Bullshit metrics: clientul vrea, agenția nu-și asumă

Apropo de articolul cu fabuloasele, o fată din agenție mi-a povestit la un moment dat cum a rezolvat o situație în care clientul voia neapărat să lucreze cu un anume blogger, în ciuda explicațiilor agenției că nu e potrivit pentru campania respectivă  (citește “nu livra nimic”). Pentru că se mai întâmplă și aceste cazuri, clientului îi place de un blogger și îl bagă în campanie cu forța, iar bloggerul nu are minimul bun simț să refuze dacă nu i se potrivește.

Fata a zis simplu “ok, lucrăm cu cine vreți voi, dar nu ne asumăm rezultatele”. Clientul a zis OK și apoi a făcut ciocul mic când i s-au prezentat rezultatele.

Și e mișto că în agenții sunt și oameni care se pricep la ceea ce fac și vor să facă campanii bune și frumoase pentru clienții lor.

limba-2

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

15 comentarii

  1. Nimic nou :-))
    E la ordinea saptamanii clientul care desi in relatia de colaborare este CLIENT, ajunge cumva sa presupuna ca stie mai bine, sa ignore sfaturile tale si apoi sa urle – sau chiar te sfatuie cum ar trebui sa procedezi tu. E o mentalitate/idee ciudata printre romani: ‘pare simplu si eu pot!’ sau ‘ce stiu ei?’.

    Am mai invatat totusi ca uneori e bine sa zici si NU. ‘My way or the high way’. Poate tu vrei sa iti faci de ras compania cu o campanie ratata, eu nu imi fac de ras agentia. Indiferent de client. Mi se pare o abordare mai corecta decat ‘eu nu imi asum’.

    :)) ce m-am distins cu comentariul asta! :D

    Tare ideea cu bullshit metrics!

    00
    • Dorm pe mine… era *destins* :-P

      00
    • A venit odata un mester sa lucreze in casa, printre altele, sa imi monteze un calorifer. Ii spun sa nu foloseasca papagalul (e un cleste folosit cu precadere de catre cei cu minte putina) pe suportul lucios al caloriferului, ca il zgaraie, ci sa foloseasca o contrapiulita. Mi-a raspuns imbufnat „daca stiti atat de multe, de ce nu o faceti dumneavoastra?”.

      Cateodata, clientul/angajatorul/seful chiar stie mai bine, dar nu e intentia lui initiala sa faca respectiva activitate, din lipsa de timp/alte prioritati/etc.

      00
    • Adevarat! +1.
      Poate daca toti cei implicati intr-o activitate, indiferent de statut, ar urmari binele lucrarii respective ar fi mai ok tot.

      Sper totusi ca a scapat cu bine caloriferul… nu era vina lui ca mesteru era fara chef/timp :-D

      00
    • Mentalitate ciudata la romani o pendula. Asa e si la englezi/americani.

      00
    • Mna eu ziceam din experienta mea… pe Elance nu am dat de straini asa multi cu idei d-astea.(ce-i drept n-am mai activat de muult pe-acolo)
      Dar mai mult ca sigur peste tot exista, nu te contrazic.

      00
  2. fara nume ce ai scris tu aici e fix pendula, gen un cunoscut lant de hipermarket are carne infestata cu e.coli

    00
  3. Mă așteptam să mă suni înainte să scrii de mine.

  4. Vrem sânge, da nume !

    00
  5. Cunosc și invers. Oameni din agenții care habar nu au ce fac, preferă să meargă la sigur pe metode old decât să riște pe ceva mai nou dar care ar putea aduce peștele cel mare.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube