Romtelecom şi ProTV S.A. au ajuns la un acord

the-transporter-1După câteva zile de negocieri, ProTV S.A. au renunţat la pretenţiile de 12 milioane pentru retransmiterea canalelor pe care le deţine, acceptând aceeaşi sumă ca şi până acum (4 milioane). Preţul pentru abonamentele Romtelecom va rămâne la fel.

Întâmplarea marchează o pierdere importantă pentru ProTV S.A. Au încercat să se ia în coarne cu unul dintre cei trei mari cablişti şi a pierdut, pentru că cabliştii pot găsi alternative, televiziunea nu prea, iar istoria ne-a învăţat că oamenii nu se vor muta în număr prea mare de la un operator la altul de dragul unui post (mai ţineţi minte strategia Intact-RDS?).

Să citaţi sursa, da? :)

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

44 comentarii

  1. Sunt curios ce se va intampla cu posturile pe care Dolce le introdusese in grila pentru a inlocui canalele Pro-ului. Unele dintre ele erau promitatoare si multi se bucurau de obositul HBO introdus in grila de baza. Cum ar fi ca din 9 Ianuarie sa se trezeasca o alta serie de nemultumiti care sa ceara scoaterea canalelor Pro-ului din grila si pastrarea modificarilor din prezent?

    00
  2. Sa zicem ca istoria cu mutatul se aplica doar „fanilor” A1 si Compania, pe ei, la modul cel mai sincer, ii vad mutandu-se la alt operator de dragul dejectiilor debitate.

    00
    • @miluch: s-ar putea să existe surprize şi aici. la un milion sau câţi naiba sunt de microbişti, gsp tv aveau o audienţă minusculă.

  3. E ca în filmul ăla, În genunchi mă-ntorc la tine! Totuşi, să ceri, de la un an la altul, triplu, nu face parte din stilul de negociere a lui Sârbu. O fi fost altcineva care a luat decizia?

    00
  4. Sursa? Stirile ProTv , acolo s-a auzit prima data.

    00
    • @George: nu. sursa sunt eu. cele două companii au trimis două comunicate care spun că s-au înţeles. ori, informaţia pe care o citeşti aici e alta.

  5. Adică îmi vor apărea iarăși în grilă prosteve, cacasa etc? Fuck! Iubesc grila actuală cu comedy central, BBC, shorts.

    00
  6. Scuzele mele atunci, am citit printre randuri. Totusi… nu stiu daca sa fac o legatura intre Dolce vs Pro Tv si Digi vs Discovery. Daca nu se intelegeau si ProTv-ul se tinea bat as fi putut ajunge sa cred si mai mult ca Sarbu va pleca la RCS-RDS

    00
  7. Asta cu ajunsul la un acord, era normală. Condițiile acordului … dă-mi voie să aștept și o altă sursă pentru confirmare :P
    Oricum e important de spus că „oamenii” stau la o companie de cablu sau alta datorită contractelor semnate și nu datorită plăcerilor oferite de către acestea. Contracte la care, apropo, Romtelecom a fost de acord să renunțe cu puțină presiune din partea abonatului zilele astea!

    00
  8. NOU
    #11

    Mare lucru n-am inteles din miscarea PRO TV. Oricum, avea ceva sanse sa piarda din abonati Dolce, iar PRO TV din cota de piata si banii de publicitate.

    00
  9. CME, proprietarul ProTV, pierduse pe doua fronturi, la nord si sud de Dunare. Acum face concesii, jocul la cacialma nu a mers.

    00
  10. sigur s-a implicat Lore

    00
  11. Eu m-am mutat pentru Discovery de la RDS. Si din ce am mai vorbit cu alti nu-s singurul care s-a mutat. Si am primit si bonus Biliboi TV (ceva canale indiene nu stiu exact cum se numesc, eu le zic biliboi ca-s 3-4)

    00
  12. @Vali si a mai fost si o alta problema. Dolce are majoritatea abonatilor pe platforma DTH. Si de vreo 6 luni RDS-ul cu digi satelit al lor nu au echipamente si nu fac abonari noi. Cine reuseste sa se aboneaze primeste un echipament intors de la un client plecat. Si astia sunt destul de rari. Unde sa migreze clientii Dolce?
    Si iarasi.. RDS-ul a investit mult in reteaua terestra pe care vor sa o dezvolte. Cu o migrare masiva a clientilor dolce pe DTH… am impresia ca le sarea consiliul concurentei in cap.

    00
  13. @vali petcu: adevărat Republican, mon cher :)

    00
  14. deci ProTV a fost ca suedejii aia cu covoare. vin, iti cer 5 milioane pe un covor si pana la urma ti-l lasa si sub 1 milion. si ti-l lasa pentru ca oricum castiga.

    asta spune multe despre marfa lor.

    00
  15. Mersi de suma. Asta voiam sa stiu si eu.
    Sint totusi curios ce se va intimpla cu restul canalelor gen Comedy Central, BBC etc.
    Milioanele ca milioanele, dar audienta pica tot cu milioane pentru protv. Si asta conteaza.

    00
  16. Am avut dreptate de la inceput cand am spus ca rds,dolce si alte companii de cablu au un avantaj net si pentru clientii lor doar pretul ieftin conteaza.Pana in acet moment cablistii au avut victorii pe linie si impotriva celor mai mari televiziuni gen antena 1 si protv.

    00
  17. Chiar și în condițiile reintroducerii canalelor ProTV, Romtelecom va păstra în grilele Dolce TV canalele BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News. Aceste canale, introduse începând cu 3 ianuarie 2013, rămân în continuare disponibile în toate pachetele de bază pentru platformele de televiziune prin satelit și televiziune prin internet – IPTV, cu titlu gratuit şi promoţional, până la 31 martie 2013. După această dată, canalele respective vor rămâne în grilele Dolce TV, urmând să fie redistribuite în mod diferit în pachetele de programe.

    00
  18. Canalele HBO și HBO Comedy incluse în grila TV Romtelecom până la 31.03.2013

    Începând cu luna ianuarie, clienții de televiziune ai Romtelecom, indiferent de pachetele la care sunt abonați sau de tehnologie (satelit, televiziune IPTV prin internet sau cablu TV) pot viziona canalele premium HBO si HBO Comedy, în cadrul unei oferte promoționale valabile până la 31.03.2013.

    După expirarea ofertei, cele două canale vor putea fi vizionate contra cost, în condițiile comerciale pe care le vom comunica începând cu data de 01.02.2013.

    De asemenea, clienții Romtelecom care plătesc deja pachetul MAXPAK vor primi un discount de 50% la pachetul MAXPAK pe toată durata acestei oferte.

    Subliniem încă o dată calitatea de «canal premium» a programelor HBO și faptul ca acestea sunt disponibile clienților de TV doar ca parte a unei oferte promoționale sau ca pachet separat de canale.

    00
  19. „unul dintre cei doi mari cablişti”?

    00
  20. NOU
    #24

    Abonatii Dolce chiar se asteptau la HBO moca?

    00
  21. Si exclusivitatea asta nu poate fi verificata, nu?
    Plusez la 6 milioane, tot aia.

    00
  22. NOU
    #27

    ProTV trebuie să știe, înainte să facă un „all in”, că întotdeauna este de preferat să joci la chintă la două capete decât la chintă în gaură…

    00
  23. @zoso 130mil my ass cifra de afaceri. Sarbu a dus CME-ul la S&P CCC+. Normal ca au iesit la tiganeala, il dau pe tata Sarbu afara.

    00
  24. Interesant mi s-a parut ca petitia online facuta de cei dornici de PRO a fost extrem de anemica. Romtelecomul le-a „garantat” clientilor un HBO si totul a fost linistit. Cred ca PRO-ul a cedat si pentru ca piata nu a reactionat asa cum si-ar fi dorit ei.

    00
  25. Stati sa clarificam situatia pentru toata lumea:
    Chiar și în condițiile reintroducerii canalelor ProTV, Romtelecom va păstra în grilele Dolce TV canalele BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News. Aceste canale, introduse începând cu 3 ianuarie 2013, rămân în continuare disponibile în toate pachetele de bază pentru platformele de televiziune prin satelit și televiziune prin internet – IPTV, cu titlu gratuit şi promoţional, până la 31 martie 2013. După această dată, canalele respective vor rămâne în grilele Dolce TV, urmând să fie redistribuite în mod diferit în pachetele de programe.
    Începând cu luna ianuarie, clienții de televiziune ai Romtelecom, indiferent de pachetele la care sunt abonați sau de tehnologie (satelit, televiziune IPTV prin internet sau cablu TV) pot viziona canalele premium HBO si HBO Comedy, în cadrul unei oferte promoționale valabile până la 31.03.2013.
    De asemenea, clienții Romtelecom care plătesc deja pachetul MAXPAK vor primi un discount de 50% la pachetul MAXPAK pe toată durata acestei oferte.

    00
  26. @zoso – 3, nu 2, 3 mari cablisti- asta admitand ca vrei sa-i incluzi pe cei de la Romtelecom in categoria asta. Cei doi mari cablisti pot fi doar UPC si RDS/RCS, nicicum Romtelecom.

    00
  27. Oh fuck, iar Maruta !

    00
  28. NOU
    #33

    @Jordan prin cablisti probabil se referea si la furnizori prin platforma DTH, astfel urcand Romtelecom pe pozitia a doua

    00
  29. Adevarul e ca mai ok e sa dai 3 euro la voyo si ai si un car de chestii :) Si chiar ca la tine am vazut prima data stirea!

    00
  30. sper ca nu o sa pierd posturile noi care au fost puse in locul posturilor pro tv? sa`si tina pro tv`ul din partea mea, dar sa nu`mi ia comedy central si altele!

    00
  31. e o „victorie” pentru oameni ;)

    00
  32. pff. TV…. waste of time

    00
  33. „canalele BBC Knowledge, Comedy Central, Shorts, BBC World News”

    daca n-ar fi digi sporturile m-as muta spre romtelecom. Asta evident daca as avea cablu.

    *n-am cablu de lene nu dintr-o superioritate elitista

    00
  34. Mie mi-ar placea ca Romtelecom sa-si dea seama ca si 4 milioane sunt prea multi bani… nu prea s-a observat „scandal in tribune” cand le-au scos. :)
    Ar fi fain sa negocieze la 2 milioane, sau valea, ca si asa nu prea era cerere! lol!

    00
  35. milioane euro? milioane lei?

    00
  36. Ce ‘ue si-a luat Pro-ul …

    00
  37. am pus si io o intrebare. plm, da info completa. :)
    ca nu stiu cum e cu industria asta si eram curios.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.