Am două geci în vedere. Mă duc pe site-urile de brand, dau enable cookies pe site-urile alea, ca să pot selecta mărimea și alte minuni, normal că site-urile alea au facebook, mă targhetează ele ulterior pe Facebook cu gecile alea, după care încep să mă targheteze ABSOLUT TOȚI resellerii la gecile alea. Și aici e […]

Nu mai știu de la ce m-a luat aseară, am dat un F12 și am văzut faza de mai jos. 5 servicii de tracking pe un singur site. Am luat top 20 site-uri din SATI și am blocat toate serviciile de tracking de acolo. Le-am pus și în ROlist, și într-o listă care poate fi […]

Industria de publicitate se dă cu fundul de pământ că nu mai poate urmări utilizatorii din cauză că Chrome vrea să oprească asta (și nu pentru că lor le folosește cel mai mult). Sunt două probleme aici, și le tratez pe fiecare. Utilizatorii trebuie protejați Dacă sunteți utilizatori medii sau avansați, o puteți face singuri. […]

Știți tehnologiile alea tâmpe apărute în ultimii cinci ani? Big data! AdTech! Retargeting! Remarketing! Bullshituri din astea făcute de oameni ca să pretindă că muncesc. La final de zi, emailul clasic, simplu, isteț, încă funcționează. Am aflat asta azi, de două ori. Eu unul sunt amuzat. Nu doar pentru că scriam asta în ianuarie 2018 […]

De vreo 10 ani a apărut mirajul ăsta că vânzările sunt mai mari dacă se face targeting pe produs și pe cumpărători. S-au investit miliarde în tehnologii și în achiziția de date (big data) despre oamenii de pe net, pentru un 9% rezultat. Deci când vedeți și auziți de site-uri cu 2-3 coduri de tracking, […]

Una dintre cele mai facile metode a te face că lucrezi e să faci o promoție de genul “dăm un cub de ciorbă pentru o adresă de email”. Le-ați văzut probabil prin magazine, pe la colț de stradă sau prin online. Românul care pe net e paranoic că îl ascultă SRI își bagă repede toate […]

Săptămâna trecută, InternetCorp au anunțat o versiune cu plată a Wall Street, portalul lor de articole de business scrise de oameni care nu înțeleg despre ce scriu (vă explică Radu cum funcționează schema), azi anunță lansarea unei platforme de retargetare numită WeLead. Teoretic, ar părea că nu stau pe loc și se mișcă în piață, […]

Mi-a plăcut foarte tare ce ai spus pe tema programatic. Și pe tema plăților la 6 luni. Pari o fată isteață. Dar uite un pic cum se vede din partea cealaltă a ecranului: ai terminat comunicare la SNSPA și în 5 ani ai ajuns CEO-ul unei companii la care te-ai angajat pe post de redactor. […]

Acum câțiva ani, au apărut câteva companii care ofereau un serviciu inedit magazinelor online: urmăreau utilizatorul care naviga pe internet pe mai multe site-uri și o făceau diferit de companiile care serveau bannere. Situația ar funcționa așa: Gigel a vizitat un site de sport, e clar bărbat și interesat de tricourile noastre sportive, hai să […]

I believe the use of retargeting has reached the point at which it can be so intrusive and random it will encourage people to adapt their usage of browsers to avoid such ads, altogether. In doing so, they will lose some of the personalization and customization features of a browser that can be helpful. Retargeting […]

Spicuim dintr-un advertorial de pe capital: Retargeting.ro, start up local ce foloseste personalizarea site-ului si a newsletterelor pentru optimizarea conversiei, a generat o crestere medie cu 30% a vanzarilor inregistrate de magazinele online care au folosit aplicatia, in ultimele 6 luni. “Aplicatia foloseste bannere inteligente si personalizeaza newsletterul pentru fiecare utilizator in parte, folosindu-se de […]

Să pornim la drum cu câteva idei generale și cunoscute: Facebook are o problemă cu tinerii americani, care nu înțeleg de ce trebuie să stea pe o aplicație de mobil defectă când pot folosi WhatsApp și compania de aplicații care le permit să vorbească cu prietenii fără a fi deranjați de reclame sau de străini. […]

De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au înregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi în valoare de 15 milioane de lei. „Datorită tehnologiilor de retargetare și profilare atât a site-urilor din retea […]

Factorii SEO care contează Da, mai sunt oameni care cred că +1 și like-urile pe Facebook nu contează și insistă să cumpere linkuri sau să facă schimb de linkuri în blogroll. Săracii. De la Social Media la vânzări Vorbeam cu o manageriță de social media despre cifrele Zelist și despre cum, la un moment dat, […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.