Blog: related articles!

Unul dintre cele mai bune studii citite acum mulți ani a fost unul despre alegerile pe care le facem la finalizarea citirii unui articol. Nu mai știu dacă era pe UseIT sau în altă parte, dar am rămas cu concluzia. Și ea e așa, pentru că e nevoie să fie scrisă și în anul de grație 2015:

la terminarea lecturării unui articol, cititorului i se prezintă niște acțiuni pe care le poate urma. cu cât acestea sunt mai multe, cu atât șansele să urmeze una dintre ele scad.

De exemplu, numărul de related articles de la finalul articolului. Am găsit de-a lungul timpului că numărul optim de opțiuni este 3. Nici mai multe, nici mai puține. Am testat cinci și am văzut că zona devenea mai puțin atractivă. Am testat apoi cu 3 related cu thumb și 5 related cu thumb și 3 câștiga detașat, cu CTR aproape triplu.

La fel și cu multitudinea de butoane de sharing. Sunt bloguri care au butoane de share pe digg sau linkedin și nu s-au uitat niciodată dacă le-a folosit cineva vreodată. Dar le țin acolo, ca să fie.

Faceți cu informația asta ce vreți.

 

fun-social-media-whore

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. din perspectiva cititorului, concluzia aceasta mi se pare justa. daca sunt mai mult de 3 related links la sfarsitul unui articol nici nu ma mai obosesc sa le citesc. despre butoanele de social media n-am nici o parere ca oricum le ignor din start. oricum dau share extrem de rar si cand o fac, o fac prin metoda stramosilor.

    00
  2. 3 simplu sau cu thumb?

    00
  3. Deci 3 cu thumb au CTR mai mic decat 3 in lista cum e acum la tine?

    00
  4. 3 fără thumbnail dă rezultate mai bune decât cu?

    Trebuie să fac niște schimbări.

    00
  5. la mine a mers mereu mai bine 3 fără thumnb decât 3 cu thumb. pe alte bloguri/site-uri a mers mai bine cu thumb. pe un site de culinare sau de monden, de pildă, merge mai bine cu thumb.

  6. In poza de mai sus vad ca se da m#$e si la 1 cu thumb si la 2 cu thumb si la 3 cu thumb si chiar la 4 cu thumb daca e mai mare

    00
  7. CTA-ul are rolul lui in orice articol e adevarat. Faza e ca studiile si mai ales toate toolurile si trick-urile de marketing online sunt facute pe domenii com sau mai bine zis pe userii anglofili. Acum ar fi interesant de vazut un raport nisat(ro), dar cred ca nu-si bate nimeni capul cu asta. Cunosc zeci de formule de succes care se aplica unui blog, dar paradoxal nu merg toate pe .ro. Evident, ramane la latitudinea creatorului de content ce si cum aplica. Eu le-am testat destul pe com si merg, pe ro conversiile au cu totul alt traseu. Discutia e ampla si sincer ma tenteaza sa fac un studiu pe zona asta.

    00
  8. Intelept…principiul KISS (Keep it Simple, Stupid) un principiu de minimalism si eficacitate. Intotdeauna am fost fascinata de acest model pentru ca da rezultate bune. Ofera-i potentialului client mai putine optiuni ca sa se poata focusa pe ceea ce te intereseaza pe tine, la fel ca butonul de actiune din landing pages sau newsletter.

    Multumesc de idee!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.