update: nu, ProMotor nu se închide. Economia print-ului se schimbă. Oamenii nu mai cumpără ziare și reviste din care nu află nimic nou în plus față de știrile de seară. Radioul și internetul au canibalizat și ele ziarele, cu știri la minut despre orice. Așadar, era normal ca ProSport să se închidă pe print. La […]

Primesc cererea asta cam o dată la două săptămâni, cu nuanțări: tu cu ce agenție ai lucrat bine, care agenție ți se pare că se mișcă bine, cine poate să-mi facă o campanie. Și răspunsul este mereu același.

La fiecare scandal e cel puțin un om care spune “băi, mai subțire, că ne vede lumea”. În online, ne văd clienții și agențiile. Pe stradă, ne vede lumea. Dar, dincolo de revolta de la suprafață, nimeni nu spune ca astfel de scandaluri sunt bune și folositoare agențiilor. Cum așa?

Un corolar al primei jumătăți a anului a fost că degeaba stau companiile cu banul la ciorap dacă doresc să facă vânzări, că publicul are nevoie să îi fie reamintit de iaurtul X sau de mașina Y. Și baierele pungii s-au deschis un pic și motorul economiei a simțit un pic de viteză. În a […]

Am tot uitat să scriu articolul ăsta, ar fi fost util să dau link către el de câteva ori în loc să mă obosesc să le explic oamenilor diferența dintre trafic și trafic. Sunt câteva zeci de bloguri care au traficul mai mare decât al meu și, periodic, autorii lor se întreabă cum de eu […]

…și când e el nociv. Liviu Mihaiu a fost pe banii RMGC în 2010 în Noua Zeelandă pentru a vedea ce e acolo. Acum, e un pic de scandal pe tema asta, că oamenii nu știu ce e acela un infotrip și nu înțeleg cum poți merge undeva pe banii unei companii și apoi să […]

Aceasta este o campanie derulată de GolinHarris pentru KFC. Îmi place GolinHarris, este una dintre cele mai profesioniste agenții de online de la noi. Îmi place KFC, au haleu bun. Îmi place Răzvan Baciu (șefu’), îmi place Cosmin Tudoran (bistrițean de-al meu). Am făcut campanii cu toți.

Mă așteptam ca oamenii de social media să producă niște opinii și analize după micul scandal cu Ciuc și Waters, dar în afară de Mugur Pătrașcu, lucrător în grupul Leo Burnett ( de unde e și agenția care a oferit biletele), nimic. Deh, Heineken Ciuc dă bugete, face campanii, nu putem să supărăm.

Orice discuție pe tema jurnalismului auto din România nu poate începe fără acest articol biblie. În el, un om care lucrează cu publicul explică de ce și cum au pierdut revistele auto fix publicul. Jurnalismul auto înainte de criză Creditarea duduia, leasingul la fel, toată lumea era fericită și foarte puțini băgau de seamă că […]

Ştii că ai băgat-o pe mânecă după ce vezi sau auzi de două companii care se laudă în prezentări sau în comunicatele de presă cu câţi fani au pe Facebook. E un final al pasului unu în prezenţa în Social Media şi, din păcate, semnalează lipsa unei strategii viitoare. Nu mă înţelegeţi greşit, nu e […]

Peisajul e sumbru. Peisajul global Franța are probleme în a se menține, americanii sunt temători, iar nemții și alte nații care sunt pe linie și de unde ar trebui să vină creșterea nu sunt genul care să consume mai mult decât acum. Asta e greu de înțeles, că ei nu s-au oprit din consum, n-au […]

Subcategoria plăceri vinovate: să le aducem aminte oamenilor că nu ar trebui să vorbească despre cum fură alții cât timp ei au mâncat o pâine albă din ce furau ăia la care lucrau ei. Azi: Adrian Cristea, fost angajat la 220.ro.

Jumătate dintre cititorii acestui celebru și interesant blog sunt din București. Pe locurile următoare se află clujenii, ieșenii, timișorenii și brașovenii, cu procente variind între 6 și 4 la sută. Rețineți asta două minute. Luni mă întorceam de la bunici și dau pe Europa FM. La matinal, doi saltimbanci se băteau pe burtă forțat pe […]

Acum 10 ani, Wal-Mart a vrut să intre pe piaţa din Germania. Ca să îi dărâme pe Lidl şi Aldi, a început să ofere chestii pe care aceştia nu le ofereau. N-au stat să se întrebe de ce, s-au uitat la ce fac ei în America şi ce nu fac nemţii, şi li s-a aprins […]

Am fost în situația de a râde de două ori zilele astea la niște apucături pe care le-am recunoscut din presă. Vi le povestesc pe cele mai amuzante. Un nene are un business în care trebuie să vândă ceva. Și intră în contact cu un nene cu probleme psihice, care se apucă să îl porcăie […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.