De ce campania Auskia e un dezastru simpatic

Întâi de toate, ce e Auskia? E o campanie prin care niște oameni se duc la ski în Austria pe banii sponsorilor. E cu Biroul de Promovare al Turismului în Austria, e cu Tudoran, e cu alți oameni mișto. Și totuși, cifrele sunt dezastruoase:

auskia-youtube

Sigur, din prezentări, o vor întoarce din condei ZeList, reach 41 milioane de români, viewership estimat 85 milioane. Dar afișările alea rămân acolo, semn că undeva e o problemă.

Prima ar fi targetul. Iar oamenii din target se gândesc la un singur lucru: eu sunt la birou, de ce naiba aș vrea să mă uit la unii care de distrează nu pe banii lor? Serios? Eu sunt îngropat în muncă și voi vreți să urmăresc ce faceți voi în concediul plătit de alții?

A doua ar fi lipitorile sau nimenii prezenți. Oricât ar vrea Cosmin să mă convingă că nu e așa, nimeni nu știe cine e Maga sau Ioana Petric. Pe bebelușă o mai recunoaște lumea din poze, dar de băiatul ăla credeam că ne-am lămurit când am văzut câte afișări are clipul lui sau al turcoaicei ăleia. Zero. Ah, ok, vrei să mergi în mainstream cu campania, de aia i-ai luat pe ei? Bun, fă asta, dar știm cu toții că pentru asta ai nevoie de o altă abordare. Iar cu lipitorile, nu zic decât că, dacă te-ai bătut pe burta cu 3 vedete și ți-ai făcut poze cu ele, nu înseamnă că și tu ești vedetă. Tot salam cu soia scrie pe tine, tot 3 cititori pe blog, tot 0 comentarii.

A treia ar fi rezultatul. Campania nu produce nimic util pentru mine, cititorul. Clipurile cu hăhăieli și glumițe din interior și 5 poze de studio nu sunt ceea ce publicul potențial vrea.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

28 comentarii

  1. Pai si aia cu Dubai e diferita?

    00
  2. Daca filmez un betiz cum pica in cur si urc filmu pe youtube fac mai multe vizualizari decat astia.

    00
  3. (1) Pierderea contextului, din cauza adincirii in detalii. La prima vedere, m-am uitat pe situl lor, este o chestie extrem de declinata in tot felul de aventuri si impresii. S-au incurcat in detalii, probabil pe baza unor veleitati de scenaristi gen Sezonul I, Sezonul II. Ceea ce nu este cazul. Nu poti face “Femeia perfecta”, “Tradarea”, doar pentru ca vrei.
    (2) Prea multe personaje in prea multe oportunitati de loisir. Pare ca au inclus in scenariu absolut tot ceea ce este posibul de vazut si trait. Au creat niste turisti virtuali care ar reprezenta aproape orice experienta posibila. Este o fuga dupa subiecte, target, grupuri tinta.

    00
  4. Cine a facut logo-ul ala de pe cover + de ce naiba e nevoie de un scris apropiat de Comic Sans?

    00
  5. Aha. Presupun ca brusc, daca erai invitat, campania era perfecta. Ca drivetestul ala cu ml-ul de anul trecut, banuiesc ca ai foarte multi potentiali cumparatori de ML nou printre cititori si, dupa ce tu te-ai dat cu MLul, le-au explodat vanzarile celor de la Merc.

    00
  6. Vezi ce o sa li se înzeceasca viewurile acum.
    Pacat ca raman doar cu asta, noi incercam sa tinem pasul cu gelul tau de duș, cel mult cu portofelul, cizme doar de sarbatori.

    00
  7. Macar l-au luat pe Bobo care este un super skater. Bobo a mai fost in proiectul video de la Burn – oamenii mei: https://vimeo.com/108116089

    Pacat ca nu au si un schior/snowboarder cunoscut de comunitate.

    00
    • Bobo nu este un snowboarder cunoscut de comunitate? Cred ca te inseli. Ia verifica podiumurile din ultimii ani, ai sa ai o supriza cand o sa vezi ca e omniprezent. ;)

      00
    • Ps: e RIDER burn si mai mentionez inca odata, unul dintre cei mai buni snowboarderi romani!

      00
  8. Singurul de care auzisem din cei care s-au dus la Auskia e Bobo din Ciuc, care nici nu are blog – de fapt de Auskia am aflat de pe pagina lui de Facebook.

    Dacă voiau să convingă schiorii să meargă în Tirol, trebuiau să ia exemplu filmul lui Bobo de la Harghita Mădăraș (https://www.youtube.com/watch?v=KfbNaMuvUWo). Pe mine m-a convins să dau o raită prin Harghita la schi.

    Nu cu telenovele d-alea atragi oamenii pe pârtie.

    00
  9. Nu vreau să fiu rău, dar i-am zis de la începutul lui Ianuarie că #auskia o să fie o mizerie irelevantă (aici e dialogul meu cu Cosmin: https://mobile.twitter.com/dorinlazar/status/553034919757496320 ). Cosmin a zis să șed calm, să văd ce o să vină. A venit un rahat, cum era de așteptat; ăia care dau bani ca oamenii să se ducă la ski în Austria chiar știu să măsoare ce rezultate au avut? Că poate dau bani la cine nu trebuie, și ar putea face chestii mai bune cu banii ăia (precum prime pentru agenții de turism, care și-așa sunt prost plătiți). Zic, doar.

    00
  10. E prima oara cand aud de auskialitatea asta.

    00
  11. Eu, Gigel, lucrez la birou. Fac o pauza si dau peste articolul lor. Imi sun nevasta si ii zic: “Maricico, stii ce idee mi-a venit? Sa mergem saptamana viitoare la ski in Austria!” SI gata, am plecat.

    Din pacate nu asa functioneaza lucrurile. Cine vroia sa se duca la ski, s-a dus deja, o vacanta ca asta se planifica din timp si pe mai multe documentare. Singura lor sansa e sa fie indexati bine de google.

    00
  12. Tudoran ăla e lumber?

    00
  13. De ce sa fie dezastru? Ei se duc se distreaza, si atat. Scopul nu il inteleg. Adica de ce m-as uita eu la niste oameni care merg sa se distreze? Chiar daca ar fi distractia pe banii lor, dar, cu atat mai putin, ca ei se distreaza pe banii altora.

    00
  14. Serios vorbind, Toma Nicolau mai face si altceva decat sa participe la astfel de campanii si sa scrie advertoriale pe blogul pe care nu scrie decat advertoriale? Ok, si un articol in care zice ca nu e lumber.. De ce ar vrea cineva vreodata sa lucreze cu el?

    Si ce naiba poarta in cap in clipul ala? E un ciorap, un prezervativ sau aia e caciula oficiala a campaniei?

    00
  15. NOU
    #25

    bla-bla, dap, bla..

    Am să răspund singurei întrebări relevante: nu, nu sunt lumber, Dane.

    O fi mizerie, dar e o mizerie din care unii nu fac parte dar fac gălăgie de parcă și-ar fi dorit.

    Restul e cancan.

    00
    • cosmin, te rog io, ia-mă și pe mine in auskia, promit că scriu nu mai de bine!

    • dă print la comentariul de mai sus și dă-l la sponsori. asta dacă tot facem cancan. iar cu făcutul gălăgiei, serios, când ai 100 afișări per clip…

  16. NOU
    #28

    p.s. pune și tu conform înțelegerii clipurile de pe FB ca să ne mai fac reiting, pls..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.