Alex se miră că Morodanca are acum academie a influencerilor, un fel de cursuri de bătut câmpii de la oameni fără succese, care costă 300€ și care e extrem de amuzantă. Dar școala e un lucru bun. Serios. Lasă niște fraieri fără bani și trezește la realitate niște alți fraieri care pun botul la “succesul […]

Sole Review are un articol lung și extrem de detaliat cu costurile unui pantof de alergare Nike sau Adidas. Asta pentru cine interesează, pentru că isteții știu de obicei totul și nu e cazul. Spicuiesc din articol: Prețurile la poarta fabricii Un pantof de sport de 400 lei costă la poarta fabricii din Asia 100 […]

Am pornit de la articolul ăsta și am zis să scriu un ghid pentru oamenii care lucrează la campanii online, fie că sunt în agenție, fie că sunt la client, deși ghidul poate fi util și pentru bloggeri, ca sa se cunoască mai bine. Așadar, cum găsim oameni cu care să facem campanii pe internet? […]

Cătălin Tolontan de la GSP scrie asta azi, într-un articol un pic fără legătură, dar trebuia șopârla scoasă: Există multinaționale în România care au pe nota de plată bloggeri care scriu ”de bine” despre produsele sau acțiunile lor. Marile firme sînt cotate la bursă, au biblioteci întregi de coduri de conduită etică, însă cedează șantajului, […]

Roșcată | Apus | Brunetă | Roșcată | Bruneta | Blondă | Mare | București | Apus | Topul băncilor active: BCR, BRD, BT A decedat marele artist și balerin Fane Spoitoru Renault creează 50.000 locuri de muncă în Maroc 70% din oameni au încredere în recomandări de la bloggeri și vloggeri Grecia a vândut […]

  Summer Well este unul dintre festivalurile care mai prezintă interes pentru consumatori, mai ales pentru ăia mai hispteri şi asta cumva e bine, să aibă fiecare evenimente pe placul şi pe pofta inimii. Ediţia de anul ăsta a început să fie comunicată de prin ianuarie, dacă nu cumva mă înşeală memoria şi a început […]

Există discuția asta de multicel și se adâncește fără a oferi cineva vreo soluție. Din capul locului aduc două lămuriri: e puțin de muncă pentru a detecta un influencer și nu toți sunt influențatori pe orice domeniu. Așadar, trei metode de a găsi influenceri pentru un domeniu sau o campanie Google Acum doi ani a […]

Blogosfera mea e cea în care eu scriu despre lucruri care îmi plac sau displac, indiferent că sunt făcute de prieteni sau alți bloggeri. Blogosfera mea e cea în care prietenii știu că scriu dacă merită să scriu despre ce fac ei, fără să îmi ceară asta. Blogosfera mea în care prietenii mei din online […]

Am fost la Fânfest acum trei ani. La întoarcere am avut surpriza să aflu de pe un blog că am intrat cu ochelarii de soare la ochi în galeriile romane, că m-am lovit cu capul de o grindă și m-am rostogolit pe scări. Articolul indica 8 martori ai acestui eveniment care, desigur, nu a avut […]

A fost o primă jumătate de an diversă în social media românească. Au fost luni bune, au fost luni foarte bune și au fost luni proaste (luni foarte proaste încă nu). Și, ca de obicei, în lunile în care nu se scot banii de chirie se examinează cauzele și efectele. Pentru că iunie a fost […]

iPhone 5 e un telefon extraordinar. Finisajele sunt superbe, ecranul redă cu precizie elveţiană ultimele tweeturi ale influencerilor, bateria ţine mai mult decât 4S, aplicaţiile se lansează mai rapid, i-am găsit folie mată, e mai subţire, e mai frumos, e mai lung… şi aici apare problema. Dejtu meu nu ajunge dintr-un colţ în altul. Nu […]

Periodic, oameni cu care n-am nici o treabă mă tăguiesc în Google Plus cu mizerii care n-au nici un sens. Pentru că ei mă pot adăuga în cercurile lor fără ca eu să am un cuvânt de spus în asta şi apoi trimit tuturor mizeriile lor de spam. Tot ce pot să fac e să […]

Pentru că ideea de blog e deja perimată, acum lucrăm cu influenceri. Care sunt niste oameni care au blog, dar şi prezentă constantă in social media, şi pot mişca lucrurile în direcţia dorită. Ia să îi ascultăm pe doi influenceri despre campanii cu plata la rezultate: Adrian Ciubotaru, adrianciubotaru.ro: Teoretic sunt bune aceste campanii, introduc […]

Cirprian Stăvar a vorbit mult, a facut show şi n-a spus nimic. Amuzantă întrebarea din public adresată lui, că mie i-a fost frică: dar oare influencerii nu sunt un pericol social, pentru că păcălesc oamenii? Tare de tot. Mihaela Nicola zice că nu cere bloggerilor drafturile advertorialelor. No comment. Tot ea spune că citeşte Time […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.