Prezentarea mea de la Webstock a fost teribilă (pe la 1.50.00), ca de obicei, așa că aș vrea să clarific câteva răspunsuri. Cum găsești influenceri care să livreze și să fie relevanți? Căutând pe google/youtube/instagram produsul sau tema campaniei. Vrei să faci reclamă la topoare, dai o căutare și vezi cine e în top pe […]

Știți când glumeam acum niște ani că se vor face bartere cu case mortuare? Mai aveți un pic de răbdare, că momentan suntem la bartere cu silicoane și buze mărite cu hialuronic. Fata asta, Irina Deaconescu, e o clonă locală de LilyMayMac, și în toate pozele e cu noul barter la vedere. 230.000 urmăritori pe […]

Cum am ajuns aici? Aici, in societatea asta in care “taberele” se scuipa reciproc via (social) media. Ca sa fie clar, ma includ in anumite aspecte de mai jos. TOTI suntem vinovati. Vali a atins o parte din subiecte in postul cu “Lumea cu doua sau cu trei viteze“. Lipsa de ascultare Nimeni nu mai […]

Prietenul Cămășaru face niște adunări cu oameni din social media, pentru că, după ce faci cursul lui și fie nu înțelegi nimic, fie nu poți pune în practică nimic la muncă, nu prea ai ce face. Și mă uit la sfaturile astea trei: fii curajos, participă la conversații și apără-ți valorile. Știți unde erau ele […]

Într-o perioadă în care siguranța alimentară, originea produsului și relațiile cu sectorul agricol au devenit toate probleme esențiale, Carrefour lansează o serie de inițiative pentru a veni în întâmpinarea noilor provocări alimentare și pentru a satisface noile așteptări ale consumatorilor. Astfel, Carrefour lansează în România programul „Act for Food, acțiuni concrete pentru ca tu să […]

Sunt două chestii care mă râcâie destul de mult pe social media. Prima e oversharingul Să știe tot netul că ăla mic a făcut moale, a făcut tare, a luat 10 la școală, a păpăt tot, a făcut băiță, i-a ieșit un dinte, i-a venit ciclul, a făcut X, Y, Z. Practic, părinții au luat […]

Nu e  că toată lumea minte, nu e pune numai cele mai bune poze, nu e nici că își strică vacanța încercând să facă cele mai bune poze în loc să se bucure de ea. Probabil ați văzut poza asta zilele astea. E o reclamă la Listerine, cu un influencer din SUA, Scarlett Dixon. După […]

Mă gândesc de câteva luni la faza cu video. M-aș apuca, nu m-aș apuca, mai degrabă îmi mai iau un obiectiv și mă apuc mai serios de fotografie. E o luptă. Motivul principal e următorul. Timpul este limitat. Oamenii au timp limitat pe care îl alocă pentru diversele lor activități. Cum se traduce asta în […]

De câteva ori pe an văd pe feisbuc de la prieteni o poză făcută la Memorialul Holocaustului din Berlin. Pentru cine n-a fost pe acolo, e o chestie extrem de greu de privit: e o înșiruire de morminte în memoria unor oameni care n-aveau nici o vină, dar care au murit din cauza unui nebun. […]

Am zis să folosim #cleanromaniachallenge ca studiu de caz pentru a vedea cum se face o campanie socială reușită. Prima idee: sunt de implicat oameni care au mai avut implicări pe subiectul campaniei, pentru că sunt în temă și știu cel mai bine cum să abordeze campania. Sigur, asta nu înseamnă că oamenii care nu […]

Mă uitam la site-ul lui Raicu și am văzut că are și o specialistă în digital marketing, Milena Bianca Gîț, care lucrează la Answear.ro, un site de haine. Am dat peste un interviu pe care l-a dat în martie 2017 despre afiliere, unde iese un pic în evidență pasajul ăsta: Bloggerii de fashion sunt și […]

Uitați-vă la clipurile astea 8: copie vs. original copie vs. original copie vs. original copie vs. original Am vorbit cu Sânziana Negru, a zis că știa că unul dintre clipuri e copiat de afară, iar celălalt e o idee frecvent folosită. Bogdan Mustățea, tipul care a făcut ambele clipuri, pretinde că e regizor și specialist […]

Probabil ați văzut pe toate site-urile că Facebook și-a anunțat rezultatele financiare, care sunt bune, dar numărul de utilizatori e problematic. Vesticii s-au cam săturat și folosesc FB mai puțin, și asta e nasol, pentru că ei au cei mai mulți bani, dar țările din lumea a doua și a treia sunt foarte prezenți. Pe […]

Încă o dată, ne luăm ora exactă de afară, că e mai ușor de exemplificat ce și cum. Fooseytube un vlogger american cu 10 milioane de subscriberi, care a devenit celebru prin farsele pe care le făcea, farse care au fost demascate la un moment dat ca fiind false. După asta, s-a apucat de alte […]

Mă întreabă o fată pe cine ar trebui să urmărească pentru a avea idee despre ce se întâmplă în social media și internet, pentru că i s-au recomandat o serie de guru și ea nu prea găsește valoare în ce spun oamenii ăia. Și mi-a dat câteva liste cu nume. O să trec rapid prin […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.