Schimbarea asta de algoritm anunțată de Facebook va lovi publisherii rău de tot, mai ales în țările unde sunt 20-30 de site-uri de știri per oraș cu 50.000 locuitori, ca România. Știu că râd des de majoritatea site-urilor mari de la noi (apropo, Adevărul.ro urma să facă niște schimbări acum 3 luni, nu s-a mai […]

Într-un articol publicat vineri, doi angajați Facebook încearcă să explice de ce, totuși, Facebook nu e așa rău. Adică e rău, dar nu rău rău. E rău doar dacă ești expus la mizerii sau la viața perfectă a celorlalți. Dacă vezi însă niște articole revoltătoare de bine și comentezi și dai like, nu mai e […]

Nu știu de ce nu mi-a venit ideea de a scrie un ghid pentru a judeca într-un fel campaniile online, dar iată-l. Metricii sunt de două tipuri: cifre și intrinseci. Cifrele Cele mai banale sunt cele la vedere: numărul de like-uri, numărul de comentarii, numărul de share-uri, numărul de afișări la videoclip. Uneori, în campanii […]

Când auziți de campanii pe Instagram cu influenceri, să știți că așa arată: în câteva zile bagi texte cât mai scorțoase sau întâmplări cât mai puțin probabile. OK, unele branduri nu se pretează la altceva decât limbaj de lemn, dar când o dai că într-o zi ai dat o tură prin toate chestiile și ai […]

După FOMO, avem JOMO, care e exact invers: ignorarea cât mai frecventă a “trebuie să vezi asta”. Pentru că deja e prea mult. Prea multe la care trebuie să fim atenți. Prea multe seriale de văzut. Mult prea multe seriale foarte bune. Trei bucăți dintr-o prezentare a lui Henry Blodget, directorul Business Insider, despre starea […]

Anthony Jeselnik explică foarte bine de ce atât de mulți idioți pretind că le pasă de cei plecați în lumea de dincolo de nori. Și are dreptate, idioții nu fac decât să tragă de cadavrul mortului pentru a atrage atenția asupra lor. Pentru că “a călca pe cadavre” nu e doar o zicere.

Deoarece campania aia cu Scarlett FărăTalentDarCuSâni a fost un succes masiv, Huawei trece la Catrinel Menghia (sau Marlon, mai nou). Catrinel Marlon, cunoscută în România ca și Catrinel Menghia, a fost aleasă imaginea Huawei pentru promovarea Huawei Mate10 Pro, fiind implicată în campania internațională pe care compania producătoare de telefoane și componente IT o desfășoară. […]

Nu știu ce e FiveTN, dar anunțul lor de job e mișto de tot: Pe capitole. Cum ar trebui să fie: 1. să nu comenteze când întârzie salariul sau când stă peste program. 2. să știe manele. 6 și 7. să muncească cât mai mult, peste program și peste atribuțiile ei. 9. să nu creadă […]