Avem o chestie foarte mișto la orizont: Primul reality show în social media din România este prezentat de Toader Păun (@teddypaun). „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” este organizat de Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART). Co-organizatori sunt Consiliul Județean Buzău și Asociația Ținutul Buzăului. Partenerii primului […]

Acum un an, Ursus au pornit o campanie de rebranding. Știți voi, culori noi, logo nou, fonturi noi, faze din astea. Asta le lipsea. Ce e amuzant la schema asta e că s-au poziționat oral premium. Ursus, premium. Amuzant sau ce? În toată campania asta de rebranding, dau un comunicat în IQads în care subliniază […]

Trebuie să facem ceva, nu se poate să-și pozeze fata asta magazinul gol într-una. Clienți falși, băgători de seamă, trebuie să ne înghesuim acolo. Ză image of Paco Rabanne, dressing straight from the pond. Pisoi, poți să bei și fără paiul ăla de plastic, dacă tot ești fiartă oral pe sustenabilitate și alte prostii. Degeaba […]

Deci eram pe Youtube, fii atent. Eu sunt sărac, n-am youtube premium, și-mi tot apar reclame când mă uit la video-urile ălea care-mi apar în feed între părerile lui Joe Rogan. Și-mi apare o reclamă, ceva campanie la Lidl. Nu sunt foarte atent, că nimeni nu e foarte atent la așa ceva. Da’ efectiv aia […]

GPEC plătește un advertorial mă rog, anunț/știre verticală în publicația IQads. Care îl publică așa cum vedeți mai jos. Știu ce veți zice, a fost o eroare și au corectat între timp, dar nu, advertorialul a fost publicat acum 2 zile și de atunci e așa. Ăsta e profesionalismul IQads, ăsta e nivelul lor de […]

Blogosfera nu exista până prin 2010, am o comunitate de femei mature, bla bla bla. Bullshit. Bullshit din ăla gros, care miroase, și totuși nimeni n-are decența să o tragă de mânecă pentru că aberează mai mult decât e de bun simț. Și faza e așa. De ce să facă asta? Minciunile fac bine industriei. […]

Cum vă ziceam acum câteva zile, parte din bugetul unei campanii se duce pe cumpărat articole în chestii gen IQads. Ia fiți atenți aici la o campanie ING pe tema finanțelor în cuplu. Influencerii care au participat în campanie (Ioana Grama, Lorena Șerban, Renata Bota, Christian Balazs și Paul Mateș) au vorbit sincer și deschis […]

Apropo de faza asta cu clip de 70.000€ pentru producerea unei reclame cu Anna Lesko, scriu mai jos ceva ce poate nu știați. Din bugetul ăla, citiți și în articolul de mai sus, o parte consistentă e investita în promovarea reclamei. Știu că sună stupid, dar așa e. O reclamă o faci ca să promovezi […]

Dincolo de ciorbele reci din IQads, de interviurile de periaj și de articolele fluff, există o realitate crudă: goana asta spre a fi cât mai brand safe și cât mai politically corect e de fapt o goană spre eșec. Cu toată viteza. Lipsa unor oameni competenți la HR-ul companiilor a făcut ca în companii să […]

E jalnic, tati. A trecut un an și IQads nu a reușit să implementeze ca lumea https. Digi24 sunt tot grămadă, tot nu merge secțiunea video ca lumea, tot nu merge search-ul cum trebuie, dar măcar mai citează sursa pe ici, pe colo. Presă făcută cu studenți. 1€ inactivity fee. Youtube nu doar că sunt […]

Am primit zilele trecute un comunicat analfabet care promova ceva conferință de travel, la care urmează să participe 50 de influenceri la nivel mondial, precum și istețul ăla de la Imperator Travel, care a coborât cu mașina de la Piatra Arsă fără ambreaj. Pe lângă limba română șchioapă și pozele proaste atașate comunicatului, două faze […]

Nu e un secret că isteții de la IQads mă urăsc, încă de pe vremea când erau proști grămadă și credeau că știu să scrie și eu râd de ei aiurea. Vremea a trecut, unii dintre ei au mai plecat spre zări unde nu trebuie să își folosească mintea la fel de mult, dar IQads […]

Acum câteva luni, Oradea a ținut un concurs pentru ceva siglă sau identitate vizuală, nu știu exact, nu am chef să caut. Știu că s-au înscris la concurs 180 de agenții care au trimis proiecte. Mi-am adus aminte de asta când l-am văzut pe unul dintre frații Oane, ăla analfabet grămadă, plângându-se pe IQads că […]

Ședință la departamentul de marketing: – Bă, de ce ne-au scăzut abonații la newsletter de la 24 milioane la 300 mii? – Păi, șefu, știți, cu GDPR-ul ăsta…a trebuit să trimitem mail de reabonare… – Și, din 24 milioane, doar 300 s-au abonat? – Da… – Păi și cum de aveam 24 milioane? – Știți […]

Makeover Buro e o agenție de ceva, care de curând s-a băgat pe nișa de influenceri. Influencer Marketing este o industrie care, de la an la an, continuă să crească vertiginos. În următorii cinci ani, este planificată o creștere a pieței de la 5 la 10 miliarde de dolari. Pentru a răspunde cerințelor brand-urilor în […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube