Campanii cu bere: Bergenbier şi Ciuc Radler

Bergenbier continuă campania de acum doi ani cu Ziua Bărbatului. Trist că n-au o strategie pe tot anul pentru chestia asta, că are un potenţial fabulos. Au ales nişte oameni şi i-au pus să fie ambasadori de brand. Nu sunt la prima greşeală de acest gen, campania lor din 2009 îl avea pe Chivu în centru, care făcea şi reclamă la Mercedes în acelaşi timp. Exact ca nuca în perete e şi campania de acum, cu oameni care n-au pus probabil gura pe Bergenbier de nişte ani buni. O să râd când îi voi vedea în viitoare campanii de bere, pentru care am inclusiv un slogan: “după ce am băut poşirca aia e timpul să mă răcoresc cu o bere adevărată”.

A doua campanie stupidă a fost de la Ciuc, care au trimis mai multor oameni un coş cu o sticlă de bere înconjurată de lămâi. Am văzut pozele pe Facebook şi am mers mai  departe, arăta ca o sticlă banală de bere. Comunicarea a fost atât de mişto încât nici alţii nu au prins-o. Şi nu e ca şi cum n-aş fi menţionat pe twitter de cel puţin 10 ori că îmi iau Radler de la Viena.

mike-bolton

Dar nu sunt invidios. Doar râd.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

5 comentarii

  1. Nu merge lincu’ dă feisbuc. Pune un print că eu suntem curios.

    00
  2. Eu mereu am considerat ca un produs bun nu are nevoie de reclama. Si ca exista produse bune cu reclame proaste.

    00
  3. Chivu şi Bergenbier hai să mai zicem că merge. Poate totuşi omul a mai gustat un Bergen, dar cei de la Bavaria să-şi facă reclama cu Charlie Sheen pentru berea fără alcool ???

    00
  4. Eu lucrez în același sediu cu ăia de la Bergenbier. Îi vezi la lift: ei sunt cei care iau liftul de la parter pentru etajul 1. Nu pot să spun că am fost extrem de surprins atunci când am văzut reclamele…

    00
  5. Ziua Barbatului are 4 ani. :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.