Aplicația Clever devine FREE NOW (p)

Era doar o chestiune de timp până când toate aplicațiile cumpărate de asocierea neobișnuită dintre Daimler și BMW se vor reuni sub același nume, intenția fiind, desigur, de a oferi acest serviciu în toată Europa. Și asta e greu când fiecare țară are o aplicație cu un nume diferit.

Iar cum Lyft n-a venit încoace, iar UBER naște scandal după scandal, o aplicație europeană e binevenită.

Cele două aplicații, CLEVER și Free NOW vor merge în paralel o perioadă, până când șoferii se vor transfera în aplicația nouă, care va fi înlocuită complet după un timp. Schimbările vor începe, ca de obicei, cu Bucureștiul, urmând și alte orașe din țară.

Aplicația FREE NOW este disponibilă în peste 100 de orașe din nouă țări europene (Germania, Marea Britanie, Irlanda, Spania, Portugalia, Italia, Polonia, Austria și Suedia), ceea ce înseamnă că puteți folosi aceeași aplicație în toate aceste țări.

Grupul FREE NOW conține aplicația SHARE NOW (serviciu de închiriere maşini direct de pe stradă), PARK NOW (serviciu de parcare digitală), CHARGE NOW (serviciu destinat șoferilor de mașini electrice care oferă localizare simplă și rapidă a punctelor de încărcare electrică și plată prin aplicație) și REACH NOW (aplicație pentru servicii de transport în comun).

clever-free-now

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

31 comentarii

  1. Cel mai stupid nume ales si care nu ma duce cu gandul ca este o aplicatie de taxi. Cei mai mandri de schimbare sunt angajatii, care pot sa zica: “ I am working for free… now”.

    00
  2. De ce nu Move Now? In fine, e prea tarziu.

    00
  3. Mi se pare mult mai slabă aplicația Free Now în comparație cu Clever

    00
  4. umm
    poza nu e de la yango pe un bmw de la autonom?

    00
  5. @Free Now – barca ar fi banner la porno sau la „filme pe net ” … Dubioasa alegere

    00
  6. si cineva de la clever vrea sa faca niste bani pe revolut? cand intri in app iti apare pop-up sa iti faci card revolut si primesti 50 de lei .. nice :D

    00
  7. Am incercat sa folosesc mytaxi (transformata in freenow) in München acum vreo 2 ani. Era seara, mijloacele de transport in comun circulau foarte rar si aveam vreo cativa km pana la hotel.
    Am setat traseul cursei, am lansat comanda si dupa 15-20 de minute ma suna taximetristul sa-mi spuna ca nu ma poate lua fiindca iese din nush-ce arie si ca ma costa 20 de euro in plus (costul calatoriei fiind undeva la 16-18 euro in aplicatie). I-am zis ca nu accept si m-a rugat sa anulez comanda. I-am zis ca nu anulez nimic si sa se descurce, dupa care am dezinstalat aplicatia.
    Din fericire nu am asteptat mult pana a venit un taxi random in gara (de altfel pustie) si am putut ajunge la hotel, pretul platit fiind asemanator cu cel afisat in aplicatie.
    Concluzie: nu, merci. N-am nevoie de freenow

    00
  8. Am fost acum cateva zile cu Uber si ce sa vezi ? Soferii sunt angajati pe naspa sau pe gri la niste tamtari ce au multe masini bagate pe Uber.

    00
    • Pai s-a vrut reglementare.

      00
    • Soferii nu sunt angajati … plm, unde ai vazut tu angajati care sa munceasca când vor ei?!

      00
    • Ba sunt angajat boss, angajati pe 2 ore (recrutati pe OLX – colcaie de anunturi) la Gigel SRL.
      Unde Gigel SRL e firma cu cateva zeci de loganuri, in spate e deputatul Gigel.

      Ati vrut reglementare, baietii au reglementat si s-au bagat iar pe felie, is tot aia cu firmele de taxi. A disparut concurenta neloiala de la nenorocitii de particulari si lucurile s-au aranjat iar cum trebuie sa fie.

      inca o victorie pentru omul de rand.

      00
    • @alxzen – daca scoatem reglementarile din constructii locuintele se vor ieftini cu 30%. Esti de acord sa nu mai existe autorizatii, inspectii, norme, sa poate construi oricine o casa sau un bloc asa cum crede el ca trebuie?

      00
    • Mda, mi-ai dat-o, ce sa zic.

      Desi vorbim de chestii diferite: ceva nereglementat pentru care s-a cerut reglementare ca va fi mai bine si pentru pasageri si pentru sofer si ceva reglementat si superbirocratizat din mosi stramosi.

      Dar daca toti ai deschis subiectul. Cat de bine sunt respectate standardele in constructii?

      La un articol cu recomandari atunci cand cumperi o casa vali mai ca nu a zis sa umbli cu un diriginte de santier dupa tine. Intre a plati un specialist sa ma consulte intr-o piata cu 30% mai ieftina sau a plati extra pentru diverse parafe dupa care sa ma car un un specialist dupa mine, prefer prima varianta.

      00
    • Nu e nimeni angajat pe naspa sau pe gri.
      Uber permite sa iti faci flota, au si aplicatie speciala unde bagi toti soferii si masinile. Ba chiar iti deconteaza si costurile cu copia conforma.
      Pentru ca e greu ca sofer de Uber independent, sa mergi tu sa iti deschizi firma, ca sa mai faci Uber legal. Asa, dai 10% din incasari si ai copie conforma si tot ce trebuie, ca sa functionezi. Da, examen tot trebuie sa dai. Toti trebuie sa dea, pentru atestat de transport persoane.
      Si daca n-ai masina cu care sa faci Uber, mai dai inca o suma de bani, saptamanal. Simplu. Masina poate sa fie la ramanere (daca vrei o masina mai noua, faci Uber si ti-o platesti), sau platesti cat timp de folosesti de ea.

      Oricum, samsarii cu cazane la inchiriat or sa dispara, pentru ca Uber devin din ce in ce mai stricti legat de chestia asta. Te pun sa faci ITP la toate masinile, la fiecare 6 luni, de exemplu si te verifica pana in cur. Plus ca iti inchid contul daca ai prea multe reclamatii de la clienti.

      Da-i putin timp si nu o sa mai vezi cazane pe Uber. Loganuri o sa vezi, pentru ca dpdv al costurilor, sunt cele mai rentabile. Consuma putin, se repara ieftin, merg la hamaleala, leasingul este ieftin si reusesti sa faci profit, ca n-ai cum sa faci din ce produc soferii. Profitul se face din inchiriatul masinii.
      Dar nu o sa mai vezi Loganuri vechi.

      Deja s-a curatat aproape jumatate din numarul de soferi, incepand de luni. Efectiv Uber a suspendat conturile automat (temporar), alora care n-au uploadat atestatul si copia conforma. Simplu.

      00
  9. Niste glume bune in cometarii, legate de nume. Pacat ca Zoso nu poate participa, din cauza (p)-ului.

    00
  10. Adica e moca de-acum incolo? Mama ce de bani vom economisi :P

    00
  11. https://imgur.com/a/8njhBU0

    Ar fi bine să găsești și mașini când lansezi o aplicație.

    00
    • „Cele două aplicații, CLEVER și Free NOW vor merge în paralel o perioadă, până când șoferii se vor transfera în aplicația nouă, care va fi înlocuită complet după un timp.”
      Ma rog, a amestecat Vali fraza la sfarsit un pic, dar intelegi tu.

      00
  12. Dumnezeule, ce preocupari frisonant-intelectuale bantuie capetele unora, zau asa!…

    00
  13. Am folosit deja in Germania si Spania. Fata de Clever, ai niste optiuni suplimentare interesante: poti sa ceri masini mari (5-8 locuri), poti sa programezi o cursa (desi am avut surpriza o data sa imi anuleze programarea fara sa fiu notificat in niciun fel, mi-a disparut pur si simplu din aplicatie).
    Ce nu pare sa aiba FreeNow e optiunea de soferi privati, am vazut doar taxiuri licentiate. Dar asta s-ar putea sa depinda de reglementarile locale.
    De vazut daca se schimba ceva in calitatea serviciului, pana acum sunt multumit de Clever pentru ca a contribuit un pic la „spalarea” taximetriei. Am zis un pic, nu sariti!

    00
  14. Sper sa fie si cu plata din aplicatie nerefuzabila de sofer.

    00
  15. Ceva nu îmbucă bine la încheietură. Clever au și ei ride-hailing, te poți înscrie ca șofer privat, și se supun acelorași reglementări ca și Uber. Să înțelegem că vor naște scandaluri similare cu cele menționate de tine, sau acelea sunt specifice doar Uber?

    00
  16. Free Now a inghitit si mytaxi, o aplicatie cu care puteai sa chemi un taxi, fara sa mai treci prin dispecerat/apel telefonic. Destul de ok, problema e ca tot cu taxiuri „normale” lucreaza si uneori ai surprize.

    00
  17. NOU
    #29

    De gunoaiele de șoferi când scapă? Mai toți comentează dacă iei curse de 10-15 Lei, că pierd timpul, că plm. Unu mai colorat chiar m-a înjurat că a mers 2 km până la mine.

    Reacția clever? Ia de aici un voucher de 15 Lei și taci din gură.

    00
  18. Mi se pare normal sa pot sa refuz o curse daca nu-mi convine modul de plata as cum si clentul plate refuza o masina pentru simplu fapt ca nu-i place cum artist in foto etc.de asemenea clientul are preached multe drepturi si soferul preached multe constrangeri

    00
  19. o mare porcarie si bataie de joc la adresa inteligentei romanilor.
    Aplicatia Clever era si este la ani lumina distanta de chestia asta

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.