Mă  gândeam la ceva. Acum vreo 7 ani, când am luat în teste un Ferrari, primul lucru care m-a întrebat omul a fost daca și câte știu despre mașină. I-am zis că vag știu, dar nu am mai condus niciodată mașini de 400 cai. Și el a întrebat: niciodată 400 cai sau niciodata 400 cai […]

Glumesc. A luat-o un amic în teste câteva zile și ar vrea să mă dau și eu cu ea și să îi spun ce cred, dar eu plec mâine, așa că nu o să apuc să o văd. Dar știu mașina, am văzut-o pe șosele și m-am urcat în una la un moment dat. E […]

Pe vremuri, în presa scrisă exista un nene care se numea “cap limpede” și care citea articolele înainte de a apărea, pentru a se asigura că nu există erori de logică și de scriere în ele. Asta se făcea pentru că tu, ca autor, scrii și rescrii același text de câteva ori până când nu […]

S-a lansat azi noapte sedanul compact care va revoluționa industria auto. Pentru 35.000$, oamenii vor primi o mașină capabilă să meargă 350km pe bateria ei. Detalii și specificații sunt aici. Problema mea e că nu văd mașina testată încă, deși a fost anunțată acum un an. Au făcut poze de PR, au primit o echipă […]

Testat modelul nou, 2.0 benzină, cu cutie manuală. E un crossover micuț și simpatic, bun și pentru o familie cu doi copii și pentru două cupluri. Portbagaj micuț, loc în spate pentru pasageri cam la limită (eu am 1.83, în spate abia aveam loc dacă în față era un șofer ca mine, și la picioare, […]

update: mașina e 2015, nu 2009.  Prima impresie la volan este că e mare și bărcoasă, deci nu neapărat în genul meu. N-am simțit tracțiunea spate, mașina e prea grea ca să conteze, nici în curbe, nici la drum întins. Este versiunea cuminte, 2.2 diesel, 136CP, mașină de om care nu se grăbește, dar când […]

N-am înțeles niciodată mașina asta. Skoda au Fabia, au Octavia, modele bune, care se vând foarte bine. Rapid e cumva între ele. Puteau cumva să scoată o Fabia Sedan, dar nah. Ce mă amuză e că au motorizări în așa fel încât să nu se încalece cu Octavia: mizeria aia de 1.2 TSI, apoi 1.4 […]

Și sunt un pic confuz și dezamăgit. Iată de ce: 1. SMity propune o soluție de procesare inteligentă a datelor din infrastructura hardware Smart City dezvoltată de Orange în Alba Iulia. SMity integrează informații eterogene, precum datele de la senzorii uRadMonitor de calitate a aerului, informații privind fluxul de persoane și iluminatul public. Pe baza […]

Continuăm cu o altă mașină a unui cititor, un Ford Mondeo Mark3 cu facelift, motorizare 2.0 TDCi 140CP cu cutie de viteze automată Powershift și 190.000km pe bord. Ca la orice mașină non premium, insonorizarea e făcută ca să fie, după 100km la oră vâjâie și după 140 face ca naiba. Motorul e bine proporționat, […]

Este prima mașina din noul program “testăm mașinile cititorilor”, unde eu mă dau cu mașina voastră jumătate de oră și voi îmi povestiți ce vă place și ce nu vă place la ea. E90 e unul dintre modelele reușite ale BMW, de aceea s-a vândut bine și de aceea vedeți atât de multe pe străzi. […]

Zilele trecute a avut loc o întâlnire informală, în care membri ai Serviciului de Informații Externe au vrut să explice câtorva oameni cine este și cu ce se ocupă acest serviciu, scopul lor pe termen scurt și mediu fiind atragerea în serviciu a unor oameni de calitate, care momentan fie sunt speriați de “servicii”, fie […]

Sunteți un vânător bogat? Un pasionat de munte cu foarte mulți bani? Un tip simpatic și fascinant, pasionat de Bach, cu o cabană pe post de a cincea casă, care apreciază un sistem de sunet performant, scaune de piele cusute manual și o mașină care are extrem de puține șanse să se strice? G-Klass este […]

Prin căutările mele după o altă mașină (știți ce vreau, tracțiune 4×4 și cutie automată), am dat peste multe XC90 la prețuri de dumping. M-am uitat cruciș la ele și am căutat printre prieteni ai prietenilor după cineva care are așa ceva. Răspunsul a venit și e cam așa, de la un proprietar de 2.4 […]

Mă știți, sunt mare fan Reno, încă îmi place Megane, mă uit acum la unul nou, că vreau să vând Foresterul, dar chestia aia numită ZOE nu prea e mașină electrică. Știu, e cu 20.000€ mai ieftină decât i3, dar discuția e aceeași: cine are bani de o electrică trebuie să se gândească unde o […]