E momentul ca specialiștii de Facebook să se rebranduiască în specialiști de Instagram. Să lase deoparte lătratul despre planul de postări sau planul de live-uri pe pagina companiei și alte minuni falite și să înceapă să explice altora cum să facă succes pe Instagram, deși ei nu fac/au succes pe Instagram. Cause shit is bad, […]

Cel puțin o dată pe lună văd o campanie făcută cu oameni/influenceri de care oameni din agenție sau companie s-au plâng pe unde au putut. Că nu livrează, că e inflexibil, că nu comunică, că alte motive, cele mai frecvent fiind fie că nu și-a meritat banii, fie că nu era potrivit pentru campanie și […]

Faza asta nu e nouă. Te uiți în jur și vezi că unii au ceva campanie și nimeni din România nu are? Normal că îți trece prin minte să mimezi că ai și tu campanie cu ei și să râzi un pic de ăia care pun botul. Până și eu am făcut-o. Partea amuzantă e […]

Știrea cu acuzația SUA asupra Huawei e de azi dimineață pe Reuters și de ore bune pe câteva bloguri de IT mari din SUA. Long Story short, T-Mobile făceau un robot, Huawei voiau și ei, au pus niște oameni să fure ce pot de acolo, există mailuri între ingineri îndemnându-se unii pe alții să facă […]

H&M a înțeles foarte rapid ceva: dai niște bani pe la influencerițe și nimeni nu comentează când anunți că ai stoc de 2 miliarde de euro nevândut, pe care trebuie să îl arzi, că nu se vinde, de bune ce sunt hainele. Unii nu comentează că au campanii, alții nu comentează că vor și ei […]

Au ieșit două documentare despre țeapa cu festivalul FYRE, “Fyre Fraud” și “Fyre”, merită urmărite nu pentru valoarea lor istorică, ci pentru a vedea foarte bine de ce patronilor nu le pasă de angajați. Pe scurt, un puști de 26 de ani vrea să facă în 5 luni un festival imens în Bahamas, pe o […]

Mirror are o poveste cu o plasticată de pe Instagram, care a fost bătută doi ani de un tip. Despite showing her multiple injuries, the Colombian beauty did not specify when the alleged attack took place or the man’s identity. However, she claimed that the abuse took place over two years and that they were […]

Global Records a lansat Global Talent United. Agenția reunește într-o noua formulă conținutul promovat până de curând de Global Influencers și Trending Influencers. (sursa) Trending Influencers era o agenție de microinfluenceri lansată în decembrie 2017, doar pentru că pe afară începuseră oamenii de la conferințe să tot repete faza asta cu micronișe și microinfluenceri. Global […]

Ieri, compania de marketing afiliat 2Performant (care deține 2parale) a lansat un serviciu de influencer marketing, prin care își propune să ușureze munca tuturor (clienți, agenții, influenceri), care s-ar înscrie toți în platforma lor și…bună de tot gluma asta, o să se înscrie influencerii în platforma lor. Sau clienții. Sau agențiile. Minima logică: de ce? […]

Sava Ionuț e un băiat care a tot apărut prin pozele alea cu bărbații Sarto și alte manele pentru bărboși și alte hipsteri. Tipul face giveaway-uri pe care le câștigă angajații lui. Giveaway-ul clasic de pe Instagram: dă-mi like, dă like brandului care dă produsul (watchshop.ro) și spamează-ți prietenii cu giveaway-ul meu. Link. Norocosul câștigător, […]

35.000 like-uri, body positivity, nu vă fie rușine fetelor cu corpul vostru, nu mai credeți plasticatele tunate și fotoșopate de pe instagram. Campania perfectă. Acum două luni însă, când nu scăpase în butoiul cu shaorma, cânta alt cântec. Pentru că asta e viața: bați fierul cât e cald cu costume de baie, iar când nu […]

Versiunea TL-DR: dacă n-am făcut campanii împreună anul ăsta, n-avem ce campanii CSR să facem împreună anul ăsta. Se termină anul, mai sunt bugete de cheltuit, de ce nu o campanie de Corporate Social Responsability (CSR), care să facă oamenii din companie să se simtă bine? Nu, ideea de a da o primă angajaților sau […]

Am primit zilele trecute un comunicat analfabet care promova ceva conferință de travel, la care urmează să participe 50 de influenceri la nivel mondial, precum și istețul ăla de la Imperator Travel, care a coborât cu mașina de la Piatra Arsă fără ambreaj. Pe lângă limba română șchioapă și pozele proaste atașate comunicatului, două faze […]

Din postura ei de nimeni în drum, Geanina ne explică cum trebuie să lucrăm cu influencerii. Și prefer să bat calul ăsta mort decât să scriu despre politică. Dacă acum 5 ani era la modă să dai sfaturi și să faci prezentări despre cum să abordezi bloggerii, acum totul e despre influenceri. Trebuie să știi […]

Prezentarea mea de la Webstock a fost teribilă (pe la 1.50.00), ca de obicei, așa că aș vrea să clarific câteva răspunsuri. Cum găsești influenceri care să livreze și să fie relevanți? Căutând pe google/youtube/instagram produsul sau tema campaniei. Vrei să faci reclamă la topoare, dai o căutare și vezi cine e în top pe […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.