Motorizare 2.0 benzină, cutie CVT, 150CP. Mi-a lipsit sunetul ăla mișto al unui motor pe benzină, care toarce domol și plăcut… Motorizarea are ceva zvâc, dar adio depășiri din scurt sau accelerări bruște. The good Se conduce extrem de ușor, la fel ca un hatchback. Cutia CVT nu are viteze, ceea ce o face foarte […]

De la BBC, de acum câteva zile. Presa auto românească, care traduce/fură prompt orice e de interes de pe site-urile internaționale, nu a găsit clipul, pentru că nu mai pupi invitație la lansările din Europa dacă zici ceva de rău de Ecoboost. Nici presa centrală nu a fost interesată de subiect. Dar nu vă faceți […]

…și cer mărirea tarifului (de la 1,25 la 2£ per kilometru), reducerea comisionului de la 25 la 10% și recunoașterea lor ca angajați, nu ca și contractori. Hai să începem cu cea mai ușoară problemă la ce cer: gigeii nu știu cât costă să ai angajați, deci comisionul trebuie să crească de la 25 la […]

Timișoara, Calea Martirilor: bloc de 10 etaj construit la 3 metri de o casă, pentru că așa o cumperi mai ieftin, că omul o să se enerveze de fiecare dată când iese în curte. Un agent imobiliar are o ofertă interesantă: comision 10% la vânzarea unui apartament. Bine, că apartamentul are uneori 85 și de […]

Fabricație 2014, model 335d xDrive, adică are un motor de 3.0 bi-turbo de 313CP și 630Nm, cu tracțiune integrală. Cutia de viteze este ZF 8HP70, automată cu 8 trepte, varianta sport (cu padele pe volan). Culoarea este “estoril blau metallic”, o culoare care mie mi se pare că arată superb, mai ales pe această caroserie. […]

Hai că mi-am făcut curaj să-ți trimit un review comparativ între două mașini. Golf6 Am deținut Golful 6 4ani (2013-2017) când am luat decizia să-l schimb cu fratele mai mic, motivul principal: îl chema pământul (sau doar devenise prea solicitant și consumator de timp si bani pentru mine). L-am luat la 147.000km de la un […]

Pentru că am spus la review-ul făcut “la miștocăreală” al Golf-ului 6 că dacă nu o să mă înjurați prea mult o să fac review și la alte mașini, urmează BMW 525d, 2014, 1998 cmc biturbo, 218 CP. Cum am ajuns să cumpăr mașina? Și acum 3 ani și ceva munceam în fiecare zi cam […]

Am o nedumerire: ce se va întâmpla cu mare parte din milionul de mașini înmatriculate de când s-a eliminat taxa auto, mașini care sunt, multe dintre ele, pe ultima sută de metri, având peste 10 și peste 15 ani? OK, hai să zicem că noile impozite pentru hârburi vor fi decente, și nu mari, cum […]

După ce  am poluat destule destule review-uri pe zoso.ro (ca tot omu’ sufăr și eu de OCD++) am zis să imi fac curaj și sa încerc să vorbesc puțin despre cehoaica mea (unii vor zice ca e un vw low cost… mais c’ est la vie). O să încep cu prima poză pe care i-am […]

O mașină care mi-a rămas în cap de prima oară când m-am urcat într-una asemănătoare (2007). Model hatchback, 5 uși, facelift. Supranumită OZN datorită bordului – interiorul este ceva ce îți place sau nu. Ergonomia este bună, butoanele sunt poziționate unde trebuie. Mașina luată de nouă din țară, cumpărată de mine în 2016 la aprox. […]

Model 2014, F15 pentru cunoscători. 40d cu pachet M și ceva opționale (detalii mai jos). Configurație mai specială care nu mă aștept să rezoneze cu unii cititori dar e important să îmi placă mie că eu plătesc pentru ea. Mai întâi un pic de background: BMW-ul mi s-a părut mereu așa, de coca, până când […]

Pentru cunoscători: G09 INSIGNIA, model code oJS69, made 08.02.2011, type body S5, Motor A20DT, 96kw, 131 CP. După doi ani cu un Golf4 1.9 SDI din 12/1999, doar cu AC, restul era cheală (o mașină de excepție pe care n-o voi uita niciodată), am decis (împreună cu colega) să ne schimbăm mașina și să luăm […]

Era doar o chestie de moment până să apară un canal de Youtub care să meargă în sens invers. Tipul ăsta, destul de tinerel și cu o facultate tehnică la activ, are aproape cel mai bestial canal auto din România: plin de păreri pe placul retrograzilor săraci și a românilor verzi. Ceea ce nu e […]

Cred că era păcat să lipsească din peisaj tocmai țăranul cu beamveu. Mașina despre care o să vorbesc, un BMW 530d (model F10), fabricat în 2016, a ajuns în posesia mea în 2017, când avea deja 20.000 km la bord, pentru suma modică de 33.000 EUR, luată direct de la părinți, adică singurul proprietar era […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.