Știrea cu acuzația SUA asupra Huawei e de azi dimineață pe Reuters și de ore bune pe câteva bloguri de IT mari din SUA. Long Story short, T-Mobile făceau un robot, Huawei voiau și ei, au pus niște oameni să fure ce pot de acolo, există mailuri între ingineri îndemnându-se unii pe alții să facă […]

H&M a înțeles foarte rapid ceva: dai niște bani pe la influencerițe și nimeni nu comentează când anunți că ai stoc de 2 miliarde de euro nevândut, pe care trebuie să îl arzi, că nu se vinde, de bune ce sunt hainele. Unii nu comentează că au campanii, alții nu comentează că vor și ei […]

Au ieșit două documentare despre țeapa cu festivalul FYRE, “Fyre Fraud” și “Fyre”, merită urmărite nu pentru valoarea lor istorică, ci pentru a vedea foarte bine de ce patronilor nu le pasă de angajați. Pe scurt, un puști de 26 de ani vrea să facă în 5 luni un festival imens în Bahamas, pe o […]

Mirror are o poveste cu o plasticată de pe Instagram, care a fost bătută doi ani de un tip. Despite showing her multiple injuries, the Colombian beauty did not specify when the alleged attack took place or the man’s identity. However, she claimed that the abuse took place over two years and that they were […]

Global Records a lansat Global Talent United. Agenția reunește într-o noua formulă conținutul promovat până de curând de Global Influencers și Trending Influencers. (sursa) Trending Influencers era o agenție de microinfluenceri lansată în decembrie 2017, doar pentru că pe afară începuseră oamenii de la conferințe să tot repete faza asta cu micronișe și microinfluenceri. Global […]

Ieri, compania de marketing afiliat 2Performant (care deține 2parale) a lansat un serviciu de influencer marketing, prin care își propune să ușureze munca tuturor (clienți, agenții, influenceri), care s-ar înscrie toți în platforma lor și…bună de tot gluma asta, o să se înscrie influencerii în platforma lor. Sau clienții. Sau agențiile. Minima logică: de ce? […]

Sava Ionuț e un băiat care a tot apărut prin pozele alea cu bărbații Sarto și alte manele pentru bărboși și alte hipsteri. Tipul face giveaway-uri pe care le câștigă angajații lui. Giveaway-ul clasic de pe Instagram: dă-mi like, dă like brandului care dă produsul (watchshop.ro) și spamează-ți prietenii cu giveaway-ul meu. Link. Norocosul câștigător, […]

35.000 like-uri, body positivity, nu vă fie rușine fetelor cu corpul vostru, nu mai credeți plasticatele tunate și fotoșopate de pe instagram. Campania perfectă. Acum două luni însă, când nu scăpase în butoiul cu shaorma, cânta alt cântec. Pentru că asta e viața: bați fierul cât e cald cu costume de baie, iar când nu […]

Versiunea TL-DR: dacă n-am făcut campanii împreună anul ăsta, n-avem ce campanii CSR să facem împreună anul ăsta. Se termină anul, mai sunt bugete de cheltuit, de ce nu o campanie de Corporate Social Responsability (CSR), care să facă oamenii din companie să se simtă bine? Nu, ideea de a da o primă angajaților sau […]

Am primit zilele trecute un comunicat analfabet care promova ceva conferință de travel, la care urmează să participe 50 de influenceri la nivel mondial, precum și istețul ăla de la Imperator Travel, care a coborât cu mașina de la Piatra Arsă fără ambreaj. Pe lângă limba română șchioapă și pozele proaste atașate comunicatului, două faze […]

Din postura ei de nimeni în drum, Geanina ne explică cum trebuie să lucrăm cu influencerii. Și prefer să bat calul ăsta mort decât să scriu despre politică. Dacă acum 5 ani era la modă să dai sfaturi și să faci prezentări despre cum să abordezi bloggerii, acum totul e despre influenceri. Trebuie să știi […]

Prezentarea mea de la Webstock a fost teribilă (pe la 1.50.00), ca de obicei, așa că aș vrea să clarific câteva răspunsuri. Cum găsești influenceri care să livreze și să fie relevanți? Căutând pe google/youtube/instagram produsul sau tema campaniei. Vrei să faci reclamă la topoare, dai o căutare și vezi cine e în top pe […]

Mă gândeam la o serie de articole care să trateze situații moderne, care pe vremea codului bunelor maniere nu existau. Dacă aveți idei, băgați în comentarii. Încep cu una grea și dureroasă, pe care o văd frecvent nu doar pe internet: dacă interlocutorul introduce în discuție o problemă și întrebați dacă a fost la un […]

Știți când glumeam acum niște ani că se vor face bartere cu case mortuare? Mai aveți un pic de răbdare, că momentan suntem la bartere cu silicoane și buze mărite cu hialuronic. Fata asta, Irina Deaconescu, e o clonă locală de LilyMayMac, și în toate pozele e cu noul barter la vedere. 230.000 urmăritori pe […]

Tot ce bănuiați până acum despre influencerițe veți afla în clipul de mai jos: Chiar dacă e o glumă, omul știe ce vorbește, că e partener la o agenție care impresariază influenceri. Știe și pe ce sume se vând, și ce alte servicii mai prestează pentru a obține campanii.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.