Oamenii de la Tyre Reviews au pus cap la cap o listă cu anvelopele în funcție de clasificarea lor: premium, mid range, economy și budget, ca să avem idee cam pe unde se încadrează ce vrem să cumpărăm și să nu mai comparăm cauciucurile premium cu cele ieftine.   Două precizări: topul se referă la […]

Cam așa se “repară” un cauciuc uzat, ca să dea impresia că mai are carne pe el pentru încă unul sau doi ani. Mi se pare aberant. Ia nene cauciucurile alea mai ieftine,

Ideea lui Doru e relativ simplă: dacă tot sunt atât de multe SUV-uri prin România, poate nu strică să le punem un pic la treabă, pentru că sunt multe lucruri de văzut prin țara asta și pentru că e păcat să nu le vedem. O notă: obiectivele nu au fost alese pentru că sunt exagerat […]

Pentru că au văzut că am numai anvelope de-ale lor pe fosta mașină, oamenii de la GoodYear m-au invitat într-o excursie de 3 zile prin Apuseni, unde să vedem ce poate o mașină cu niște anvelope de calitate. Și puteți sta liniștiți. În primele deplasări de acest gen, întrebam, acum nu mai e cazul. Știu […]

Am în plan o listă de chestii pe care le-am cumpărat pentru mașină, până atunci vă aduc aminte că mai sunt două săptămâni și vremea rece va deveni mai prezentă printre noi, drept urmare va trebui să trecem la anvelopele de iarnă. De curiozitate, pentru că le am deja, m-am uitat la cât costă o […]

Coboram unul din pasajele care trec peste calea ferată, în spatele unui Golf pe care nici rugina nu-l voia, cu viteza melcului grăbit. Golful fie nu se grăbea, fie avea o problemă. Ajungând în paralel cu el, la un semafor, l-am întrebat ce-a pățit. Șoferul, între două vârste, mi-a spus că nu îl țin frânele […]

Sau v-a trecut deja? Mișto de tot articolul ăsta din Vanity Fair despre situație. Am pornit de la el și m-am apucat să fac o listă de filme care au luat Oscar pe care nu le-am văzut   Și am început cu filmele în care actorul principal a luat premiul Oscar, anii 70: Patton, Save […]

Mov | Ploaie | Lac | Pe lac | Mov | Omidă | Roșulean | Segovia | Roșcată Spre o primăvară turcească? Un articol care explică destul de bine problemele Turciei și motivele pentru care o creștere economică de 10% pe an nu e de ajuns. Topul celor mai mari salarii de la stat CFR […]

O puștoaică de 14 ani a băut un litru și jumătate de energizant Monster în 24 de ore și după aia, surpriză, a murit. Zilele trecute, un alt dobitoc, care bea 8 litri de cola pe zi, a dat și el colțul. GOOD! Atât te duce capul? Bagă mare! Condu motocicleta tare fără cască! Bea […]

O bisericuță | Apus Îmi place subtilitatea războiului telecom: în ziua în care iese studiul celor de la P3, care anunță că nu e nici măcar în primii doi în materie de calitate a rețelei, Orange contraatacă și lansează rezultatele fiscale: veniturile scad, numărul de utilizatori crește. Fiecare operator cu scopurile lui. Și tot în […]

Once considered a risky bet, Romanian automaker Dacia has become Renault’s global profit machine. In 1999, Schweitzer acquired Dacia, an obscure, nearly defunct Romanian company. The deal was overshadowed by Renault’s alliance that same year with Nissan, which was nearly bankrupt at the time. “Dacia is really a cash cow for the company,” said Renault Chief […]

Săptămâna viitoare voi avea o prezentare pe tema asta la Social Media Snow Camp şi după aceea voi pune pe blog o situaţie mai detaliată a stării Social Media şi blogosferei româneşti şi previziuni pentru viitor. Până atunci însă, să ne luăm ora exactă din nou de la americani, care au trecut prin ce trecem […]

Articolul ăsta era pe blogul lui Dan Horton, dar autorul l-a şters între timp. L-am tradus de două ori şi am realizat că se pierde mult din esenţă dacă e în româneşte, aşa că îl public cum a fost scris   10 Good Reasons to Quit Your Agency Day Job Having worked on my own […]

Când mi-a explodat cauciucul şi m-am dus la service să îmi iau unul nou şi să mi-l pună pe jantă, am aflat că e ilegal să circuli cu anvelope de profile diferite şi profilul meu, având 4 ani, nu se mai fabrică. – OK, oricum ăsta era ultimul an în care mai merg, daţi-mi două […]

Problema de ieri s-a soluţionat simplu. Janta din stânga e cea venită cu maşina. Cea din dreapta a costat 100 lei la un centru de dezmembrări auto. Ştiu, e în 6 spiţe, dar e tot Renault şi e în stare perfectă de funcţionare (verificată la vulcanizare).

Ultimele articole

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.