Festivalurile și reciclarea…

Băi, ce ocazie enormă de PR și CSR pierd organizatorii festivalurilor și companiile care au activări acolo. ENORMĂ!

Cum ar suna comunicatele că s-au adunat câteva tone din fiecare tip de deșeuri? Cum ar suna “participanți responsabili”? Cum ar suna “ne bucurăm că românii au înțeles că reciclarea e importantă”?

Dar cine să se gândească la asta când mintea lor e la “să dăm o mașină cu autonomie 200km pentru un drum de 450km, ca să facă 10 ore” sau “să facem o activare auto cu oameni care nu au permis” sau “se știe că puștoaicele beau bere ieftină la cutie” și tot așa.

Mai bine un advertorial drăguț în Republica:

Organizatorii UNTOLD estimează că cele aproximativ 372.000 de persoane care au participat la cel mai mare festival de muzică din România au cheltuit în acest an în Cluj-Napoca, în cele patru zile, peste 45 de miioane de euro.

 

plastic-reciclare-recycle

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

19 comentarii

  1. Nu știu ce să zic, la mine nu a ajuns niciunul.

    00
  2. Cum ar suna
    „-S-au adunat x de tone de deseuri. Tinerii responsabili au aruncat selectiv metal, plastic, hartie si menajer. Tot gunoiul a fost amestecat si dus la Pata Rat.” ?

    00
  3. n-am stat sa ascult tot „vlog-ul” ca m-a plictisit dupa primele 30 de secunde dar presupun ca s-a intors pe acelasi drum pe care a venit daca face comparatie de timp. asa ca sa ii explice cineva vloggerului ca cat e de la bucuresti la cluj e si de la cluj la bucuresti, minus diferenta de nivel care e cam 270 de metri. daca asta a produs o crestere a timpului cu 50%, te pisi pe ea de masina, mai bine mergi cu bicicleta.

    00
  4. Untold e mai sfânt decât Coca-Cola. Nu se atinge nimeni de el.
    Mai ales Boc care vinde o imagine în toata România. La naiba cu cei ce măsoară zgomotul, poluarea ….

    00
  5. Poate nu s-au colectat selectiv deșeurile reciclabile de către festivalieri. Sau cantitățile adunate sunt prea mici pentru a impresiona pe cineva.

    00
  6. 475 de miloane la 372 de mii de participanti vine cam 120 de euro de caciula. Daca intra si bilet+cazare in statistica asta, nu-i chiar mult

    00
    • 45* de milioane

      00
    • la Untold pot intra maxim 100.000 oameni pe zi, a tinut vreo 4 zile, mie greu sa cred ca toti de acolo au mers doar pentru o zi. Institutul de statistica zica ca in tot judetul Cluj ar exista pana in 15.000 de locuri de cazare, sa zicem ca mai exista la negru tot pe atat, unii sunt din cluj, dar restul de vreo 30-40.000 unde au stat ? Parerea mea ca cifrele sunt exagerate. Ca doar nu e Vegas sa poti baga 5-10.000 de oameni intr-un hotel, sau vreo 250.000 de vizitatori in tot orasul.

      00
    • Asta e celebra metoda a festivalurilor din Romania de a numara oamenii. Sau poate asa fac si cei din afara ori asa dau la presa sa para interesanti. Ei numara toate zilele de festival si spun ca au venit 372.000 de oameni. Uite cum au fost impartiti pe zile: 90.000 în prima zi, 95.000 în a doua zi, 90.000 a treia zi şi 97.000. Probabil ca au fost undeva pe la 120.000 de persoane daca am considera cu 85.000 din ei au venit in fiecare zi…

      00
    • „Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu a înregistrat un nou record în ultima zi de festival, numărul de spectatorii fiind 123.000, conform lui Constantin Chiriac, directorul TNRS.”. Cum ar veni, sunt 10000 de oameni la plimbare sau la terasele de pe pietonala si din Piata Mare, trec pe acolo 10 trupe de alea cu spectacole stradale = 10000×10 = o suta de mii de spectatori!!!

      00
  7. La Electric Castle tomberoanele erau perechi: unul – “chestii care se reîntorc in natură” – resturi de mâncare, mizerii organice, și al doilea “reciclabile” – plastic/metal/sticla. Cam toată lumea arunca gunoiul selectiv, inclusiv ceva cocalari pe care i-am văzut personal făcând asta. Second – toată lumea păstra curățenia, ăsta a fost vibe-ul festivalului, excluzând scena mare – unde le mai aruncai și pe jos, dat fiind că nu mergi printre mii de oameni sa arunci o doză.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.