Cred că e cea mai bună soluție pentru sănătatea mea psihică. Ani de zile, mi-am condus businessul ăsta al blogului pe ideea că oamenii plătesc campanii pentru că aduc o plusvaloare de banii ăia. Teoretic, există o justificare logică și palpabilă pentru care cineva ar plăti bani ca să apară aici. În ultimele luni am […]

Serios. Adică, OK, avem niște biscuiți și trebuie să le facem reclamă, am lucrat cu Giurcanu acum doi ani și a ieșit atât de prost încât clipurile publicate pe net erau pline de înjurături, deci hai sa continuăm tot cu ea. Și rezultatele sunt sinistru de evidente: din 400.000 abonați, doar 7.200 au văzut clipul, […]

Am fost zilele trecute prin Carefour să mai cumpăr una alta, pentru umplut ghetuțele la noapte, și mă uitam la oferta bogată de jucării, unele noi altele clasice. Nu mai am copii mici, ca alții, de aceea alegerea e simplă: fie ceva care să îl stimuleze, fie ceva ce putem juca împreună, fie v-bucks. O […]

Răzvan Pascu, blogger de turism agramat, îi învață și pe alții cum să fie influenceri de succes pe turism, într-un parteneriat cu deja ilustrul Doru Pelivan.  Eu sunt fan. Am urmărit cu sufletul la gură primele două clipuri (noroc că se poate schimba viteza) și informația e interesantă și corectă. Sunt două probleme însă, […]

Iată, blogul ăsta, pe care nimeni din industrie nu recunoaște că îl citește, produce schimbări: s-a făcut un efort imens și au început să apară campaniile în care se scoate dopul de la sticlele cu care sunt făcute pozele ca să pretindă influencerul că el chiar consumă produsul respectiv. Avem mai jos ceva frumos cu […]

Situația 1 Se lansează un produs. Compania nu prea are bani de reclamă, bag niște sume mici pe ici colo, dar produsul e bun și mulți scriu din avânt. Produsul se duce ca focul. Se lansează v2 a produsului. Compania are buget acum și face campanie cu tot felul de oameni, ignorându-i complet pe cei […]

Știți cât timp a trecut de la ultima campanie în care românii sunt încurajați să citească? Cel mai probabil un sfert de oră. Asta de acum se numește #timpulsăcitim și este făcut de Leo Burnett și Curtea Veche, care e și o editură. Se începe, binențeles, cu statistici false. Singura statistică recentă pe care o […]

Prima veste e că cineva s-a simțit un pic și a dat share la o acțiune de ecologizare. Cred că i-a crăpat o venă că a făcut-o pe gratis, dar a făcut-o ca să arate că nu e interesată de reciclare și ecologie doar dacă e plătită, așa cum spune toată lumea de influenceri.   […]

Dincolo de ciorbele reci din IQads, de interviurile de periaj și de articolele fluff, există o realitate crudă: goana asta spre a fi cât mai brand safe și cât mai politically corect e de fapt o goană spre eșec. Cu toată viteza. Lipsa unor oameni competenți la HR-ul companiilor a făcut ca în companii să […]

Din categoria “campanii făcute cu oameni care nu ne consumă produsul” s-a născut categoria “cu dopul pus”. Sunt ușor de detectat. Dopul e pus, produsul nu se consumă, se face poze, se încasează banii și apoi aia e. Și mai simpatic e când publicul observă. Asta e problema când vrei să mergi în altă parte […]

update: e campanie Fairy. era și anul trecut, de aia mințeau atunci când susțineau că nu sunt plătite și nu e campanie. Campania asta e the gift that keeps on giving. După ce anul trecut au dat-o prin august, anul ăsta nu au intrat banii de la Soroș decât în septembrie. Și Sânziana Negru a […]

Sunt, in general, niste egoisti. Temporizam un pic si reamintim ca, in general, când vorbesc de o categorie de oameni, ma refer la o majoritate, nicidecum la TOTI posesorii de animale de companie. Avem tendinta sa confundam posesorii de animale cu iubitorii acestora. Mai ales dupa cum ii vedem de aprigi in apararea câinilor vagabonzi. […]

Desperados au intrat în România în 2011, cu mai multe petreceri, cu lansare, cu scandal. A fost mișto. Au trecut 8 ani și în fiecare vară văd același lucru: campanii cu oameni care beau Desperados zâmbind bucuroși. Am văzut la noi câteva reclame din astea cu oameni care știu sigur sigur că nu beau așa […]

100.000 afișări, 240 clickuri. OK, știm cu toții că Facebook numără afișările la 3 secunde, ca să pară mai multe, dar tot sunt multe afișări, deci probabil 1/3 sunt pe bune. Din câteva zeci de mii de oameni care s-au uitat, doar 240 au dat click. Câți să citească, câți să cumpere? Concluzia e aceeași: […]

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.