Sunt oameni noi la Antene dacă au început să dea banii pe reclame pe net, că până acum banii se duceau pe gel de păr și creme pentru frunte, plus asigurări pentru sărit pe geam pentru amanții prezentatoarelor. Preț bun, impozit mic, hai la un leasing! Bună reclama asta, dar ce-mi pasă mie? Mai plătiți […]

Așa s-a gândit omul de marketing și de digital Ana Morodan că merge o reclamă la bere, ea cu sticla în mână prin hoteluri. Așa se fac reclamele, copii. Eu mi-am pus toți banii la banca asta care mă plătește să zic că am făcut asta. Încă una, tot cu ea, la Perspirex. Foame mare […]

Sunt curios cum va decurge faza cu parcările cu plată din București (care va începe de la 15 august, dar comunicarea a început deja de o săptămână, să pregătească mental cetățeanul). Deja primarul dă înapoi. Ce nu am văzut e o schimbare a legii, necesară și foarte necesară, care să spună “nu contează cine a […]

Ana Morodan o să fie dată afară de la Antene, și nu că are probleme personale, ci pentru că nu face audiență. De ce nu face audiență, deși are jumătate de milion de urmăritori? Well, asta trebuia să afle ăia care i-au dat emisiunea. Tot una cu Morodan, care aparent își trăiește a doua tinerețe. […]

Dați click aici și vedeți o liotă de influenceri români de toate felurile, de la prezentatoare tv la foste prezentatoare tv la oameni care au avut la un moment dat un hit sau două, și descoperiți schema aia clasică de publicitate nemarcată cu “o agenție mi-a recomandat asta”. Dap. Asta e publicitatea marcată vag. Că […]

Oana Dimofte, jurnalistă, acum proprietar de site de știri pe teme de educație, discută cu un domn de la BCR și spune asta: Asta se leagă cu ce zicea Alex aici, că toți oamenii din bula noastră se plâng de starea presei românești, dar când au bugete pe mână, tot alegeri proaste fac. Mă rog, […]

Am tot văzut argumentul ăsta aruncat în spațiul public în ultimele zile: “Colo și-a revenit după problema aia, este ok, lumea a uitat, cancel culture nu există”. Doar că nu. Uitați-vă la afișările alea. Un canal cu 900.000 abonați are sub 10.000 afișări la fiecare clip? Nasol. Și mai e o chestie pe care voi […]

Am râs la reclama asta atât de naturală cu Laura Giurcanu și Crama Rasova. Alexia eram e agramată și în engleză, nu doar în română. Tot ea și-a luat permisul de conducere, dar nu și permisul de purtat centura. Dacă Ich nu o poartă, nu o fi ea mai fraieră. Leading voice în romanian tech. […]

Ioana Marinescu (Ioana Matei), deținătoarea brandului Plush Bio, dă un interviu lacrimogen în Fanatik despre ce a pățit în anii ăștia când cineva, noi nu știm cine, știe doar ea și unele influencerițe, a dus o campanie împotriva brandului ei. Și acum problema s-a rezolvat. Din nefericire, analfabetismul din presă lovește din nou. Fraza asta […]

Pentru că reclama nesemnalată e socotită drept o înșelare a publicului, care crede că primește o informație sau o opinie din inițiativa deținătorului contului, “raportul contractual dintre influencer și anunțător trebuie divulgat clar și vizibil în cadrul comunicărilor”, precizează Consiliul Român pentru Publicitate (RAC) în recentul său cod, elaborat în 2018. (sursa) Asta e faza. […]

Ministerul Turismului vrea să facă niște campanii cu influenceri, doar că există o problemă: La capitolul cerințe de comunicare, ministerul vrea ca postările făcute de influenceri să fie veridice, neînșelătoare și verificabile, iar viitoarele comparații ale României cu alte cu alte destinații vor fi realizate în mod obiectiv și pozitiv. De asemenea, MAT vrea ca […]

Sunt posesorul, împotriva voinței mele, a unor informații despre viața sexuală a unor influencerițe. Vreo 3 cazuri de tipul "nu ne înțelegem deloc, dar acum dacă s-a întâmplat să rămân gravidă, aia e, rămânem împreună" sau “m-am îmbătat într-o seară în club și am rămas gravidă, nici nu îl știam pe tip”. Nu caut genul […]

OK, prima întrebare e de ce au intrat 8.000 oameni pe site și doar 4.000 clickuri pe produse. Dar aia e prea simplu. Ce sunt eu curios, și sunt convins ca și alții, e cât s-a vândut. OK, nu vrei să spui suma, spune câte produse. Nu vrei câte produse? Spune de o creștere procentuală. […]

Vreau profesionalizarea vloggerilor de tech. Vreau profesionalizarea influencerilor de toate felurile. Vreau marcarea publicității. Vreau citarea surselor. Vreau mai puține minciuni. Vreau mai puțină ipocrizie. Vreau încetarea schemelor de tipul „n-am luat bani pentru asta, am luat bani pentru un proiect special”. Vreau încetarea traducerii ideilor din clipurile youtuberilor străini și prezentate ca fiind idei […]

Un pic de matematică cu Sînziana Sooper. Acum are 32 ani. L-a cunoscut pe soț în 2016. Așadar, a stat cu părinții până la 26 ani. De ce urăsc oamenii influencerii: sunt invitați la un eveniment la care unii bălesc să intre și influencerul filmează sponsorul. Iată că fetele sunt atente la ce scriu: Sânziana […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube