se platesc si unde tot ei castiga si nu vendorul care vinde.
    Livrez 130-150 de colete pe zi prin 5 firme de Curierat si totul merge a uns, in brasov trimit cu fan, in cluj cu urgent si tot asa.
    Nunte costa nimic sa lucrezi cu 5 firme chiar ai de castigat
    Im bucuresti am ajuns sa livrez cu 5 lei colet pana in 5kg cu plata ramburs in cont

    00
  30. oricum , fara infrastrstructura, servicii mai bune nu au cum sa fie.

    00
  31. Intamplare reala cu un domn unsuros de la Cargus.

    Comanda doamna un mixer de la emag. Comanda ramburs, totul ok pana la primul telefon al curierului:
    El: Doamnaaaaaaa(ton smecheresc), am sa va aduc un colet. Sunteti acasa, nu? Ma grabesc.(era 3.00 dupa-amiaza).
    Ea: Imi pare rau, insa a trebuit sa plecam de urgenta la tatal meu si am rugamintea sa veniti luni(era vineri).
    El: Hai ,ma, lasa vrajeala(rade). Zi-mi ca n-ai bani, si ti-l trimit inapoi.
    Ea: liniste….
    El: Bine cucoana vrajitoare, ti-l aduc luni, dar daca n-ai bani sa nu ma pui pe drumuri, si sa ma suni dimineata pe numarul asta, ca ti-l las in duba.

    Din pacate mi-a zis foarte tarziu de discutia asta, dupa ce a fost mutat din zona mea individul.

    00
  32. in 7-8 ani si peste 2000 de colete trimise si cam 1000 primite pot spune ca sunt cel mai norocos:
    – Fan curier 2 probleme: a venit 1 colet cu ramburs asta desi achitasem online, platit si ramburs, recuperat bani a doua zi. A doua a fost cu lipsa a 2 rambursuri, asta in vremea cand luam rambursurile la „ochi” nu mai numaram plicurile decat la sfarsit de saptamana.
    – DPD – si-au schimbat sediul in localitate de 3 ori intr-o luna, nu mai stiam de unde sa ridic coletele.
    – Urgent-Cargus- un colet innundat dupa o ploaie zdravana … produsul a fost ok, insa ambalajul a fost deteriorat si chiar am fost nevoit sa returnez produsul, le-am cerut o declaratie la cei de la sediu si am atasat-o coletului cand a fost returnat, m-au sunat cei ce trimisera initial coletul si mi-au multumit pentru declaratie :).
    – GLS – prea matinali frate, prea matinali.
    – DHL – Ajung in 5 minute, dupa 30 minute de asteptat ma suna ca pot sa cobor.

    ….. pe total cred ca tine si de tine ca si consumator/vanzator sa stii ca dai un leu mai mult acolo ca e firma mai serioasa, sau nu vreau sa ii vand tipului respectiv un produs ca ma tem ca nu o sa ridice coletul. (asta o deduci din conversatiile avute cu el, si din experienta acumulata)

    00
  33. Urgent-Cargus este firma cu care am avut MEREU probleme,ba nu m-au „gasit ” acasa,cu toate ca eu asteptam ca prostul,ba colete deteriorate pe care le-am refuzat,ba ajuns la destinatar pe la orele 18:00 si cate altele.M-am invatat minte si cand comand ceva,rog firma sa-mi trimita cu FAN.

    00
  34. Nu inchiria mai bine eMag FanCourier sa fie sigur ca toate comenzile pleaca in aceeasi zi? =] #numazic

    00
  35. Hai sa fim constructivi. Daca as fi acum vreun directoras la Emag as propune o reducere simpatica asa de vreun 5% celor care isi ridica singuri bunurile de la centrele emag din orasele mari. Ar fi o gramada de livrari de care ar scapa garantat!

    00
    • Constructia ta e departe de realitate. Daca ar face asta, emag s-ar trezi cu ditai cozile la ei la centrele emag dimineata la deschidere si seara dupa 17:00-18:00, ceea ce i-ar costa mai mult cu personalul, mai mult cu logistica in centrele alea si cu spatiul. Externalizarea livrarii catre firme de curierat le optimizeaza afacerea si le reduce si costurile de operare ( sau asa ar trebui sa fie). Dar tu vrei si reducere, lol.

      Cu primii 50 de clienti care se plang ca au stat la coada 2 ore sa isi ridice produsele o sa apara un trend de clienti care renunta si cauta magazine mai mici, care opereaza mai bine.

      00
  36. Pick-up point Elefant. Progam zilnic, in timpul saptamanii pana la 21.00, in we pana la 20.00/18. 00. Cine mai are nevoie de curieri?

    00
  37. Urgent-Cargus au facut de la contopirea de anul trecut numai tampenii. Curierul de pe zona mea mi se plangea de acum 3 ani ca FAN-ul are cam 2,5 masini pe aceeasi zona. Ma asteptam ca dupa unirea cu Cargus sa aiba loc o marire a densitatii curierilor si deci servicii mai bune. A fost exact opusul.
    Si apropo de emag, vand pe platforma lor dar desi am contract cu ei si Cargus livrez in continuare cu Fan-ul. Asta fiindca primul si singurul produs expediat cu Cargus n-a mai ajuns niciodata la client si nici inapoi la mine.

    00
  38. Cargus de 2 bani!!! La noi venea o data pe saptamana imbecilul ala de sofer ca auzi nu are curse / colete pe ruta mea. Iar FAN vine zilnic, mi a adus frigiderul pana in casa . Deci cand comand orice specific fara Cargus.

    Am cumparat un tv de 139 cm de la emag si a trebuit sa merg pana la sediul cargus ca sa-mi spuna ca tv -ul este in camion prin nu stiu ce parcare. Am plecat sa caut camionul si mi -a pus tv in mijlocul drumului si a plecat. Super! Nu mi-a venit sa cred!

    00
  39. Mai fratilor,dupa 7 firme de curierat schimbate in calitate de curier si 15 ani de experienta in domeniu pot sa va spun:
    -costuri mici per colet=servicii proaste
    -fan si urgent sunt cei care au nenorocit piata de curierat acum 7-8 ani in urma facand reduceri peste reduceri la pret.Cand platesti pe livrare 5…7..8 lei nu ai cum sa obtii servicii premium sau macar decente.
    -emag a nenorocit si mai tare piata de curierat cand negociaza mereu din pozitie de forta contractele…„daca nu-ti convine cat iti dau`,stau 10 firme la usa care abia asteapta„
    -mai toate firmele de curierat au mers pe subcontractori…raspuns gresit,subcontractorul isi angajeaza pe salarii de rahat cativa insi,ii incarca cu 70…80…90 de livrari pe o zona pe care in mod normal se pot face maxim 45-50 si are si pretentia ca acestia sa le si livreze.Parcul auto e in cele mai multe cazuri invechit(mainile alea sunt adevarate vouchere rabla),le gaseste nod in papura oamenilor sa le mai taie si din bani,la fel cum si firmele taie de la subcontractori pentru cele mai absurde motive.
    -black fraiergay nu pune probleme doar din cauza volumului de la emag,toate firmele au „sarbatoarea„` asta in program=volum inzecit in unele cazuri…
    Mai sunt multe de povestit,dar calitatea nu va creste pana romanul nu va intelege ca la bani putini nu poti avea calitate.Poate doar cantitate.

    00
  40. Am testat și noi 5 firme de curierat și în ceea ce privește calitatea serviciilor nu a fost nicio diferență, toții au întârzieri și toții au pierdut colete. Fan Courier e cu 10-20% mai scump dar tot nu are servicii de calitate, deci nu se justifică prețul.

    Cu Urgent Cargus colaborăm mai intensiv de 3 ani, ce îmi place la ei este că pentru clienții mari au call center dedicat (KAD), răspunde imediat cineva la telefon la fel și la e-mail. Dacă este necesar le anunț prin telefon și trimit două mașini de 7.5 tone pentru ridicarea mărfii.

    Problema e cu agenții din teritoriu, care nu fac față sau îi e lene să livreze, nu știu… Deja avem întârzieri majore și până la Black Friday mai avem 3 săptămâni, nu știu cum o să facă față.

    00
  41. Colet trimis din Fetesti catre Bucuresti pe 25 noiembrie.

    Ajuns pe 28 noiembrie in Bucuresti…NU se livreaza (nu stiu din ce motive) si se tine in depozit pana pe 2 decembrie – zi libera data de guvern tuturor bugetarilor – cand „se incearca livrarea dar destinatarul nu e la domiciliu si i se lasa un aviz” . Mentionez ca adresa de livrare este cea de la serviciu, ca evident NU eram acolo deoarece ziua era libera, si ca lucrez la o banca din centrul orasului, deci nu exista nici un „domiciliu” unde sa se poata „lasa un aviz”.

    Curierul ma suna vineri seara sa imi spuna ca nu mi-a livrat coletul – ceea ce vazusem si eu – si ca il livreaza luni pe 5 decembrie. Luni, nu mai raspunde la telefon – mai precis, de cate ori sun se inchide automat (numarul meu pus pe blacklist) .
    Sun de pe alt telefon, raspunde imediat, cand spun cine sunt imi inchide telefonul in nas si apoi nu mai raspunde.

    De atunci astept; incerc sa iau legatura cu 9330 – unde sunt pus pe „hold” cate 50 de minute; la email nu raspunde nimeni; la telefonul mobil al curierului v-am povestit ce se intampla…

    Nu cred ca voi mai vedea acel colet.
    INcalificabil!

    00
    • NOU
      #91

      Pai kwae, daca tot vroiai neaparat coletul puteai sa-ti misti hoitul pana la sediul / depozitul curierului si o rezolvai f-2-f.

      00
  42. Habar nu aveti voi ce e in depozitul din Brasov. Situatia e permanenta, isi bat joc de curieri, team lideri incompetenti, urla in loc sa rezolve, oamenii se shimba complet odata la 2-3 luni. Cu cine sa faci curierat, cu oameni care sunt permanent pe invatare?

    00
  43. Urgent-Cargus =Niste nenorociti. Nu livreaza ! Nu raspund la telefoane ! Nu raspund la mailuri !
    De livrat practic imi livrez eu, eu sun , eu ma duc dupa el !

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.