Vin cu exemple după articolul cu ideile despre diferenţierea de alţi bloggeri. Şi le iau din online, pentru că sunt uşor de identificat.   Scriu despre altceva Aşa nu: Ligia şi Elena. Aşa da: Bogdana şi Anca. Toate patru fetele lucrează în online. Teoretic, te abonezi la blogurile lor fie pentru că vrei să le […]

Dacă ați dormit continuu în ultima săptămână, n-ați auzit de Carrier IQ dar n-ați pierdut nimic. Dacă nu ați dormit și ați auzit, n-ați câștigat nimic și ați pierdut timpul.   Nenea ăla, Eckhart, a fost mai mult ca sigur bine intenționat și a semnalat ceva ce i s-a părut suspect, ca un cetățean de […]

A mai venit un rând de cifre BRAT, am mai aflat că presa a mai murit un pic şi anul ăsta. Deja e o ştire banală ca fiecare studiu să aducă o nouă scădere, la fel de banale ca motivele pentru care presa îşi continuă trendul descendent. Repet, banalităţi. Dar hai să vorbim despre altceva, […]

E o ştire de acum două zile, dar merită tratată un pic. “Săptămâna Financiară” raporta acum ceva vreme 227.000 cititori, 46.000 bucăţi vândute, 4,9 cititori/ziar vândut. Cum ar veni, de vreo 3 ori mai mult decât toate trei revistele de umor şi la sfert faţă de blogul pe care citiţi aceste rânduri. SFin avea cititori […]

Pentru cei care ne-am săturat să fim asociați cu toate mizeriile, Rom, unul din brandurile-simbol ale României, lansează anul ăsta o campanie de schimbare a imaginii României pe interneți. Totul pleacă de la algoritmul de sugestii Google, care a învățat greșit lecția despre români, generalizând și concluzionând în baza tuturor articolelor scandaloase care au apărut […]

Dacă te apuci sa scrii acum sau să dai linkuri către nenea ăla care a decedat la câteva zile după Steve Jobs, nene care a inventat C şi Unix şi pe care presa l-a ignorat complet, nu eşti cu nimic mai bun decât restul idioţilor peste care încerci să prezidezi! Serios. Un meseriaş îşi filtrează […]

Serios, cine s-ar fi aşteptat la Neogen şi Călin Fusu? Şi uitaţi-vă cum se face traficul, linkul este către zumzi, dar trece prin bestjobs, să se numere la unici. Received: from ms22.neogen.ro (ms22.neogen.ro. [72.233.55.99]) Subject: Zumzi tinteste incasari de 2 milioane de euro pana la sfarsitul anului From: Zumzi.ro <alex@zumzi.ro> Reply-To: alex@zumzi.ro Date: Thu,  3 […]

Nu vi se pare ironic/ciudat că luzeraşii ăstia de spammeri cu ştirile online se bat cu pumnul in piept că ei au zeci de mii de unici zilnic şi abia fac bani din ele? Şi context: tirajele ziarelor pe bani scad, televiziunea de ştiri pierde bani. E un semn că oamenii nu vor să dea […]

De vreo 3 zile e un subiect pe siteurile româneşti de ştiri că unul şi cu una şi-au tras-o în aer, în timp ce făceau paraşutism (un link). Pentru mine e un exemplu bun de moarte a presei: iată ceva incitant, dar pe care nu putem să vi-l arătăm. E destul de important să tratăm […]

Acum câţiva ani, credeam că universul complotează şi presa îi scoate în faţa pe idioţi, ca să facă mişto de ei. Îi caută prin mulţime şi îi aduce la teve, să vadă poporul cât de idioţi sunt. Ei bine, nu. Băiatul ăsta e fix genul ăla de imbecil care ar trebui eutanasiat. Sau măcar ţinut […]

Apropo de netransmiterea unui meci al naţionalei de fotbal, iată două momente din memoria mea de fost amator de fotbal. România – Argentina, la CM’94, cu garda veche. Credeam că o să o luăm pe coaja rău de tot şi la al doilea gol nu îmi mai încăpeam în piele de fericire. România – Anglia, […]

Mă uit, sunt atât de multe companii care încearcă să facă lucruri bune pe lumea asta, ca să spele din ruşinile din titlul “multinaţională”, încât atunci când auzi de câte o mizerie din asta, făcută de un tupeist jegos, mai că îţi vine să dai cu căciula de pământ. Altfel… Ultimul peisaj forestier intact din […]

Lansat pe 7 martie 2011, yahoo.ro a adus prea puţine. Un agregator de ştiri şi adrese de email @yahoo.ro. Cinci luni mai târziu n-am auzit pe nimeni să îl folosească. Toată presa online a dat o ştire şi gata, s-a spălat pe mâini. Nici un follow-up. Aşadar, yahoo, punem şi noi mâna şi terminam limba […]

Pentru doar 1.000 lei puteţi primi 200.000 afişări pe lună şi un articol de PR. Serios. Ca la presa scrisă, un articol P fără P şi reclamă în ziarul nostru.

Domnul Alin de la MediaIq mi-a trimis o anailiză sumară pentru presa centrală pe ultimele 3 zile. Norvegia e net superioară, moartea cântăreţei având cu 50% mai puţine articole decât atentatul terorist de la Oslo. Pe online lucrurile au stat un pic diferit: trăiască youtube, trăiască pozele fără sursă, trăiască 300 ştiri cu ultimele băşini […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.