Ieri, compania de marketing afiliat 2Performant (care deține 2parale) a lansat un serviciu de influencer marketing, prin care își propune să ușureze munca tuturor (clienți, agenții, influenceri), care s-ar înscrie toți în platforma lor și…bună de tot gluma asta, o să se înscrie influencerii în platforma lor. Sau clienții. Sau agențiile. Minima logică: de ce? […]

Cargus a livrat comenzi și azi, și în Brașov și în alte zone. Destul de multe comenzi nu au fost predate curierilor sau nu au fost sortate de aceștia. Vineri a fost Black Friday la americani. Și totuși mai există proști care o țin pe a lor cu: “curierii nu prea au avut ce căra, […]

Zilele astea am colindat un pic prin magazine, cu diverse treburi, și trebuie să spun că sunt un pic impresionat de campania Huawei pentru telefonul lor nou lansat. Am văzut afișe mari la interior și exterior cu telefonul, standuri de prezentare, un poster foarte mare pe Media Galaxy, un poster în vitrina unui operator telecom… […]

În “Expediția Kon-Tiki”, de Thor Heyerdahl, există un pasaj amuzant. Trezit în miezul nopții pentru a vedea un pește ciudat, nemaivăzut până atunci, unul din membrii echipajului declară cu tărie în timp ce se uita la specimen: “Nu, asemenea pește nu există!” Treziți din somn, precum navigatorul norvegian, majoritatea comentatorilor de la articolul precedent s-au […]

Știți cu toții mizeriile astea de prăjituri, sunt pe la toate cofetăriile de cartier, pentru că sunt ieftine și ușor de făcut. Și se vând pe următoarea schemă: nu putem să mergem cu mâna goală la X, hai să le luăm ceva rapid, dar la cofetăria asta nu au decât mizeriile astea, pe care nu […]

N-am nimic cu băiatul ăsta, e un pițiponc care se folosește de banii lui tati ca să se distreze, a scris o carte (mediocră din ce am înțeles, că n-am citit-o), vinde niște tricouri și în timpul liber face emisiuni teribil de penale cu Otravă. Pe mine mă interesează cum au gândit-o oamenii de la […]

update: Sânziana spune că nu e campanie plătită, ci o inițiativă nobilă. Avem o inițiativă mișto, cum o strică? Hai să luăm niște maimuțe care nu fac nimic fără bani, să le plătim să facă o ședință foto și să recite mesajul nostru. Pentru că oamenii normali de asta au nevoie, de unele care par […]

Am văzut că au început să apară și pe la noi Koleosurile phase 2 la prețuri bune spre foarte bune. 9000 eur pentru un SUV mediu cu toate opțiunile pare un deal bun. Și totuși zicala “cât dai atâta face” se aplică întocmai la Koleos. Ca prefață – numele. Echipa de marketing nu a verificat […]

Conform unui sondaj realizat de IRES, suntem rupți Care este personalitatea publică din România cu care v-ar plăcea să semănați? Gigi Becali – 6% Ion Țiriac – 3% Andra Măruță – 2% Monica Tatoiu – 2% Andreea Marin – 2% Gheorghe Hagi – 2% Smiley – 2% Raed Arafat – 1% Florin Piersic – 1% […]

Jumătate dintre oamenii cu care vorbesc vor să se înscrie în USR, ca să se implice mai mult în politică. Nici eu nu sunt străin de gânduri din astea. Ce îi reține e lipsa de orizonturi și soluții. USR funcționează pe campanii de marketing care dau bine la o bulă relativ restrânsă (de aia se […]

Mă uitam la site-ul lui Raicu și am văzut că are și o specialistă în digital marketing, Milena Bianca Gîț, care lucrează la Answear.ro, un site de haine. Am dat peste un interviu pe care l-a dat în martie 2017 despre afiliere, unde iese un pic în evidență pasajul ăsta: Bloggerii de fashion sunt și […]

Ca de fiecare dată, când anunțul este “ideal ceva”, acel ceva e ideal doar în capul vânzătorului, care încearcă astfel să crească prețurile. Dacă aveți niște timp liber, căutați frazele astea două pe site-urile de imobiliare și o să vă distrați. “Ideal investiție” Asta presupune că e o casă care poate fi închiriată foarte repede, […]

Mă gândesc la o fază. Am citit acum câteva luni un articol cu titlul “găsește-ți pasiunea e un sfat oribil”. Nu mai țin minte despre ce era, dar ideea mi-a rămas în cap, și da, oamenii ar trebui să își caute pasiunile mai domol și mai din timp. Pentru că de ce. Și vă dau […]

Am observat asta la partenerii din eMAG Marketplace, dar acum văd că e o problemă generală: ai un produs cu un nume destul de clar, “Iepure Albastru 20 litri”, de ce pe siteul tău sau pe eMAG îl pui cu “Iepure Mare”? Eu, ca și om care m-am informat despre produs și aș vrea să […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.

Top articole

7 zile