Așa arată un bon pentru 2 produse la Selgros

Hârtie irosită. Timp irosit cu printarea. Bani irosiți cu printarea. Bani irosiți cu reciclarea hârtiei.

Hai că poți mai bine, Selgros! Poți mai bine decât reclame deșănțate cu Moisescu pe NOIQads.

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

44 comentarii

  1. Macar de-ar printa pe hartie creponata, asa o poti folosi de doua ori. Desi cerneala aia cica e foarte estrogenica :)

    00
  2. GDPRu’ vietii:)

    00
  3. Ce Dumnezeu este scris acolo?Zici ca este tot textul din Gazeta Sporturilor.

    00
  4. Da, pe lângă asta mai este prostesc sistemul cu cei de la pază…puși acolo teoretic pentru verificarea mărfii DAR este o prostie:
    1. Eu am produsele așezate în sacoși, tanti de la pază nu verifică decât bonul, curioasă fiind de ce am cumpărat
    2. Verificăm clienții de parcă ar fi hoți, înloc să pună un sistem de pază/antifurt la punct
    3.a) Cu tot cu verificările de la pază s-au produs anumite greșeli
    3.b) Un suedez m-a scutit de un pachet de gume în Selgros, cu toată verificarea lor la pază, eu am trecut fără produsele ce erau trecute pe bon și el a trecut cu un produs în plus:)

    00
    • Serios, ti-a furat un pachet de gume intreg?
      Iar lenesii aia de la paza nu l-au mirosit sa vada daca guma pe care o mesteca la venire corespunde cu cea pe care o mesteca la plecare?

      Acum, lasand gluma la o parte.
      Nu cred ca ti-ar conveni sa iti scoata toate produsele din punga pe o masa si sa le verifice pe fiecare in parte.

      PS: cum a reusit sa iti fure pachetul de guma in spatiul dintre casa de marcat si paznic? Nu cred ca pot fi mai mult de 4-5 metri.

      00
    • un sacos, doi sacosi?!

      10
    • Tre sa ai fata tare aiurea sa te controleze, chiar si la bon..

      00
    • @Andrei G: faza cu gumele s-a întâmplat înainte de a pune produsele în coș.

      Tocmai asta spun: de ce naiba se mai uită pe bon dacă am toate produsele în pungi…

      00
    • @daddy: mă gândeam la pungi, am vrut să scriu sacoșe și a ieșit… scz.
      @AlexM: am observat de obicei că atunci când sunt pe tură bărbați se face această verificare fără cap, când este o tipă…se mai uită și la om.

      00
    • Selgros a rămas cu apucături de 2005, dacă încă mai controloează oamenii la ieșire. Eu din cauza asta am refuzat să mai calc prin magazinul ăla și nu am mai făcut-o de peste 10 ani. Totuși nu cred că ești obligat să stai la control, nu?

      00
  5. Nu înțeleg ce scrie acolo decât stimate client bla bla GDPR. Săptămâna trecuta se plângeau carierele de la mega image că toate bonurile neridicate de clienți trebuie să le rupa manual (pe lung) înainte de a le arunca la cos. Cică ar avea date personale pe acolo.
    Tot cu GDPR am mai auzit una fenomenala: cică asociațiile de proprietari trebuie să își numeasca responsabili cu GDPR!

    00
    • Da, administratorul va fi si responsabil GDPR. In cazul in care lista cu datoriile tale ajunge in presa, poti sa stii impotriva cui intentezi procesul.

      00
  6. Am vazut ca la inceputul lui 2019, la Decathlon, la casele self ai optiunea de a opta pentru bon electronic, trimis pe mail. Mentionez ca e vb de Franta.

    00
    • Noi aici vorbim de Bangladesh.

      00
    • Franta se poate, Spania la fel. Clar asta nu tine de UE, ci de legislatia nationala.

      E o initiativa acum la noi ca sa scanezi cardul de loialitate (sau alt identificator) si sa-ti puna bonul direct in app (mail), fara print.

      Retailerii sunt ok sa ofere garantia in baza bonului digital, dar e mai greu cu schimbarea legii de catre stat.

      00
    • Cred ca tine de legislatia fiecarui magazin nu de legislatia nationala. Care e problema cu factura digitala a clientului? Pana si in RO (a se citi Bangladesh) am primit fact digital de la mag online. Deci ?

      01
    • E o diferenta intre bon fiscal (legea il cere in print neaparat) si factura fiscala (ce se poate da si in format electronic).

      Nu exista niciun motiv pentru ca un retailer mare sa nu vrea sa dea bon electronic.

      10
  7. papercast? un articol de blog? :)

    00
  8. Pai e magazin cash and carry, o fi vreun motiv. Probabil e mai iefitn sa dai un metru de bon decat vreo amenda obscena. :)

    00
  9. mi-a dat si mie un letopiset din asta, dar cica il da doar prima data cand cumperi de la ei dupa ce s-a activat GDPR-ul. e posibil sa ma fi mintit, ca nu ma duc prea des pe la ei sa vad voyeurism cum mari bucatari pipaie zmeura sau alte produse, dar cred totusi ca nu dau asa de fiecare data.

    00
  10. Kaufland o sa ii prinda din urma cred.
    Emag pentru un produs retur printeeaza 3 sau 4 coli A4. Le-am dat mail la inceput de an cu aceasta sugestie, sa mai reduca din birocratie, nimic schimbat pana acum.

    00
    • am luat și eu de la Kaufland și am plătit la o casă de aia SelfPay și mi-a scos o rolă de hârtie igienică din care nu exagerez că maxim 25% erau efectiv produsele scanate

      00
    • Treaba buna cu self pay-ul de la Kaufland.

      A fost nevoie doar de 4 angajate ca sa reusesc sa cumpar si la final mi-a dat aparatul restul de 2 ori.

      Eficienta maxima! Nu ca restul sarakilor cu un singur casier.

      00
  11. Doar la primul bon de pe legitimatia respectiva e asa…. ceva cu gdpr

    00
  12. Lasa ca e un supermarket aici in Franta care iti da vreo patru sau cinci bonuri. Mereu le uit in buzunar, am impresia ca sunt bani si cand colo, ciuciu, teancu de hartii..

    00
    • Gata, ai fugit din Anglia?

      00
    • Xxx daca sotul a primit o oferta mai buna aici, de ce nu, n-avem copii, nu ne leaga nimic. Plus ca deja era prea multa cacanarie cu brexit ne-brexit.. Sa fie la ei acolo.
      Si tin sa mentionez ca oricum in Londra nu am vrut sa mergem niciodata, insa asa s-a aranjat treaba cel mai bine in momentul ala. Regret strict din punct de vedere al faptului ca acolo era floare la ureche cu engleza. Aici e cam greu, da noroc cu aia patru ani de intensiv franceza din liceu… Oricum agentul care i-a gasit postul in Londra ne-a scris acum doua saptamani ca daca nu cumva e interesat sa se intoarca in UK ca are oferte bune…aparent nu stau prea bine pe partea de specialisti.

      00
    • Numai bani aveti în cap….

      00
  13. Sa vezi la CVS in SUA.
    Exista si un cont de twitter pentru asta: https://twitter.com/CVS_Receipt

    00
  14. Daca e cu GDPR eu unde dau decline?

    00
  15. Bonul era de fapt pentru o singura pozitie pe bon nu doua pozitii. Daca erau doua era dublu deja.

    00
  16. pe mine, la Selgros, nu m-a lasat un paznic in pace pana nu i-am dat cosul in parcare.

    00
  17. … pe cand case de marcat care sa printeze pe ambele parti ale hartiei? …codasi si acolo.

    00
  18. bonurile de la selgros sunt cele mai lungi și mai prost printate. ai minim 2cm de hârtie per produs scanat. se poate într-adevăr mai bine (literally la orice alt magazin)

    00
  19. Poate ați observat: Lidl și Kaufland pun produsele identice pe o singură linie în bon, chiar dacă nu sunt scanate consecutiv.
    Scaneaza tanti 10 borcane identice, pe bon apare 10x… automat.
    Bănuiesc că e un caca sa programezi asta, un if-> then, pe care alte supermarketuri nu-l au.

    00
  20. Bonul ăsta este factură.

    00
  21. Mie imi place prin vestul EU ca ma intreaba casierii daca vreau sau nu bonul fiscal. Ma irita la culme mamaile de la Mega de la casa cand striga dupa mine „domnu’ domnu’ ati uitat bonul” Ma f.. in el de bon

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.