Accidente stupide: telefonul și banda a treia

Şoferul uneia dintre maşini nu s-a asigurat când a vrut să iasă de pe DN1 spre Şoseaua de Centură, moment în care autoturismul a fost lovit din spate de o altă maşină. Şoferii altor patru maşini care veneau din spate nu au mai avut timp să frâneze şi, din cauza nepăstrării distanţei în mers, s-au ciocnit. În urma accidentului, cinci persoane au fost rănite uşor, fiind transportate la spital pentru investigaţii medicale. (sursa)

Retardatul mergea pe banda a treia și a vrut să facă dreapta pe Centură. DE PE BANDA A TREIA! Pe care i-o luase mă-sa cadou!

DN1 în zona intrării în București e dezastru. Camioane și autocare pe banda a treia, mame de 40 de ani care sunt la telefon, cu copilul între scaune mergând cu 100 pe toate benzile, corporatiste care știu că le-a zis iubi că banda a treia e pentru mașini și nu se dau de pe ea nici moarte sau futute, idioți care ies în trafic direct pe banda a doua, melteni de Prahova cu gioarse gen Matiz sau 1100 care merg pe banda a doua sau a treia, directori care își conduc singuri LS600h-ul în timp ce vorbesc la telefon și așa mai departe. Sursă de amenzi căcălău, doar să se vrea.

 

Viaţa unui copil de cinci ani a fost curmată într-o fracţiune de secundă de un şofer care îşi căuta telefonul mobil prin maşină. Băiatul a fost călcat pe o trecere de pietoni din Suceava şi a murit pe loc. Era de mână cu verişoara lui, care a ajuns şi ea la spital, rănită grav. Întreaga scenă a fost surprinsă de camerele de supraveghere. Bărbatul riscă o pedeapsă de până la 5 ani de închisoare. (sursa)

Maxim cinci ani, că doar își căuta telefonul, nu era băut sau avea viteză, nu făcea nimic rău, doar își căuta telefonul și a omorât un om.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 3$

43 comentarii

  1. Pentru o clipa de neatentie se poate curma viata unui om. Dar ce ne facem cu gramada de idioti care conduc cu nepasare pe drumurile publice…??? …cu cei care sunt pusi sa aplice legea si nu o fac…

    00
    • cum sa nu aplice legea? iti dau amenda ca nu ai actele la tine desi ei pot verifica in amanunt daca le furnizezi cnp-ul…

      00
  2. e crunt cu otopeniul…banda 1 e libera mai mereu..singurul impediment sunt maxi-taxi care bineinteles opresc oriunde si merg cu 30 ca stau aia in ele ca biscuitii in dunga,
    plus ca de pe banda 3 in zona academiei de politie (spre buc) o vezi mai bine pe doamna bruneta si imbracata fosforescent…ieri se dadea jos din duba jandarmeriei cu amenda in mana si se indrepta tot catre trotuar in timp ce mai tragea un pic de fusta iar un jandarm ramasese cu privirea blocate pe curu ei in timp ce se asigura ca a inchis bine fermoarul la pantaloni

    00
    • buna dracoaica aia… nu inteleg cum dracu nu evolueaza…sta acolo de 2 ani deja.
      Deja am boala pe astia care vorbesc la telefon, te uiti la ei si ii vezi in lumea lor… ignora totul, opresc unde au chef, pleaca cand au chef… d-aia ma bucur cand un taximetrist si-o fura..mai aveti vreun link ?

      00
  3. La astea cu telefoanele mobile solutia cred ca ar fi ca masinile sa fie construite ca niste custi Faraday. Vrei sa vorbesti la telefon, tragi pe dreapta si vorbesti, ca vad ca altfel nu se mai poate. Am vazut soferi busind masinile ca vorbeau la telefon, soferi care faceau o manevra in 2 minute ca vorbeau la telefon etc. Am vazut mai demult un experiment pe Discovery care arata ca soferii ce vorbesc la telefon sunt mai neatenti decat cei care conduc cu o alcoolemie “obisnuita” dar sunt “atenti” pe unde merg.

    00
  4. Da, pedeapsa aia de “maxim 5 ani” e nedrept de mica.

    Dar la fel de important mi se pare ca unul care a comis-o in felul asta sa nu mai aiba VREODATA voie sa conduca masina !

    00
  5. Eu inca sunt de parere ca ar trebui introdusa o testare periodica, fie ea si la 5 ani, mai degraba la 2. La fel ca la ITP. Si dificultatea sa fie peste cea de obtinere permis de conducere, ca doar ai experienta deja, nu?!

    00
  6. sper sa nu dea lumea cu oua dar eu i-as da 5 ani si vitei care tinea de mana copilul. daca aveti suficient de mult sange rece sa vedeti de cateva ori filmuletul o sa puteti observa ca femeia nu schiteaza nici cea mai mica urma de privire inspre masina care vine cu viteza si ii loveste. e pe trecere? are prioritate si masinile trebuie sa opreasca. in mintea vitelor, trecerea functioneaza ca un scut, nu mai trebuie sa faca nimic. copilul ala murit efectiv nevinovat. prima oara pentru ca era pe trecere si a 2-a oara pentru ca era de mana cu o persoana in care avea incredere. cu o vita.
    stiu, inversunarea nu e buna dar cand esti parinte la randul tau vezi altfel lucrurile. n-as traversa niciodata in viata mea asa si nu o fac pana nu vad fiecare banda in parte si fiecare masina oprita. plus ca, atunci cand sunt la volan, ma intalnesc cu vitele astea care NICI macar nu se uita dar traverseaza ca si cum ar avea scutul lui cpt america cu ei

    00
    • @mihai: Ok!
      Erata: Nu e mama. E vară-sa.
      Nu mai da în clocot atâta.
      Subiectul era altul. Că aia, vară-sa, nu schiţat nici un gest de a se asigura, gest care ar fi putu să-i salveze viaţa micuţului…
      Care gest nu e OBLIGATORIU însă e de bun simţ. Zic eu şiu eu prin prisma experienţei.

      @vali: TRUE!

      @velu: E sau nu e aşa, nu comentez.
      Comentez nu OBLIGATIVITATEA ci limita de auto+apărare a fiecăruia din noi. Să-l vezi ca vine, doară nu era un bărzăune în zbor, ci o maşină, care mergea cu cam 14-16 metri pe secundă şi care nu schiţat nici un simulacru de oprire. Dar nuu, noi avem toate drepturile pe tarvesarea pietonală. Să oprească hardughia în plm! Ală fiind băgat sub bord căutându-şi ziua pierdută sau tampaxul de ureche, în timp ce vara-sa copilului se aruncă în traversare, că deh, e pe dreptul ei. Dreptul care i-a spulberat copilaşului viaţa!
      Aferim!
      Vorba lui Vali: “mori cu dreptatea în mână!”

      Repet cu riscul de a plictisi: nu îi caut scuză retardului de la volan. Toţi ne lovim zilnic de idioţi care consideră că telefonul la ureche când conduc este native-choise şi că lor nu le se poate întâmpla nimic ever. Vezi şi fusta cu accidentul de pe DN1… Care, probabil, se baza mai mult pe “prioritatea de muiere” decât pe regulile de circulaţie rutieră. Dar deh, doamna nu se putea rupe de telefon, căci e mai importanată flecăreala pe teme de feisbuci faţă de siguranţa în circulaţie.

      00
  7. si daca ai matiz sau 1100 si mergi in ritm cu ceilalti pe banda a 3a, banda a 2a fiind ocupata si banda 1 fiind loc de stationare pentru baietii destepti, tot meltean se cheama? sau te refereai la prahoveni ca fiind melteni, indiferent de masina? :)

    00
    • niciodată ăștia nu merg in ritm cu ceilalți. ceilalți merg in ritmul impus de ei. că de ce să merg eu cu 90, ce, eu sunt prost? merg cu 75.

    • din cate am sesizat eu, problema sunt de fapt cazanele cu gpl care intra in depasire de la 60-70 de pe banda a 2a si accelereaza pana la 80 in 10 secunde. iar in spate frana primul, frana al 2lea etc., pana cand la al 10lea deja s-a incetinit si se formeaza coada. si apoi mai intra inca un gpl-ist in depasire si tot asa…

      00
    • ba ma lasi cu ritmu’?
      daca am 70 de ani si ma simt sigur la 50 km/ ora, sau daca am o zi proasta si prefer sa merg incet decat sa ma descarc pe pedale, sau daca am o masina mai lenta ,n-am voie pe strada ,ca ti-a luat-o ma-ta numai tie, sau pentru ca tu nu stii decat sa dai claxoane si flashuri daca n-ai pe unde depasi? Ba,as zice sictir,ia-ti elicopter.

      Daca viteza maxima e 90, nu-nseamna ca tre’ sa mergem toti cu 90.

      Si aia cu 5 ani e putin,c-ai omorat un om: Sigur?
      Daca ti se fute frana in cel mai naspa moment posib, sau dai intr-o groapa si te-arunca intr,–unu, 5 ani sunt sufi? Sigur, poti evita mai usor sa vb la telefon,dar totusi strada e o zona cu riscuri iar pietonul , care n-are force fieldu cu el, tre sa stie asta. Iar conducatorul auto nu trebuie absolvit de nicio vina, dar nici nu e criminal. Oamenii ai o rata mare dr eroare si prostie, asa suntem, nu e ca si cum: Eram pe strada si, surpriza, m-a calcat o masina!Cum, plm o fi patruns prin zidul de beton de 2 metri in zona cu trecerea de pietoni, dintr-o alta dimensiune! Absolut socant!

      00
    • de aia există mai multe benzi, coco. să nu mergi pe banda a treia, că ți-a luat-o mami, cu 50. mergi cu 5 pe banda 1. la școala de șoferi ai invățat asta. sau cel puțin ți s-a spus și ar fi trebuit să o bagi la tărtăcuță.

    • ctx – stai in casa coaie, nu are nevoie nimeni de tine pe strada.

      00
    • din numarul de thumbs up/down pot doar sa deduc ca te citesc cam multi retardei :)

      @cxt
      daca mergi cu 50 unde viteza maxima e de 90 si stai pe banda a 2a/a 3a (dupa caz) si ti se pare normal ca daca tu nu te grabesti ar trebui sa stea altii dupa curul tau, nu inseamna ca mi-a cumparat maica-mea strada, ci doar ca locul tau e in tramvai…
      da’ daca doar atat poti, de ce sa cer mai mult de la tine…

      00
    • @cxt – hai sictir in pendula mea de meltean….orice tigaie care are ITP-ul luat pe bune poate merge linistit cu viteza maxima admisa pe DN-uri. Daca ai avut o zi proasta si nu ai chef stai acasa/ mergi cu taxiul/tramvaiul sau orice alt mijloc de transport care nu iti solicita neuronul.

      00
    • vlad, eu când sunt ocupat, beat, obosit sau pur și simplu vreau să dorm, mă bag in spatele unui tir, pun cruise control și merg liniștit.

  8. Aveau într-un timp permise auto la Kaufland şi Carrefour. Oare respectivii sunt fericiţii posesori a unor astfel de permise?

    00
  9. Absolut mizerabil soferul cu accidental acela teribil pe trecerea de pietoni.

    Dar eu imi invat copiii de pe acum: este inadmisibil sa treci strada fara sa te asiguri. Nu conteaza ca e trecere de pietoni, nu conteaza ca e verde, nu conteaza nimic. Deschizi ochii bine si te asiguri. Absolut de fiecare data! Era o vorba care zicea “Aici zace State, care a avut dreptate”

    00
    • Ceea ce s-a întâmplat în Suceava este groaznic. Şi de necomentat.
      Şoferul care a provocat accidentul merită pe deplin pedeapsa. Iar cei 5 ani nu e câtuşi de puţin… Dar nu coemntez lungimea perioadei de pedepsă ce a primit-o. Poate trebuia mai mult, nu ştiu… Nu sunt eu cel în măsură să mă pronunţ aici.

      Însă ceea ce mă frapează, după ce am revăzut de mai multe ori clipul cu pricina, este pur şi simplu indolenţa mamei care, cu bună ştiinţă, a continuat să traveseze – chiar dacă era pe trecerea pietonală marcată – neschiţând nici o ridicare din sprâncene în ceea ce priveşte asigurarea. Maşina aia a făcut cca 16 metri în secunda cât mama a păşit un singur metru.

      De ce să prevină o nenorocire? De ce să-şi fi luat o minimă precauţie la traversarea cu pricina? Că doar a văzut cu siguranţă că maşina venea cu viteză. Că doar era pe trecerea de pietoni şi toate drepturile erau ale ei/ lor. Ce dacă maşina aia venea spre ea, fără să schiţeze nici măcar un singur gest de evitare sau eventual o frână? Să oprească! Că ce este atât de greu să opreşti un maldăr de fiare de cca 900 de kile ce se deplasa cu 50-60 km/h ?

      Indolenţa şi lipsa unei minime prevederi însă, a plătit-o copilul ei – cu viaţa. Iar mamei, lipsa unui singur gest de autoapărare, al ei personale şi a celei de care era responsabilă, a costat-o scump. A costat-o viaţa fiului şi o va costa o viaţă de remuşcări şi de durere… Poate, dacă cumva va recunoşte în sinea ei că partea cea mai mare din vină s-ar putea să îi aparţină. Dacă nu… asta e! Soarta! Ceasul rău. Mâţa 13! Şi animalul ăla de şofer…

      Este inadmisibil ca în secolul XXI să nu poţi să ai măcar o clipă discernământtul de a te autoapăra. Nuuu! Lasă că maşina trebuie să oprească, că eu-s pe traversarea de pietoni. Nici o clipă mama nu a avut/ nu a schiţat un gest de conduită preventivă. Nu s-a asigurat. Nu a făcut nimic pentru a preveni nenorocirea care s-a abătut peste viaţa ei ternă şi plină de drepturi.

      Nu îi iau apărarea şoferului cretinoid. Nu odată s-au făcut publice problemele pe care telefonul mobil le-a ridicat la fileu în ceea ce priveşte pericolul ascuns pe care îl reprezintă utilizarea simultan cu conducerea autovehicolelor, cu excepţa sistemelor hands-free. Iar aplicarea legii în acest context în România este cel mai slab reprezentată cred, din întreaga Europă.

      De aici şi până la inconştienţă este însă mai mult decât un pas. Şi mă refer şi la inconştienţa şoferului, dar în spcieal la cea a mamei. La lipsa respectării unei elementare reguli la traversarea străzii. Asigurarea pe travesare, indiferent de culoarea semaforului sau a dreptului ce-ţi este acordat prin lege.

      Pentru că autovehicule. Şi pentru că fizică elementară.

      00
    • se numește “mori cu dreaptatea in mână”.

    • @Hypher: nu e chiar asa. Uita-te si tu mai bine la clip. Idiotul ala cu BMW rula destul de lent, chiar daca era retardat, nu era oligofren sa calce acceleratia cand isi cauta pe sub bancheta zmarfonu’. Chiar la impactul cu nefericitul copil viteza masinii era relativ mica, nu l-a aruncat pe copil la 20 de metri, practic s-a urcat peste el.
      Probabil ca viteza mica a masinii a indus-o in eroare pe verisoara care-l tinea de mana. Pun pariu ca tipa credea ca masina va opri, mergand cu viteza aia de cacat de 20-30 km/h. Din pacate nu l-o fi vazut pe ghiolban prin geamurile fumurii ca era pe sub mese si scaune.
      Referitor la asigurarea pietonului cand traverseaza, poate ca este de bun simt. Dar este TOTAL GRESIT sa se porneasca de la asta.
      Trebuie inceput cu statutul pietonului pe trecere. Daca vrem sa scada numarul de accidente pe zebra trebe sa-i consideram dreptul de a trece iar inainte de asta, obligatia soferului de a incetini si de a se asigura (el, purtatorul de covrig), nu de a blama pietonul ca “nu s-a asigurat destul”. Legea spune clar ca_ca si sofer incetinesti si belesti ochii in apropierea trecerilor de paysani.
      Deci nu ai muri cu dreptatea in mana daca soferii ar respecta minumul codului rutier, acela de a proteja viata.

      Altfel ajungem ca si americanii (raspunsul lor la orice problema: more guns) cand nu-l consideram vinovat pe ala care trage cu pusca, ci e vinovata victima ca nu a avut vesta antiglont (sau ca nu a avut una mai de calitate) respectiv in cazul asta pietonul care nu s-a asigurat.
      Mai tineti minte intrebarea aia din chestionarele de la scoala de soferi cand era o poza cu o minge care apare brusc in fata soferului? Ei, cam asa ar trebui sa sofam si in apropierea trecerilor de pietoni, sa ne inchipuim ca ne apare o minge deaia brusc in fata.
      Am putea avea cateva amendamente: semafoare cu buton pentru pietoni ca sa nu treaca ca turma de vaci, sa fie mai grupati sa nu irite soferii, presemnalizarea obligatorie a trecerilor de pietoni cu marcaje vizibile, nu ascunse de copaci sau camioane, amendarea DRASTICA a celor care opresc sau parcheaza chiar inainte de trecere, obstructionand vizibilitatea ambilor, si a soferilor si a pietonilor, eventual un speed bump inainte de trecere (cum e in Targu Mures acuma), etc.
      Ca sa inchei, ia uitati-va la o tara mai cu apa calda, de la Ungaria incolo (inclusiv) spre vest sa vedeti cum se circula in apropierea trecerilor de pietoni. Nu-mi dati exemple video de la tampitii de rusi cum facea Arhi.
      Iar ca si concluzie, este bine sa te asiguri ca si pieton, dar faceti un efort sa intelegeti ca nu asta e solutia la problema ci comportamentul soferului in propiere de trecere. Altfel ori de cate ori il calca o masina, soferul acesteia îi poate reprosa pietonului ca el e de vina ca i-a indoit tabla, pentru ca nu s-a asigurat ca lumea inainte sa treaca, nu?
      P.S nu sunt pieton, sunt sofer 95% din timpul pe care-l petrec pe strada, tot timpul cu masina sub cur.

      00
    • A, si sa nu uit. Ca sa fie completa flotarea mea logica, ar trebui punctata si frustrarea soferilor din RO: nu este infrasctructura si NU SUNT DRUMURI in pendula mea, si de aici toate cacaturile, te grabesti, esti iritat de orice, ti se pare ca daca depasesti 2 adormiti ajungi mai repede (ajungi pe dracu ca dupa aia stai la accident sau bariera o ora) . Nu sunt centuri ocolitoare ca lumea, daca sunt drumuri sunt marcate de-am pulea adica nu, nu sunt semafoare sincronizate, nu sunt centuri ca lumea, nu sunt statii de taxare ca lumea (pai in pendula mea pierzi o ora la statia de taxare, asta inseamna ca degeaba ai tinut-o la 130 km/h ca de fapt cu stationarea aia de o ora ai avut o de fapt o viteza medie de 60-70 km/h de la Bucale la C-ta pe AUTOSTRADA, adica uite ca ai facut 3 ore si ceva pentru 250 km)
      Si mai presus de toate nu sunt autostrazi (apropo de documentarele de pe Digi, unde se vede cate zeci de miliarde de euro s-au papat pe drumuri care nu sunt).
      Pai un ungur si un neamt pot sa mearga lejer cu 40-50 prin oras, sa opreasca la fiecare trecere de pietoni sa treaca pensionarii cu caniche-ul, dar stiu ca daca ies din aglomeratie pot sa o tina la 130-150 km/h pe autostrada si ajung la ce ora vor ei.
      Cred ca asta duce cel mai mult la frustrari si nervi; faptul ca nu ai pe unde merge, ca nu exista infrastructura.

      00
    • nu sunt drumuri, așa că hai să mergem ca pendula. bună logică.

      de fapt, e așa: nu sunt drumuri, așa că hai să agravăm problema mergând ca pendula.

    • bai retarzilor, voi stiti sa cititi? ce tot ii dati cu mama in sus si mama in jos? era cu verisoara de mana. mai zic o data: era VARA-SA, nu MA-SA. e greu, tata

      00
  10. Cazul 2: Nu o sa faca o zi de inchisoare.
    Va spun eu caz concret. Un preot beat calcă pe trecerea de pietoni o femeie si fuge si de la locul accidentului. Femeia moare. Este condamnat la inchisoare cu suspendare.
    Dar pt că Şeful idiotului nu doarme, idiotul iese cu maşina, la vreo doi ani distanţă, tot beat, şi intră cu maşina în semaforul de lângă (fatalitate) o biserică. De data asta ajunge la puşcărie, pt că era recidivist. Dacă stătea cuminţel… scăpa fără o zi de puşcărie deşi omorâse o femeie pe trecerea de pietoni, beat şi a şi fugit de la locul accidentului. Uneori legile sunt prea blânde.

    00
  11. M-am uitat la inregistrarea cu accidentul pe trecerea de pietoni. Fata care trece cu baietelul de mana, se uita drept inainte, nu s-a asigurat nici un moment… In familie, la scoala, nu se mai invata cum se trece corect strada ?? Daca se asigura, acum copilul era in viata, pentru ca ala cu masina nu avea viteza foarte mare. Fata nu s-a asigurat, copilul a murit si conducatorul auto va face puscarie. Nu ii caut scuze soferului, ca si asta alt destept, in loc sa beleasca ochii la drum isi cauta telefonul.., 2 momente fatidice s-au sincronizat si o drama a avut loc. Faptul ca o buna parte a soferilor nu are ce cauta pe sosea este stiut… La fel de adevarat insa este ca marea majoritate a romanilor nu stie cum se traverseaza corect o strada. Ar fi mare nevoie de o campanie de constientizare a popendulatiei ca trecerea de pietoni nu te face invulnerabil…

    00
    • As mai adauga ceva in legatura cu felul in care se traverseaza strada atunci cand esti cu copilul. Intotdeauna TU trebuie sa fii cel care are riscul de a fi lovit primul, nu copilul. Adica atunci cand pornesti la traversat copilul trebuie sa stea in dreapta ta, iar cand ai ajuns la jumatatea strazii te muti/il muti in stanga. Pare complicat, dar nu e deloc daca te obisnuiesti si-l obisnuiesti asa si pe copil de cand incepi sa traversezi cu el de mana. Merge cu pana la doi copii, inclusiv atunci cand esti cu multe sacose intr-una dintre maini; cu mai multi de-atat n-am incercat.

      00
    • eye contact. Functioneaza de fiecare data. Uita-te la ala cu care te intersectezi si fi sigur ca te-a vazut. Daca nu, lasa-l sa se duca, cu prioritate sau nu.

      00
  12. NOU
    #34

    Oh ! primul accident l-am prins – veneam de la ploiesti.
    Pe langa afirmatiile de bun simt plusez cu:
    Vinovat de producerea accidentului era o gagica de galati cu un Chevrolet Lanos (cred) iar, dupa aprox 45 de mins de trafic oprit au dat drumul unei singure benzi de circulatie (2) pentru ca pe banda 1 erau masinile dlor politisti si celor ale unor posturi tv (accidentul fiind pe banda a 3-a).
    Situatia generala este cu mult mai tampita decat ai crede.
    Toate cele 6 auto pocnite erau in continuare pe banda, nemiscate, iar ambulantele parcate vis-a-vis. Ranitii erau condusi de asistentii ambulantelor doar daca politistii se sinchiseau sa opreasca traficul pe contrasens :)) asadar… o pasarica neatenta blocheaza o capitala europeana. Eu am stat in coada 1:15 – cand am trecut masinile, ambulantele, carele de televiziune erau ferme pe pozitii

    00
  13. Parerea mea e prea subiectiva aici pentru ca am fost intr-un accident naspa din cauza unuia care isi cauta un cd prin masina. Asa ca nu am o parere echilibrata despre viteji
    Dar e interesanta urmatoarea groapa logica:

    so…cand mergi ca tampitul pe banda 3 e de cacat, ca de aia exista regulament si mergi la scoala de soferi…dar cand dai peste oricine pe trecerea de pietoni e mai important ca nu s-a asigurat decat regulamentul…

    Nu merg pe banda a 3 a si nu traversez fara sa ma uit, dovada ca sunt in viata

    00
  14. Eu cred ca astia/astea de merg pe 3 nu stiu ce semnifica “keep left” pe GPS, altfel nu-mi imaginez nonsalanta cu care merg ei/ele pe banda 3. Eu as suspenda carnetul pentru mers pe banda 3 fara intentia de a depasi cu cel putin 20km/h mai mult. E clar ca nu-l meriti. Cat despre aia cu telefonul, suspendare definitiva. Nu intelegi un lucru elementar ca ai nevoie de atentie ? Pai se pare ca tie iti place sa mergi cu metroul sau ai nevoie sa-ti platesti sofer.

    00
  15. @zoso incearca o plimbarica pe A1 pana la km36, spre Pitesti, seara pe la 7. Ai sa lungesti lista destul de mult (gen GR, TR, OT, DJ)

    00
  16. Coane, nici dupa atata timp de Brasov (in loc de Bucuresti) nu ti-a trecut frustrarea cu soferii de Prahova? :D A, da … tu ai obiceiul sa te dai din cand in cand cu Megane-ul pe Valea Prahovei. Uitasem :)
    Poate ca ar trebui sa pornim si noi o miscare separatista si sa stam cu Kalashnikoavele si cu cagule pe fata la granita de judet ca sa nu mai intre bucurestenii :D

    Scuzati off-topicul :)

    00
  17. vali , costin: Rezon, da’ daca pe banda 1 e unu oprit, pe banda 2 merge unu cu 40, sau observi ca incetineste altu sa se inscrie unde-o vrea sa se inscrie , poate vrei sa-I depasesti asa batraneste cu 50-60, pentru motive pe care n-am suficienta rabdare sa vi le explic, dar nu, ca sunt aia ca voi ,care suna si urla ca plm strada . Un singur lucru: Pana cand va faceti voi organe si puteti aplica sanctiuni, calm tata, calm, ca albiti de vreme si maximul pe care-l primiti este fix organu’ , in orice tara vreti voi.
    Nix si alalaltu: Mirositi a branza si peste imputit. N-are nicio importanta cu ce viteza poate merge masina, ca nu merge singura inca. Masina mea merge cu >200 si mai merg si cu 139 unde-I limitare de 90, iar unde dau de blocaj, franez si aia e.Cand am loc depasesc, nu-njur, nu flashui, nu plm. Daca franezi brusc in fata mea , franez si eu, fara suparare. Daca nu reusesc sa opresc, iti dau RCA-ul zambind.
    Daca am nevoie sa incetinesc pe banda 3, incetinesc, cand e loc sa ma bag pe 2, ma bag .Se intampla sa fie nevoie de full stop pe banda 3, pen’ ca nu’s cum plm, cand semnalizez dreapta si incetinesc toti din spatele meu ma depasesc glont, prin dreapta ,fireste,ca se grabesc.

    Si-asa ajungi sa faci dreapta direct din banda 3 dupa ce-ai semnalizat de 200 de metrii dar n-ai avut unde sa intri.

    Fireste ca poti sa te bagi cu japca si dupa 12 ani de bucuresti, pot sa iti arat si legat la ochi cum, dar uneori imi bag pendula si zic, nu tata, cum scrie la lege , ca-s prea multi pe care-i doare-n cur ca sa le port eu de grija si sa le preiau responsabilitatea. Ma bag cand se face loc, pana atunci astept pe banda 3 , oprit ,cu semnalizarea pusa si n-aveti decat sa injurati ca asta inseamna respectul la volan.

    00
  18. “vali petcu a comentat: ar fi frumos, dar ne facem drum paralel, dă-vă dracu ”

    Mult success. Da’ sa vi-l faceti prin Buzau sau prin Dambovita, ca noi inchidem tot judetul, nu doar DN1 :D

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de pe eMAG prin acest link sau de la PCGarage prin acest link.