35% dintre cititorii acestui blog au rezoluții 1600×1200 sau mai mari, și statistica asta e valabilă și pentru alte site-uri. Și, cu toate astea, proprietarii refuză logica și își văd de ale lor. Dar există soluții. Una dintre ele este mărirea fontului din Chrome direct. Căutați setarea “minimum font size” si măriți de acolo de […]

Lecția de azi: ce e moka nu e neapărat bun. Geanina și-a refăcut blogul, cei care s-au ocupat sunt SilkEight, o agenție fondată de Ștefan Trifan, care se ocupă de branding, typography și alte manele. Prrima chestie amuzantă care se observă la noua temă e oribilitatea fonturilor. Nu doar că sunt prea mici pentru 2016, […]

O altă chestie de finețe, de pe vremea când făceam DTP (puneam text în pagina de ziar, pe românește): textul trebuie să aibă maxim o formatare în plus pentru a ieși în evidență. Nu două, nu cinci, una singură. Uitați-vă la textul de mai jos: Ba e cu bold, ba e cu bold și cu […]

Am citit zilele trecute că IQAds și Smark introduc plata pentru conținut, pentru că display advertisingul nu mai aduce bani, și ei oricum nu au avut niciodată prea multe bannere. Aș da link la articol, dar nu îl mai găsesc, ca site-ul lor e varza. Dar hai să vă arăt ceva frumos: cum arăta IQads […]

Cum îți poate strica o firmă de apartament site-ul în trei pași extrem de simpli? Iată sursa HTML a unei știri de pe romanialibera.ro. Observați cele trei puncte: Deși se presupune că e pregătită pentru mobil, pagina nu poate fi mărită sau micșorată de pe telefon și de pe tabletă. Pentru că se știe că […]

Faceți o statistica rapidă și veți observa că mai mult de jumătate dintre site-urile pe care le vizitați au, la încărcare, un popup. Și sunt atât de multe încât eficiența lor a scăzut dramatic în ultimii ani, pentru că nimeni nu s-ar fi așteptat ca abuzul de o metodă care era folosită doar când era […]

Acum o lună mă miram de ce se agită lumea atât de tare să cumpere linkuri. Am început să primesc chiar cereri insistente pentru advertoriale gata scrise sau concepute de mine, deși era evident că oamenii erau mai interesați de numărul de linkuri din articole decât de articol sau de blogul unde apare (de pildă, […]

Ștefan Stroe mi-e simpatic încă de pe vremea când fusese dat afară de la ceva agenție de publicitate și apoi își dădea cu părerea despre campanii și mecanisme, pentru că era cumva calificat să facă asta, șomer fiind. Între timp, s-a repliat și își dă cu părerea despre internship, în calitate de profesor la SNSPA […]

Altex.ro are o nouă interfață. Și mi-au dat un voucher de 400 lei ca să văd cât de ușor de folosit e noul site. Eu n-am ce face cu el, așa că îl dau celui mai constructiv comentariu pe tema noului lor site.

Pentru cititorii mai tineri, bannerul ăsta era celebru acum 10 ani, când a apărut Windows XP, că folosea tema default și părea a fi un mesaj din Windows. Cu timpul, a dispărut, sau poate nu l-am mai văzut eu. Dar azi l-am văzut de câteva ori pe EVZ și nu m-am putut abține să nu […]

Nu contează că tehnologia există de vreo trei ani și aproape toate siteurile mari din afară au așa ceva, ei sunt primii din România. Zic ei. Și, după cum sunt sunt articolele de pe site, par să știe ce spun. 

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.