Știrile zilei – 3 aprilie 2019

Mulțumesc că ai citit acest articol.
Dacă vrei să susții acest blog, cumpără un abonament de 5$

38 comentarii

  1. Eu nu inteleg cum naiba gasesc astia droguri de 100 de milioane de euro pur si simplu asa plutind pe apa.Te-ai fi asteptat sa se faca crime pentru banii acestia…sau au dat momeala 200 de kg si pe la spate au traficat 2 tone.

    00
  2. CDI sunt idioți

    nepremițându-le celor doi să râmână în autocar decât dacă își vor plăti biletele, motivând că el nu știe de vreun acord și că ,,nu cară handicapați pe banii lui’’.

    Interesant.

    Da, m-a frapat nepăsarea oamenilor din autocar, din două motive:
    nimeni n-ar fi fost pus în situația de a oferi propriul loc, pentru că în autocar erau aproximativ 30 de locuri neocupate

    Asta însemna să-și dea locurile (biletele), să coboare din autocar & să-și piardă cursa. Adică, la ce se aștepta? Cum adică să-și dea locurile fiindcă erau alte 30 de locuri libere? Că aici strict de cursă & achitarea de bilete pentru a ocupa locurile ălea.
    La fel de bine putea ea să plătească un bilet și pe al ei să îl ofere gratis celeilalte persoane & să coboare din autocar.

    E singurul lucru pe care nu-l înțeleg din postare de ce i-ar condamna pe ceilalți. Lipsa de reacție? Da, acolo e clar, dar să te vaiți că nu și-a dat nimeni locul, să-și piardă cursa… halucinantă logică.

    Am fost sunată astăzi de Directorul de vânzări de la CDI Transport. Conversația a fost halucinantă: oamenii au înțeles că eu am făcut public acest incident, în speranța că cineva de la ei o să vadă reclamația și poate astfel o să-mi recuperez banii plătiți pe biletele celor doi. Altfel, într-o română plină de dezacorduri, directorul mi-a spus că trebuie să înțeleg că oamenii sunt răi și că nu există pădure fără uscături. Mai mult, m-a asigurat că ,,o rezolvăm și cu șoferul,, o să-mi plătească el banii de bilete, deși eu i-am explicat că nu despre asta este vorba. L-am pus să-mi trimită în scris ce mi-a spus telefonic, el a insistat să-i trimit cele două tichete pentru a-mi face decontul și asta a fost conversația noastră telefonică. Cum spuneam, halucinant.
    So, conducerea de la CDI, cum procedăm dacă: există acte care atestă obligația șoferului de a-i primi pe cei doi, există și mărturia celor două persoane cu dizabilități, iar eu nu doresc ca sancțiunea șoferului să constea în returnarea banilor de bilete.

    De ce nu scrie ce vrea? Să scrie negru pe alb că vrea ca șoferul să fie concediat.

    00
    • premiul pentru imbecilul zilei merge la Eddi

    • Mă sacrific eu, că poate din minusurile primite nu te prinzi: oamenii aveau dizabilități. Adică, dat fiind faptul că erau 30 de locuri libere, poate cineva din față s-ar muta un pic mai în spate pentru că e destul de greu să umbli când ai dizabilități și să te fâțâi pe culoarul ăla. Și uite cum e faza cu scrisul ăsta referitor la ce vrei: și eu vreau ca ăia care scriu comentarii idioate să primească ban aici pe blog. Na că am zis-o. La ce ajută?

      00
    • Eddi, nu mai scrie postări așa de dimineață, mai scazi din riscul de a fi penibil, nu de alta.

      00
    • Eddi: tu ai citit ca femeia scrie foarte clar ca NU era nevoit nimeni sa-si cedeze locul ca erau 30 deja libere? Tu voiai ca sa se dea ea jos ca sa fie 31 sau care-i logica?

      Si partea de final iti pune cruce la propriu. Persoana care a postat vrea ca atitudinea sa se schimbe nu sa fie concediat soferul. E vina si soferului si a firmei ca n-au pic de training.

      Tinand cont ca ai stius sa scrii cu quote, sper ca incercai sa fii ironic mai ceva ca un geek nu ca esti bolovan si ca urmeaza in mai sa votezi si tu.

      00
    • La logica ai 0 pentru azi.

      00
    • Mai citeste inca o data textul citat de tine.

      00
    • @GuestStar

      Am primit minusuri de la proști, nu mă afectează.

      Nu, tot nu mă înțelegi. Problema de față era că șoferul nesimțit nu voia să-i ia pe motiv că nu cumpără bilet (lăsând deoparte partea cu hârtiile, cu autorizația). Deci se înțelege că: bilet = loc; loc = bilet. E clar până acum, da?

      Ori ea, în momentul în care a spus că cineva putea (două persoane) să le ofere locurile pe motiv că erau alte 30 libere e un nonsens. De ce: fiindcă atunci șoferul le-ar fi cerut ălora din nou bani pentru încă două bilete. E foarte simplu. Dacă am primit minusuri fix pe asta, nici nu înțeleg unde e nelămurirea.

      Dacă eram noi doi, eu & cu tine GuestStar, și le ofeream locurile noastre din față/spate/mijloc (deci, bilete noastre), noi nu mai puteam să ne mutăm pe două dintre locurile ălea libere de care spune ea. Trebuia să mai cumpărăm încă două bilete… sau coboram din autocar și pierdeam cursa.

      Deci, cine a înțeles că problema era că sunt alte scaune libere, e total fals. Nu, nu despre asta e vorba. Chiar și ea precizează că șoferul nu voia să-i ia pe motiv că nu vrea să „ia handicapați pe banii mei” (deci nu credea că autorizațiile acelea sunt pe bune) și că puteau doar dacă cumpărau două bilete.
      Că și ea, la final, a precizat că a trebuit să le cumpere bilete.

      ”Păi da, dar hârtiile, autorizația…”

      Okei, în situația asta, hârtiile ălea aveau valoare zero fiindcă șoferul nu a crezut că sunt reale. Martora pățaniei a precizat că șoferul nu i-a luat până când nu le-a cumpărat bilet fiindcă șoferul a decis să nu-și riște jobul și să se comporte ca pe maidan.

      Bă ce harababură aiurea

      Am citit comentariile @ZuLu @Ciprian, voi n-ați priceput și vă dați deștepți fără rost.

      @vax

      Bă vax, chiar așa de neînțeles să fiu? Pe bune, ce e neclar? I-am scris lui @GuestStar, citește și tu, poate mă înțelegi acum.

      00
    • Asa arata un analfabet functional. Si pentru ca oricum nu intelege, incerc cu definitia:

      „Analfabetism funcțional este o noțiune care se referă la persoanele care știu să citească, dar nu înțeleg ceea ce au citit.”
      Si : ” Semnele grafice sunt recunoscute, dar conținutul de idei nu este înțeles decât, eventual, la un nivel foarte superficial”

      00
    • @Eddi: Din cite inteleg eu, doamna ar fi inteles o neimplicare a oamenilor din autocar in toata aceasta cearta daca autocarul ar fi fost plin si cineva ar fi trebuit sa renunte la calatorie pentru a face loc celor cu dizabilități. Dar autocarul era aproape gol, niciun calator nu ar fi avut nimic de pierdut, asa ca s-ar fi putut gasi cineva care sa ia partea celor doi. Macar sa fi sugerat soferului sa dea un telefon la firma sa afle daca exista intr-adevar un asemenea acord.

      00
    • @eddi: Adevarul e ca, daca erai in autocar, coform acordului, aveai si tu dreptul la un loc gratuit.

      00
    • Eddi, tu ai înțeles bine, ceilalți care s-au băgat sînt analfabeții funcționali.

      00
    • Trebuie sa fi mârlan să interpretezi cum ai făcut-o acele pasaje. Nu vreau sa cred

      00
    • Soferul a reactionat corect, daca firma nu a facut nici un accord cu aia, atunci nu-i poate lua.

      Oamenii is nepasatori pentru ca e plina romania de cersetori si asistati social.

      Da tanti asta asa ultragiata de comportamentul calatoriilor nu era si ea in autocar, dece nu a zis nimic ?, curva ipocrita.

      00
    • Doamne, cât de tâmpit poate fi Eddi ăsta! Ba mai și revine cu un alt comentariu, pentru a-mi întări convingerea.

      Băi omule, cum ai raționat tu, cu mintea ta, că dacă un om se mută de pe un loc pe altul într-un autobuz, e obligat să-și mai cumpere un bilet?

      00
    • @Radu. Firma avea un acord dar Dorel de la volan nu stia de el . In loc sa sune la firma sa intrebe daca exista , a rezolvat problema cu ” Nu iau handicapati la mine in masina „. E clar acum ?

      00
    • Radu: tu ai citit si ce a scris tanti?

      00
    • Iarăși trebuie să explic. Nu se poate așa ceva.

      @elenas

      Din cite inteleg eu, doamna ar fi inteles o neimplicare a oamenilor din autocar in toata aceasta cearta daca autocarul ar fi fost plin si cineva ar fi trebuit sa renunte la calatorie pentru a face loc celor cu dizabilități.

      Da, asta am înțeles și eu și toată lumea care a citit speța. Martora a vrut ca alții să-și sacrifice timpul și banii pentru alți doi oameni mai puțin norocoși în viață; ori și ea se îneacă în același tupeism, că putea să-și ofere locul ei + mai cumpăra un bilet pentru a doua persoana în cauză, și să-și piardă ea timpul & cursa.

      Dar autocarul era aproape gol, niciun calator nu ar fi avut nimic de pierdut, asa ca s-ar fi putut gasi cineva care sa ia partea celor doi.

      Faptul că autocarul era gol și că nimeni nu a avut nicio reacție, nu au nicio legătură una cu alta. Am și spus în primul comentariu că lipsa de reacție din partea celorlalți era o problemă.

      Macar sa fi sugerat soferului sa dea un telefon la firma sa afle daca exista intr-adevar un asemenea acord.

      Nu au voie. Numai dacă sunt pe avarii, dacă șoferul a pățit ceva, dacă un client a suferit de ceva sau să zicem că altceva asemănător s-ar fi întâmplat.
      Din reacția șoferului (acum sigur se va găsi un tont să creadă că țin cu șoferul dacă scriu asta), nu e prima oară când s-ar fi întâmplat asta și de ce nu a mai vrut să-i ia. De unde să știu eu dacă șoferul are o abatere fiindcă alții l-au fraierit cu autorizații false? Cineva din comentarii de acolo face un apropo că patronii ar fi avut o treabă în asta.

      @mIKE

      Tu înțelegi că hârtiile ălea & emailul acela (autorizația) aveau valoare fix zero în situația aia? Nu te mai lega de asta.

      @George.s

      Bine că te-ai născut tu deștept să mă iluminezi în viața asta.

      Băi omule, cum ai raționat tu, cu mintea ta, că dacă un om se mută de pe un loc pe altul într-un autobuz, e obligat să-și mai cumpere un bilet?

      Pentru că înseși martora a precizat (la început & la sfârșit) că șoferul dădea zero barat pe hârtiile oamenilor ălora & că tot a trebuit să le cumpere bilet.
      Dă de înțeles ca alți doi oameni să-și predea locurile și să-și piardă cursa – dacă nu, mai cumpărau încă două bilete, iarăși, pentru două dintre locurile ălea libere de care menționa.

      00
  3. si la Brasov, daca te uiti in departari vezi numa verde, insa e o iluzie.

    00
  4. In fine a aparut din nou un RAV4 care arata normal.

    00
  5. Apropo de salariile de la Electrolux. NU inteleg cum gandesc managerii de firme. In foarte multe locuri am intalnit cazuri in care se prefera sa se plateasca prost omul care efectiv produce bani si sa plateasca boiereste plimbatorii de hartii. Daca ceri marire de salariu iti spune ca nu are de unde sa-ti dea, dar daca pleci angajeaza pe altu nou pe mai multi bani care trebuie instruit cateva luni bune pana ajunge la nivelul celui cu experienta si care a plecat. Chiar nu inteleg logica.

    00
    • daca ti s-a intamplat asta tie, in mai multe locuri, poate problema e în alta parte…

    • „Domino efect” : daca maresti la unul trebuie sa maresti la toti altfel o sa se revolte ceilalti.
      „Plimbatorii de hartii” : cred ca te referi la contabiliti si consilieri, ei sunt contactele cu statul si cu clientii, fara ei stai cu produsele pe stoc.

      00
    • @Arhi. Nu e vorba de mine ci de doi prieteni, unul intr-o corporatie si altul in sistem bancar. Sunt chiar laudati pentru munca prestata de catre manageri. Sunt angajati de 4 respectiv 6 ani si sunt platiti mai prost decat cei pe care ii angajeaza noi si care sunt instruiti chiar de cei doi.

      00
    • @Arhi in orice corporatie e asa: te angajezi cu x lei, in cel mai fericit caz ai o crestere de 10% anuala, dar este mult 10%. stiu cazuri concrete angajati acum 5-6-7 ani si care acum abia ajunsi la 60-70-8000 lei. dar pe aceasi pozitie acum pretu pietii este 110-120. daca unul din aia vrea sa plece se incearca retentia cu maxim 1000-2000 lei si pleaca, pt ca pb in alta parte are oferta de 110-120. si firma angajeaza unul nou in locul lui cu 110-120 in care mai investeste 6 luni timp ca sa intre calumea in productie. nici eu nu inteleg logica.

      00
    • Vazusem acum cateva zile un post pe facebook de la un partid care specula greva de la electrolux afisand mesajul „Angajatii electrolux merita salarii mai mari”. Daca va uitati prin comentarii este unul care zice ca e din sindicat si ca pentru ei e chiar mai bine daca inchide fabrica, ca iau compensatorii.
      https://facebook.com/Platforma.Demos/photos/a.637714833069548/1176940779146948/?type=3&source=48

      00
    • @maxp

      nici eu nu inteleg logica.

      Ți-o explic eu printr-o conversație imaginară:

      Bă, noi cum facem cu ăștia?
      Nu știu, hai să ne uităm la americani… hmmm, interesant, angajații vechi sunt plătiți prost și puțin, comparativ cu angajații noi.
      Bun, să facem la fel. Că dacă se întâmplă ceva cu noi, zicem ”A, păi, nu e vina noastră, dle director-general, așa am văzut la americani că se face, nu e vina noastră” și nu vom fi responsabili de rateuri fiindcă vom da vina pe americani și modelul lor.
      -Genial frate, hai să ne mai dăm o mărire, că merităm.

      00
  6. Mie imi place mai mult CGTN decat Al Jazeera.

    00
  7. Nenorocita, a facut copil la 44 de ani. Pai ea nu stie ca dupa 16 e deja tarziu?

    00
  8. Am intrebat pe canalul meu de YouTube, cum e cu parcarile si cu cei care detin mai multe masini, la ei in oras. Ce a raspuns un scotian.

    In Edinburgh, like most British cities, there are “central” and “peripheral controlled zones”, with various parking restrictions for most – however, residents who wish to park on the street 24/7 apply for parking permits, allowing them to park in designated bays. They also get some visitor’s permits at an additional cost. There’s a sub-zoning system which determines how much they pay (and it can be up to around £500, annually, for the pleasure of parking outside their own house). Many residents, particularly in the older parts of the cities have to pay for the permit for all their cars as there is no off-street parking. In some of the busiest parts of the city, residents cannot park on public domain, and either don’t own a car, or park outside the “controlled zones” where there are no parking restrictions.

    Comparați acum cu urangutanii de Romania, care sunt revoltați că de ce să nu poată parca dube și camioane pe stradă, dacă ei stau la bloc, în centru.

    00

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.

1. Linkurile utile în context sunt binevenite.
2. Comentariile asumate fac bine la blăniță.
3. Șterg comentariile care îmi strică buna dispoziție.
4. Nu fiți proști, agramați sau agresivi la primele 50 comentarii aici.

Susținere

Susține acest blog cumpărând de la eMAG sau de la Finestore.

Pun clipuri pe Youtube