Pornind de la comentariul ăsta… Pur și simplu omul corect si muncitor nu se simte apreciat in Romania. Este o junglă combinată cu pușcărie. …am o întrebare: de ce oamenii care au de făcut ceva ce depinde doar de ei nu pot executa acea lucrare la standardul la care ei vor ca țara asta să […]

Zelist Monitor există pentru că e nevoie de el. Sunt o serie de oameni pentru care metoda de calcul șchioapă, răcită și autistă a Zelist e numai bună pentru a le acoperi incompetența și inabilitatea de a prezenta clienților niște rezultate reale. De aceea reach-ul și viewership-ul calculat după metoda “număr afișări înmulțit cu zodia […]

Doamna asta e bloggeriță de style și fashion și e prin tot felul de campanii, inclusiv la chestii tehnice gen Canon sau Intel. Ceea ce e mișto, nu e nimic greșit să te folosești de relațiile soțului pentru a aduce mai mulți bani în online. Problema cu ea nu e că are designul blogului varză […]

Întâi de toate, ce e Auskia? E o campanie prin care niște oameni se duc la ski în Austria pe banii sponsorilor. E cu Biroul de Promovare al Turismului în Austria, e cu Tudoran, e cu alți oameni mișto. Și totuși, cifrele sunt dezastruoase: Sigur, din prezentări, o vor întoarce din condei ZeList, reach 41 […]

Mare eveniment mare, 60 bloggeri invitați 6 zile prin județul Neamț. Zelist a numărat 639 de mesaje pe Facebook, 1.084 de fotografii pe Instagram, 553 de mesaje pe Twitter, 135 de articole pe bloguri. Și, conform unuia dintre organizatori, 1,8 milioane de români viewership estimat. Mișto. Doar că există și o parte tristă: numărul oamenilor […]

#prineamt a fost un eveniment de vizitare a municipiului Piatra Neamț la care au participat câteva sute de bloggeri (de fapt 40). Raportul de monitorizare de după eveniment ne arată un lucru mișto: 75 de articole pe bloguri de toate felurile au un reach/viewership mai mare decât 179 de însemnări pe facebook, Nu cu mult, […]

Aici Da, mai mult de jumătate sunt ciordeli sau rescrieri de pe alte bloguri, manipulări grosiere, minciuni alarmiste și alte asemenea. Un sfert sunt rahaturi de dezvoltare personală, scrise fix pentru social media. Un sfert sunt articole decente. Și nu spun asta pentru că eu nu sunt acolo, pentru că eu nu scriu genul de […]

N-ai înțeles mesajul meu anterior, te-ai supărat de ce ți-am scris în privat și te-ai repezit ca rața la muci pe blogul tău. Pentru că sunt un băiat simpatic, mai încerc o dată, la fel de punctual: Niște cetățeni, cărora nu le dau numele că tocmai asta sperau, să le fac trafic, s-au gândit că […]

Blogosfera mea e cea în care eu scriu despre lucruri care îmi plac sau displac, indiferent că sunt făcute de prieteni sau alți bloggeri. Blogosfera mea e cea în care prietenii știu că scriu dacă merită să scriu despre ce fac ei, fără să îmi ceară asta. Blogosfera mea în care prietenii mei din online […]

Factorii SEO care contează Da, mai sunt oameni care cred că +1 și like-urile pe Facebook nu contează și insistă să cumpere linkuri sau să facă schimb de linkuri în blogroll. Săracii. De la Social Media la vânzări Vorbeam cu o manageriță de social media despre cifrele Zelist și despre cum, la un moment dat, […]

A fost o primă jumătate de an diversă în social media românească. Au fost luni bune, au fost luni foarte bune și au fost luni proaste (luni foarte proaste încă nu). Și, ca de obicei, în lunile în care nu se scot banii de chirie se examinează cauzele și efectele. Pentru că iunie a fost […]

Bucegi | Lebădă | Castel suedez Miniștrii Decebal Traian Remeș și Ioan Mureșan, condamnați la închisoare pentru șpagă compusă din “caltaboși” și “o mașină puternică”. Cristi Hostiuc despre afaceriștii mari. De ce iubesc operatorii telecom Firefox OS. Tableta Nook a decedat. Tableta de 170$ a HP e o veste proastă pentru Microsoft. Google iar face […]

Blogal Initiative e agenţia de online a lui Cristian China Birta. Şi e o chestie foarte mişto, în ciuda a ceea ce crede lumea şi ce zic alţii (eu, de pildă) despre el. Agenţia acoperă o nişă bună: piaristele inocente care au nevoie de cifre. Se merge pe sistemul Zelist de a raporta reach mare: […]

Dacă eşti om de online, nu îţi permiţi să nu citeşti acest articol. Fă o cerere, printeaz-o, du-o la semnat la cei doi şefi şi plăteşte cei 3€ care îţi vor da acces la articol şi îţi va deschide orizonturi noi. Să începem aşadar cu o întrebare: cât credeţi că ar costa o campanie pentru […]

Nu ştiu de ce, dar nu m-au prins niciodată bârfele. Aflam mereu ultimul cine s-a combinat cu cine, cine a vândut cui, de ce şi cum. Mi-am făcut un obicei din a nu vorbi oameni de rău pe partea de business şi am rămas surprins să aud că oameni pe care nu i-am vorbit sau […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.