Din categoria “campanii făcute cu oameni care nu ne consumă produsul” s-a născut categoria “cu dopul pus”. Sunt ușor de detectat. Dopul e pus, produsul nu se consumă, se face poze, se încasează banii și apoi aia e. Și mai simpatic e când publicul observă. Asta e problema când vrei să mergi în altă parte […]

Aveam alt articol cu USR pentru azi, dar faza asta e un pic mai presant. Paul Alexandru e un fotograf membru (sau colaborator) USR (cel puțin așa se afișează pe Facebook și Linkedin), care ieri a avut un articol în care mă compara cu Chinezu. Omul are dreptul la o părere, chiar dacă e proastă, […]

O maimuțică influenceriță din Australia a plecat 3 săptămâni în SUA, ca să le facă în ciudă prietenelor: “You take those 10, 20 shots to take the perfect one, post on social media, then you wait for your friends to see it. Then you get all those comments of them being jealous. It makes me […]

Superspeed e o emisiune auto, din titlu bănuiesc că se difuzează la ProTV, dar n-aș fi prea sigur. Pagina lor de fb are 60.000 fani. 4tuning e un site de furăciuni, cu 160.000 fani pe pagina de fb. OMV sunt niște fraieri cu bani. Deci fraierii cu bani fac un concurs cu premii în vouchere […]

După succesul raportat de Ceușan cu Single Malt Society, azi e momentul lui Petre Fumuru să strălucească. Pozele sunt recente, nu sunt de acum doi ani, iar contul respectiv e plin de ele. Un Glenfiddich din ăla e ~

După ce acum doi ani au dat chix cu Instant Articles, pentru că voiau ca ziarele să pună știrile pe Facebook și să primească ce bani vrea Zuckerberg să le dea, că nu e fan ziare, de data asta strategia e un pic schimbată: Facebook Inc. is offering news outlets millions of dollars for the […]

Reclama asta e un bun exemplu de…voiam să scriu un motiv, dar mi-au venit vreo cinci. 1. Fotograful care a făcut poza e incompetent. Minima lui logică ar trebui să fie unul dintre filtrele care ar fi făcut ca poza asta să nu existe. 2. Bărbații care țin sticlele, că după păr și palme nu […]

Apropo de reclame proaste pe Facebook, să vedem niște reclame stupide de pe Instagram, cel mai hot mediu de comunicare din social media azi. Categoria “artiști”:      Categoria “de ce”:     Categoria “ai trecut prin București, știm noi”:    Categoria “foamea”:       

A mai apărut un studiu care spune același lucru pe care îl spuneau și celelalte: oamenii își cumpără urmăritori și interacțiuni și minim jumătate din urmăritorii tuturor sunt boți. Minim jumătate. Problema e asta doar pe jumătate. Da, faci o campanie și rezultatele, și așa subțiri, sunt subțiate și mai mult de faptul că, atunci […]

100.000 afișări, 240 clickuri. OK, știm cu toții că Facebook numără afișările la 3 secunde, ca să pară mai multe, dar tot sunt multe afișări, deci probabil 1/3 sunt pe bune. Din câteva zeci de mii de oameni care s-au uitat, doar 240 au dat click. Câți să citească, câți să cumpere? Concluzia e aceeași: […]

Ar putea fi de râs când vezi câte sute de mii de fani au oamenii ăștia pe social media și ce cifre are reclama. Dar nu e asta. E amuzant că ENGIE au zis că, pentru campania asta, cu cursă cu mașini, ar fi potrivit un om care n-are carnet de conducere. De aia reclama […]

E al doilea articol pe tema asta, și e fix la fel ca primul: oamenii muncesc din greu, e greu să moderezi mizerii, oamenii urcă mizeri, e greu de moderat, Facebook a angajat oameni, se lucrează în schimburi, Facebook vrea să curețe, dar iată, din cauza mizerabililor de pe internet mor oameni, au chiar și […]

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.