Dincolo de ciorbele reci din IQads, de interviurile de periaj și de articolele fluff, există o realitate crudă: goana asta spre a fi cât mai brand safe și cât mai politically corect e de fapt o goană spre eșec. Cu toată viteza. Lipsa unor oameni competenți la HR-ul companiilor a făcut ca în companii să […]

E jalnic, tati. A trecut un an și IQads nu a reușit să implementeze ca lumea https. Digi24 sunt tot grămadă, tot nu merge secțiunea video ca lumea, tot nu merge search-ul cum trebuie, dar măcar mai citează sursa pe ici, pe colo. Presă făcută cu studenți. 1€ inactivity fee. Youtube nu doar că sunt […]

Am primit zilele trecute un comunicat analfabet care promova ceva conferință de travel, la care urmează să participe 50 de influenceri la nivel mondial, precum și istețul ăla de la Imperator Travel, care a coborât cu mașina de la Piatra Arsă fără ambreaj. Pe lângă limba română șchioapă și pozele proaste atașate comunicatului, două faze […]

Nu e un secret că isteții de la IQads mă urăsc, încă de pe vremea când erau proști grămadă și credeau că știu să scrie și eu râd de ei aiurea. Vremea a trecut, unii dintre ei au mai plecat spre zări unde nu trebuie să își folosească mintea la fel de mult, dar IQads […]

Acum câteva luni, Oradea a ținut un concurs pentru ceva siglă sau identitate vizuală, nu știu exact, nu am chef să caut. Știu că s-au înscris la concurs 180 de agenții care au trimis proiecte. Mi-am adus aminte de asta când l-am văzut pe unul dintre frații Oane, ăla analfabet grămadă, plângându-se pe IQads că […]

Ședință la departamentul de marketing: – Bă, de ce ne-au scăzut abonații la newsletter de la 24 milioane la 300 mii? – Păi, șefu, știți, cu GDPR-ul ăsta…a trebuit să trimitem mail de reabonare… – Și, din 24 milioane, doar 300 s-au abonat? – Da… – Păi și cum de aveam 24 milioane? – Știți […]

Makeover Buro e o agenție de ceva, care de curând s-a băgat pe nișa de influenceri. Influencer Marketing este o industrie care, de la an la an, continuă să crească vertiginos. În următorii cinci ani, este planificată o creștere a pieței de la 5 la 10 miliarde de dolari. Pentru a răspunde cerințelor brand-urilor în […]

Mirarea asta e complet legitimă. Într-o lume civilizată. În România, situația e un pic diferită. Site-urile mari Site-urile mari au căzut pradă lăcomiei proprii și lipsei de viziune și de oameni pregătiți. Pentru că, în loc să mărească prețurile per banner când au văzut că e cerere, au preferat să pună mai multe bannere. Și […]

Citind aberația asta de articol despre cum succesul Live Rail va impulsiona piața locală de antreprenori, cred că trebuie așternute pe hârtie câteva puncte despre antreprenorii români și metodologia după care aceștia acționează. Și eu, ca și ei, citesc TechCrunch, Business Insider sau PandoDaily.   Nu pot gândi dincolo de reambalare și copiere Pentru foarte […]

Am citit zilele trecute că IQAds și Smark introduc plata pentru conținut, pentru că display advertisingul nu mai aduce bani, și ei oricum nu au avut niciodată prea multe bannere. Aș da link la articol, dar nu îl mai găsesc, ca site-ul lor e varza. Dar hai să vă arăt ceva frumos: cum arăta IQads […]

“Proprietarul, vrea” – zice un deștept care scrie la Ziarul Financiar. “Află de ce” ia o nouă turnură: îți spunem de ce, dar te și îndemnăm să afli. Ai curajul să nu dai click? Din România Liberă. Noile procesoare Amoled, numai de la maimuțele care scriu pe Yoda.ro Și “click aici” se transformă. Se vede […]

Pe șestache, ca de obicei, vineri s-a publicat Ordonanța care reglementează rebate-ul în industria TV, asta după ce același Guvern promisese consultări cu agențiile și cu extratereștrii. Efectele imediate și pe termen lung: se va dezvolta piața cercetării de media, pentru că toată lumea va dori să știe unde bagă banul. vor dispărea raportările tâmpe […]

Am fost si in postura fericita de a avea in curtea noastra exemplele acelea pozitive despre care clientii zic "As vrea si eu o campanie ca aia!". N-a fost necesar sa ni se dea exemple de campanii frumoase de online din alta parte, am avut noi ce sa le propunem. Dimpotriva, am oferit noi industriei […]

Discutam pe ym cu un onliner mai nou, care se mira de unele practici. Şi mi-am adus aminte de două poveşti amuzante care mi s-au întâmplat în 2007, pe vremea când onlineul era un teritoriu virgin şi puţini oameni se pricepeau la el (nu că acum ar fi prea diferit).

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.