La un moment dat voiam să fac o treabă. Fostul proprietar al mașinii era fumător, deci două urme de țigară pe scaunul pasagerului și una pe scaunul șoferului. Nu mă întrebați cum a reușit să dea scrum pe scaunul pe care stătea, nici nu contează. Nu mă deranjează prea tare, nu e in lista mea […]

Ministrul Mediului a zis că nu au găsit până acum o formulă pentru taxa auto și renunță la idee. Pentru cine are mai mult de doi neuroni, e evident că nu vor să bage taxa și să o lase guvernărilor ulterioare, ca să vină apoi și să spună că ei sunt simpatici și scot taxe. […]

Mașinile noi se împart în două categorii: Mașini stoc – sunt mașini preconfigurate de dealeri cu cele mai populare opțiuni, comandate în număr mare fie de reprezentanță fie direct de dealer în funcție de puterea sa financiară. Acestea sunt mașinile cu șanse foarte mari de a avea preț redus, mai ales spre final de stoc. […]

Mașina stă senzațional pe șosea, dar motorul de 1 litru benzină se aude ca un tractor. Așadar, Seat Arona, 1.0 benzină, 115CP, 19.000€ preț de catalog. Arată bine. Chiar dacă n-are 4×4, comportamentul pe șosea e excepțional. Și pe curbe, și pe serpentine. Am înecat-o când plecam cu ea din parcare, spre deliciul oamenilor de […]

Ovidiu are dreptate: trenurile particulare reușesc să facă bani operând aceleași rute pe care CFR nu poate. E o problemă pe undeva. Ar fi interesant ca CFR să publice o statistică a rutelor. Câte sunt în total, câte bilete vinde, câte sunt neprofitabile. Și după aceea să renunțe la alea neprofitabile și să lase loc […]

Am avut într-un weekend o discuție cu niște amici pe tema asta. Ei știu că nu mă supăr când fac mișto de mașina mea, eu știu că pe ei îi râcâie când fac mișto de mașinile lor. Nu mai știu de la ce ne-am luat, cert e că ei au rămas surprinși când am zis […]

Lyft deja a depus documentația, UBER se pregătesc. Actele depuse de Lyft relevă ceea ce toată industria tech știe: companiile astea două nu sunt profitabile și n-au cum să fie profitabile la prețurile de acum, deși transferă o parte din costuri către șoferi. Nu au cum. Și oricine face calculul știe asta. Interesant și articolul […]

Registrul Auto Român a lansat ieri o aplicație prin care se poate verifica istoricul unei mașini care a fost pe la ITP-uri. Aplicația a crăpat instant, pentru că a fost gândită prost, dar trebuie menționat că a fost făcută de oamenii de la RAR și nu a costat 20 milioane euro. Că nu s-au gândit […]

Prima, parchez la Kflnd, mai departe așa de restul mașinilor, că 10 metri de mers pe jos nu a omorât pe nimeni, pe locurile rezervate persoanelor cu nevoi speciale era un ML cu o doamnă 35-40 ani care are fi vrut să plece, dar un polițist o ținea pe loc cu o amendă. Când am […]

Pot să înțeleg că ratezi intrarea sau ieșirea și creierul nu poate procesa altă alternativă decât mesajul pe contrasens pe autostradă. OK. Se mai întâmplă. Dar de ce toți, absolut toți, merg pe banda a doua pe contrasens? Minima logică n-ar spune că pe banda a doua vin mașini cu viteză mai mare și ar […]

În acest episod e vorba de 4 mașini închiriate pe timp de iarnă în SUA în 4 state diferite, de la aceeași firmă cu cele 5 de data trecută. Fiind o țară foarte mare, vorbim de climate diferite, mergând până la fenomene meteo extreme: de la soare pe cer și temperaturi de 10-15°C, în numai […]

DRPCIV a dat publicității niște date ​În România sunt înmatriculate 6,4 milioane de autoturisme dintre care sub 550.000 au cel mult cinci ani vechime și peste 3 milioane au peste 15 ani vechime, arată datele DRPCIV. În doi ani ponderea mașinilor mai vechi de zece ani a crescut de la 71%, la 79%. Raportul în […]

Aflu din ZF că doi antreprenori români au lansat o platformă de car sharing în România, prin care oamenii își pot oferi mașinile la închiriere către alți oameni. Dat fiind că mașinile închiriate prin companii se întorc așa, sunt curios cum se vor returna mașinile proprietarilor fizici. Și cum vor fi rezolvate disputele. Sunt curios […]

Mă îngrozește: numărul mare de oameni care parchează pe trecerile de pietoni ca să nu meargă 5 sau 10 metri pe jos. numărul mare de idioți în mașini scumpe care fac ca ăla din ultima fază. cum naiba a ajuns ăla să aibă A6 fiind atât de prost?

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.