Go4it, probabil cel mai bun site de IT de la noi, datorită comasării acolo a unei părți din gașca XPC, se va uni în curând cu Ziarul Financiar, întărind secțiunea de tehnologie de pe acest site. Conducătorul acestei divizii va fi Adrian Seceleanu, unul dintre cei mai vechi jurnaliști IT de la noi. Pornit în […]

Mi se pare adorabil cum Adrian Seceleanu și Vlad Bârza și-au făcut treaba în stilul mediocru al jurnalistului IT și au trecut pe lângă un subiect atât de mișto precum DropBox și evaluarea sa la 10 miliarde dolari. Și pentru că Vasilicii supărați pe sat nu s-au pronunțat încă pe tema asta, fiind ocupați cu […]

“Când cumpăraţi un telefon – un iPhone sau un Android, să spunem, plătiţi 200 de dolari. Dar, de fapt, preţul real al acestui sofisticat echipament electronic este de aproximativ 600 de dolari. Dar Verizon, AT&T şi Sprint sunt nişte companii foarte înţelepte. Ele subvenţionează telefonul. Cei 200 de dolari sunt doar un avans. Tu vei […]

Un jurnalist ar trebui analizat din mai multe puncte de vedere, inclusiv cât de rapid are acces la anumiţi oameni din piaţă despre care scrie sau ce exclusivităţi obţine. Sece a dat primul ştirea despre Orange şi intrarea lor pe piaţa de servicii tv, asta ca să-ţi dau doar ultima lui exclusivitate. spune Orlando Nicoară, […]

Cei doi sunt jurnalişti IT cu ceva vechime în zonă, dar, ca orice jurnalist român de IT, se bazează mai mult pe declaraţii şi pe traduceri decât pe judecata proprie. Cei doi s-au unit şi au produs un articol atât de prost încât un om cu o urmă de bun simţ şi-ar da demisia. Nu […]

Chiar dacă Bogdan Biszok de la Capital îi face concurenţă serioasă, Bogdan Petre este, fără îndoială, jurnalistul IT preferat. Mult peste colegul Adrian Seceleanu, cel care traduce articole pe care nu le înţelege, deşi lucrează de 6 ani pe domeniul ăsta. Bogdan nu se lasă nici el, prestează la Ziarul Financiar din 2008 şi l-aţi […]

V-aţi întrebat vreodată de ce 90% din articolele de pe siteurile româneşti de ştiri sunt nesemnate? Sau de ce nu există editorialişti care să fie scoşi în faţă şi nu ascunşi între tonele de maculatură? Ei bine, există o strategie care funcţionează. Editorialiştii Întâi de toate, editorialiştii nu aduc bani. Ca şi în cazul Huffington […]

Mi-e lene/silă sa citesc despre măgăria Google vs. Bing, aşa că am sărit pe un articol serios din Ziarul Financiar: Gigantul american Google, numărul unu în căutările pe internet, se află în faţa celei mai mari provocări: să scape de armata de "spammeri" de care s-a înconjurat – “numărul unu în căutari” sau “motorul de […]