Cum ajunge un om decent să fie o curvă a companiei…

Foarte mișto povestea expertului care întâi sfidează logica și apoi cedează în fața clientului care nu înțelege ce cumpără.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

20 comentarii

  1. Pe principiul „Vreau sa ies presedinte cu 30 de milioane de voturi.
    -Dar domnul candidat nu se poate pentru ca…
    -Adica cum ba, vrei sa zici ca nu m-ar vota atatia?
    -Nu asta am vrut sa zic, dar stiti…nu suntem atatia.
    -Si cand ne-a oprit asta vreodata Gigele…”
    Logica? Ce-i asta? Doar e oamenii prea pesimisti si zice ca nu se poate. Niste prosti.

    00
  2. every
    single
    meeting

    00
  3. Bre, cum ziceam și la mine, mie la faza cu „That’s the problem, your lines are blue. Draw them with red ink !” mi-au dat lacrimile. Și nu de râs. Memories…

    00
  4. Scopul aici e sa se incheie un contract si sa se agate/prosteasca un client. Problema cu implementarea e aruncata in bratele altora iar un fiasco e oricum vina celor care-l implementeaza pentru ca nu-s in stare sa duca la capat un proiect. Intelegerea clientului, educarea, venirea cu o solutie la nevoile lui, astea sunt povesti. Scopul e sa vinzi si eventual sa iei comision din vanzare si eventuale bonusuri.

    Expertul avea doua variante: sa se certe cu aia si sa zica „pana mea, cautati-va alt expert” si oricum il plasau pe altul in aceeasi ecuatie, sau sa-si dea seama ca oamenii nu ca nu inteleg, ci ca nu vor sa inteleaga si atunci sa se mearga pe pricipiul politicienilor ca nu il doare gura sa zica „sigur ca e posibil, facem exact cum doriti, o sa fie paradisul pe pamant”.

    Din pacate 99% dintre noi oamenii nu suntem in pozitia de forta sa comentam ca nu vrem sa facem ceva, indiferent de consecinte.

    00
  5. Actual, Trist si Adevarat !

    00
  6. Aparent, chiar există oameni care s-au uitat la clipul ăsta pînă la final? Eu era să adorm după 30 de secunde…

  7. @subiectiv esti norocos daca nu stii ce inseamana o intalnire din asta. De aceea nici nu te-a prins filmul.

    00
  8. @Alex Mihăileanu: las’ ca tu bagi Las Fierbinti…

    00
  9. da, dar la sfarsit facturam.. :D

    00
  10. si ce , nu se poate ? :)))

    00
  11. @ionut bine ca platiti TVA

    00
  12. Agentul initial SE FOLOSESTE de logica, nu o sfideaza.

    00
  13. Nu in fata clientului, ci in fata propriei ierarhii, care nu vede decat banul pe care-l da clientul!

    00
  14. eterna dilema: una e ce isi doresc cei de la vanzari, alta spune project managerul si cu totul altceva crede expertul :P

    00
  15. @ionut: ai grija cum si cui facturezi, ca se fac perchezitii zilele astea.

    00
  16. Depinde de vechimea oamenilor in pozitiile alea:
    – HR-ul, sales-ul, managementul se comporta la fel (ilogic de multe ori) si cu un an vechime si cu 10 ani vechime
    – resursa (working guy) e frustrata in primii ani, se resemneaza in urmatorii, intelege si accepta blazat la final
    Caruta merge inainte, cu sau fara boi …

    00
  17. Dobitok. Expertul nu „sfideaza” logica, ci incearca sa o respecte. Restu’ comitetului sfideaza logica.

    00
  18. Sa inteleg ca sunt numai idioti in multinationale

    00
  19. E ciudata logica cu curva, pentru ca unii nu realizeaza ca se comporta ca niste curve cu alti, sau nu vor sa accepte ca sunt tratati ca unele.
    SI nu ma refer doar la acele acte evidente..

    00
  20. Ultima replica este fix ce vrea sa auda orice client :)

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.