Superspeed e o emisiune auto, din titlu bănuiesc că se difuzează la ProTV, dar n-aș fi prea sigur. Pagina lor de fb are 60.000 fani. 4tuning e un site de furăciuni, cu 160.000 fani pe pagina de fb. OMV sunt niște fraieri cu bani. Deci fraierii cu bani fac un concurs cu premii în vouchere […]

100.000 afișări, 240 clickuri. OK, știm cu toții că Facebook numără afișările la 3 secunde, ca să pară mai multe, dar tot sunt multe afișări, deci probabil 1/3 sunt pe bune. Din câteva zeci de mii de oameni care s-au uitat, doar 240 au dat click. Câți să citească, câți să cumpere? Concluzia e aceeași: […]

Toată lumea care a văzut exemplul ăsta de joc actoricesc de doi bani s-a dus repede pe pagina de Instagram a Teilor ca să vadă rezultatele.   Și ele sunt delicioase. După 48 de ore și un premiu de minim 1.000€ la fiecare bucată de concurs, doar câte 100 comentarii în 48 de ore. Eu […]

Știu cât costă un advertorial pe Hotnews, știu că au 3-600.000 unici pe zi, teoretic ar trebui să livreze rezultate, dar… 57 clickuri în 24 ore. În apărarea lor, advertorialul e lung și linkurile sunt puse aiurea (nici Hotnews, nici CEC nu se pricep la online), dar e și prost scris pe deasupra. Bani aruncați, […]

post lung, dacă nu vă pasionează onlineul sau piarul nu citiți. Răzvan are dreptate aici când spune că nimeni nu prea mai are interesul să publice comunicate de presă gratis. O să editorializez și eu și o să încep prin a împărți problema pe căprării. Canalele de comunicare Prima lecție este despre canalele de comunicare. […]

Cam cât trafic poate trimite o fată, fotomodel și travel blogger, cu 172.000 urmăritori pe Instagram? Larisa Costea ne poate lămuri. Campanie la o firmă de închirieri mașini: 7 clickuri în 10 luni. Vilă în Bolintin: 27 clickuri în 10 zile. Rezidențial în Bucale: 22 clickuri în 12 zile. Singura situație în care a mișcat […]

Nu e un secret că isteții de la IQads mă urăsc, încă de pe vremea când erau proști grămadă și credeau că știu să scrie și eu râd de ei aiurea. Vremea a trecut, unii dintre ei au mai plecat spre zări unde nu trebuie să își folosească mintea la fel de mult, dar IQads […]

Mă uitam la site-ul lui Raicu și am văzut că are și o specialistă în digital marketing, Milena Bianca Gîț, care lucrează la Answear.ro, un site de haine. Am dat peste un interviu pe care l-a dat în martie 2017 despre afiliere, unde iese un pic în evidență pasajul ăsta: Bloggerii de fashion sunt și […]

Andreea Burlacu, freelancer pe comunicare și alte chestii social media, a spus câteva chestii recent: În România sunt prea puțini creatori de conținut. Pentru că: nu există încredere în ei prea puțini știu să își / le măsoare activitatea toată lumea vrea repede și bine se aleargă după numere (cantitate vs calitate) nu sunt alocate […]

Giani face succes la TIFF. Îl știți pe Giani, e ăla care compara Pulp Fiction cu Expandables, tot filme de acțiune, dar ultimul are acțiunea mai cursivă și sunt mai multe explozii, ce naiba, normal că e mai bun. Pe el îl sponsorizează Staropramen să facă niște live-uri la TIFF, pentru că Auraș era ocupat. […]

Una dintre cele mai mari nedumeriri în legătură cu reach și alte prostii din social media se referă la cum de naiba au unii sute de like-uri la articole/poze și totuși traficul pe care îl sau sau îl trimit către ceva tinde mereu spre zero. Cam ca Fabulous Muses așa. 653 like-uri la o poză […]

Cred că am elucidat unul din marile mistere ale social media, și anume de ce, în ciuda cifrelor mari aflate la vedere, unii bloggeri nu livrează altceva decât expunere. Toți cei care au lucrat cu Morodan, Radu F., Fabuloasele și compania spun același lucru: da, la expunere rup, dar când e să trimită oamenii să […]

  Ăsta e topul tuiteriștilor români. Eu sunt pe la locul 51, cu 22.000 urmăritori, și tot aud, mai des în ultimul an și jumătate, că ar trebui să am mai mulți, pentru a fi inclus în unele campanii. Pentru că rezultatele nu contează deloc, contează să ai cifre mari să fie băgate la înaintare. […]

Apropo de articolul cu fabuloasele, o fată din agenție mi-a povestit la un moment dat cum a rezolvat o situație în care clientul voia neapărat să lucreze cu un anume blogger, în ciuda explicațiilor agenției că nu e potrivit pentru campania respectivă  (citește “nu livra nimic”). Pentru că se mai întâmplă și aceste cazuri, clientului […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.

Top articole

7 zile