Burda, Sanoma, Ringier

Cineva a cumpărat pe altcineva, și tot nu-i pasă nimănui. Ideea de bază rămâne: dacă în 2012 ați reușit să pierdeți mai puțin de 2,5 milioane de euro înseamnă că sunteți mai bun decât cei trei manageri ai acestor companii. Care au crescut pe criză și acum, când trebuie să dea măsura priceperii, dau chix.

say-give-a-fuck-1

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

2 comentarii

  1. sa nu uitam ca presa scrisa pierde teren in favoarea online-ului (chiar daca calitatea e indoielnica, e mai comod). In plus nu se mai inghesuie lumea sa cumpere spatiu publicitar

    00
  2. @gabriel lup,

    Lasa ma ca are presa scrisa o calitate de nu se mai poate.

    Asta nu au inteles „managerii” din print. Nu au inteles simbioza pe care o pot crea cu on-lineul. Nu au inteles ca nu poti sa dai oameni afara sa scoti o hartie igienica de 2 bani si sa te astepti ca lumea sa o cumpera in continuare.

    Stai linistit ca aia care scriu pe on-line scriu si pe print.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.