Din 13 septembrie, Romtelecom și Cosmote vor comunica sub brandul Telekom Romania. Această schimbare de nume se va sărbători printr-un concert monstru în București (Piața George Enescu), Iași (Esplanada Palatul Culturii) și Cluj-Napoca (Piața Unirii), în data de 13 septembrie, de la ora 18. Am două invitații la concert pentru zona de VIP, una normală […]

Apropo de discuția de la Alex despre “Celebrity Audiences”, mi-a smuls un zâmbet ideea că vedetele vor avea atât de mult discernământ încât să se vândă singure. Asta pentru că au o lungă istorie de dat cu bățul în baltă și fiind fraierite de diverși afaceriști să le promoveze imaginea sau afacerea. De la înghețată […]

Ceva lejer, de weekend: folosind unealta celor de la Social Bakers, despre care nimeni nu poate spune că nu se pricep, iată câți urmăritori falși au cei mai urmăriți români de pe Twitter. Am împărțit în două categorii: primele cinci vedete, și primii 15 onlineri. Explicațiile sunt două: cea mai evidentă sunt urmăritorii cumpărați, și […]

V-ați săturat de manelele cu Twitter, LinkedIn și Facebook și cum vor influența tot felul de servicii sociale lumea? Eu da. Iată zece tendințe pe bune care vor deveni mainstream în 2014. Tot mai multe pițipoance vor trece la rezidență numele unui oraș pe care l-au vizitat la un moment dat. E la modă. Deja […]

Cu exemplu elocvent. Păi, Andi Moisescu are 124.000, Smiley 120.000, deci cel puţin 200.000 de oameni. Corectă teorie, nu? Numai că practica ne omoară. După ce dăm la o parte roboţii, conturile duble şi triple, ajungem aici: link dat pe 14 decembrie şi până pe 14 ianuarie un clip a făcut 4.000 afişări. OK, hai […]

Anunţ plin de bucurie ieri pentru Twitter, compania de micro-blogging, care periodic devine un fenomen când se mai întâmplă o revoluţie sau o ştire importantă şi care în România nu a prins prea mult (e de ajuns să ne uităm la rezultatele tweeturilor unor Smiley sau Andi Moisescu, care au câteva zeci de mii de […]

Articolul ăsta trebuia scris acum o lună, dar am tot uitat de el. În perioada asta se întâmplă multe petreceri de firmă şi de multe ori angajatorii de întreabă de ce angajaţii nu sunt entuziasmaţi de aceste manifestări de voie bună şi bani cheltuiţi. Şi eu vin în ajutorul lor şi le prezint câteva motive: […]

Taxi n-a excelat niciodată la capitolul muzică, dar acum nişte ani avea piese amuzante. Acum, că au mai îmbătrânit, au început sa scoată mizerii pe bandă rulantă, mizerii pe care lumea le place din cauza clipurilor sau din cauză că sunt invitaţi să apară în clip. Întâi a fost aia cu bloggerii, de care toată […]

Concertul cu Smiley şi DJ Optick prin care s-a lansat White Vision avea un scop simplu: să adune date de contact. Invitaţia la eveniment era condiţionată de un număr de telefon de contact, şi mulţi tineri şi-au dat datele în schimbul prezenţei la concert (cine ştie, poate sesizăm şi Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării […]

White Vision e o companie de multi-level marketing condusă de David Alb şi Doru Pelivan. Îi ştiţi, prietenii mei, care au şters repede siteul de anunţare a schemei după ce am scris de ei. Imaginea alăturată anunţă o lansare pe 12 mai, unde vor cânta Smiley şi un DJ. Să revenim însă la Doru Pelivan […]

trupairis.ro a doua încercare a muzicienilor de la Iris de a avea un site. Primul, prin 2007 parcă, a fost făcut cu nuştiuce ocazie şi lăsat să moară între timp. Era prost, urât şi inutil. Cele două siteuri tribut, al meu şi al Alinei sunt în picioare din 2001, respectiv 2008. E uimitor cum o […]

Făcute de Alex Bărbulescu şi Alex Chelba, pe ploaie şi pe soare. Trist materialul de la Realitatea, cu ăia care vociferau că plouă sau că au suportat Bosquito şi Smiley.

Cred că e nevoie să existe scris undeva un set de reguli care să fie invocate de oameni atunci când clientul are geniala idee de a rula o aplicaţie pe facebook. Here goes: nu e nevoie să creaţi o aplicaţie pe facebook pentru un concurs dacă premiul e mai mic de 5.000€. pur şi simplu […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.