După succesul raportat de Ceușan cu Single Malt Society, azi e momentul lui Petre Fumuru să strălucească. Pozele sunt recente, nu sunt de acum doi ani, iar contul respectiv e plin de ele. Un Glenfiddich din ăla e ~

După ce acum doi ani au dat chix cu Instant Articles, pentru că voiau ca ziarele să pună știrile pe Facebook și să primească ce bani vrea Zuckerberg să le dea, că nu e fan ziare, de data asta strategia e un pic schimbată: Facebook Inc. is offering news outlets millions of dollars for the […]

Reclama asta e un bun exemplu de…voiam să scriu un motiv, dar mi-au venit vreo cinci. 1. Fotograful care a făcut poza e incompetent. Minima lui logică ar trebui să fie unul dintre filtrele care ar fi făcut ca poza asta să nu existe. 2. Bărbații care țin sticlele, că după păr și palme nu […]

Ar putea fi de râs când vezi câte sute de mii de fani au oamenii ăștia pe social media și ce cifre are reclama. Dar nu e asta. E amuzant că ENGIE au zis că, pentru campania asta, cu cursă cu mașini, ar fi potrivit un om care n-are carnet de conducere. De aia reclama […]

E al doilea articol pe tema asta, și e fix la fel ca primul: oamenii muncesc din greu, e greu să moderezi mizerii, oamenii urcă mizeri, e greu de moderat, Facebook a angajat oameni, se lucrează în schimburi, Facebook vrea să curețe, dar iată, din cauza mizerabililor de pe internet mor oameni, au chiar și […]

Toată lumea care a văzut exemplul ăsta de joc actoricesc de doi bani s-a dus repede pe pagina de Instagram a Teilor ca să vadă rezultatele.   Și ele sunt delicioase. După 48 de ore și un premiu de minim 1.000€ la fiecare bucată de concurs, doar câte 100 comentarii în 48 de ore. Eu […]

Nu pune vedeta în poză! Pune logo-ul tău! Pune mare cu giveaway! Sigur așa o să rupi. Pe de altă parte, trist să ai 8.000 urmăritori și să primești 9 like-uri în 4 zile. Ce spune asta despre urmăritorii tăi? Că nu vei putea să le vinzi niciodată nimic, că vor doar să vadă poze […]

Știu cât costă un advertorial pe Hotnews, știu că au 3-600.000 unici pe zi, teoretic ar trebui să livreze rezultate, dar… 57 clickuri în 24 ore. În apărarea lor, advertorialul e lung și linkurile sunt puse aiurea (nici Hotnews, nici CEC nu se pricep la online), dar e și prost scris pe deasupra. Bani aruncați, […]

De mai mult de două luni, Facebook a început să penalizeze paginile afacerilor care au review-uri negative. Și pentru că nu există încă articole în engleză (de unde să traducă specialiștii noștri), bănuiesc că au început să aplice asta doar în câteva țări, nu general. Și e un proces în trei pași. Întâi, cer celor […]

La Pepsi, pe social media, lucrează un tip care are păreri despre chestii. Tipul scrie în Forbes uneori și are niște păreri personale foarte amuzanto-dubioase, deși e Digital Marketing Manager de 8 ani. La un moment dat, anul trecut, a scris un articol despre cum el nu crede în influenceri și cum campaniile cu influenceri […]

Poza de mai jos e un exemplu clar de incompetență și ineficacitate de la oameni care pretind că știu ce merge și ce nu pe canalul ăsta de social media: 11.000 like-uri și doar 25 comentarii. Motivul e simplu: oamenii nu citesc textul. Nu le pasă de text. De aia dau like la poze unde […]

Vorbeam cu cineva zilele trecute, fotograf încă nu destul de cunoscut pe cât ar vrea, despre cum făcuse o excursie în Asia și se aștepta la mai multe like-uri de la pozele pe care le publicase pe platformele sociale. Bănuiala lui e că e vorba de invidie, că în timp ce lumea e la birou […]

Oamenii ăștia nu au apărut odată cu internetul și cu social media, ei existau dintotdeauna. Social media doar le-a dat o voce. Și sunt oameni aproape normali, cumpără detergenți, bere, telefoane și haine ca noi toți. Sunt curios unde erau înainte de internet și cum acționau atunci.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.