Beauty blogger cringe

Ce faci când ai de făcut niște reclamă? Păi basculezi 17 Instagram stories cu toate produsele primite, care sunt toate cele mai bune, perfecte pentru tenul tău, oricare ar fi ăla. Credibilitatea e pentru fraieri, reclama contează!

 

Tipa e Mădălina Mișu, o tipă care a terminat FJSC, lucrează la Ogilvy în timpul liber și care se descrie astfel:

The project was born as a desire of transforming the blogging in a way of living, presenting Madalina’s way of living, way of dressing and thinking. Nowadays, the blog enjoys a large portpholio of collaborations with Romanian and international brands and shops and it has an active community. Day by day, Madalina becomes more popular, a real digital infleuncer in the fashion blogosphere.

Dacă aș fi un pic mai plictisit, aș face un colaj cu zâmbetul ăla cringy, dacă tot și-a bătut-o Eftimie de Fabuloase că umblă doar cu gura căscată.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

28 comentarii

  1. Cand esti urata nici fondul de ten nu te mai salveaza, doar drowning softly

    00
  2. Nu e frumos sa razi de geneticul omului, dar asta in toate pozele rade de parca o ameninta cineva cu pistolul din spatele aparatului foto.

    00
  3. Dragi pozari, nu mai munciti pe gratis!

    00
  4. Chiar astazi imi arata aleasa inimii ca una din fashionistele astea faimoase face reclama la produse Avon si Nivea. Pentru neinitiati: for some reason, Avon si Nivea, sunt shit in materie de produse de infrumusetare – or so I have been told.

    00
  5. ceri prea mult

    00
  6. Face si fata un ban cinstit…

    00
  7. portpholio, infleuncer..
    o altă analfabetă, mda.

    00
  8. Ceee-ti mai place si tie sa-ti bati p-la de proastele astea…

    00
  9. Portpholio este esenta unui strigat disperat, cauzat de lipsa cronica de phallus.

    00
  10. Sefu la internet, cand are gura inchisa e futabila.
    Mda..la muie trebuie sa deschida gura si devine iar cringy…ok ai dreptate :(

    00
  11. Fata e chiar frumusica, voi sunteti rai.

    00
  12. hard ingliș iz hard.

    00
  13. Amu intrebarea e tu ce cauti pe canale din astea de beauty, cautai o crema de infrumusetare?

    00
  14. „O sa va arat cum arata…”
    Ok, bine… Faci si tu ceva de mancare?

    00
  15. Cum se face ca toate divele astea fashioniste cand deschid gura e dezastru… si ma refer atat la cuvintele scoase pe gura ca si la interiorul propriu-zis al gurii.
    Zic sa puna mana sa faca barter cu niste dentisti, sa lase cremele.
    Sau macar sa tina naibii gura inchisa, am observat ca la romani cu cat ai gura mai calcata de tren cu atat simti nevoia sa o tii deschisa sa arati dezastrul.

    00
  16. „Romanian and international brands and shops and it has an active community. ” and, and, and….

    00
  17. Ce vad eu aici este ca oamenii din agentii au inceput sa isi faca bloguri si sa se bage in campaniile agentiilor gen super

    00
  18. il aplaud pe Eftimie ca a scris si ilustrat cu poze faptul ca tipele alea 2 nu stiu sa-si tina fața altfel decat gură-cască. ok, au corp frumos si dau bine in poze, dar mai schimbati expresia faciala! nici un fotograf nu le-a sugerat sa pozeze altfel in atatea zeci si sute de shootinguri? fashion, frate!

    00
  19. tzate nu, craci nu, cur nu – fond de ten oricine poate cumpara.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.