Apa din benzină de la Lukoil Cluj

Clujeni care au alimentat în această dimineață cu carburanți, de la o stație Lukoil, au văzut, la propriu, cum să cumperi benzină sau motorină cu apă. Patronul stației se jură că angajații lui nu pun apă în carburanți și că totul este un accident. Nefericiţii care au apucat să aliemnteze maşinile cu astfel de carburanţi au rămas în drum pentru că motoarele s-au stricat din cauza amestecului. În zece minute s-au stricat 17 maşini care au făcut coadă pe drumul naţional.

La un moment dat, în stația de carburanți a venit și patronul, Daniel Arghiropol, care a recunoscut că pe țevile care alimentează rezervoarele, în tancurile de motorină și benzină, a intrat apă. ”Vom plăti toate cheltuielile, cu transportul mașinilor stricate în services, decontăm contravaloarea combustibilului cumpărat precum și toate reparațiile care sunt necesare”, a spus patronul, care se jură că nimeni de la stația pe care o conduce nu pune apă în carburanți și că totul a fost un accident. (sursa)

Prima chestie nasoală e că această întâmplare va da apă la moară tuturor idioților care vor avea acum un punct de referință de fiecare dată când vor avea cea mai mică eroare la mașini. Mai ții minte, Gigele, întâmplarea aia cu ăia care au pus apă în benzină și au pus prea multă? Toți fac așa! Niște nenorociți. În 6 luni toți vor uita că a fost un accident și că țevile bla bla bla. Asta e neimportant. Era apă în benzină? Da! Orice altceva nu mai contează!

Asta pentru că e mai ușor să crezi că ăia sunt hoți și te fură decât să pui capul la contribuție fix 3 minute și să răspunzi la întrebare simplă: dacă unor clienți care alimentează de la ei li se strică mașina de la benzina lor proastă, cine pierde cel mai mult? Prostul căruia i se strică mașina sau lanțul de benzinării?

E împotriva logicii să îți tai craca de sub picioare atât de stupid. Dar românul nu va accepta acest răspuns niciodată. Lui tocmai i s-a confirmat ce bănuia.

Apa din benzină de la Lukoil Cluj

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

84 comentarii

  1. Bos, păi a zis la net, cum să nu fie adevărat?

    00
    • ” Nu crede tot ce scrie pe internet ” -Mihai Eminescu

      00
    • Ai citit punctul de vedere transmis de Lukoil către EVZ? Zice așa: „dintr-o eroare umană s-a produs o contaminare accidentală cu apă a rezervorului de benzina Ecto Sport 98”. Eroare. Umană. Deci un Dorel a făcut căcatu’ praf și a fost nevoie de 17 mașini oprite pe DN ca să se întâmple ceva. Controlul calității, anyone?

      00
    • 17 masini au alimentat 98? lol ce prosti.

      00
    • Va astept cu mailuri sa va ajut cu masini din germania sunt aici in „Deutschland” =))

      00
    • A avut cineva probleme in acest week-end (intre 11-13 septembrie 2015) la Petromul de la Costin Georgian, Bucuresti?

      Eu am luat motorina cu apa. Testul facut de ei ca sa-ti dovedeasca ca nu au apa in tanc este sa bage o „joja” careia in capatul ce intra in tanc se unge cu o pasta roz. Aceasta pasta roz se inroseste in contactul cu apa. La testul facut de ei nu s-a inrosit decat dupa ce au pus la propriu apa pe „joja”

      00
  2. Intreb si eu in necunostinta de cauza. De ce ar curge apa vreodata prin conducta de benzina? E un sistem de curatare, sau ce e? Nu vad logica.

    00
    • La Lukoil curge ce dă ordin Putin să curgă.
      E semn că se pregătesc de invazie pe plaiul strămoșesc!
      Așa au făcut și în Georgia, în 2007! Au stricat mașinile oamenilor, să nu circule și să aibă șoselele libere pentru tancurile lor!

      Dacă îți iubești țara, dă mai departe!!!!!

      00
    • Am un prieten care lucreaza la o benzinarie si parca zicea ca mai baga apa in combustibil, in cantitati mici evident, ca sa nu faca condends.

      00
    • Da’ în ceasul de la mâna de ce se face apă, e un sistem de curatare sau ce?
      Sau în cutia cu margarina din frigider, de ce se face apă, e un sistem de curatare sau ce?
      Da’ dintr-o cisternă de 20 de tone, s-o face multă apă?

      00
  3. E ceva cu Lukoil. Eu sunt din Iasi, si la dieselul meu am alimentat doar de doua ori (consecutiv) de la Lukoil. In 8 ani de cand am masina asta. Motivul? A doua zi dupa alimentare am ajuns cu masina in service, nu mai pornea pentru ca avea apă în rezervor/filtrul de combustibil. In rest, niciodata asa probleme de la oricare alta statie de carburanți.

    00
    • 2 ori în 8 ani este un număr suficient pentru a trage o concluzie fermă. Dacă apa era acolo de dinainte? Nici de la țigări nu mori când tragi atunci, nu?

      00
    • Asta pentru ca, fiind o companie sovietica, e Putin combustibil in apa ;).

      00
    • De 3 ani de cand am luat polo doar de la lukoil alimentez… euro l diesel sau ecto super diesel cand e la acelasi pret cu euro l.

      Si motorul? Merge lin, si am facut vreo 70k km in acest timp.

      00
  4. În concluzia articolului gândești din perspectiva managerului, însă cei care fac mizeriile sunt în cele mai multe cazuri angajații mărunți, cei care nu au niciun fel de vizune ori interes pe termen lung.

    00
    • Managerii știu exact ce se face si se face cu vrerea lor dar când există probleme se dau imediat de cur inapoi si sancționează exemplar angajatul, bineinteles toată lumea va afla că sau luat măsuri disciplinare de remediere a situației.

      00
  5. Asa e, dar nu e mai bine sa evit compania care are un sistem de control al calității si al angajatilor asa deficitar?
    De ce sa-mi asum riscuri de dragul unui principiu perfect valid teoretic, dar care tocmai poate să-mi fvtă vacanța?! Atât pot să fac, să mă feresc. Sa nu ma duc acolo unde tocmai aud ca au fost probleme.

    00
    • ah, fără dubii, ăsta e un motiv real.

    • ” De ce sa-mi asum riscuri de dragul unui principiu perfect valid teoretic, dar care tocmai poate să-mi fvtă vacanța?! ”

      Bunica din cauza asta nu ieșea cu stângul din casă. Nu isi asuma riscul. Aia cu benzinăriile au pe unu’ care sapă în spatele benzinăriei, și când da de motorină o strecoară cu strecurătoarea și o băga la pompe, așa fac rost de combustibili.

      00
    • Vreo 3 ani am alimentat doar de la Petrom sau OMV. Apoi s-a bulit pompa de transfer (aia de împinge motorina din rezervor spre motor). Scumpă (vreo 500 eur). Mecanicii mi-au spus că e de la motorina de proastă calitate. Plauzibil. În următorii 8 ani am alimentat doar de la LukOil. Încă n-am probleme.
      Probleme cu benzinării care au greșit cîte ceva au mai fost. Acum vreo 10 ani, un Petrom din Iași a bagat benzină lapompele de motorină (sau invers, nu mai rețin). Ideea e că și atunci au fost multe mașini care s-au oprit în drum. Așadar, dacă vrei să fii sigur că nu-ți fvți concediul, trebuie să eviți Doreii. În Ro, asta e mai greu (dar cred că și alte țări își au Doreii lor).

      00
    • Vreo 3 ani am alimentat doar de la Petrom sau OMV. Apoi s-a bulit pompa de transfer (aia de împinge motorina din rezervor spre motor). Scumpă (vreo 500 eur). Mecanicii mi-au spus că e de la motorina de proastă calitate. Plauzibil. În următorii 8 ani am alimentat doar de la LukOil. Încă n-am probleme.
      Probleme cu benzinării care au greșit cîte ceva au mai fost. Acum vreo 10 ani, un Petrom din Iași a bagat benzină lapompele de motorină (sau invers, nu mai rețin). Ideea e că și atunci au fost multe mașini care s-au oprit în drum. Așadar, dacă vrei să fii sigur că nu-ți fvți concediul, trebuie să eviți Doreii. În Ro, asta e mai greu (dar cred că și alte țări își au Doreii lor).

      00
    • @ReX – auzi, las-o mai moale ca macane.

      00
  6. Nu cred ca vroiau sa puna atata apa cat sa se strice motorina, asta le-a scapat de sub control. Si intamplarea are si un precedent la o statie din Huedin.

    00
  7. Trebuia sa puna si in strop de Fairy sa spele chiulasa pe interior.

    00
  8. Nu e ca si cum am fi patit-o deja. Anul trecut veneam de la Oradea, ma indreptam catre Bucuresti. Am oprit in Cluj sa alimentez. Pe dealul Feleacului a murit masina. Adica a murit de-a binelea. A fost un cosmar, blocat drumul cu frana de mana trasa, tractat cu greu de catre un binevoitor, pana la Turda luasem la maciuci si cruci tot ce tinea de judetul Cluj. In Turda la un service, apa in benzina. Am golit rezervorul, facut plinul cu benzina buna si no problem pana acasa. Da, stiu, Cluju-i fruntea. Aia care da in buric.

    00
    • evident ca toti clujenii sunt de vina pentru problema ta. esti idiot?

      00
    • Eu? Nu, nu ma consider chiar prost. Dar tu se vede ca esti clujean de frunce, sau cel putin bagi bursucul in scorbura vreunei ardelence ca prea sari ca muscat de cur. Conduc zilnic de vreo 20 de ani si jur cu mana pe inima, soferi mai ratati si iresponsabili ca in marele judet Cluj, rar am vazut. Ii concureaza cu spor pe constanteni. De cel putin opt ori am vazut niste depasiri prostesti ceva de speriat. Ar mai fi multe de spus, dar mi-e ca nu ao capacitatea de intelegere atat de dezvoltatata si imi consum tastatura degeaba. Hai servus, tu!

      00
  9. NOU
    #31

    Si totuși….dacă un angajat a fost prea lacom si din greșeala a „scăpat” alta cantitate de apa decât cea obișnuita?

    00
    • NOU
      #32

      nu cred că e vreun angajat care să fie plătit la procentaj din vânzări. Îmi dau şi eu cu părerea, dar cred că au şi ăia un salariu fix pe care şi-l iau, iar dacă se face o mânărie de genul cred că e un singur om care câştigă, ăla fiind patronul de staţie. Iar profitu’ ăla e doar atunci, pe moment, că dacă îşi fut maşina 20 de inşi din cauza lăcomiei tale nu mai calcă nimeni în benzinăria ta, deci naşpa.

      00
    • Dacă ar pune apă în tancurile subterane, ca să iasă bine la schimbul de tură, la un moment dat pompele ar scoate numai apă.

      00
  10. Aia 17 cred ca au fost toti clientii benzinariei pe o saptamana.

    Baga tu, mai Zoso, vreo 3-4 plinuri de la Lukoil si apoi ne distram cu postari despre rezervoare si alte puiese superSubaru de la dezmembrari ;)

    00
  11. Asta pt cine spunea ca nu exista publicitate proasta:))

    00
  12. cred că la diagnostic mecanicul își poate da seama dacă defecțiunea a fost cauzată de apă sau de altceva. sigur, dacă el îi spune tîmpenii proprietarului, asta e altă poveste. singurq interacțiune „naturală” cu apa este condensul din rezervor, dar cantitățile sînt nesemnificative.

    00
    • NOU
      #41

      Domnu’ fizician-chimist, explica-mi, te rog, de ce ai avea in mod „natural” apa condensata in rezervor?

      00
    • Pentru ca in rezervor, cand deschizi busonul, intra aer. Aer care e compus din oxigen, azot, alte gase si… tine-te bine… molecule de apa.

      Inteleg ca ai o problema cu chimia. Restul e in manualul de stiintele naturii din clasa a 4-a.

      00
    • NOU
      #43

      Andrei e baiat destept. El vorbeste de molecule si „gase” ca sa para ca are IQ-ul cel putin dublu.

      Ca sa nu ramana totusi un prost de pute care vrea sa para destept, sa-i explicam lui Andrei ca pt a aparea condens in rezervor e nevoie ca in interiorul lui sa fie foarte cald iar afara rece. Ceea ce nu e cazul! O alta varianta ar fi ca aerul din interior sa fie mult mai dens. Ori daca volumul de combustibil din rezervor scade, aerul devine mai putin dens pt ca are mai mult volum la dispozitie.

      Asteptam explicatii de la Andrei pe filiera manualelor de stiintele naturii de clasa a 4-a. Ne tinem bine!

      00
    • @ antinevralgic: nu trebuie să explicăm facerea lumii ca să demonstram existența condensului.
      Aerul conține și apă, aerul intră în rezervor, o dată cu el și cantități de apă deci, ce e așa neobișnuit ca o parte din apa să ajungă în combustibil?
      Suntem cumva intr-o lume perfectă, ca să fie exclusă posibilitatea?

      Și vezi ca e cazul să fie diferențe mari de temperatura, ca mergi cu ea în coloana, unde asfaltul are 80 de grade, și o parchezi în parcare subterană, unde ai maxim 25.
      Sau te duci cu ea la munte, suntem o țară în care distanta de la șes la munte nu este deloc mare.
      Dar Andrei este „prost de pute”. Noi suntem mai buni ca el.

      00
    • NOU
      #45

      Inca un Vasile care a descoperit apa calda in manualele de stiintele naturii de clasa a 4-a. Da, vasile! Aerul contine si vapori de apa. UAU! Ce descoperire!

      Acuma, ia ghici tu ce ai in rezervor chiar si atunci cand esti pe rosu! Pai ai benzina lichida atata cat mai e si foarte multi vapori de benzina amestecati cu aerul ala a lui Andrei cu „gase” si molecule. Deschizi busonul, face fâs, mai intra niste aer d-ala de munte de la tine de la stână cu multa apa in el. Bagi duza in rezervor si alimentezi. Intra benzina iar prin alte orificii este aspirat aerul cu vapori din interior din 2 motive: ca sa nu creasca presiunea in interior si ca vaporii sa nu iasa aiurea in atmosfera si sa polueze. Ai oprit alimentarea. Acum ai in rezervor mai multa benzina lichida si foarte mult vapori de benzina generati de curgerea benzinei. Scoti duza din rezervor si acum presiunea din interiorul rezervorului va tinde sa o egaleze pe cea din exterior. Poate mai intra niste aer sau poate ies doar vapori de benzina, depinde de situatie. Hai sa zicem ca intra aer curat de la tine de la stana si are si umiditate 100%. Cat plm sa mai intre ca n-ai vid in interior?! Un litru, doi, trei… hai ZECE sa fim deosebit de generosi.

      Acuma cauta drecu in manualele de stiintele naturii a lui Andrei ce cantitate de vapori de apa poate tine 1L de aer umiditate 100% la presiune normala si o sa gasesti o cifra aproximativa de 0,017ml de apa la 1litru de aer. Pe langa asta, se mai aliniaza o data planetele si apar si conditiile ideale de condens in asa fel incat apa din toti aia 10 litri de aer se condenseaza instant.
      Felicitari, ai 0,17 mililitri de apa in rezervor.

      Pai daca asta se cheama „am apa in rezervor de la condens” ia-te de mana cu Andrei si discutati de molecule si stiintele naturii.

      00
  13. Daca aia a fost „din greseala”, eu imi tai 20 de cm din p*la. Singura greseala a fost ca au bgat prea multa apa.

    00
    • Câtă apă crezi ca poți să pui intr-un rezervor de 50 de litri cu motorină, astfel încât motorul să mai poată funcționa?
      Un pahar de apă de unică folosință, dăla de 200 ml, pus intr-un tanc de 600 litri de motorină, oprește motorul de tir. Pentru ca în primul rând îi înfunda filtrele.
      Și cum faci pompa să tragă amestecat, câtă vreme apa se lăsa la fund?
      Oricum, pentru majoritatea bărbaților, un pachet de țigări are 20 de cm…

      00
  14. Smecherii care fura pun pacura nu apa, oricum toata lumea stie ca din apa poti sa faci vin nu benzina, o fi patronul evreu.

    00
  15. NOU
    #49

    Marcaj 70km/h, deci nu localitate, care va sa zica benzinarie ordinara de pe drum, unde se pot intampla multe, gen apa-n instalatii, decalibrari accidentale etc.
    D-aia e bine sa alimentezi din locuri cunoscute, preferabil de la aceeasi pompa…

    00
    • NOU
      #50

      Daca sufli-n fiola se face curcubeu. Singura legatura cu articolul a statiei din poza de mai sus e compania LukOil, iar marcajul din poza e 40 nu 70 deci esti pe langa cu totul.

      00
    • NOU
      #51

      Ba pendula „antinevralgic”, alimentez de la aceeasi sursa din Bucuresti de mai bine de 5ani, mereu atent la ce masini high class trag la pompa asta, esti cretin si n-ai habar sau doar esti prost, in adevaratul sens al cuvantului?

      00
  16. NOU
    #52

    Mai cancerosi mi se par aia care comenteaza la pozele de pe fb puse de restaurante cu diverse prajeli si copturi: „vai dar ce mancare nesanatoasa”

    00
  17. Eu alimentez de la Lukoil de 2 – 3 ori pe săptămână și iau și benzina și motorina (depinde cu care mașină sunt) si nu am avut niciodată probleme. Și o fac de ani buni, nu de o săptămână – doua. Am alimentat și cu Kia Picanto și cu Peugeot 206 și cu Loganuri și cu WV Caddy și cu Ford Escort și cu Ford Mondeo

    00
    • I-o zic să ai grijă frate cu ăia, ca unu a băgat de două ori în opt ani și a avut probleme..
      Ce lipsă de viziune, să condensezi activitatea a câteva mii de oameni din întreaga țară la 2 experiențe personale proaste.
      Și fac pariu ca vorbim de oameni cu pretenții, manageri sau ceva, nu de manipulanți jegosi ca mine. Manipendulanți de depozit, nu de tramvai.

      00
  18. Masini electrice FTW!!

    00
  19. Am alimentat si eu de la Lukoil timp de 2 ani numai motorina( standard si extra in weekend ca era la acelasi pret), fara sa patesc nimic la masina.. Cu toate ca am auzit fel si fel de povesti ca baga apa sau pacura sau alte prostii.. Si Lukoiul la care alimentam este unul pe Prelungirea Ghencea intersectie cu Valea Oltului, unde au cel mai ieftin combustibil din tot Bucurestiul

    00
    • toți au auzit povești de la cineva. dar cazuri concrete nu au fost, din câte știu eu.

    • Si la noi in familie alimentam de la acel lukoil de peste 5 ani si nu avem probleme. Mai nou am descoperit pe cel de pe soseaua alexandriei care e mai ieftin decat cel de pe Ghencea.

      00
  20. NOU
    #61

    Dovada ca multi sunt boi este prin faptul ca Lukoil mai vinde inca in Romania dupa ce a furat statul de 1MLD de euro

    Poate sa puna lukoil si cate un negru la fiecare pompa, care dupa ce-ti umple rezervorul te si sodomizeaza o tura, ca tot se vor gasi clienti care sa stranga din dinti… ce sa mai vb de apa

    Reclama proasta este totusi reclama gratis!

    00
  21. Ai mei alimenteaza doar de la Lukoil. Cumnatul de la petrom. Si singurul sistem de furt de care am auzit se referea la dilatarea combustibilului. Astea cu apa-n combustibil am auzit-o doar pentru combustibil cumparat de la groapa. Si stiu una reala cu un fost angajat petrom ,obosit si incepator,care a descarcat motorina in rezervorul principal de benzina din statie. A facut fericiti cinci insi si si-a pierdut slujba.

    00
  22. Eu nu înțeleg ce căuta apa acolo.
    Am lucrat 2.5 ani la peco, nu are ce căuta apa în ecuație , doar când se face condens în tancul de alimentare, dar acel condens nu produce atâta apa.

    Am lucrat la Rompetrol, odată pe luna veneau niște unii de făceau controale.
    Făceau teste inclusiv la cantități și calitate, la 60 de litri aveau voie sa aibă o marja de maxim 100 grame +/-.

    00
    • Am lucrat și eu la Rompetrol, pe vremea când plăteau în dolari. La stația noastră erau senzori de apă pe care îi citeai direct pe ecran, la calculator.
      La fiecare aprovizionare urmăreau să nu fi băgat apă cisterna. Dar era și bec care se aprindea.
      Ăștia pe aici care zic ca angajații băga apă în combustibili mă enervează de mor. Ce drq, e lapte să se amestece?

      00
    • tancu iti da si cantitatea de apa de la receptie. N-am facut decat 5 ani soft pentru statii :)

      dar, senzoru era futut si mai dadea din cand in cand erori

      00
  23. Intr-o tara in care toti fura, intr-un mod sau altul, e cam greu de crezut ca benzinarii sunt usa de biserica.

    00
  24. Eu cred că cei de la Lukoil sunt niște maniaci ai curățeniei. Ăia de la birouri spală banii, ăștia din staţii carburanţii…

    00
  25. E gargara, metrologia nu se face cu apa, are alta densitate decat combustibilul, metrologia se face CU COMBUSTIBIL REAL.
    Da, au avut poluare accidentala, aia e altceva.
    Idioti….

    00
  26. Lukoil-ul din Sanicoara tot timpul a avut probleme cu „concentratia”.

    M-am fript de cateva ori si de atunci bag doar de la Gazprom sau Petrom.

    IMO de vina sunt angajatii care din pix evapora sute de litrii dupa care adauga apa. (probabil ieri dimineata mergeau mai multi la mare si benzinaria a avut o comanda mai speciala)

    00
  27. Poza e din Sibiu..

    00
  28. Da, in schimb e total in acelasi sens al logicii sa crezi ca un „accident” se poate intampla la o statie din 1000, in conditiile in care se lucreaza cu STIINTA – design de instalatii care sunt GANDITE sa previna accidente – foc, apa, uatevah. E logic, doar nu toate conductele au vane special concepute, nu toate au sigilii, nu toate puturile au capace inchise, nu toate pompele sunt para-ferecate.

    Pula mea, pe vremuri erau unii care furau benzina la AGIP otopeni, cu TOMBERONUL!!!!!

    Si vine amaratul ala de Arghiropol si zice ca a fost accident. Da, accident ca au pus imbecilii aia care il fura si pe el si pe soferi prea putina benzina in apa.

    Nah, take everything for granted.

    00
  29. Da, de aia scoteam fum în draci pe vremea când alimentam Polo-ul cu benzină de la Lukoil. De aia taică-meu, încăpățânat convins, alimentând de la Lukoil a ajuns de 2 ori cu mașina în service și cu filtrele făcute praștie. A doua oară i-a arătat ăla de la service ce mizerie curge din filtrul lui de combustibil schimbat doar cu câteva luni în urmă da’ tot nu l-a convins.

    După cum spunea unu’ mai sus, tu privești problema din punctul de vedere al managerului sau al companiei. Da’ ăia care fură sunt angajații. Pe ei îi doare-n pix de imaginea stației și alte căcaturi. Atunci când este posibil angajații fură. Nu e nici o știre nouă. Ăștia au furat mai mult și au scăpat găleata cu apă-n rezervoare.

    00
    • da, dar dacă firma se inchide mâine din cauză ca nu mai alimentează lumea, cine suferă, managerul sau sclavii?

      eu am alimentat un an symbolul numai de la lukoil, mi se părea o benzină ok.

    • Sunt două probleme. În primul rând nu falimentează pentru că lumea va cumpăra în continuare de acolo pentru că e mai ieftin.
      Noi n-avem cultura consumului rațional, să nu mai dăm banii pe prostii iefine și să luăm lucruri de calitate. De aia încă e în picioare cel.ro, de aia sunt în picioare si alții care și-au bătut joc de clienți de-a lungul timpului.
      Pot să pun pariu că stația aia de benzină o să fie acolo și peste un an. O să aibă o perioadă mai slabă o vreme după care lucrurile vor reintra în normal.

      În al doilea rând tu chiar te bazezi pe angajații raționali care gândesc problema așa ? Nu pe aia care se gândesc că sunt prost plătiți, că compania la care lucrează e oricum varză așa că fură și ei pe ici pe colo ca să-și mai calmeze frustrările.
      E un adevăr general valabil, dacă angajatul poate fura, va fura. Și se fură și pe la pompe dar mult mai sigur pe transport, din rafinării, etc…

      00
    • Ah, psst, nu mai zice de symbol că acum apar ăia care comentează că de aia te-a lăsat motorul la el, c-ai alimentat de la lukoil ;).

      00
    • …eu stiam ca l-a lasat motorul la Megane, nu la Symbol.

      00
  30. Peste 20 de ani o sa citim pe zorojr.ro cum ne-am stricat motoarele pe hidrogen si ne-au pus benzina in apa.

    00
  31. Au avut cumva de comentat si din aceia care pus in rezervor si ulei de gatit?

    00
  32. Mai prieteni, Lukoil n-are nimic. S-a intamplat acum o greseala umana.
    Sunt flote intregi de masini care alimenteaza de la Lukoil.
    De ex., intregul minister MAI alimenteaza de la Lukoil cu benzina, ca asa au castigat astia licitatia. Si motorina de la Rompetrol.
    Nu ca ar fi proasta motorina de la Lukoil(cred) dar au oferit un pret mai bun Rompetrolul, se pare…
    La cate sute de km fac pe zi militienii cu masinile de serviciu, daca era proasta benzina de la Lukoil sigur nu mai pupau astia contract cu MAI-ul.

    Just my 2 cents.

    00
    • Tu n-auzi mă ca a alimentat unul de două ori în opt ani și a ajuns în service? E clar ca nu-s buni, nu te mai contra.

      00
    • da boss, cu siguranta contractul s-a acordat pe baza de calitate a combustibilului nu pe criteriul clasic „pretul cel mai mic”…ca sa nu zic spaga.

      00
  33. E Romania, bos, ce pendula mea vrei? pleaca daca nu-ti place tati

    00
  34. Alimentam de la Lukoil ocazional, cand aveam si masina cu carburator dar si dupa ce am trecut la injectie. O singura data am avut probleme, cand dupa ce am pus benzina de la ei, motorul nu mai avea un relanti constant si acceleratia era setata la „melc”. De atunci ii ocolesc. Stiu ca se fac greseli in orice domeniu, dar daca eu pot sa ma feresc de greselile unora folosind alte benzinarii, atunci o sa ignor preturile lor scazute.

    00
  35. „Patronul stației se jură că angajații lui nu pun apă în carburanți și că totul este un accident.”
    De acord, nu pun angajatii pune el si „accidentul” este ca de data asta a pus prea multa. :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.