Facebook n-a fost niciodată o companie onestă, fiind croită după asemănarea şi obiceiurile lui Mark Zuckerberg. Acum câţiva ani au introdus mizeria de Bacon, după care s-au apucat să vândă datele utilizatorilor tuturor, după care au permis spammerilor să înşele utilizatorii şi aşa mai departe. Promoted Posts se înscrie în acelaşi registru.

Ubix.ro sunt deţinuţi de aceeaşi oameni care au Zelist, Tree Works. Şi au şi ei, ca oamenii, un agregator cu 1,4 milioane de pagini indexate, la fel ca UberVu. Oare sunt articolele pe care le sug pentru a calcula topurile Zelist? Oare e moral să facă şi bani şi spam cu un conţinut care nu […]

Discuţia de ieri despre acurateţea măsurătorilor din social media (încerc pe cât posibil să evit menţionarea Zelist în articol, deşi ei sunt parte importantă din problemă) mi-a adus aminte de o situaţie asemănătoare: în “Inside Job” se povestea despre cum agenţiile de rating au amplificat problema în loc să o stabilizeze, oferind aprecieri din burtă, […]

Să crezi că reachul unei campanii, frumoase de altfel, a fost 10% din poplaţia României? Ştiu că e nevoie de cifre mari, altfel nimeni nu ar cumpăra serviciul plătit de la Zelist sau n-ar mai fi sponsori, dar mai uşor cu matematica pe scări. Doar zic. Mai încerca Dragoş Stanca să ne explice acum ceva […]

Pe mobil şi în America, cel puţin, Instagram a depăşit Twitter în luna august, asta în condiţiile în care twitter vine preinstalat pe unele telefoane. Motivul principal este acelaşi de când există twitter: nu poţi urmări mai mult de câteva zeci de oameni, că poate mai ai şi alte chestii de făcut. De aceea Twitter […]

update: răspunsul lui Dragoş Într-un articol foarte mişto despre media şi social media, Dragoş Stanca spune o chestie ciudată şi greu mestecabilă: Partea interesanta e ca reach-ul total al unui produs care intra in parteneriat cu un proiect de acest tip nu este numarat doar in views pe Youtube ci si in numarul total al […]

Pe vremuri, aveai nişte articole senzaționale, chiar dacă n-ai avut niciodată un stil de a scrie pe măsura aşteptărilor tale. După care ai dat de bani şi ai ajuns să ai 20 de advertoriale în 30 de articole. Repet: ai scris 20 de articole publicitare şi 10 articole ale tale. Te-ai cam făcut preş în […]

Cineva care să sancţioneze mizerii din astea. Cineva care să îl tragă pe gog de mânecă şi să îl întrebe dacă e beat că dă exemplu de reuşită o firmă care s-a născut şi a crescut pe spam. Rili now! Toată lumea s-a abţinut să scrie pe tema asta tocmai pentru că eJobs e o […]

Unul din lucrurile mişto la ieşitul din ţară este că afli lucruri şi perspective noi. De pildă, eu ştiu de ce sunt cabine telefonice in Germania sau de ce Zelist nu va putea crea un tool de analiză semantică pentru clienţii săi, şi astea le-am aflat din întâmplare, la o bere. A afla alte mentalităţi […]

Definiţia ironiei: un antreprenor cu realizări mediocre vorbind într-un interviu dat unei publicaţii extrem de mediocre despre mediocritatea industriei şi societăţii. Interviul e aici. Poate rezistaţi mai mult decât mine, eu am ajuns pe la jumătate şi a început să mă doară capul. Dar am nişte chestii pe care aş dori să le împărtăşesc lumii: […]

E o soluţie pentru începători în ale onlineului, dar e bună pentru făcut o idee înainte de a trece la soluţii profesioniste. Google BlogSearch Căutare pentru brand sau eveniment (am ales să dau link către search pentru că rezultatul mergând din google.com/blogseach în pagina de rezultate se creează un link care nu poate fi transmis). […]

se va dubla numărul utilizatorilor de pe tpu.ro, pentru că proştii trag la proşti cocalari.com va avea material pentru 20 de ani de acum încolo. siteurile de referate vor avea şi mai mulţi vizitatori şi nici un părinte nu se va întreba de utilitatea acestui gen de mizerii. se vor dubla blogurile care te învaţă […]

Se pot face oare dintr-un blog scris în limba română peste o mie de euro pe lună având doar 1.000 de vizitatori pe zi? Acum doi ani, abia se puteau face 300€, după cum ne spuneau publicitarii, chit că erau unii care făceau mult mai mult. Dar azi, când afară suflă criza şi toată lumea […]

Marele startup românesc UberVu.com, condus de Vladimir Oane, se presupune că se ocupă cu urmăritul reacţiilor în social media. Adică, dacă eşti Vodafone şi vrei să afli ce se scrie despre tine pe net, le bagi nişte bani în buzunar ubervu îţi spun tot. Proiectul e ridicat în slăvi cu toată gura de oricine n-are […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.