Blog: campanii la început de 2014

Întâi de toate, topul ăsta a făcut mai mult rău decât bine. Și va mai face rău pe tot anul ăsta. Pentru că nu e un top al bloggerilor cu cele mai multe campanii, ci un top cu cei mai simpatici bloggeri prin birourile agențiilor de PR și media.

Apoi, o idee: dacă faci o campanie fără buget și vrei ca ea să se răspândească natural, asigură-te că purtătorul de cuvânt al campaniei nu e blogger. Așa, de control.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

11 comentarii

  1. Din punctul meu de vedere se pare ca agentiile de PR sunt cele care folosesc bloggeri. Agentiile „digitale” fac asta mai putin :)

    00
  2. dupa mine nu e important numarul campaniilor. poti avea 100 de campanii daca nu au vizibilitate. se pare ca acesti bloggeri au avut cele mai bune campanii, cu cea mai buna vizibilitate

    00
  3. Crezi ca daca era topul bloggerilor cu cele mai multe era mai bine? Ca apoi putem sa diferentiem pe aspecte calitative „degeaba are X 100 de campanii de 50 euro fiecare, daca Y are 10 de 500 euro fiecare”. Orice top are o doza mai mica sau mai mare de subiectivitate. Cat despre bine sau rau, tin minte cu Premiile ForeverFolk ce injuraturi imi iau in fiecare an, dar momentan sunt singurele dedicate exclusiv muzicii folk.

    00
  4. Titlul e foarte bun. „utilizati” e exact cuvantul ce trebuia folosit.

    PS. Cu doua mici exceptii, nu-i citesc pe nici unul din cei citati. Sigur, ii stiu pe toti, pe unii chiar personal, dar nu-i mai citesc de multa vreme.

    00
  5. Topul nu a fost facut pe cifra de afaceri 2013 si sincer am vazut bloggeri cu mult mai multe campanii in 2013 decat multi din top.
    Dai un ban, dar stai in fata. PRistele vor crede acum ca ala e topul caruia trebuie sa se adreseze in principiu si apoi restul.
    Dar ROI? Rezultate? Deh, alea sunt detalii

    l

    00
  6. deci avand in vedere ca mai mult de jumatate din lista aia contine persoane necunoscute mie, pot fi etichetat ca si ignorant ?

    00
  7. Topul este incomplet. Sunt trecuţi doar blogerii „Powered by Enel”, lipsesc cei „Powered by Lignitul S.A. Valea Jiului” ş.a.m.d.

    00
  8. Ala micu, care sta pe scaune la Barcelona, de ce nu apare in top?

    00
  9. Vorbim de campanii ca cele facute de Ford, prin bloggerul lor consacrat, cu 2 comentarii la articol?

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.