De mai mult de două luni, Facebook a început să penalizeze paginile afacerilor care au review-uri negative. Și pentru că nu există încă articole în engleză (de unde să traducă specialiștii noștri), bănuiesc că au început să aplice asta doar în câteva țări, nu general. Și e un proces în trei pași. Întâi, cer celor […]

La Pepsi, pe social media, lucrează un tip care are păreri despre chestii. Tipul scrie în Forbes uneori și are niște păreri personale foarte amuzanto-dubioase, deși e Digital Marketing Manager de 8 ani. La un moment dat, anul trecut, a scris un articol despre cum el nu crede în influenceri și cum campaniile cu influenceri […]

Poza de mai jos e un exemplu clar de incompetență și ineficacitate de la oameni care pretind că știu ce merge și ce nu pe canalul ăsta de social media: 11.000 like-uri și doar 25 comentarii. Motivul e simplu: oamenii nu citesc textul. Nu le pasă de text. De aia dau like la poze unde […]

Vorbeam cu cineva zilele trecute, fotograf încă nu destul de cunoscut pe cât ar vrea, despre cum făcuse o excursie în Asia și se aștepta la mai multe like-uri de la pozele pe care le publicase pe platformele sociale. Bănuiala lui e că e vorba de invidie, că în timp ce lumea e la birou […]

Oamenii ăștia nu au apărut odată cu internetul și cu social media, ei existau dintotdeauna. Social media doar le-a dat o voce. Și sunt oameni aproape normali, cumpără detergenți, bere, telefoane și haine ca noi toți. Sunt curios unde erau înainte de internet și cum acționau atunci.

Ceva proaspăt, de azi dimineață Facebook a anunţat că s-ar putea să fi salvat, neintenţionat, e-mail-urile a 1,5 milioane de noi utilizatori, începând din mai 2016 până în prezent, în ceea ce pare a fi cea mai recentă problemă privind confidenţialitatea cu care se confruntă compania de social media, informează Reuters. Cum au ajuns ei […]

E momentul ca specialiștii de Facebook să se rebranduiască în specialiști de Instagram. Să lase deoparte lătratul despre planul de postări sau planul de live-uri pe pagina companiei și alte minuni falite și să înceapă să explice altora cum să facă succes pe Instagram, deși ei nu fac/au succes pe Instagram. Cause shit is bad, […]

Am dat like unei pagini la un moment dat. Pagina asta publică din când în când chestii mișto, la care dau like. Rar, poate o dată sau de două ori pe lună, publică posturi sponsorizate. Unele sunt mișto, altele nu. Pentru mine. La unele dau like, la altele nu. Eh, pagina asta a publicat ceva […]

Jessy Taylor, o tipă cu 150.000 urmăritori pe Instagram, plânge că i-a fost închis contul și că nu știe ce să facă, pentru că nu se pricepe la nimic și nici nu prea are chef să aibă un job normal, ca fraierii ăia care o urmăresc.

LG V40 ThinQ (sau V40, pentru că ThinQ sună ca naiba), lansat în Octombrie 2018, este “fratele mai mare” al LG G7, cu mici îmbunătățiri. Unii ar zice că seria V de la LG este vârful de gamă și nu seria G… și eu zic că au dreptate. Seria V nu este tocmai cunoscută în […]

Cred că e un ordin intern ca angajații și familiile lor să comenteze la fiecare postare. Dacă vă uitați, la fiecare postare sunt câțiva care comentează off topic, cu inimioare. Profilele lor sunt goale (cu poze puține) sau tipice de oameni care nu călătoresc, deci fie false, fie angajați. Nu știu cine e specialistul în […]

Când auziți de concedieri de oameni de la Digi24, gândiți-vă la cum lătrau cu balena albastră, cum nu și-au cerut scuze și apoi la materiale din astea: OK, am înțeles primul motiv, era evident, dar doar atât? Ăsta e singurul motiv? Ăsta i-a dus capul să scrie de el? Materialul ăsta din Business Magazin îmi […]

Cel puțin o dată pe lună văd o campanie făcută cu oameni/influenceri de care oameni din agenție sau companie s-au plâng pe unde au putut. Că nu livrează, că e inflexibil, că nu comunică, că alte motive, cele mai frecvent fiind fie că nu și-a meritat banii, fie că nu era potrivit pentru campanie și […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.