Blog: cum știi că ești un făuritor de campanii de succes pe bloguri

Ce faci când ești convins că oamenii cu care lucrezi te fură și că de fapt tu valorezi mult mai mult? Și ți se pare ție că rapoartele pe care ți le prezintă sunt cam slabe. Păi, te apuci să monitorizezi și tu. Și vin rezultatele pe ultima campanie desfășurată la tine și la alți bloggeri aleși pe sprânceană, și ele arată cam așa:

trafic-campanie

Acum, întrebarea care se pune e următoarea: câte companii mai sunt de luat țeapă de la tine cu campanii care demonstrează că n-ai nici un fel de public? Mai mult de cinci? Ce se va întâmpla când se vor termina și astea? Te angajezi sau te apuci de scris cărți? Nu mai bine fie cauți să îndrepți asta sau îți cauți de muncă la una din companiile cu care nu ai desfășurat asemenea campanii mișto?

Asta e mișto la Toma, că el are impresia că, dacă se bate pe burtă pe fb cu Andi Moisescu și Cabral, asta ține loc de rezultate. Și voi, cei care îl lăsați în pace, nu vă mirați ulterior că companiile țepuite vor fi reticente în a mai băga bani în campanii după asemenea succese.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

8 comentarii

  1. la fel si manafu :)
    bit.ly/CarePeCare+

    00
  2. „că companiile” ?

    00
  3. Off-Topic: @frm

    00
  4. cine e Toma?

    00
  5. merlin, din pacate nu ai inteles nimic din nimic. Piticigratis argumenteaza folosirea cacofoniilor prin faptul ca pe blogul lui foloseste in fiecare postare cel putin alte 10 cuvinte obscene. Deci, prin comparatie, nu se pune problema sa se cenzureze de la o banala cacofonie. Ceea ce nu e cazul aici pe blog, unde postarile se vor a fi scrise intr-un limbaj civilizat si sunt destinate unui alt public decat pamfletele lui radu.
    Asta nu inseamna ca argumentatia lui ar fi corecta. O cacofonie nu are nici o legatura cu ceva obscen, ci doar cu o exprimare rudimentara cu rezultate dizarmonioase din punct de vedere auditiv. Sa zici p*** sau m*** nu suna neaparat dizarmonios…ba chiar cuvintele obscene pot avea de multe ori o sonoritate placuta. Deci nu au nici o legatura cu cacofoniile, care sunt doar niste dovezi ale limitarilor in limbaj sau simpla neatentie – nu e greu sa eviti o exprimare de genul „ca companiile” prin „deoarece companiile”.

    00
  6. @frm
    cacofonia nu este greseala gramaticala :) si e dragut sa o eviti in vorbire, nu in scris

    00
  7. @costin: you, Sir are a retard!

    00
  8. @emi_ba
    Si eu pot spune ca esti idiot si ar fi o axioma, dar cel mai bine ar fi sa ne documentam amândoi înainte să facem ceva afirmatii

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube