SUV mare, modelul 2.0 TDI turbo, cu 190CP, care costă cu tot cu opțiuni, 48.000€. Prețurile pentru Kodiaq pornesc de la 24.000€, modelul de bază, și ajung la 48.000€ pentru un model foarte dotat, cu tehnologii de ultimă oră. Abordarea lor este că sunt oameni care vor o mașină care nu iasă în evidență, dar […]

Prin natura vieții am ajuns să călătoresc destul de mult. Prin SUA anul acesta am închiriat 5 mașini în 5 locații diferite din 4 state, toate de la aceeași firmă de închirieri (cunoscută), pe motiv de discount-uri și de puncte de fidelitate. Dar nu despre firma respectivă e vorba, ci despre mașinile în sine. La […]

Fabricație 2014, model 335d xDrive, adică are un motor de 3.0 bi-turbo de 313CP și 630Nm, cu tracțiune integrală. Cutia de viteze este ZF 8HP70, automată cu 8 trepte, varianta sport (cu padele pe volan). Culoarea este “estoril blau metallic”, o culoare care mie mi se pare că arată superb, mai ales pe această caroserie. […]

Model 2014, F15 pentru cunoscători. 40d cu pachet M și ceva opționale (detalii mai jos). Configurație mai specială care nu mă aștept să rezoneze cu unii cititori dar e important să îmi placă mie că eu plătesc pentru ea. Mai întâi un pic de background: BMW-ul mi s-a părut mereu așa, de coca, până când […]

În “Expediția Kon-Tiki”, de Thor Heyerdahl, există un pasaj amuzant. Trezit în miezul nopții pentru a vedea un pește ciudat, nemaivăzut până atunci, unul din membrii echipajului declară cu tărie în timp ce se uita la specimen: “Nu, asemenea pește nu există!” Treziți din somn, precum navigatorul norvegian, majoritatea comentatorilor de la articolul precedent s-au […]

Povestea asta are deja peste 100 de share-uri. E cu oameni buni și simpli, cu Logan, și cu asupritori, cu limuzină neagră, de securiști. Înainte de a admira mașina, și anvelopele alea noi în 2009, vreau să vă gândiți la faza următoare: tocmai ai depășit un adormit cu o coajă de Logan, care a avut […]

Mașina este din prima generație Leon 5F, fabricată pe final de 2014. Este versiunea 280 (276CP), a mai existat și versiune 265 și apoi facelift la 290, 300 și acum înapoi la 290 (din cauză de emisii). Eu am cumpărat-o în martie 2017 la 55.000km din Cluj. Mi-am dorit o mașina hatchback, de preferat în […]

Știu că deja mai mulți ați dat ochii peste cap și ați lăsat un comentariu despre cum hibridele sug, cutiile automate sunt pentru idioți și că trebuia să-mi iau 1.9TDI. E OK. Pentru cei care au rămas, o să încerc să vă povestesc un pic cum e să ai hibrid. Pentru mine decizia a fost […]

Vali nu a dorit neaparat sa o testeze cand i-am oferit ocazia, asa ca incerc sa-i fac eu un review. Asadar, costul a fost 26.000 euro. luată de nouă în 2016. Echiparea este Elegance și are cam urmatoarele: Motor 2.0 bezina i-Vtec, 155CP cuplu, 192 nM AWD automat CTBA – city brake collision avoidance Navigatie […]

Bos, ascultă-mă un pic. Se vede că îți place ce faci, o urmă de talent ai, trebuie doar să renunți să mai citești ce scriu jurnaliștii auto români și să încerci să scrii ca ei. E un motiv pentru care presa auto e în găleată de 10 ani, e din cauza scrisului mizerabil (și a […]

BMW a creat Seria 4 în 2013, inițial în variantele Coupé și Cabrio, pentru a le diferenția de Seria 3. Începând cu 2014, Seria 4 s-a lansat și în varianta Gran Coupé, care se adresează unui segment de utilizatori ce doresc o mașină cu look mai agresiv și mai sportiv decât cel oferit de Seria 3. […]

Am plecat pe la 10am și la 6pm eram la Salonic (Thesaloniki). Orașul era complet plin, nu ne-am dat seama că e sâmbătă și o să fie așa de aglomerat, nu am rezervat că nu știam cât de mult vom putea merge și am găsit cazare undeva la ieșire (nu că am fi vrut să […]

Continuăm cu o altă mașină a unui cititor, un Ford Mondeo Mark3 cu facelift, motorizare 2.0 TDCi 140CP cu cutie de viteze automată Powershift și 190.000km pe bord. Ca la orice mașină non premium, insonorizarea e făcută ca să fie, după 100km la oră vâjâie și după 140 face ca naiba. Motorul e bine proporționat, […]

Nu-mi plac SUV-urile: mi se par mari și grele, iar compromisul pe care îl fac producătorii punând motoare mici pe mașini de 2 tone e în contradicție cu agilitatea pe care mi-o doresc de la o mașină. M-am mai dat ocazional cu Nissan Juke, Mitsubishi ASX, Subaru Forester, Honda CRV, BMW X1 sau Audi Q7 […]

“Abarth 500 n-are cruise control și nici navigație. Și asta în ciuda prețului cam mare.” Ce e Abarth 500? E o bestie cu 130 cai putere, care costă 26.000€. Sigur, Porsche are cruise control, dar asta pentru că e o diferență minoră între ele: una e mașină de oraș, alta e mașină de șosea. Plus, […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.