Cetățenii din Militari Residence e suparăți, că ei are drepturi

N-ați văzut ceva mai amuzant azi decât plânsetul acestei cetățence, care vede cum i se ia dreptul strămoșesc de a trece pe terenul altuia, ca să mai scurteze drumul prin cartierul de coșmar Militari Residence.

 

Destul de nesimțit proprietarul. Adică el nu înțelege că deranjează niște oameni cu prostiile lui? Avea dreptate nea Iliescu, proprietatea e un moft, mai ales proprietatea altora. Ia priviți ce frumos s-au destrăbălat prin câmp.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

58 comentarii

  1. Îmi aduce aminte de unii că și-au construit gardul, garajul, cotetul și pe calea de acces . Făcuseră drum pe terenul vecinului, iar când a venit proprietarul să-și împrejmuiască proprietatea tot ei cu scandal: că pe unde intra ambulanta, pompierii, popa, dricul? Sa se facă drum, da nu pe la noi.

    00
  2. Adevarul ca suntem campioni la ,, vrem sa se faca, dar sa nu ne afecteze pe noi´ „. Cei mai amuzanti sunt cei care as lasa masina dar nu e transport pus la punct, pana mea chiar e greu de inteles ca trebuie sa faca si ei un compromis…lasa masina mergi cu transportul actual iar cand o sa vada ca se justifica sa bage bani in transportul in comun atunci poate se va moderniza si pune la punct.

    Foarte bine ca le blocheaza accesul, sa isi asume consecintele. Pana mea casca ochii mai ales cand iti ei o locuinta care deobicei e investie pe termen lung. Ai vazut ca e drum cu o latime totala de maxim o banda, dar tu tot ai luat ca nu are ce sa fie rau…asta e stai si suporta acum.

    Eu astept inca 2-3 ani sa apara o multime de case la vanzare ca multi s-au aruncat la casa ca rata nu era asa mare fata de apartament, iar cheltuielile adiacente nu le-au calculat…

    00
    • Când o să vadă primaria că se justifică transportul în comun Mai frecvent de unu la o oră? Dar cine-a dat autorizațiile de construcție acolo?

      00
    • Transportul in comun se justifica si nu-i vb de 1 persoana pe ora. Problema ( cel putin zona unde locuiesc eu) e ca se cam merge blat ( platim la sofer). In consecinta STB( RATB) a anulat ruta ( plm – autobuzul plin si incasam 2 bilete? ).

      00
    • Vorbim despre aceeasi primarie incapabila sa faca un site functional prin care sa platesti contravaloarea calatoriilor? Dap, si eu sper ca masurile astea cu cresterea taxelor pe masini si pisarea utilizatorilor in freza vor avea ca rezultat constientizarea ghiolbanilor care nu suporta bucurestiul dar stau in el ca n-au alta alternativa

      00
    • Bravo Geretus, esti top. Si tu si vecinii.

      00
    • Cei mai amuzanti sunt cei care as lasa masina dar nu e transport pus la punct, pana mea chiar e greu de inteles ca trebuie sa faca si ei un compromis…

      Nu înțeleg argumentul ăsta.

      Ție ți se pare că, acum, în momentul de fața, transportul în comun în București face față la traficul actual, la orele de vârf?

      Mijloacele de transport în comun nu fac față de ani de zile la fluxul de călatori, și tu vrei să mai adaugi încâ 10% (pe puțin)?!

      Serios, tu înțelegi ce scrii?

    • Nu Znuff, nu înțelegi tu :) Trebuie să fii tu exemplu, lași mașina acasă și te înghesui în autobuz cu pensionarii și minoritățile. Nu contează că faci o oră jumate, că ajungi transpirat sau cu buzunare în plus, te sacrifici și într-o zi Gabi sârmuliță îți va vedea chinul și va spune: „punem autobuze din 10 în 10 minute, cu aer condiționat, afișaj în stații să informăm cetățenii, benzi speciale pentru transport în comun, că am văzut că se chinuie votanții” :|

      00
    • @ Foorysh – eu nu merg cu autobuzul :). Nu-ti mai explic de ce – ca si-asa nu pari sa intelegi din prima…

      00
  3. Abia astept sa se imprejmuiasca toate terenurile astea private si taranusii astia sa se civilizeze cu forta. Asa e cand te muti la periferie de Bucuresti si uiti sa-ti dai jos gumarii plin de glod, ai impresia ca inca esti in fundul Moldovei, unde faceai ce vroiai la ma-ta pe batatura. Cat tupeu sa ai pretentia sa dictezi pe o proprietate privata! Prost s-au invatat, nu-i nimic, se vor si dezvata si data viitoare poate casca ochii la coclaurile pe unde se muta.

    00
  4. Sau iti faci casa, faci garajul dar te razgandesti,mai bine camera de intins rufe si parchezi pe strada pe borduri, ca doar nu esti mai fraier decat altii. https://postimg.cc/sMkLVpKX

    00
    • Si pe urma latri ca este locul tau de parcare ca este trotuarul din fata casei tale.Pai atunci ingradeste trotuarul cu sarma ghimpata ca E AL TAU.
      Da, sunt de acord cu tine !

      00
    • Nu prea va inteleg aici. Aveti pretentia ca omul sa isi faca garaj in curte special ca sa lase libere locurile de langa trotuar pentru alti vecini care nu au garaj? Sau cum?

      00
    • Andrei G: poti macar sa iti blochezi propria poarta de la garaj de vreme ce stii sigur ca nu e nicio masina inauntru.

      00
    • Va indignati toti de mentalitatea asta cu „vrem sa se faca, dar sa nu ne afecteze pe noi”, dar aici aveti fix pretentia ca „altul sa faca si sa-mi fie mie mai bine”.

      Stiu ca o sa mai primesc o serie de dislike-uri, dar ar trebui sa va puneti un semn de intrebare daca cititi fraza asta si vi se pare normala:
      „Sa isi faca el loc garaj, ca sa pot sa parchez eu pe trotuarul lui, fiindca eu nu mi-am facut garaj si nici nu am loc pe trotuarul meu. Dar cu toate astea mi-am cumparat masina.”

      00
    • Dupa unghiul pozei, as spune ca Nicu sta la bloc, sau oricum la o casa mai mare/cu mai multe familii. Blocul sigur nu are parcari destule, asa ca Nicu trebuie sa parcheze pe strada, unde nu mai e loc de cetateanul din poza. Cum ar zice politistu de la rutiera, e culpa comuna.

      Eu altceva nu inteleg: cum dracu sa ai garaj si sa renunti la el? Iti place sa dai la lopata iarna? Sa cauti in fiecare zi loc printre nameti? Sa te certi cu vecinii ca ala e gardu tau? Sa stai 15 minute in fiecare dimineata sa dezgheti masina? Sa iti tremure curu’ din Militari Residence pana la Pacii (adica vreo 45 de minute :D) pana se incalzeste motorul in traficul de melc? Who does that?

      00
    • Exact, Nicu si-a luat casa/apartament fara loc de parcare si acum este revoltat ca vecinul este egoist si nu se gandeste si la el.

      00
    • andreiG, eu sunt sarac stau la bloc ceausist, ala e bloc nou, acolo stau niste chiriasi. Daca aveam locul aluia cu garajul zidit vindeam ca tot este intre blocuri de 5-7-10 etaje si se uita toti in curtea ta si iti iau soarele. Altfel vorbind parchez decent unde gasesc, nu sufar ca gasesc la 200 m de scara, am un cazan euro 4 si incerc sa ma lovesc de natarai cat de rar se poate.

      00
    • Nu știu cum să zic, dar eu aș avea pretenția să-și bage mașina-n curte/garaj ca să pot circula și eu, pietonul (cu căruciorul copilului, cu staun rulant, cu… cu…) pe trotuar.

      00
    • Andrei G: exista trotuarul lui? Trotuarul si strada nu sunt proprietate publica? Asta asa, ca fapt divers.

      In alta ordine de idei, ce pot sa zic e ca la mine-n oras, pe strazi cu case, inguste, multi isi lasa masinile parcate pe strada, incurcand circulatie, vizibilitate la intersectii si asa mai departe, doar pentru ca le e lene sa bage masina in curte (iar astia de care zic chiar au spatiu in curte, unii chiar garaje).

      Personal nu am masina si nu as cumpara daca as sti ca nu am unde sa o tin. Dar oamenii care isi fac o casa si nu o prevad cu loc de parcare desi au masina, nu mi se par de bun simt, in conditiile lipsei de spatii de parcare din jurul locuintei.

      00
  5. Plangerea acestei doamne nu se compara cu proprietarii ce si-au achizitionat apartamente pe str srg. Ilie Petre(Strada neasfaltata, cu acces din doua directii(neasfaltate)), proprietari ce utilizau calea de acces a altui dezvoltator ce lega str. Tineretului de Str. Srg Ilie Petre. Cand dezvoltatorul a montat bariere pe proprietatea lui privata, iar proprietarii de apartamente de pe Ilie Petre nu au mai avut acces pe drumul betonat, a inceput scandalul ca le-ar ingradi accesul la proprietate. A fost un scandal imens pe grupurile de profil(fb).

    00
  6. Asta mi-a plăcut la „dezvoltator”, că a construit cu cap – adică cu blocurile la distanțe mari unele de altele și abia apoi a început să umple spațiile dintr blocuri cu…alte blocuri. Să se facă parcuri! Să se facă parcări! Lol, sigur, surprise madafacas!

    00
  7. Oamenii sunt nesimtiti (asta e rezumatul). Daca as fi proprietarul acelor terenuri as pune taxa de acces macar sa ii trollez pe bani.
    In alta ordine de idei, da, transportul in comun functional e solutia. Dar nu cand biletul costa 1,3 RON si cand nu il plateste nimeni pentru ca motive (vezi mai sus, unde colegu’ vrea neaparat incarcare online, ca SMS pentru bilet nu e suficient de modern)

    00
  8. NOU
    #35

    Eu merg cu fi-mea cu stb-ul. Am mers cu masina cat a fost la gradinita dar din clasa 1 gata. Si in 2 ani de zile am avut muuulte intrebari de la doamne in varsta: de ce platesc si pt copil, ca „e gratis maica” sau „nu-i zice nimeni nimic”. Am explicat mereu ca da a gratis dar stb trebuie sa stie CATI calatori circula in autobuze, chiar daca au dreptul de a merge gratis. Ca asa se aloca mai multe autobuze, asa e logic…

    00
    • Adica tu plateai pentru fii-ca ta care ar fi trebuit sa beneficieze de gratuitate, numai pentru a putea sa numere d-na Firea calatorii?

      00
    • Nu toti eroii poarta capa

      00
    • Exista numaratoare de calatori in autobuze(sunt camere in partea de sus, la fiecare usa). Ei stiu cati calatori sunt si fara sa validezi biletul.

      00
    • @Alin, mai bine sa lasam oamenii sa creada ca nu avem autobuze fiindca nu stie d-na Firea cati calatori sunt. Ea crede ca autobuzele sunt goale sau sunt incarcate la maxim 50% din capacitate.
      Nu le strica fanteziile.

      00
  9. Din ce vad in desen, bunul simț ar trebui sa spună primăriei că ar mai merge un drum pe acolo… Cu expropriere, cu tot frumos. Până atunci, săriți șanțul daca puteți :))

    00
    • N-am inteles bine, tu vrei expropriere doar fiindca si-a facut un particular casa prea departe de drum? Exproprierile ar trebui facute doar in interes public.

      00
    • Nu, nu am zis asta. Exproprierea pentru un drum nou se face in urma unui studiu, daca se observa că e nevoie. Zic doar că s-ar putea face. Zonele se dezvoltă, evoluează, ce a fost acum 10 ani poate nu mai e valabil azi.

      00
    • @Zarax
      Fără exproprieri
      S-a mai discutat pe acest blog că exproprierea e în esență un act de forță și că e cea mai proastă soluție.

      00
    • @anonim: in urma exproprierii, proprietarul expropriat trebuie sa beneficieze si el macar un pic. De exemplu statul imi demoleaza casa dar imi face si o autostrada de care beneficiez si eu, creste economia, apar noi joburi si mi-e si mie mai bine. Dar nu cand tu ti-ai facut casa pe coclauri si acum nu ai cum sa ajungi la ea.

      00
    • @Zarax: cum adica „e nevoie”? Nevoia e a cuiva. Daca doar locatarii aia de la porumb au nevoie e cam problema lor, vezi ce am zis mai sus.

      00
    • @alex
      Mai bine fara exproprieri.
      Am discutat săptămâna trecută despre niște expropriați care „beneficiază” și ei „un pic” de exemplu de Casa Poporului…
      În țările subdezvoltate mai întâi faci infrastructura și apoi Puzul sau le faci in paralel. În România văd că se face Puzul și apoi ne dam seama că infrastructura lipsește sau e subdimensionata… Pe bune că aș propune sa nu semneze de recepție a lucrării „rezidențiale” daca infrastructura (drum, rețele edilitare) nu e gata.
      Iar statul cam niciodată nu îți demolează cocioaba că sa îți facă autostrada și să apară joburi de casiera la mega image. Statul te demolează că stai in calea unor „băieți deștepți” abonați la banul public (întotdeauna aceiași)

      00
    • Hai sa dam alt exemplu, ca poate ala nu e bun. Sa zicem un drum deja existent. E cu o banda pe sens. Se vrea cu 2 pe sens pentru ca e nevoie. Strada e prea ingusta -> expropieri.

      00
  10. Proprietarul e destept. Nu vrea sa ia 2 ani de puscarie cu suspendare cum a luat proprietarul terenului unde a fost omorat de caini copilul acela acum cativa ani.
    In plus, nu poti suspecta de inteligenta pe cineva care si-a luat apartament in Militari Residence cel mai promitator gheto in devenire din tot estul europei.

    00
  11. Apropo de Colectiv, o sa fie funny la primul incendiu cand masina de pompieri nu o sa incapa pe strazile acelea (sau ramane blocata pe camp) si cand ajunge la fata locului o sa vada ca nu gaseste un hidrant, ceva. De altfel, problema se manifesta la foarte multe ansambluri de locuinte, ori prea izolate si fara drumuri de acces, ori prea inghesuite de abia incape un autoturism (din cauza altora parcate in strada sau langa blocuri). Si daca bate vantul mai tare ia foc si blocul vecin. Dar in rest imi place privelistea: nici un pic de beton, doar buruieni si pamant, fara copaci!

    00
  12. O poza cand am avut ghinionul sa ajung prin faimoasa zona numita MR
    https://i.imgur.com/RdkXD8p.jpg
    Mi-a placut spiritul rustic de a face grata

    00
    • Sunt multe chestii pitorești de povestit din cartier:
      -cum se inundă garajele subterane la ploi mai mari cu variațiunea cum nu face față canalizarea la ploaie în general
      -ce fel de apă vine la robinet de se blochează filtrul de la mașina de spălat cu nisip în câteva luni
      -cum e cu basculantele și dubele de muncitori din tr, gr și cl în timpul zilei și cu parcarea seara
      -cum e să ai doar două ieșiri de o bandă pe sens dintr-un cartier de zeci de mii de oameni
      -șamd…

      00
  13. Ar fi trebuit sa ceara un leu pe traversare. Cred ca scapa repede de curiosi.

    00
  14. Ce amuzanta e aia cu blocuri comuniste, în contextul asta. Unul dintre puținele lucruri ok pe care le-au făcut comuniștii au fost cartierele de blocuri (în afara de cele construite pe locul unora de valoare istorica). Nu ca au fost ei mari vizionari, le-au făcut cum s-au făcut și prin vest. Dar acum e horror.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.