HipMenu se va transforma în Foodpanda

HipMenu, liderul livrărilor de mâncare din Cluj, se închide. Decizia a venit de la grupul Deliveryhero la un an de la achiziția companiei.

Flotele de livratori vor migra pe Spampanda Foodpanda, restaurantele au migrat deja în proporție de 80%. De la sediul din Berlin se pune accent mare pe profitabilitate, în acest moment pentru fiecare comanda livrată în România grupul pierde 1 euro. HipMenu livrează 3.000 comenzi pe zi doar în Cluj. Foodpanda livrează 10.000 comenzi/zi la nivel național.

Închiderea se va anunța în următoarea săptămână. DeliveryHero deține și Foodpanda.

hipmenu

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

17 comentarii

  1. Deci la un calcul simplu, cand s-a vandut Hip Menu… spuneau ca au venituri de 1m+ de euro… asta inseamna ca aveau cheltuieli de 2m ;)) face sens achizitia lor.

    00
    • Ce inseamna „face sens”?

      00
    • e o traducere sarcastica din engleza :D

      00
    • Pai asa cum e pusa problema in articol + comentariul tau, chiar ‘face’.

      Astia aveau foodpanda cu 10k in toata tara. Apare hipmenu care se duce rapid la 3k doar in cluj. Ii cumpara repede cat inca nu valoreazamult si dupa un an in care migreaza ce e de migrat, saboteaza ce e de sabotat si arunca ce e de aruncat, ii inchide ca nu sunt profitabili urmand probabil sa lichideze mai mult sau mai putin la valoarea de achizitie. Toata lumea castiga, mai putin clientii si mediul de afaceri din zona.

      00
  2. Comenzile de pe HipMenu sunt deja livrate și de oameni de la Foodpanda și au apărut și scuzele cu „nu știu, eu sunt de la Foodpanda” sau 0 răspuns la feedbackul pentru restaurante, fie că ți-au dat mâncare dubioasă sau în alte cantități decât ai plătit. Păcat, înainte se agitau să fie bine.

    00
  3. măcar dacă ar migra funcționalitatea de comandă de grup pe aplicația aia de câcat

    00
  4. Deci acelasi owner la ambele companii. HipMenu opera in pierdere. De ce Foodpanda, desfasurand aceasi activitate, in acelasi context economic, n-o sa fie tot in pierdere?

    00
  5. eu asta cu pierderea nu o inteleg. am preluat la un moment dat un start-up in orasul meu si l-am dus la profit operational. in 2015. l-am lasat in 2017 ok… si in 2019 e un serviciu perfect functional, care isi acopera costurile si care merge brici in oras. problema e ca orasul e mic si nu prea mai este loc de crestere. dar altfel…

    in domeniul asta daca ai puterea si banii pe care-i are foodpanda ar trebui sa faci minuni.

    00
    • pai ar trebui sa stii ce inseamna asta, cum sa nu intelegi
      uite-te la EMAG, Elefant, Sameday, Pegas
      bagi bani pana cresti spre maxim, daca te tine, dupa aia vinzi

      00
  6. Pacat. Era mai ok invers. Hip Menu e o aplciatie mult mai ok si mai functionala decat gunoiul de Food Panda.

    00
  7. Later edit: au disparut cu totul. In Cluj ei erau baza.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube