BMW X6 testdrive

Am traversat Germania la volanului unui BMW X6. Diesel, automat, vişiniu, xdrive.

  • maşina arată urât. după o vreme însă te obişnuieşti cu ea şi nu mai pare atât de hidoasă.
  • 12 litri consum mediu pe autostradă, forjată rău. e jale la pompă.
  • am prins 239 cu ea. eu eram cu pedala la podea, Caymanul din faţa mea a zburat de nu l-am mai văzut.
  • stabilă pe şosea, nu comentează nici dacă o bagi un pic pe denivelări sau pe drumuri forestiere.
  • e superb să conduci o maşină automată. superb! dar spune-i românului asta. ah, automatele nu sunt bune, consumă de te rup. cre’că! de două ori mai mult decât o manuală, aşa am citit eu pe undeva.
  • are uşile magnetice. le apropii un pic şi se închid singure.
  • îmi place bucata aia de scaun care se mişcă, permiţând picioarelor să stea mai lejer.
  • portbagajul nu e cel mai încăpător. e cam cât al loganului, deci mai mare decât al GLKului (prietenii ştiu de ce). şi se deschide şi închide automat.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

36 comentarii

  1. deci nu e capatul, finalul, extraordinarul masinilor existente pe piata … are doar bucata aia de scaun care se misca ;) in rest tot o gramada de fiare.

    00
  2. Ca si aspect, mie una nu mi se pare chiar asa de urata cum zici tu, e chiar draguta :) (la restul nu ma pricep, asa ca nu am sa comentez doar ca sa ma aflu in treaba)

    00
  3. @Piticu21: bucata de fiare pe langa toate cele ce le-a zis…oricum nu se compara cu Ch(K)eIA ta.

    @Zoso: „stabilă pe şosea, nu comentează nici dacă o bagi un pic pe denivelări sau pe drumuri forestiere.” – la faza asta puteai sa zici merge si pe soselele romanesti ;)

    01
  4. Misto foto cu ghindele alea virile. Presupun ca le poti vedea cu ochiul liber doar dintr-un BMW X6 Diesel, automat, vişiniu, xdrive.

    00
  5. Desteapta descriere. O parere perona negativa, sa nu sune chiar a reclama, in rest de f bine. Portbagajul loganului e vazut ca fiind mare. Pozele de la final contrazic parerea personala. Asadar, un testimonial f. Bun

    00
  6. Am inteles ca la capitolul spatiu interior sta foarte prost. E adevarat?

    00
  7. si pielea de pe scaune? s-a zgariat cu nasturii de tabla de la pantaloni? :D nu ma voi satura niciodata de replica asta

    00
  8. Nu stiu daca as putea sa ma obisnuiesc cu asemenea uratenie vreodata. Si X5, care e tot o porcarie de masina, parca are un tel in viata, e SUV….dar X6 e SUV-coupe? Sau ce? Care e justificarea pentru el? Nu cred ar da cineva banii pe el cand ar putea sa ia seria 5, seria 3….niste masini minunate.

    00
  9. mai din cate stiu eu despre masini(nu sunt expert) problema principala la masinile cu schimbarea automata de viteze nu este consumul ci drumurile noastre. de ce? pentru ca cutia de viteze automata e mai mare si mai joasa si daca dai prin gropi cu ea e un risc foarte mare sa o spargi. si daca ai sprto ai puso.

    00
  10. Cand vine vorba de cutii automate, exista doua opinii majore: prima e a celor preocupati de tehnica, care zic:”hidramatele e proaste, daca se strica n-are cine sa ti-o repare, alea manuale n-are moarte”. A doua opinie vine de la pilotii adevarati, lipsiti de noroc in viata, care dispun de maxim 80 de cai pe bolidul proprietate personala si care stiu ca performante adevarate obtii doar dand o treapta de viteza mai jos, ceea ce nu-i posibil la cutiile „hidramate”, nu-i asa?

    00
  11. 12 la suta la forja, pe autostrada, e suuuuubtire rau. Cred ca si Loganul poate mai mult. Bine, nu stie la fel de multa forja.

    00
  12. Ca tot romanul care nu-si permite, tre sa zic si eu ceva de rau:

    la multe masini pricopsite vezi aceeasi prostie: butonul de avarii pus de-a-n pooolea.
    Bai nene, butonul ala trebuie actionat foarte usor si repede, ca sa ii avertizezi pe participantii la trafic din spate de un potential pericol.
    Daca mergi cu 80 la ora printr-o localitate, ai un mare camion sau tir in spate si vezi la 50 de m ca o haita de caini se ciondaneste si se poate intampla sa o ia unii pe strada, esti pregatit sa pui avariile inainte sa incepi sa franezi. Si in alte situatii.
    Chestie sofereasca.

    00
  13. nu vad deloc X6-le ca fiind urat. nu am condus masini cu cutie de viteze automata dar cred ca pentru oras ar fi ideala, decat sa tot schimb vitezele, mai ales cand circul 10 metri-frana-5 metri-frana, etc.

    00
  14. E o masina, bunicica, frumosa, plina de gadget-uri. Problema nu e ca porbagajul e prea mic, sau ca duce DOAR 240 km/h…problema e pretul.
    Performantele ei le gasesti la multi alti competitori dar la preturi mult mai mici.
    Pana la urma si de aia eu cred ca descrierea lui Zoso e putin negativa.

    Dar, ca la orice lucru de lux, marca se plateste. Ce parca Vertu, la 20.000 E suna mai frumoas decat un N 1100?

    Si acum concluzia:
    Care din voi daca ar avea de ales intre un Logan, Citroen, BMW ar alege altceva decat BMW? Nimeni. Deci „strugurii sunt acri…”

    00
    • law, daca dacia scoate aceeasi masina, cu aceeasi performante, la 20K, oamenii care cumpara x6 nu se vor reorienta. pretul e dat si de marcă.
      si reviewul un e negativ, e onest.

  15. pentru @camionagiu : masinile moderne aprind singure avariile la franarea de urgenta; iar in ceea ce priveste multumesc=avarii, ei nu au aceasta notiune, pentru ca toti conduc fair-play.

    00
  16. daca si aia e masina hidoasa… de lada niva ce mai zici?

    00
  17. Filtru de cafea, are ? Aspiratorul este cu sac sau fara ?

    00
  18. Cum sa aiba GL-ul portbagaj mai mic decat X6. Asta e o prostie. In GL-u intra 2 persoane in portbagaj lejer daca nu ai formatul cu 7 scaune.

    Si oricum e orice masina asta da’ in nici un caz hidoasa.

    00
  19. @Ionut: de fapt ei nu folosesc avariile pentru a multumi, folosesc semnalizarea normala: stanga si dreapta scurt.

    00
  20. @Radu – kickdown – https://www.cars.com/articles/what-does-kickdown-mean-in-an-automatic-transmission-1420690417731/

    Eu mi-am luat special automata, in oras e mai comoda, nu imi place sa „mestec la cutie” tot timpul. Ca am avut probleme la service (VW) de fugeau „uamenii” de langa masina cand vedeau ca e automata, asta e alta poveste…

    00
  21. Probabil era limitata la 250 km/h electronic. Iar chestia cu automata, performantele si consumul… e o prostie in capul romanului. Scirocco 2.0 200Cp e mai rapid cu DSG-ul in 7 trepte decat manuala in 6 (cu doar 0.1s pana la 100).

    @Law: eu daca as avea de ales intre C6 si serie 5, as lua Citroenul. Chestie de gust, poate eu nu vreau sa fiu confundat cu cocalarii cand dau 50k+ pe o masina.

    00
  22. Am o intrebare,ai facut test drive sau este proprietatea ta?mc,astept raspuns,este o simpla curiozitate

    00
  23. @dorutz
    Multumesc, dar speram sa fi sesizat nuanta ironica din comentariul meu.

    00
  24. eu am masina cu cutie automata…si daca ar fi sa o schimb…tot automata mi-as lua…

    00
  25. @Ionut, multumesc, asta n-am stiut. Pe de alta parte, eu nu zic numai de franarea de urgenta, ci spre exemplu: mergi pe banda 3 pe Drumul Taberei, in stanga e spatiul verde dintre sensurile de mers. Te apropii de o trecere de pietoni, vezi pe cineva ca se apropie din stanga si calculezi ca va ajunge la trecere si va traversa. In oglinda din dreapta vezi ca vine un nehalit cu 100 la ora si realizezi ca se poate sa nu vada pietonul mascat de masina ta si sa il ia in bot. Atunci pe masura ce franezi usor, nu de urgenta, pui avariile sa vada prostul. (se mai obisnuieste si chestia asta cand e cazul). Dar in general ai dreptate: strainii care fac masinile astea sunt obisnuiti cu alt stil de mers si habar n-au de chestiile astea soferesti de la noi.

    @Ipo – gandesti ca romanul tipic, sarac si cu frustrarile ascunse sub tot felul de sabloane. Chestia asta cu masina de peste 50k = cocalari, este specifica si am auzit-o de 1000 de ori.
    Gandeste-te ca daca ai castiga 1 milion de euro pe an nu ai merge cu masina de 20 000, sa nu fim ipocriti.
    Sau daca ai 10 000 euro pe luna de la o mare firma iti permiti sa platesti rata la masina visurilor tale.
    Gandeste mai larg. ;)

    00
  26. ce motor avea ? si consumul e dat la o viteza medie de …?

    00
  27. Probabil cel mai bun 4×4 sportiv de pe piata :) Cred ca ai testat versiunea cea mai lenesa de diesel. Cu un X6 M si motorul pe benzina de 4.4L ai fi dat ture in jurul caymanului :D

    00
  28. ai scris ca e diesel dar in ea ai bagat „ benzin„ cum zici tu.. :))) de aia consuma mult

    hahahahhaha

    ori e diesel ori e benzina ..

    00
  29. 12-13 l/100 km e un consum foarte bun pentru o masina de 2,2 tone si 235 CP alergata.Daca tot te iei de romanii care merg pe stereotipuri cretine in cazula utomatelor,ai putea sa renunti si tu la ale tale.Un SUV in 6 cilindri nu e Corsa 1.2 sa consume 5,5 l/100 km.

    Ai atins 239 pe vitezomentru/computer de bord.In realitate probabil vreo 220.Si sa speri ca te tii de o masina sport cu un „camion” Diesel e hilar.

    Nu e deloc superb sa conduci o masina automata.E foarte comod,mai ales in oras.Insa pentru alergat pe curbe,placerea de a trage de levier si simti pinioanele cuplandu-se nu o s-o ai in nici o automata.Nu mai vorbim de retrogradare,potrivirea turatiilor,privit cu coada ochiului dupa turometru sa schimbi in sus…o simpla apasare de buton,sau mai rau,schimbator lasat in D/S nici nu se compara ca senzatie.Nici satisfactia unei plecari perfecte cu o manuala puternica (alegerea turatiei de plecare,patinat ambreiaj,grija cat calci acceleratia) nu se compara cu „launch control activat si blana”.

    Scirocco 2.0 TSI are DSG in 6 trepte.1.4 TSI are 7.
    Cutiile cu dublu ambreiaj (DSG,PDK,DCT,SST etc.) sunt superioare mult celor hidramate,si mai rapide decat manualele.O hidramata e mai scumpa,mai grea,consuma mai mult (nu dublu dar daca esti milog conteaza) si cel mai important E MAI LENTA decat o manuala.Iar pe mine personal ma zgarie pe creier convertorul de cuplu cand nu e blocat.

    X6 e o masina pentru oamenii cu penisul microscopic.Un 535d e mai ieftin,mai puternic,mai rapid in linie dreapta,mult mai rapid pe curbe,mai placut de condus si mai economic decat un X6 xDrive30d.Si X6-le ala va iesi de pe drum asfaltat doar in visele/minciunile proprietarilor,deci garda la sol mai mare si integrala sunt perfect inutile.

    00
  30. @Radu, te inseli. Cand bagi piciorul intr-o hidramata, la 2000 ture, sa zicem, schimba automat in treapta inferioara pentru a avea „performanta”. Se intampla acelasi lucru ca la cutiile manuale, doar ca nu mai e nevoie sa tragi tu de maneta. Si schimarea se face mai lent decat daca ai face-o tu manual. Oricum, hidramatele sunt pentru femei si pentru care cei care vor sa mai faca si altceva la volant, sa bea o cafea, sa citeasca un ziar :D

    00
  31. @camionagiu: tu ai citit ce am scris eu, sau comentezi ca sa te afli in treaba? Am zis ca „atunci cand dau 50k+” nu vreau sa fiu confundat cu cocalarii. Ia uita-te cam cat e C6 ala de care ziceam? Si nu, nu castig atat, dar nu cred ca mi-as schimba optiunile daca as face-o. Prefer, daca tot dau un ban, sa am ceva mai rar, mai rafinat. De la 1 mil+ cred ca o masina de 100.000 la 4 ani nu-i chiar exagerat.

    00
  32. ma traversat europa la volanul unui 760LI model 2009
    consumul nu m-a interesat ca oricum platea firma
    cand mi-am pus mintea cu vreunul gen porsche sau alte masini de genul i-am facut de rusine
    are cutie automata si vreau si eu sa vad vreun sofer care poate sa o conduca pe manual
    are mod comfort, normal, sport si sport plus atat pentru sasiu cat si pt cutia de viteze.
    usile alea magnetice de fapt se cheama sistem soft-close sa nu dai ca ciobanul cu usa la masina de 100k
    nu doar o bucata din scaun se misca, ci intreg scaunul poate fi reglat astfel incat sa stea lipit de tine mai bine decat tricoul slim fit
    respect

    00
  33. Salut! sunt proprietar de x6 3.5, 3000 diesel da de 286 de cai. In legatura cu ce se spunea ca Porschele a zburat in fata…daca e vorba de un x6 cu 235 de cai, e normal, ala e benzina si are probabil 350 sau 380 (mai sunt si alte motoare pe cayenne da astea-s cele mai intilnite)…oricum cu x6 3.5 d ai fi putut face fata. la drive test, inainte sa o cumpar am condus versiunea de 235 de cai..asta cu 286 da clasa..cu totu alte performante…..
    in ceea ce priveste optiunile gen serie 5…mai am si un seria 7 4.5 diesel destul de puternic..da oricum nu se compara cu anumite senzatii pe care ti le poate oferi un SUV…pana la urma depinde de gusturi si asteptari..unii doresc berline ptr ca sunt mai usoare, ergo mai performante, altii renunta la performante ptr plusurile care le are un SUV. nu trebuie neaparat sa ai putza mica sa-ti iei „camion”(SUV) mie spre exemplu imi place pozitia de condus ca e mai ridicata.
    In ceea ce priveste alegerea cutiei, eu unul sunt ptr cutie automata….am avut si masini puturoase manuale, si puternice manuale..si automate..Intr-adevar nu se compara in serpentine..e mai tare manuala, da am ajuns la concluzia ca prea putine sunt momentele in care ii dai blana la masina prin curbe pentru a nu apela la o automata care foloseste cea mai adecvata treapta cam tot timpul. Plus ca la motoarele cu peste 200 de cai e mai indicat cu automata ca e riscu mult mai mic sa pocnesti ambreiaju…

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.