Când vă simțiți triști că nu aveți reclame pe blog sau când vi se pare că compania cu care lucrați vă bagă prea tare pe gât produsul la care trebuie să faceți reclamă, uitați-vă la mizeria asta. Mai aveau puțin și lăsau doar sticla în cadru ca să fie bine, pentru că asta înseamnă plasare […]

Pentru că e greu când nu ai un mogul care să te finanțeze în timp ce tu nu faci performanță, trustul Adevărul are probleme financiare de câțiva ani, fiind în insolvență. Dar au planuri de reorganizare. Printre ele, strategia de online e ceea ce ne interesează în mod special. Ia să vedem ce le trece […]

De pe AdAge: All-in net earnings rose 15% to nearly $2.3 billion for the quarter, with nearly half the gain from those digital media cuts. Rival Unilever, which hasn’t pulled out of YouTube but similarly reduced marketing spending last quarter, increased global organic sales 3% on flat volume. Rivals Kimberly-Clark Corp., Colgate-Palmolive Co., RB and […]

update: explicația pentru ieșirea asta e simplă: publicis a cumpărat leo burnett și vrea ca toți oamenii să aibă salariile pe cartea de muncă, mișcare care afectează costurile destul de mult. așa că iordache plânge pe umărul statului să îi controleze și pe ceilalți.   Într-un editorial/diatribă publicată pe siteul O-Aveam-Și-Eu.ro, Ștefan Iordache, șeful Leo Burnett, se plânge de […]

Randall Rothenberg este președintele IAB, asociația care ar trebui să reglementeze publicitatea din online și care funcționează atât de bine încât nimeni nu ține cont de ea. Dar tipul spune câteva chestii bune într-un articol: 1. The rapid race for consumer data must stop slowing the internet down. Everyone wants to own „insights” about the […]

Victor a pus pe tapet o discuție de pe la colțuri: termenele de plată absurde din relația clienți-furnizori, care ajung de multe ori să depășească 90 de zile. Discuția e delicată și stufoasă, dar o putem împărți pe câteva căprării. Servicii lunare și OTO De multe ori aud discuții despre plăți întârziate la contracte one […]

E ca Dragoș încearcă să o prezinte ca fiind mai mult decât o conferință. Și nu e. E o conferință la fel ca toate celelalte, un pic mai mare, unde hăbăuci de la companii internaționale vin încoace pentru că ThinkDigital e o agenție de care s-a mai auzit prin Europa, își spun poezia aprobată de […]

Consumer Reports e o revistă americană care există din 1936. Modelul lor de a face presă este extrem de interesant: They accept no advertising, pay for all the products they test, and, as a not for profit organization, they have no shareholders. It also publishes cleaning and general buying guides. It has approximately 7.3 million […]

"Eu aplic pentru că nu am luat examenul de engleză să plec în Anglia şi vreau o facultate de backup, ca să nu stau un an degeaba. Am terminat bacalaureatul cu 9.20 şi mă înscriu la Facultatea de Afaceri Internaţionale, pentru că este singura care ar avea legătură cu ce vreau să urmez eu. Eu […]

scris de Corina Băcanu Da, frate, e adevărat: în advertising găseşti cele mai sclipitoare minţi, auzi lucruri incredibile, înveţi creativitate aplicată (ofertă!!!!) pentru o viaţă mişto. Şi da, aşa este, oamenii care lucrează în publicitate sunt mereu în căutare, mereu informaţi şi mereu la curent cu ce mai mişcă prin lume, de-aia sunt mai deştepţi. […]

Mai țineți minte că spuneam acum ceva vreme că reclamele TV nu sunt în cea mai mare formă și lumea se îndreaptă către online? Eh, fiți atenți aici: In these days of Netflix and on-demand television a new TV standard is emerging. Ad agencies are dying faster than ever and converting themselves into something else, […]

Ştii că ai băgat-o pe mânecă după ce vezi sau auzi de două companii care se laudă în prezentări sau în comunicatele de presă cu câţi fani au pe Facebook. E un final al pasului unu în prezenţa în Social Media şi, din păcate, semnalează lipsa unei strategii viitoare. Nu mă înţelegeţi greşit, nu e […]

Pentru că inclusiv oamenii care ar trebui să se priceapă sunt confuzi, iată un ghid mititel despre cum și la ce se poate folosi platforma de comunicare și social media Twitter. Pe cine urmărim? Sunt două strategii: Urmărim pe toată lumea. Dăm follow la întâmplare tuturor, inclusiv roboților și magazinelor online. Să fie acolo mulți, […]

Chestia asta mi se pare absolut fabuloasă: deci eu dau logout că vreau să plec de pe siteul ăla, dar voi mai sta 30 de secunde ca să văd o reclamă. Da, pare logic. Și mai ales reclame la bănci. via Dragoș

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube