Banii nu au culoare politică

Adevărul se relansează de vineri, 27 aprilie, în format compact full-color, schimbările fiind comunicate printr-o campanie gândită şi realizată de agenţia GMP, în colaborare cu departamentul de marketing al cotidianului, a declarat pentru MEDIAFAX Adrian Halpert, director editorial al publicaţiei.

Ziarul va avea un format compact – „mult mai comod şi mai util pentru cititori” – şi va fi full-color. „Adevărul se poziţionează pe piaţa ziarelor quality şi se va adresa segmentului activ al societăţii – cei din clasa de mijloc, cei cu aspiraţii spre clasa de mijloc – oamenilor tineri, dinamici din mediul urban, dar nu numai”, a mai explicat Halpert.

GMP nu erau „ai PDului/Basescu”?

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

7 comentarii

  1. incurcate sunt lucrurile astea

    tataru a anuntat azi ca daca basescu il solicita ii face campania pentru referendum (daca mai e cazul sa organizam unul, pentru ca parlamentul a luat-o razna de tot)

    si totusi tataru se manjeste sa lucreze cu adevarul pentru argintii cu miros de petrol pe care ii primeste

    excelent observat, zoso!

    00
  2. Ba ei sint, au facut si campania Rosia Montana, oroarea aceea care s-a derulat la TV multa vreme. Banii se plimba & reorienteaza, Felix se invirte in cercuri inalte de unde pica asemenea contracte intr-o veselie.

    00
  3. Da, da si ambii beau coke si alimenteaza de la aceeasi benzinarie … sigur sunt niste legaturi. :)
    Hai mai baieti, o fi explicabil la generatiile mai in varsta dar, daca si voi ganditi asa … inseamna ca e mai grav decat pare.

    00
  4. Prea mult iz de teoria conspiratiei, dupa cum spune si musiu Cristi mai sus.
    Ati auzit cumva de societatea capitalista, in care banii nu au miros si in care concurezi cu alte firme pentru conturi si pitchuri?
    Ar fi mai decenta o abordare pe principiul „a castigat contul X, controversat prin prisma interferentelor cu politicul” – mai putin limbajul de lemn, aici e doar vina mea.

    00
  5. Format compact full-color de dimensiunea unei carti mai mici. din ce am auzit, 64 de pagini vinerea si minim 48 in timpul saptamanii. Iar redactia se spune ca ar fi cea mai moderna din tara, fiind investiti 1 milion E (ceea ce nu prea e de mirare, tinand cont ca exista cate doua plasme pe fiecare stalp de sustinere din interior), iar in noul format s-au investit 1.5M E, dintre care aproape o jumatate numai pe partea de marketing.

    00
  6. Va fi f intereant de observat din pct de vedere al strategiei de pozitionare a brandului, cum vor reusi sa repozitioneze Adevarul care se adresa in general celor de stinga,cu venituri mici.Nisa pe care o vizeza e o nisa pretentioasa, in general informata si care cu greu ar putea digera gogosile ce au aparut in ultima vreme pe acolo.Daca schimba doar aspectul si nu si continutul s-ar putea sa nu mai aiba cu sa se adreseze.Ce saraci nu se vor apropia,iar cei care-si vor putea permite nu vor fi interesati.Nu pot spune ca au in fata o situatie de invidiat,dar daca are balta peste……..

    00
  7. NOU
    #7

    Exclusivitate: Agen?ia de publicitate GMP lucreaz? pentru campania lui Traian B?sescu

    NewsIn, 25 aprilie – Agen?ia de publicitate GMP lucreaz? la campania pentru referendum a pre?edintelui suspendat Traian B?sescu, a declarat, pentru NewsIn, directorul general al agen?iei, Felix T?taru.

    (am pus eu stirea ca sa nu mai intrebe nimeni de unde are zoso stiri de pe newsin )

    00

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube