De Black Friday, cele 34 de magazine online afiliate la platforma Profitshare au înregistrat un nivel record al rezultatelor generate prin intermediul marketingului afiliat: din peste 1,3 milioane de click-uri au fost livrate peste 25.000 de comenzi în valoare de 15 milioane de lei. „Datorită tehnologiilor de retargetare și profilare atât a site-urilor din retea […]

Întâi de toate, să lămurim o chestie: mi se rupe de războiul dintre ei, la fel cum vorbesc cu Pahomi vorbesc și cu Nicoară. Folosesc Profitshare pentru că la mine pe blog funcționează, spre deosebire de 2Parale și cred că Apostolescu și Boerescu mă detestă în egală măsură. Asta ca să doarmă Dorin liniștit că […]

De la 1 iulie, vechiul sistem al Emag Profitshare prin care se puteau genera vouchere pentru banii obținuți din afiliere nu mai este valabil. Ceea ce e de porc din două motive: Amazon poate Motivul emis de EMag pentru a renunța la vouchere a fost că nu pot emite un voucher pe sume obținute din […]

Marius Pahomi, şefuleţ la o companie care activează pe online (MediaEdge CIA). Un tip deştept. De ce ar face spam tâmp cu twitter şi foursquare pe facebook? Nu ştiu. De ce ar vrea cineva să ştie unde e el la fiecare două secunde? Habar n-am. De ce se comportă ca Florin Grozea, adică stupid? De […]

Aseara eram intr-un bar la o bere cu un director din online. La un moment dat in bar intra Petrisor Obae. Ne-am salutat si am schimbat cateva politeturi. Eu stiam cine e el, el stia cine sunt eu. Ieri, doi bloggeri au comentat la stiruca cu socializeaza.ro, comentarii in care isi exprimau nedumerirea ca ei […]

Consiliul Director al BRAT a decis, în şedinţa sa legal constituita in data de 13 martie 2008, că Regulamentul Tehnic al Departamentului Internet al BRAT (DI) a fost respectat in cazul siteurilor www.feminis.ro si www.eastrolog.ro, prin respectarea actualei definitii a unui website. Legal? Da. Moral? Neah! Şi ce facem când cineva se îndoieşte de noi? […]

E greu cu bloggingul în România. Serios. Mulţi vin, mulţi pleacă, toată lumea are impresia că se pricepe. Dacă eşti într-o companie, e complicat. Te citesc şefii, te citesc colegii, trebuie să fii atent la ce spui, la cum spui, de ce spui…Nu am auzit până acum de multe bloguri de companie, dar am auzit […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.