Adevăratele reduceri de Black Friday 2014, la resigilate

update3: bun, începem să tăiem comentariilor idioților cu „sigur a fost campanie, n-am nici un argument, dar sigur a fost”. e pierdere de timp să  încerci să rezonezi cu idioți.

update2: Iulian Stanciu îmi spune pe sms că valoarea (reală a) comenzilor de aseară a depășit 1 milion de lei. și că se vor livra toate comenzile. două ore mai târziu au dat și un comunicat.

udpate1: geez, ce idioții sunt românii verzi. cică emag ar pierde imagine dacă nu ar livra. că cel.ro și alții asta au făcut, sunt în faliment săracii de la ce reputație mizeră au.

eMAG au avut o eroare pe site și câteva produse resigilate au avut prețuri derizorii, prilej pentru cei care au fost pe fază să le comande.

resigilate-1 resigilate-2 resigilate-3

(via cg)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

164 comentarii

  1. Bine, ma gandesc ca alea reduse cu 99% mai au macar ambalajul de ele, nu?

    01
  2. Mi-am luat ceva azi de la Evomag. Acolo scrie clar că în caz de erori (inclusiv dacă au introdus greşit preţul) comanda se anulează.

    00
  3. „Eroare”.

    Am luat si eu un S4 cu 2 lei. :)

    00
  4. Auch! Presupun ca isi asuma greselile, deci ferice de cei ce-au fost pe faza!

    00
  5. Sunt curios dacă vor respecta tradiția și vor onora comenzile. :)

    00
  6. Si ei chiar cred c-o sa le dea cineva laptop de 6.000 de lei cu 15 lei? Eu asa le doresc, dar nu cred ca se va intampla.

    Nu stiu de ce se cramponeaza atat cu „au emis factura, acum sa livreze”. Ce, facturile nu se pot si anula? Sau cei care au platit 20 de lei cu cardul, returnare bani si pa.

    00
    • Le vor livra. O sa fie scandal mare daca nu isi onoreaza comenzile, iar emag nu are nevoie sa isi pateze imaginea buna pe care o au. Asta e, isi asuma o pierdere mica (au avut noroc ca eroarea a fost la resigilate, unde nu au jde mii de bucati pe stoc).
      Eu am o comanda cu ridicare din showroom, probabil o sa apar la protv cand o sa platesc cu 10 lei 2tv-uri si o sa astept rest 7. :D

      00
    • stai lejer, slabe șanse. dacă n-au murit cel.ro din cauza reputației, nu mor nici ei.

    • @Po: vineri la resigilate acelaşi produs a putut fi comandat de mai multe persoane, deşi era o singură bucată pe stoc. Sper că au remediat între timp.

      00
    • chiar interesant, cum vor livra acelasi produs comandat de mai multe ori?… o fi primul venit primul servit?… btw pe cg inca n-am vazut pe nimeni sa-si fi ridicat produsele.

      00
    • Le da produse noi. Trebuie sa-si onoreze comenzile rapid, n-auzi?

      00
    • Azi am primit de la emag notebook asus cu 20 lei,m-am numarat printre norocosi.

      00
  7. Iti utilai casa cu 5 lei …

    00
  8. E vreo șansă să le onoreze?

    00
  9. Sa vezi acum anunturi:

    „Vand televizor full HD, 121cm, nou nout, cutie”

    00
  10. Downvote me but,
    Sa ii spui lu’ mutu’ ca a onorat cineva comenzile alea.
    Asta nici macar reclama nu e, e derizoriu ca ai posta stirea asta.
    Ca sa nu amintim de promotiile mizere de la emag.

    00
  11. Nu cred ca le va vinde la preturile gresite. Au mai fost situatii de genul in online.
    Btw, acum au scos toate resigilatele.

    00
  12. Chiar ma gandeam le comanzi si iti vine cu pretul corect ce faci trimite inapoi produsul daca pe site arata ca ii 0.99 un frigider.

    00
    • NOU
      #26

      Teoretic erau obligați să ți-l dea la acel preț dacă plăteai cu cardul. Altfel puteau să zică faptul că a fost o eroare sau îl poți primi la prețul întreg!

      00
  13. Am luat 25 de LED-uri Samsung, sa vedem ce o sa iasa.

    Nu am ce face cu ele, dar la banii astia ce mai conteaza.

    00
  14. Asta imi aduce aminte de episodul cel punct ro si televizoarele la 49 lei.

    00
  15. Uite-l p-asta… https://imgur.com/wWkKevY

    Ce sa le mai ceri?!

    00
    • Taci bai, ca ei deja aveau cuvinte mari gen „instanta”, „sunt obligati sa dea inregistrarile (convorbirilor) in instanta”. Rade judecatorul ala si cu c*rul de ei cand s-or duce sa-si ceara televizoarele cu 2 lei unul. Auzi-l si pe ala de mai sus, el a comandat 25 de televizoare. Romani.

      00
    • s-a umplut netu de cacanari din astia ce vaneaza „promotii” si o ard cu amenintari cu OPCu si televiziunile.

      00
    • bucuria copiiilor :D , nu va fie ciuda ca voi n-ati prins :p

      00
    • NOU
      #33

      Tipul are dreptate, dar dacă ar fi el cel ce ar fi lucrat la site și angajat Dante International??? Mai zicea așa! Hai… Că poate mai comanzi, însă să ne gândim și la acei angajați de acolo! Poate au copii de întreținut, familii și salarii de 700 lei!

      00
  16. Nu vreau sa ma gandesc la cel ce a facut greseala asta sau poate e o eroare de sistem

    00
  17. update: Iulian Stanciu îmi spune pe sms că valoarea (reală a) comenzilor de aseară a depășit 1 milion de lei. și că se vor livra toate comenzile.

    • Nu mai face bre d-astea, ca pun astia botu’ si mai rau, se vor lauda si rudelor, prietenilor si colegilor de la munca. Se va raspandi ca un virus.

      00
    • Nu-ti mai trimite un sms sa-ti spuna daca se incadreaza sa livreze blackfridayurile pana joi? :D

      00
  18. Nu zic ca nu e naspa, dar am si o intrebare, Amazon sau Walmart daca pun pe site ceva cu promotie de -99% si omul comanda, voi ce credeti ca fac aia, pai stiti, ne cacam pe noi, site emag.ro vanzari de 150 mil lei intr-o zi, nu suntem in stare sa ne administram un site, ne cacam pe noi. Vrei sa fii mare, vrei sa te diferentiezi de restul de comert online din Romania, ciocu mic(profiti cat poti de chestia asta, faci PR, bagi niste stiri bomba la TV cum ca iti onorezi comenziile) si concediezi niste oameni responsabili, parerea mea.

    00
  19. NOU
    #43

    Cum ar lua romanu’ televizoare si frigidere cu 0,99 lei! Fara sa munceasca, pe spinarea altora, care au gresit saracii, si daca onoreaza probabil vor plati ei din buzunar…
    https://www.youtube.com/watch?v=CrqyBhUqIE4

    00
  20. Poate nu a fost eroare ci intentionat. La pretul unor produse care cam stateau nevandute o sa vorbeasca toata presa si netul despre ei ca sunt seriosi nu ca altiii… si de acum multi o sa caute la resigilate poate mai gasesc o eroare din asta

    00
  21. o fi fost sau nu tehnica de marketing, nu mai conteaza. conteaza ca emag a facut black friday. e drept, au facut duminica seara, dar au facut.
    Lasand gluma la o parte, 1157000 lei e o suma destul de importanta, nu maruntis.

    00
  22. e haos mare la eMAG zilele astea. ca niciodata.

    00
  23. Nu cred in eroare. Doar la resigilate!? A naibii baza de date a ramas blocata pe cheia de „resigilat” :-)

    00
    • Daca intr-adevar ar lucra in domeniu n-as spune asemea tampenii..

      00
    • @dan: chiar lucrez in domeniu iar ce am zis eu mai sus era o metafora. Pe data de 23 emag-ul modifica pretul la resigilate (sau asa stiam eu). Mi-e greu sa cred ca au gresit un script sau procedura in care au facut un update pentru reduceri cu procent de 99% fata de pretul normal (sau poate au setat direct pretul). Totusi, mi-e greu sa cred ca nu au verificat si rezultatele. In plus, chiar nu vreau sa cred ca nu exista proceduri sau triggeri care te anunta ca diferentele de pret sunt prea mari. In plus orice alterare a bazei de date se face pe un mediu de test, se verifica si abia apoi se propaga pe mediul live. Emag a aratat ca are capacitatea tehnica de a face fata la orice situatie grea (vezi blocajele de Black Friday), mi-e greu sa cred ca au gresit chestii elementare.

      00
    • facem așa. tu te uiți prin casă după un produs pe care l-ai luat cu 1.000 lei acum un an. l-ai vinde cu 1 leu?

    • @Vali: ai dreptate, in nici un caz n-as face asa ceva. Dar eu nici nu umblu cu atatia bani cati au ei (de ce sa nu recunoastem, Emag-ul chiar este un punct de referinta in online-ul romanesc). Daca ar fi dupa mine l-as baga ca studiu de caz in facultate (domenii ca marketing, IT, altele).

      00
    • mă, vorbim de 200.000€. e o campanie cam scumpă. de banii ăștia cumpărau media de le ieșea pe nas.

    • @vali da si nu.
      1. De 200k iepuroi cumparau media, dar nu garantau vanzarea de resigilate.
      2. Nu costau 200k. Costul lor este pret de achizitie + cost logistic + cost de depozitare, care in prima faza era mult mai mic decat 200k. DAR, costul de depozitare creste de la o zi la alta la stocuri nevandabile, plus ca era nevoie de spatiu pt retururile de BF.

      Parerea mea este ca deja bugetasera resigilatele astea, ar fi preferat sa le distruga ca sa nu mai piarda bani cu depozitarea lor, insa un marketing genius s-a gandit sa faca campanie de banii aia. Sa nu uitam de resigilatele pe care nu le cumpara nimeni (pixeli defecti, produse usor stricate, tablete de 50 de lei).

      00
    • asta e valoarea lor de resigilate. că se vor fi vândut mai greu, da.

    • @vali plus ca mai e o chestie pe care a punctat-o Costin foarte bine. Creeaza un precedent pe care nimeni in afara de emag nu poate sa il livreze. Cati altii au facut „greseli” de genul asta si nu si le-au asumat?

      Acum de fiecare data cand un competitor va face o „greseala”, emag va fi dat drept exemplu, pt ca ei le-au livrat. Iar asta valoreaza mult mai mult decat valorea de vanzare a produselor.

      00
    • știu, asta a fost și motivul pentru care au făcut-o. dar fii convins că au făcut-o pentru că aveau de unde. dacă ar fi fost in situația cel.ro sau evomag, nu puteau să o facă.

    • Normal! Nu le plang de mila, stiu ce e in spatele lor, incerc doar sa punctez faptul ca pt ei 200k euro, valoarea de vanzare a unor produse greu(ne) vandabile e mizilc fata de Esca care iese pe post si zice de TV-uri de 1 leu..

      Plus word of mouth (m-a sunat maicamea din belgia sa ma intrebe daca am cumparat TV la 1 leu si eu nu stiam despre ce e vorba in conditiile in care lucrez pt 2 magazine online si sunt in discutii sa intru in emag marketplace cu unul :D)

      00
    • greu vandabile e o afirmație grea, bazată pe nimic.

  24. Gata, te-au banat. Tradatorule!

    00
  25. M-au sunat la loc. Comanda va fi onorată.

    00
  26. trebuie sa ai un caracter special sa te bucuri de gresala altuia

    00
    • Exact, genul care în loc să-ţi spună că ţi-a căzut portofelul, se bucură că n-ai observat şi şi-l poate însuşi.

      00
  27. daca prima oara acum cativa ani a fost o greseala, acum sigur nu a mai fost.

    00
    • ești tu sigur? pe ce se bazează siguranța asta?

    • trebuie sa fii incompetent sa repeti aceeasi greseala(si inca una cu potential alarmant) a doua oara. iar emagul e un performer, nu ar fi ajuns unde e acum fiind incompetent.

      asta asa, neintrand in detalii tehnice, ca sa ramana o mica speranta pt cei care chiar vor sa creada.

      00
  28. suma e salariul unui director pe un an, sau pe cateva luni,
    nu este asa mare la prima vedere,

    00
  29. Cam prea dese greselile astea la emag, sa fim seriosi pentru 250k euro valoarea acestei asa zise erori baietii si-au facut iarasi super reclama ;). Cate spoturi pe Pro Tv cumparau cu 250k euro?

    00
    • cumpărau media pe toată presa (tv, radio, print) pe 2 luni de banii ăia.

    • Bravo lor, dar hai sa nu facem pe prostii sa credem in „erori” din astea.

      Chiar daca cumparai toata media timp de doua luni nu ar fi fost acelasi impact care il are si il va avea de acum inainte (mult timp) aceasta „eroare”.

      00
  30. Cred ca la ora asta aproape toata lumea si-a dat seama ca este doar o strategie de marketing. Una destul de ieftina, pentru ca pierderea emag nu este de 1,1 milioane lei. Valoarea produselor este de 1,1 mil lei in situatia in care ar fi fost noi. Avand in vedere ca erau resigilate (pun pariu ca marea majoritate aveau defecte care le impiedicau sa fie vandute la o valoare apropiata de cea reala) si ca nu erau modele foarte cautate (vezi laptopurile ultraportabile cu touch si alte balarii), cred ca de fapt au renuntat la 400.000-500.000 lei. E o stategie de marketing care le-a adus expunere peste tot in media, ziare, net, tv cu o suma in jur de 100.000 euro. BRAVO!

    00
    • poate explici de ce e idiot si care e problema ca imi exprim parerea si in alte locuri

      00
    • Poate ca am dreptate, poate ca nu. In cel mai rau caz concluzia mea poate sa fie gresita… Chiar si asa un minim de respect pentru cititorii blogului tau ar trebui sa te impiedice sa ii jignesti si sa folosesti cuvinte gen idiot (vezi si comentariul lui gabi)

      00
    • nu poți să ceri respect fără să oferi respect. tu ai jignit primul pe toată lumea, cu inepțiile tale.

    • ai postat acelasi comentariu idiot pe 2 forumuri și aici. bravo.

    • Comentariul nu era adresat nimanui anume, era doar expunerea unei pareri, nu am jignit pe nimeni. Sunt de acord ca exista persoane care considera jignire exprimarea oricarei idei care este opusa celei proprii.
      „tu ai jignit primul”… asta este justificarea ta pentru a ma jigni???? Destul de pueril, ma asteptam la un argument solid. Consider discutia incheiata, nu merita efortul.

      00
    • incearcă pe viitor sa gândești inainte de scrii. s-ar putea să te ajute mai mult.

    • Man has a point, nu stiu de ce esti asa incapatanat Zoso :P

      00
    • n-are. face niște presupuneri de pe urma cărora trage o concluzie pe care el o crede validă. dar daca presupunerile lui sunt false, și concluzia e.

    • Presupuneri sau nu, nu poti sa negi ca strategie de marketing e mult mai logic si probabil decat „eroare”. Nu mi se pare ca vreouna din presupunerile lui e .. (scuze nu gasesc cuvantul in romania) far-fetched.
      E clar ca e si in interesul celor de la emag sa spuna ca e eroare („Vai, a fost o buba la sistem dar noi suntem baieti buni si ne tinem de cuvant si livram”), doar nu or spune ca e doar o strategie de marketing menita sa prosteasca romanii. Romanu’ e tolomac rau cand vine vorba de sansa de a castiga ceva. Si-ar vinde si un rinichi cu 50.000 euro daca ar putea cumpara altu de pe emag cu 40.000.

      00
  31. Acum au mărit preţul pe anumite produse pentru a recupera?
    Un tv LG Full HD LB5500 l-au avut în septembrie la apariţie la 2000 ron, apoi a început să scadă până la 1699 ron, de BF l-au dat la 1399 ron şi duminică la fel, astăzi este iar la 1999 Ron fix ca la apariţia lui în magazine.

    00
  32. m-a sunat curierul ca vine pana in ora 2

    am luat un galaxy S5 cu 3 lei si o plasma samsung de 121 cm cu 4 lei

    de acum stau in fiecare seara geana pe emag

    00
  33. citez de pe cg: Whitpaint „Le.am ridicat. 2 laptop.uri. M.a felicitat acel tip Leonte, care mi.a spus ca sunt tare norocos. Pun poze cand ajung acasa.”

    00
  34. Sectiunea resigiliate a disparut :))

    00
  35. Vezi ca te-a citat ProTV/Mediafax. :D

    00
  36. bai astia chiar le livreaza :))
    ptiu ce ma oftic :(

    00
  37. Zoso, daca ai apucat sa faci print screen-urile, ai cumparat si tu ceva ?

    E posibil ca emag sa fi dat drumu la 50-100 de produse care erau in depozit de 3 ani pe preturi de 1-2 lei ca sa mai capete o portie de atentie dupa BF. Cu toate astea, greseala de 250.000 euro pt emag, este exclusa. Sa fim seriosi, vorbim de o echipa de zeci de programatori si o aplicatie de gestiune si vanzare dezvoltata cap coada, nu de o eroare in opencart, magento, plus ca eroare sa nu fie sesizata si sa mearga vanzarile 3 ore si jumatate iar e exclus. Pai eu comand de la emag acum si in 5 min un operator proceaseaza comanda si coletul incepe sa fie pregatit ca sa-mi ajunga diseara cu DPD. cu toate astea nici un angajat/operator/call center emag nu s-a sesizat asupra problemei care a durat 3 ore si jumatate.

    O poveste frumoasa pentru credulii care se vor muta pe emag si vor sta cu orele in fiecare zi. Eu cred ca emag implementeaza marketing 2.0 !

    00
    • ești idiot? produse de 3 ani? galaxy s4, vechi de 3 ani? televizoare 3d, vechi de 3 ani? da, ești idiot.

    • Omule, vorbeam generalist. Au avut 1000 de galaxy s4 la 1 leu ? O singura bucata si in rest multe alte produse mai vechi sau mai noi. Normal ca trebuia sa existe si cateva produse f.comerciale ca sa dea titlu frumos unei stiri: Galaxy S4 1 leu suna bine.
      Tu esti exact targetul principal pt care emag a facut asa ceva, ai 5 taburi deschise pe bloguri/forumuri si site-uri de stiri cu si despre acest subiect si 3 zile o sa vorbesti numai despre asta, desi nu iti aduce nici un avantaj.

      Pune acum o comanda pe emag, in maxim 10 minute primesti mail ca, comanda a fost confirmata de un operator (MANUAL). 3 ore si jumatate nici un operator nu sesiza problema vis-a-vis de 700 de comenzi in valoare de 3 lei ? Sa fim seriosi, nu mai haliti toate tampeniile.

      00
    • deci din 780 comenzi, a fost un galaxy, un televizor 3d și restul produse de 3 ani, care s-au dat ca pâinea caldă. pare plauzibil.

    • Emag a devansat de anul trecut Black Friday-ul. Stii de ce ? de Foame si de Caliceala pe romaneste. La cat de calici au fost ca au facut asta (in special anul trecut – pt ca anul asta s-a aplicat efectul de turma si toata lumea a facut pe 21), au devansat o zi preluata care este pe wikipedia, bloomberg si nytimes ….etc datata clar 28 noiembrie pt anul 2014, crezi ca „haleau” o pierdere de 250.000 euro asa .. in 3h, intr-o seara, dintr-o prostie? Se folosesc de notorietate, si din cauza asta pe multi ii pot face sa creada orice. E o strategie de marketing f.buna.
      Intram aici, ca sa ne exprimam si sa ne batem in opinii si argumente, nu sa ne jignim si sa salivam pe tastatura … mama, imi utilam o casa cu 30 lei.
      De exemplu, ai idee cam cate zeci de mii poate sute de mii in bugete de seo iar fi costat pe emag, sa creasca in analytics pentru SEO de ex: average time on site ? si ce impact pozitiv major o sa aibe pentru ei faptu ca 10.000 de oameni se vor muta la propiu pe emag, dand pentru urmatoarele 2 saptamani zeci de refreshuri.

      Nu sunt hater, Emag sunt foarte buni, si clar au un departament de marketing f.f.bun, bravo lor !

      00
    • @zoso
      Cand iei aparerea emag-ului cu atat inversunare arati exact la fel ca mircea badea cand explica cum voiculescu e nevinovat…exact la fel.
      Bine,e putin fortata comparatia pentru impactul emotional. :))

      00
    • mihai, eu nu iau apărarea emagului, nu plătesc pentru asta și nici nu cred ca au nevoie. eu duc o lupta pentru civilizarea românului. pentur eradicarea comportamentului panicard și a tâmpeniilor.

    • @@zoso

      Si Preafericitul duce aceiasi lupta pentru „civilizarea romanului” cand ii spunem sa se duca in ma-sa cu D-zeii lui cu tot. Dar el nu, BATMAN.. BATMAN, veniti la Biserica, exista Dzeu!

      „Civilizarea romanului” se face cand acesta va gandi, nu cand va lua de buna o tehnica comerciala folosita de emag ca asa a auzit la zoso pe blog. Sa fim rezonabili…

      00
    • @zoso Duci lupta asta tot timpul, dar parca la fazele astea cu emag-ul ai un patos neobisnuit. Orice om are dreptul sa fie rezervat fata de ceea ce s-a intamplat atata timp cat personal n-a luat parte la eveniment, respectiv n-a comandat/primit nimic. Asa ca isi dau cu parerea din pozitiile lor de comentatori de blog, forumisti si clienti fideli emag, nu e ceva de condamnat, nu e o panica generalizata, e doar o incercare a tuturor sa se convinga ca ceea ce s-a intamplat este ori asa cum s-a prezentat, o greseala, ori o strategie. Nu exista nicio dovada nici a faptului ca a fost o greseala, nici a faptului ca a fost o strategie, atata doar ca aparent pozitia emag e mai oficiala decat parerea unor anonimi pe internet.

      00
      1. patosul meu e dat de faptul că toți gargariștii păreriști habar nu au ce inseamnă 200.000€ și cât inseamnă asta din profitul unei firme. de asta mă deranjează.

      2. nu a fost strategie. comunicatul de presă e scris pe genunchi, oamenii de ieri din callcenter nu știau dacă produsele vor fi livrate, anul e greșit in comunicat, categoria resigilate a dispărut de pe site. asta nu sună a strategie.

      3. băiatul ăsta pare că știe ce zice https://imgur.com/btR47Dd.png

    • zoso, tot blogul tau e plin de linkuri profitshare-emag, pe langa asta ai postat poza cu e-mailul cu oferta BF primit noaptea de la emag, nu ai cum sa fii obiectiv si credibil in discutia asta, e clar ca emag e un canal de venituri pt tine si vei blama toate comentariile ce contesta stirea.

      00
    • nu înțeleg. ce câstig dacă susțin altă părere decât a ta?

    • bani. esti top bloggeri si respectiv o mica rotita in industria de marketing a emagului

      00
    • ok, că să nu zic ca ești idiot, reiau intrebarea, deci imi dau bunăvoința: ce câștig eu dacă susțin că a fost o eroare umană/tehnică și nu o strategie de marketing, dat fiind că în ambele situatii oamenii își vor primi produsele?

    • Sunt 100% convins că a fost o greşeală/eroare neintenţionată. Dar referitor la ultima întrebare a lui Vali, „ce câștig eu dacă susțin că a fost o eroare umană/tehnică și nu o strategie de marketing” sunt de părere că ar avea un câştig de imagine. Ar da peste nas concurenţilor care în asemenea cazuri anulează comenzile. Însă nu vor minţi pentru că se va afla şi apoi şi-o iau ei peste nas.

      00
    • nu, era vorba de mine. ce câștig eu, vali petcu.

    • A, scuze, mi-a scăpat. E greu de urmărit un monolog lung în care vorbeşti cu pereţii…

      00
    • ai și tu dreptatea ta. dar uite, peretii are opinii. peretii nu vrea să fie jigniți. peretii se supără. pereții face presupuneri.

    • Zoso – Indiferent de ce spui, n-ai nici o resursa prin care sa poti demonstra veridicitatea advertorialului tau. Noi, toti cei de aici ne putem da doar cu parerea momentan. Asa, pot si eu sa postez ca am primit 7 frigidere si 2 laptop-uri, ba mai mult, modific in chrome prin inspect element in 2 min ultima confirmare de comanda din mail de la emag si trec acolo ca am cumparat 100 de tv-uri ieri, pe 2 lei si in plus nu fac poza, fac video ca sa fie mai vero.

      Asa cum s-a mai intamplat si in alte firme, in alte tari, e posibil sa apara peste 1 an de ex, terti colaboratori de genul – angajat Fan Courier care sa posteze ca in borderoul Fan Courier din perioada 23-24 noiembrie apar doar 60 de colete cu ramburs sub 10 ron, si sa vedem atunci solutiile de marketing – emag.

      In plus, toti cei care nu sunt de acord cu tine sunt: idioti, pereti, gargaristi .. samd. Cred ca cel mai bine ar fi sa scoti commenturile. Tu sa postezi, tu sa iti dai cu parerea.

      00
    • am mai zis asta, dar vorba lui sakura, vorbesc cu pereții. voi porniți de la niște presupuneri pe care nu le puteți dovedi și care adesea nu au nici logică și ajungeți la o concluzie pe care voi aveți pretenția că este adevărată. ea nu este. eu poți să îți fac un calcul, pot să ți arăt în particular niște sms-uri, pot pune capul la contribuție. de aia consider că concluzia mea e veridică. asta e diferența.

      iar cu advertorialul, plm, am intrebat mai sus ce câștig daca susțin o variantă și nu alta și nimeni nu a vrut sa imi explice cum fac bani doar cu una.

  38. Eu am luat de la domo doua expresoare , urma sa primesc comanda si aseara primesc mesaj ca a fost anulata comanda din lipsa de stoc. Deci?

    00
  39. eu nu cred ca e greseala chestia de pe emag. e doar PR, advertising de 1 mil de lei.
    valoric inseamna 25-30 de difuzari spoturi la TV in ore de maxima audienta. efectul „greselii”, insa, e mult mai puternic in randul consumatorilor. daca „greseala” se producea la produse noi, poate era altceva…
    stirea asta a fost preluata gratuit de toata presa, plus ca facebook-ul vuieste de „ce teapa si-a luat emag-ul”. foarte tare ideea de reclama, anyway

    00
  40. Interesant cum se face, comenziile de 1.99 ron vor fi livrate inainte celor pe care oamenii chiar au dat bani! Foarte tare… arata respect si conduita tipic romaneasca!

    00
    • +1 la asta. Ala cu 3 laptopuri la 2 lei bucata se pare ca le-a ridicat deja. Astia mai fraieri care au cumparat vineri… sa mai astepte, da-i dracu’.

      00
  41. Singura problemă pe care o văd este că unii au luat 10 telefoane cu 1 leu bucata şi Emag nu are nimic împotrivă, iar oameni care au luat 2 SSD la 99 de lei prin BF sunt anunţaţi că nu au voie să cumpere decât un produs şi li se scoate un produs din comandă.

    00
    • Probabil aia a fost o conditie idioata de Black Friday.

      00
    • – la treaba cu resigilatele nu era trecut nicaieri vreo limitare, la BF era stipendulat clar in regulamentul BF cum ca ai dreptul la 1 singur produs/cont. treaba asta parca s-a aplicat si anul trecut(daca nu ma insel).
      – daca totusi voiai sa iei mai multe ssd-uri, puteai sa-ti faci mai multe conturi la ei

      00
  42. Cisco Catalyst 2960 ei zic era pe la 11190 lei adica pe la 3300$, daca cauti online pe us gasesti pe la 300-400$.
    Din 1.1 milioane cat au declarat ei banuiesc ca valoarea reala ar fi fost undeva pe la 100.000 euro , dar a fost cea mai buna strategie de marketing. Cati nebuni or sa fie de acum incolo pe emag sa tot dea refresh ca poate prind ceva la discount si ca emag sunt seriosi si livreaza.

    00
  43. 1) Crezi ca „eroarea” a fost pe bune?
    2) Crezi in Mos Craciun?

    Nu-i nevoie sa raspunzi. Stim cu totii raspunsurile.

    00
  44. Profitu de BF a fo asa bun incat si-au permis un astfel de troll…

    00
  45. Poate aveau pe stoc toate astea si vroiau sa scape de ele… si uite asa au scapat, ce-i chiar asa greu de inteles?

    00
    • mergeti la un hypermarket si vedeti ca peste tot sunt reduceri mari la chestiile care tin ocupat raftul degeaba, e logic sa faci asta… diferenta e ca acolo iti iei cizme si aici electrocasnice, pentru noi exista diferenta pentru ei nu… e mult mai profitabil pe termen lung sa scapi de rebuturi (chiar si gratis) decat sa le ti pe raft pana intr-un final le arunci… PS: Bv lor daca au reusit sa-si faca reclama cu asta, +1 puncte bonus!

      00
  46. NOU
    #130

    Confirm ca am primit acum 20 de minute de la emag un expresor, un o combina frigorifica, o masina de spalat, in monitor full hd, un procesor i7, o placa video si un telefon htc. Am platit inclusiv transportul 67 de lei pe ele.

    00
    • exact ce zicea.. cei care au dat bani pe produse vineri, da-i ma-n puma mea…

      00
    • un screenshot cu pagina de comenzi de pe emag poti sa dai ? asa sa se mai calmeze spiritele macar.
      sa se vada clar produsele si strea comenzii.

      00
    • Adică stai, ai comandat atâtea şi te-au mai pus să mai plăteşti şi transportul? Nişte nesimţiţi. Eu în locul tău refuzam să preiau comanda.

      00
    • @Sakura: sau poate a fost doar o exprimare mai nefericita, iar Sorin poate nu voia sa se planga ci sa transmita faptul ca pretul total al achizitiilor + transportul = 67 RON. Dar e mai simplu sa facem misto, nu?

      00
  47. din ce am înțeles, lui radu i s-a confirmat că a fost o greșeală și nu o campanie. deci vă puteți opri.

    • Tare asta! Tu crezi ca daca un reprezentant eMag a confirmat ca este o greseala,noi trebuie sa punem botu’ si sa credem,nu?
      Hai bre las-o-n balta ca macane!

      00
  48. Ma, eu de fiecare data cand am vazut produse cu preturi atat de reduse (aproape imposibil de reduse), mi s-a facut mila de operatorul din spatele serverelor, ca poate va trebui sa plateasca din banii lui greselile.
    Sa inteleg ca am fost „fraier” ca nu am profitat de niste produse moka?

    00
    • Un simplu operator din spatele serverelor nu prea are cum sa plateasca toata paguba, sa fim seriosi. Mai mult ca sigur va fi sanctionat (personal, l-as concedia pe loc).

      00
    • Exista un fel de pret minim in mintea fiecarui om. Nu pot da 500 de euro pe un laptop, dar eu „simt ca face” (imi permit, adica), sa dau 250, sa spunem. Daca apare cu 250, il iau cu doua maini.
      In momentul in care el apare cu 4 lei, bunul simt ar trebui sa traga un mic semnal de alarma.
      ––––
      Eu sunt din Vaslui. La noi mai apar in piata mere cu 0,5 lei. Bunicele. Maica-mea nu cumpara, sau daca se apuca sa cumpere, lasa mai multi bani. A spus ca i se strange inima sa vada taranii ca vand asa ieftin. Si nu suntem bogati, e doar o batrana pensionara, de 71 de ani, cu probleme cardiace. Numai ca stie valoarea muncii.
      Cam asa e si cu emag si produsele lor la 1 leu. Eu personal nu as putea profita de o greseala de felul asta. Mi-e mila, nu ar fi fair-play.
      dar daca nu a fost greseala, trebuia sa stim, poate trebuia sa lase media sa spuna „Incredibil! Produse la 1 leu!” Tot reclama gratuita era si fara sa o intituleze „accident”.

      00
  49. Eu sunt curios cati dintre cei care au profitat de aceasta eroare, in conditiile in care ei ar face o greseala la job, ar accepta sa plateasca pentru eroare sau ar face orice sa bage gunoiul sub pres sau sa dea vina pe oricine altcineva.

    00
  50. Mă întreb dacă n-ar fi o idee bună ca pe viitor în asemenea cazuri în loc să livreze produsele, să-l premieze pe primul care le semnalează o eroare…

    00
  51. Oare pe 28 mai face emag black friday?
    Ce credei

    00
  52. la flanco am patiit la fel
    aveau adaptoare wireless la 0 lei
    am comandat 50 de bucati si imediat m-au sunat cei de la flanco sa imi spuna ca au fost erori la site si vor putea sa imi livreze produsele la pretul de 59.99 ron bucata

    am trimis si petitie la opc si nu am rezolvat nimic

    cititi O.G 99/2000 ART 32(1)
    COMERCIALIZAREA LA ACEST PRET ESTE INTERZISA

    deci emag ar fi putut sa spuna de aceea ordonanta si nu pierdea nici bani si nici clienti

    asa cum se spune, 1 milion de lei paguba intra in reclama gratuita

    00
    • Bine ca nu ti-ai deschis magazin de adaptoare wireless, daca comandai 1 poate o primeai :))=)) dar 50, serios ;))=))

      00
  53. Imi este mila de acel angajat(daca e un angajat care a gresit)… Va fi sclav pentru restul vietii la emag… sper ca a fost doar o campanie de cacat.

    00
  54. Cum ma sa fie greseala cand ei au facut si in 2010 acelasi lucru, daca era o greseala era reparata in cateva minute nu ore, nu mai fiti asa naivi.

    00
  55. pana la urma o sa aiba efect de bumerang mizeria asta..

    00
  56. Un link cu factura? Ca sa nu se mai agite nimeni.

    00
  57. ce pierdere de timp e să rezonezi cu idioții care au păreri sigure, bazate pe nimic.

  58. Ce pierdere de timp este să te trezești la 5 dimineața, să comanzi de pe emag, să faci PLATA ONLINE și să aflii că produsele comandate duminică au ajuns, iar ale tale stau încă la magazin. S-au pregătit de au rupt cu BF anul ăsta. Personal am văzut ieri la ora 12 o duba de la Fan Curier care mai avea în ea doar 2 mașini de spălat și nimic altceva de livrat. De ce naiba restul produselor vin cu DPD si Cargus și mașinile de la FC umblă goale ???

    00
  59. Zoso, urmaresc postarile tale ca o revista de varietati.
    Iti dai cu parerea si despre una si despre alta. E fun cand sunt plictisit.

    Insa, insinuand ca este cu adevarat o ‘greseala’ a emag si urmarind comentariile negative pentru a le contrargumenta nu e chiar fair pentru cititorii tai care mai si gandesc putin.

    Este o campanie de PR a e-mag.
    Nu stiu daca tu ai luat ceva $ pentru a dezvalui sms-urile transmise cu disperare de dl Stanciu dar sa stii ca nu trebuie sa-ti desconsideri cititorii… si cut the bullshit cu ‘greselile’ emag.

    In sprijinirea afirmatiilor mele vine coada de 10-15 persoane care fac returiri la emag in orice moment. Cine a fost la showroom la ei stie ce zic.
    Se aduna lejer sute su mii de produse pe luna.
    Cele testate ca si bune sunt probabil resigilate si revandute.

    Hai sa mai taiem coada la marmota…

    00
    • la momentul luării decizie, da, a devenit o campanie de piar. dar inainte de asta a fost o greșeală.

      „sms-urile transmise cu disperare de dl Stanciu”
      aici ești muist.

      „nu trebuie sa-ti desconsideri cititorii”
      n-o fac. majoritatea care sunt așa aerieni sunt cititori noi.

      „Nu stiu daca tu ai luat ceva $”
      nu am luat. nu iau bani ca sa fac jurnalism. dacă mă citești, ai fi știut asta.

  60. Am avut sansa sa fiu pe faza , am comandat ce am putut dupa ce mi a trecut starea de soc ;) am anuntat si pe altii , au cumparat si ei . Am cautat imediat vreo stire pe net despre ce se intampla …Desigur , cine avea timp atunci de scris !!!:)) am gasit in schimb stirea aici dimineata , multumesc !
    Am fost contactat ieri de Emag sa imi spuna ca toate comenzile vor fi onorare .

    Astept livrarea produselor :)

    00
    • Sper să aibe cineva sansa de a fi pe fază când vei uita vreodată uşa de la casă descuiată când pleci de acasă. Şi să care tot ce poate. Ba chiar să anunţe şi pe alţii să vină şi să-şi tot de ce au nevoie ori ba, doar pentru că e gratis.

      00
  61. Nu e discriminare? Eu de ce sa nu cumpar cu un leu un produs de cateva mii de lei, daca si altul a cumparat cu un leu? Cu ce e mai presus el decat mine?… gandul multor idioti.

    00
  62. Pierderea Emag ar trebuie calculata la pretul de achizitie, nu la pretul de vanzare…

    00
  63. NOU
    #160

    @ Vali
    Exista o vorba (proverb) la romani.
    „Când doi îţi spun că eşti beat, du-te şi te culcă”
    Te-ai insurat cu o cu_rva frumoasa „senzuala” deşteapta numita Emag.
    Ea te inseala cu oferte „erori” cand nu te astepti.
    Si tu crezi in nevinovatia ei. Ba chiar ii tii parte.
    Vede/stie tot satul ce face Emagul tau numai tu nu (vezi) crezi.
    In concluzie esti mare idiot, ca toti indragostitii,
    atunci cand insinuezi ca este cu adevarat o ‘greseala’ nefortata a Emag.
    Asta e ca si cum ti-ai prinde nevasta in pat cu altul si ea spune:iubi nu e ceea ce crezi /vezi, este o eroare de sistem :-)) .
    PS: subscriu @edw cu coada la emag la retururi. Da e plin.
    Eu am comandat un robot de bucat,de BF la Emag si nici azi nu a sosit.
    Iar o alta comanda cu 2 produse,de BF la Emag ghici ce ? A sosit coletul cu un produs…
    Reclamatii etc la Emag / FunCurier …pana la urma s-a rezolvat.
    I

    00
  64. Resigilate EMAG defecte
    Pe 27.11.2014 am cumparat o imprimanta resigilata de la EMAG comandata online si am ramas pagubit. A ajuns cu 1 zi intarziere fata de angajamentul EMAG si curierului CARGUS. Integritatea imprimantei este OK dar imprimanta este defecta iar peste eticheta cu seria originala este o alta hartiuta autocolanta pe care scrie cu pixul seria de pe certificatul de garantie. Oferta spunea ” prezinta urme fine de zgarieturi pe suprafata lucioasa, cartusele sunt desigilate si s-au listat doua pagini”. Am trimis catre EMAG sesizare dar nu am primit nimic. Fisierul video se poate vizualiza aici: . Zilele trec iar neconcordanta seriei spune multe. NU ESTE NEATENTIE, CI INTENTIE.

    00
  65. Domnilor sa va explic exact cum sta treaba. Partea cu greseala de postare a preturilor a existat si va mai exista dar dansi au transformat aceasta greseala in marketing.
    Eu am avut o situatie similara in care eronat am castigat 80 lei de pe urma unui produs returnat si am fost sunat in 2 zile de catre ei ca sa produs o greseala si ma roaga sa returnez suma ca sa nu se ajunga la solutionare pe parte juridica!!! Asadar ei sa calicit la 80 lei si la 1000000 au inchis ochi avand in vedere ca legea ii permitea sa anuleze comenzile. Ce au facut dansi arata lipsa de respect fata de cumparatorul care face eforturi sa chibzuiasca banii cu lunile pentru a comanda produse la preturi reale

    00
  66. NOU
    #163

    A fost CLAR o manevra interna ca sa poata profita rudele, apropiatii si cunostintele.

    Ai luat tu ceva la 1 leu? eu nu. Nimeni nu a luat. Decat cei care stiau dinainte.

    A fost si o manevra in acelasi timp de imagine „livram toate comenzile” destul de desteapta, sa zica ghiolbanu. „uite ba ce seriosi se dau astia si livreaza comenzile”.

    Intre timp noi platim reduceri la preturi dea crescute cu cateva zile, saptamani inainte.

    naspa emag

    00
  67. Am vazut pe net mai multe firme care vand produse resigilate. Eu am cumparat de la dcsh outlet – http://www.dcsh.ro un robot de bucatarie si o placa de baza, robotul a fost ok, doar o zgarietura, insa placa de baza a fost fara accesorii, nu a avut placuta din spate care se monteaza pe carcasa. Probabil este o loterie si acolo, insa daca, cumperi cu 60% reducere nu imi pare rau. Eu cred ca aceste produse resigilate au mici defecte vizuale gen zgarieturi sau lipsa ambalaj etc. si se merita daca reducerea este pe masura .

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.