Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Nu știu de ce dar din mașinile de lux de genul Audi, Mercedes, BMW, am preferat mereu Audi pentru eleganță. Asta imi place ca are botul robust, bordul este clasic dar are elemente moderne (vezi navigatorul care se ridica)… Audi e o masina al cărei preț se păstrează si după 3-4 ani de la cumpărare, fata de Mercedes si BMW care se depreciaza de la un an l altul.

    00
  2. @Cristian – se vede cate stii despre masinii..ca vorbesti numai plesneli.

    Ca sa fiu so ontopic: nu ma asteptam la o astfel de masina, chiar arata bine. Sunt curios ce pret va avea. Oare cum e pentru pasagerii din spate? (pentru ca pare cam strans(

    00
  3. Tot Sandero e mai bun.

    00
  4. Wonderful !

    00
  5. vorbesti prostii cristian.

    Inca o masina de la audi care arata exact ca celelalate.
    Ce marketing prost au.
    In momentul asta la cat de bine arata a3 sedan nu merita a4.
    La cat de scump e a4 mai bine iti iei un a6 (ultimul model) second sau mai putin dotat.
    La cat de scump e a8 mai bine iti iei un a6 3.0 tdi full.

    E asa proasta gama asta noua. Efectiv diferentele de marime sunt atat de nesemnificative in interior, iar calitatea interiorului, cu shared parts, e un atu pentru modelele mici, dar mie nu mai imi vine sa iau a8-ul nou cand are maneta de semnalizare la fel ca pe a3

    Etc… you get my point. Sunt prea similare modelele intre ele.

    00
  6. @ioan
    Toti marii producatori au marketingul prost? Daca esti putin atent la fel face si Bmw si usor usor Mercedes. Logica este simpla. Vrei Audi A6 dar nu ai bani suficienti, iti cumperi A4. Vrei A4 si nu ai bani…iti iei A3. Cam asta e logica. Mai toate marcile germane isi pastreaza valoarea, mai putin modelele high end ( A8, seria 7, s klass) care dupa 1 an o cumpara cu pana la 40% mai ieftina si pana in 80-100 k km.
    Cred ca ai vazut si tu A4 la pret de A6 sau seria 3 la pret de seria 5 desi la cumparare erau ceva diferente de pret.

    00
  7. e frumos doar ca am impresia ca au inebunit astia cu masinile.Care e scopul lui? e pentru cei carora a4 li se pare prea mare sau prea scump. Da stiu e o piata si pentru astea. Ma doare mintea cu nebunia asta de a face masini ce se situeaza intre clase.Ma rog e vorba de o parere personala si pana la urma piata va spune daca ideea a fost buna.Oricum asta nu se intampla numai la Audi e o boala universala.Ma gandesc ca peste cativa ani or sa trebuiasca sa inventeze noi sisteme de clasificare.De ex mai demult era A8 si A6.Au scos A7 care e intre ele. Sunt curios cum se vor numi modelele care se vor situa intre A7 si A8 sau intre A& si A7.Cum am mai spus pana la urma cumparatorul va decide si daca ne gandim la cumparatorul autohton va opta tot pt un sh cu sub 100k adus din Germania.Am observat ca majoritatea masinilor aduse de-afara au sub 100k indiferent de anul de fabricatie.

    00
  8. Fiecare generatie noua la masini e mai mare ca si cea veche. Asa avem Vw Polo care e la fel de mare cu Golf 2, BMW seria 5 la fel de mare cu prima serie 7, etc.
    A3 sedan pare sa fie adevaratul urmas al vechiului Audi 80 si al primei generatii A4.
    Normal ca apar tot masini mai mici la cat de scumpa e benzina in Europa. Trebuie sa puna motoarele alea mici cu turbo sau compresor, nu?
    Dar designul e cam jale in interiorul unei marci, inclusiv la cele premium. Dar profit sa fie!

    00
  9. @Cristian , da sigur, ca botul robust si faptul ca-si pastreaza pretul dupa cumparare, aia-i important .. iti cumperi masina s-o revinzi sau sa mergi cu ea?

    00
  10. arată SUPER !!
    in viata urmatoare o sa imi permit sa o cumpar

    00
  11. lol dar de ce au pus-o pe culoare de electrocasnică?

    00
  12. Sedanurile mici reprezinta actuala tendinta si implicit tendinta in vest.
    Cine a batut autostrazile Germaniei (de exemplu) a observat ca cele mai intalnite masini erau cele de genul A3, BMW seria 1 si desigur VW pana in Passat.

    00
  13. NOU
    #13

    S-au chinuit sa rupa stilul cu designul nou la A3, dar au lasat bucata aia de plastic oribila, goala, pe care se afla bricheta. Ma asteptam la mai muta atentie la detalii de la ei.

    In rest, e un a4 intrat putin la apa.

    00
  14. rival pentru CLA oare? deja?

    00
  15. Faruri furate, ingramadita, bord de logan si nu e Megane :P

    00
  16. Imi place prezentarea de pe site-ul din state:
    „Audi of America, Inc. officially announced plans today for the arrival of the all-new 2015 Audi A3 sedan. Coming to showrooms in the first quarter of 2014”

    00
  17. @Rares: Asa e in America. Modelul pe un anumit an incepe sa se vanda cu un an inainte. Suna bine sa iti iei o masina model 2015 cand esti inca in 2014, nu? Marketing…

    00
  18. ca aspect arata foarte bine masina … nu stiu ce functii are, cat consuma dar o sa ma informez ..:D

    00
  19. Audi are o strategie ciudata! Incearca prin orice metoda sa-si exploateze brandul, umbla dupa profituri! A3 asta e o idee mai mic decat a4, pretul e irelevant, probabil la fel! A5 coupe il excludem, a5 limuzina, iar ce rost are, dupa vine a6, sunt aproape identice, a8 la fel, cu greu il distinge un ochi ce nu e pasionat!

    00
  20. Arată bine rău!

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.