Câteva concluzii de seară: toți au vândut peste previziuni, dar sub așteptări. adică se așteptau să vândă mult mai mult, dată fiind apetența românului pentru reduceri. și au vândut mai puțin pentru că cumpărătorul nu mai are idee cât costă produsul cu adevărat, din cauza fluctuațiilor de preț din cursul anului. cumpărătorul nu înțelege “campanii […]

Știi că online-ul românesc e făcut de oameni pricepuți dacă trec vreo 8 ore și nimeni nu se încumetă să explice sau măcar să atingă cel mai tare subiect de anul ăsta: Google și Facebook sunt extrem de mizerabile, voit sau nu. Povestea e relativ simplă: după atacul din Las Vegas, glumeții de pe 4chan […]

Știi că treaba merge când mai cumperi un rând de advertoriale ca să atragi fraieri la cursul tău de 1.500€ de persoană pentru a le povesti șmecherii care nu mai sunt valabile. De aia combini și faliți moral ca Doru Pelivan să facă spam cu cursul și Lorand Soareș Szasz să se laude că a […]

Că GPEC e o afacere și nu o organizație care are interes să împingă comerțul online într-o direcție rezonabilă știm cum toții. Pe mine mă amuză mereu când văd că insistă cu conferințele și nu cu ceva util. Iată așadar cele mai bune declarații probabil de la “summit”: Ela Moraru, Google: Google România doar cumpără […]

Au dat un anunț pe eJobs că vor să angajeze pe cineva pe, probabil, 300€ pe lună să facă traduceri de pe site-uri din afară,m eventual și fără să precizeze sursa (ca să fim cinstiți, de la o vreme au început să menționeze sursa cam peste tot, dar asta în lunile recente, că înainte furau […]

Tanti Steer a mai scris o tâmpenie, ușor demontabilă, lumea s-a inflamat iar, asociațiile de profil nu au nici o reacție. Pentru toți cei interesați, există două metode simple ca tanti asta să se oprească din mâncat rahat cu două mâini: 1. Sabotarea companiilor care lucrează cu Andi Moisescu E foarte mișto să ai acasă […]

Săptămâna trecută, InternetCorp au anunțat o versiune cu plată a Wall Street, portalul lor de articole de business scrise de oameni care nu înțeleg despre ce scriu (vă explică Radu cum funcționează schema), azi anunță lansarea unei platforme de retargetare numită WeLead. Teoretic, ar părea că nu stau pe loc și se mișcă în piață, […]

Mi-a plăcut foarte tare ce ai spus pe tema programatic. Și pe tema plăților la 6 luni. Pari o fată isteață. Dar uite un pic cum se vede din partea cealaltă a ecranului: ai terminat comunicare la SNSPA și în 5 ani ai ajuns CEO-ul unei companii la care te-ai angajat pe post de redactor. […]

Dacă acum 10 ani, femeile se strângeau ciopor pe ele.ro, eva.ro sau kudika.ro, azi aceste site-uri sunt doar niște umbre care merg din inerție. Femeile care le frecventau și-au găsit preocupări mai pământești, iar, în absența unor baze de emailuri noi, care să aducă public nou (citește spam) investițiile în aceste site-uri s-au redus la […]

Zilele astea au apărut două articole pe fondul rezultatelor slabe, a CEO-ului dubios și a lipsei de direcție a Twitter. Amândouă, și probabil altele, pot fi însumate în câteva rânduri: Twitter: ce vreți? Utilizatorii: să putem bloca utilizatori, să nu mai crape, să putem căuta, să meargă feedurile, să dispară din spam. Twitter: interesant. luați […]