Bloggerii-produs

Cred că am elucidat unul din marile mistere ale social media, și anume de ce, în ciuda cifrelor mari aflate la vedere, unii bloggeri nu livrează altceva decât expunere.

Toți cei care au lucrat cu Morodan, Radu F., Fabuloasele și compania spun același lucru: da, la expunere rup, dar când e să trimită oamenii să vadă produsul la care fac reclamă, nimic. Când ai 178.000 like-uri la pagină și trimiți 31 de oameni către un site, nu prea meriți banii pe care îi ceri.

Și explicația e următoare: unii bloggeri sunt produse, așadar cititorii lor nu sunt interesați de ce au ei de zis sau de ce vor să vândă, sunt interesați doar de ei. Pe tema asta, Cristina are dreptate, unele bloggerițe arată bulane și chiloței pentru că asta e tot ce au și urmăritorii lor sunt interesați doar de asta. Nu au o comunitate, au doar bărbați care vor să vadă piele.

De aia multe nu au comentarii pe bloguri, ăia care le urmăresc nu au ce zice dincolo de “arată-ne țîțele”.

Neoficial, toate bloggerițele de beauty știu că sunt urmărite de bărbați dintr-un singur motiv, dar nu vor să spună asta public, că nu dă bine. Și știu că și voi, cititorii mei, faceți asta, pentru că și eu fac asta. Te uiți la ce păreri stupide are Miruna Mănescu, de pildă, și te întrebi de ce nu realizează că ar trebui să tacă și să cânte și să arate piele pe Instagram și atât.

Știu, sună groaznic ce spun, dar asta e realitatea.

 

haleu

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

59 comentarii

  1. orice femeie este, in esenta ei, o marfa. difera nivelul de autoacceptare a acestui fapt si de monetizare a acestei marfi.

  2. Pai cand incepi sa pui poze din astea, poti sa scrii lucrari de doctorat, ca nu te mai ia nimeni in serios pentru ceea ce gandesti….

    00
  3. Boss, si noi intram aici pt caterinca din comentarii, nu pt genialele articole!

    00
  4. tits or GTFO ! :D

    00
  5. I see boobs I press like.

    00
  6. Am văzut-o pe una, pe IG, care e expertă în pozat fără sutien că a primit vreo 3 mașini în „teste” în ultima lună. What the shit?

    00
  7. Si cand te gandesti ca blogaritele astea mai trag si basini in salile de conferinte fara aer conditionat te apuca groaza…

    00
  8. #vrempieleamirunei

    00
  9. Totusi fabuloase sunt utile la ceva … Reusesc o trezire fabuloasa in mine

    00
  10. NOU
    #32

    bai, esti prost?! adica vrei sa spui ca silicoanele LuLumi care aveau ca rol sa-i aduca un sponsor cu bani care sa o duca pe culmile bloggingului au ca efect advers incapacitatea de a monetiza din cauza ca cititorii/abonatii se uita la tzatze? n-as fi spus!

    00
  11. NOU
    #33

    arată-ne țîțele
    bloggerițelor

    00
  12. Pe Miruna Marinescu te-ai gasit sa o dai de exemplu? La majoritatea pozelor are intre 20 si 50 de like-uri sau cum se numesc alea pe Instagram. Frumoasa natural nu este, nu are trasaturi deosebite, iar ingrijita nu prea e in multe din poze: par dezordonat, cearcane, nespalata pe ochi.

    00
  13. Mi-a venit o idee despre cum Turul Burgerilor ar putea fi mai interesant!

    00
  14. Unele firme/agentii se prefac ca nu inteleg asta si continua colaborarile. Dupa aia se plang ca nu au rezultate…

    00
  15. Pff. Trebuie să-mi regândesc tarifele.
    Oh. Wait! N-am piele de arătat.

    00
  16. Cine plm intra la o petarda din’asta pe instagram/blog/whatever, o vede cu un SUV de 20000euro si zice: „Aaaaa pendula mea, uite si asta conduce un WHATEVER, mai are si o tzatza pe afara, clar trebuie sa imi cumpar si eu masina asta!”

    00
  17. Vorba cantecului „show me a little more skin it would fulfill my fantasy”!

    00
  18. ai zis ft bine, cumperi expunere. nu inteleg dc e considerata mai slaba expunerea fata de vanzarea produsului…

    00
  19. Haideti totusi sa nu fim rautaciosi. Nu-i frumos sa te iei de fizicul cuiva, si ce daca are tate mici? suntem fiecare cum suntem. Ok, zi-i ca-i proasta daca-i proasta, dar daca ne luam de fizicul cuiva ar trebui sa ne uitam mai intai in oglinda!

    00
  20. In afara de o reteta cinstita de tort de biscuiti de casa, nu vad ce as putea afla interesant, de pe blogul unei astfel de fiinte.

    00
  21. Dacă ai sa iei câteva bloguri random de beauty, de fashion, de carti, de teatru, mai puțin alea de rețete, ai sa vezi ca multe nu au comentarii. Și asta pentru ca userul roman nu si-a făcut un obicei din a comenta și a da feedback. Te rog sa iti numeri comentariile la articolele plătite și pe cele unde faci mișto de una grasa sau de cutia automata de la vreo mașină. Sau nu platite, alea pentru cauze sociale. Ce vezi? Cam ce spuneam un tip mai sus…Cam pentru caterinca mai comentam și noi nu pentru articolele geniale. Chiar și tu ai remarcat asta ofticat ca nu ai feedback serios atunci când te aștepți la el. Revenind la ideea ta, sigur ca unii livrează imagine și nu clickuri. Foarte putini generează și vânzări. Mulți citesc și baga la cap sau nu. Nu merge nimeni orbește pe o opinie. Din păcate, bugetele sunt mici la noi și se duc complet pe 3-4 bloguri care au 130000 de fani. Ce contează ca mai sunt 40 decenți care pot aduce cu toți multe clickuri și vânzări.

    00
  22. Uite, Bazavan poate are dreptate și scrie bine dar are comentarii zero (sau cateva). Marşezi pe comentarii pentru ca tu pe asta iți bazezi proiectul. Nu e chiar o chestie indispensabila sa știi.

    00
    • bazavan, ca și manafu, are cititori care nu comentează. oameni din agenții, de la clienți etc. n-o să vezi niciodată o dezbatere la ei intre andreea marin și andreea esca. naumovici mă citește de 10 ani, a lăsat un singur comentariu.

    • Nu doar clienții și agențiile sau tipii cu notorietate nu comentează. Crezi ca dacă te citesc numai clienții și agențiile ești mai în măsura sa prinzi campanii plătite, de ex? E mai complicat de atât, după cum vezi.

      00
    • ok, dar tu compari acum 1.000 cititori cu 10.000 cititori cu 100.000 like-uri. nu e cam la fel. din 10.000, la mine comentează, după cum vezi.

    • Iau exemplul dat de Bazavan. Blonde salad are sub 1% comentarii la orice poza de pe instagram și câștigă milioane de euro, nu mărunțiș. Tu ai cititori care revin, e super, comenteaza. La fel de bine poți sa ai milioane care doar se uita. O sa amintesc și articolul ăsta in care doamna si altele ca ea cu afaceri de milioane din blogging sunt aratate cu degetul. http://www.thefashionlaw.com/home/aimee-song-lands-500k-beauty-deal-is-likely-violating-the-ftc-act-already

      00
  23. Cine e Miruna Mănescu?

    00
  24. Da, mă! Nu îmi plac tinerele astea cu blogurile lor de fashion. Putem să ne întoarcem la nașpetele alea care se închid în camere cu gunoaie și fac reclame la Detoxicolon? Pretty please!

    00
  25. Morodan e pseudoburgheza aia obosita care apare intr-un teaser la antene zicand ca la souşiăl midia nu ar trebui sa aibe acces oricine? Vai tu draga..

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.